My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

monkey

inderdaad een hilarisch moment. ik krijg al de slappe lach als ik het lees, ik zie het plaatje ook al helemaal voor me. Die vogels van mij hebben de neiging om zo mee te doen als ik aan't telefoneren ben.
Ik zie by the way dat mijn gebruikersnaam wel heel erg veel op die van jou lijkt, als je dat een probleem vind dan verander ik hem wel.

Marc van de Kuifjes

Ik vond het ook erg grappig om te lezen! ;D
Ik kan het me ook levendig voorstellen! ;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*~Jeanine~*

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jammer dat je het gezicht van die man niet kan zien als hij het bandje terugspeeld :D :D :D :D

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Hoi Monique,
Heerlijk he die huisdieren die een duit in het zakje doen ;D
Ik had vroeger en halsbandparkiet. En die kon flink schreeuwen.
Als het journaal begon, dan begon hij met lawaai maken. Hij wilde al die ellende zeker niet horen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sanna

Hahaha, en óf ze het weten... ;D ;D ;D

Groetjes, Sanna

Romy

Hoi Monky

Wat grappig! Dieren zijn soms zo lief en vertederend!
Hier begint Flupke dikwijls te schreeuwen als er iemand aan de telefoon is. Of als de bel gaat  :D Dan wil ze van zich laten horen  ;D

Ik ben heel erg blij dat het terug goed gaat met Zowie!

Groetjes
Romy

Monky

Hi Monkey,
Ik ben bekend genoeg op het forum dat ik denk dat het geen probleem gaat geven hoor, dat je naam op die van mij lijkt  :)
Maar gezellig dat je hier even komt neuzen  :D

Citaat van: Jeannine op  5 december 2007, 18:25:07
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jammer dat je het gezicht van die man niet kan zien als hij het bandje terugspeeld :D :D :D :D

Groetjes,
Jeanine.


Daar had ik ook wel graag bij willen zijn  :D :D :D Misschien belt hij wel dat hij het overnieuw moet doen omdat hij zichzelf niet kan verstaan  ;D ;D ;D

Ja het was wel heel grappig.... ik moet er nog steeds om lachen als ik eraan terug denk :)





Gisteren weer lekker met Dara gezeten... het was er de laatste dagen niet van gekomen  :-[ En dat merk je dan ook meteen... ze wordt meteen weer wat schuwer  :-\ Maar ik heb haar er weer van overtuigd dat kroelen erg lekker is  ;D En genieten dat ze deed... Ze vond het toen zelfd niet erg meer dat ik mijn volle hand om haar heen had  :o Ze deed haar oogjes helemaal dicht en toen ik stopte hapte ze een beetje om me duidelijk te maken dat ik door moest gaan  ;D

Ik heb ook nog wat fotootjes gemaakt. Maar die komen dan waarschijnlijk vanavond  :D Dus jullie moeten nog een klein beetje geduld hebben  :P ;D

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Monique,
Joepie foto's ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Ik ben te vroeg zie ik.

Groetjes Anja

Monky

Hi Anke en Anja,
Jullie zijn de enige die om foto's staat te springen dus voor jullie een paar leuke  ;D

En ja Anja... je was net iets te vroeg  ;D ;D ;D


Volgens mij is het kapsel van Disa ontploft  :o ;D


Toch heeft ze een heel mooi koppie  :)


Yaro kan ook altijd van die lekkere bekkies trekken  :-*


:-* :-* :-*


All you need is love... yup tadadadaaa.... all you need is love...


Poets poets poets... en toch nog een beetje stiekempjes tussen de oogleden door kijken  ;D


Nou Mara... ik geloof dat jou krullebol het aan Ilo doorgegeven heeft hahaha  ;D ;D ;D


Garath  :) Dit is de nieuwe camera pose  :) Het wordt straks helemaal mode  ;D ;D ;D


Knibbel knabbel knuisje...


We knabbelen samen aan het touwtje  ;D ;D ;D


Poets poets poest... het is niet de "zere" kant.


Effe krabben...


En strekken... hier zie je trouwens wel de "zere" kant...


Klaar voor de foto  :)  :-*


Een beetje vage foto van Lulac  :) En toch heeft het iets  :D


En tot slot... Dara... Op mijn schouder wat van de trosgierst aan het smikkelen. Ze vindt het niet leuk als de flits afgaat. Dus ze draait zich steeds op het laatste moment om  ::)


Hier was ik haar te snel af  ;D

Groetjes,
Monky

Sanna

Deze twee vind ik zoooo lief :-*:





En als ik heel eerlijk ben, begrijp ik wel waarom Dara haar koppie steeds op het laatste moment omdraait ;D ;D....



Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Monique,

Wat een schitterende foto's. Wat heb je toch knappe en lieve valkjes.


Deze vind ik erg mooi



En Dara wat een beauty.

Groetjes Anja

Caroline

Nee hoor ze zijn niet de enige die staan te springen .... ik had ze al gezien ..... in je andere dagboekje.  :P

Ze zijn weer geweldig maar .... ve verwachten ook niet anders.  :D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Ander dagboekje ??? Mis ik iets?
Ik zat ook wel op de foto's te wachten hoor, maar er stonden al enkele ongeduldige berichtjes dus ik dacht... ik hou me maar even in ;D.
De foto's zijn trouwens weer heel leuk. De pose van Garath is me trouwens wel bekend. Familietrekje denk ik ;D.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Romy

Hoi Monky

Ook ik stond te springen voor de foto's hoor, alleen heb ik stilletjes gesprongen zodat je het niet hoorde  ;D

Prachtige foto's, echt waar! Ik heb er heel erg van genoeten. Het verbaast me telkens hoe mooi jij je burdies op foto vastlegt! Ik vind het erg moeilijk om een mooie foto van Flupke te kunnen maken...

Groetjes
Romy