5 augustus 2025, 20:46:19

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Riny,
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Het is ook niet de eerste keer. Jammer dat het bij jou ook moeizaam verloopt met Jan's familie. Maar ja, de familie krijg je er gratis en voor niets bij...hmm, dat klinkt hatelijk, maar het is wel een beetje zo.

En Caroline, je hebt helemaal gelijk. Ze zijn het niet waard. Waarom maak ik me er toch zo druk om. Ik vind het ook een beetje l*llig voor Erwin. Het is tenslotte zijn familie. Zijn ouders en zus die hem zo behandelen... :-\

Hahaha, Marilyn, we zitten op 1 lijn geloof ik. Ik lees net wat je geschreven hebt  :) Jij tovert een glimlach op mijn gezicht.

Ik ga denk ik iets eerder naar huis. Ik ga dan lekker een pot thee zetten en bij mijn beestjes zitten. Whooshy lekker bij me. Kroelie, kroelie, kroelie. Ik ga bij tijds naar bed en morgen haal ik de uurtjes wel weer in.
Hmmm, ik voel me al een stuk beter!!!  :-* :-* :-*

Nogmaals bedankt voor jullie steun.
Liefs, Monique

marilyn

hoikes monique

als ik wat down ben of stressig of wat dan ook zijn het meestal ook de birdie's die een lach op mijn gezicht kunnen toveren. een dier is eerlijk en oprecht en de liefde die je van hen krijgt djeezes je moet wel van hen houden  :D als ze dan ook nog eens gekke capriolen uithalen is het net alsof ze willen zeggen "komaan lach nu eens je bent mooier als je lacht " ;)

groetjes marilyn

Monky

Marilyn, je hebt helemaal gelijk.
Zelfs de gedachte beurt me al op  :)
Dieren voelen het ook een beetje aan denk ik. Ook als ik terug denk aan toen we het telefoontje kregen dat opa overleden was. Ze waren echt ineens allemaal stil. En geloof me, de grasjes kwetteren de hele buurt bij elkaar  ;)

Wat ben ik blij dat ik jullie heb  :-*

Monique

marilyn

hoikes monky

er zijn veel mensen die weinig zeggen met veel woorden en dan heb je enkelen die veel zeggen met weinig woorden en dat zijn niet altijd mensen !!! de dieren hebben maar de spraak tekort en toch zonder hun spraak kunnen ze ons feilloos aanvoelen en troosten zonder woorden dat is net wat hen zo geliefd maakt bij ons  ;)

groetjes marilyn

Monky

Hi allemaal,

Zo, ik voel me weer een stuk beter!!!
Ik heb lekker 3 uur met Whooshy voornamelijk op mijn hoofd gezeten  ::) en we hebben zitten kroelen, echt zo lief. Echt het zorgde echt dat ik al mijn zorgen vergat. Totdat erwin's moeder belde natuurlijk  :-\ Het gesprek viel gelukkig mee. Het probleem bleek bij Erwin's zwager te liggen...als je Erwin's moeder mag geloven  :-\ Hoe dan ook, ik heb er mijn handen van afgetrokken met de hulp van jullie en dat van mijn lieve zus  :-* :-* :-*

Ik heb weer een paar fototjes gemaakt...ik kon het niet laten  ;D

Whooshy vond het allemaal best boven op mijn hoofd. Hij/Zij vond het blijkbaar ook nodig om mijn haren te herrangschikken...  :-\

Heb je het tegen mij...?

Mijn bril ontdekt...Was blijkbaar erg interessant...en lekker  :-\ Ze hing op gegeven moment aan mijn gezicht want de poot van mijn bril deed niet wat hij/zij wilde  ;D

Zo nu mezelf maar eens wassen... Aaahhh...

Zo dat was het weer even voor nu.

Groetjes,
Monky

Riny

Ik ben trots op je.
Groetjes Riny :-*

Monky

Dank je Riny... :-*

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monique

je foto's zijn heel mooi en gelukkig heb je wat kunnen genieten van je kleine whooshy  :D het ziet er ook zo'n schatje uit . hahaha je bril dat herken ik want ik draag ook een bril en die kleine dondertjes van mij vinden het ook leuk om aan mijn bril te hangen bengelen  :P

groetjes marilyn

Caroline

Goeiemorgen,

Ik kan me voorstellen dat je weereen glimlach op je gezicht hebt na het kroelen en spelen met Whooshy, ik had het al bij het zien van deze foto's.  :)

Weet je trouwens al wat je bij Lulac gaat zetten, een "wilde" of een "tamme"??  ;)

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Ja Marilyn, die bril schijnt erg boeiend te zijn. Whooshy hing ook al aan mijn oorbel...dat vond ik iets minder geslaagd  :-\ Ik heb ze gauw uitgedaan  ;D Ik had echt krasjes op mijn wang van de nageltjes. Die zijn best scherp  :(

Hi Caroline,
Ik was op gegeven moment lekker aan het lezen. En ik denk dat ze op mijn hoofd in slaap was gevallen, want ze bewoog helemaal niet meer...ze was heel stil... :)

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik met Lulac doe.
Aan de ene kant denk ik, misschien gaat het wel goed als ik Lulac bij Whooshy en de nieuwe zet... Zitten ze lekker met z'n drieen. Ik dacht als Lulac met 2 tamme zit, kan ze bijna niets anders als misschien iets tammer worden, toch? 2 tegen 1? Of is met z'n drieen niet zo'n goed idee?
Maar je ziet, ik ben er nog niet helemaal over uit. Je hebt me in elk geval wel weer iets te denken gegeven  ;)

Ik ga maar weer even aan de slag  :) :) :)

Groetjes,
Monique

Rianne

Hoi,

wat is je dagboek snel gegaan sinds je Wooshy in huis hebt. Leuke foto's heb je gemaakt.
Mijn valkjes mogen niet op mijn hoofd, het lijkt me dominant gedrag en andere mensen vinden het vaak niet leuk. En ik wil geen poepjeskapsel ;) ;D

Riny

Hoy Monique
Dat hebben ze mij ook altijd geleerd dat het dominant gedrag was.
Groetjes Riny :D

Monky

Hi Riny en Rianne,
Hmm, daar heb ik niet aan gedacht...het was zo schetig...
Dan zal ik het maar niet meer laten doen  :-\ Het moet wel een lief valkje blijven ;D
Rianne en Riny, bedankt voor de tip! Ik zal me door jullie wijsheden laten leiden  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Valerie

Wat jammer dat het niet zo klikt met de schoonfamillie.  :(
Als ik dat allemaal zo lees, mag ik mij wel heeeeeeel gelukkig prijzen met die van mij. Daar kan ik alles aan vragen. Ze nemen zelfs de vogels voor een een tijdje in huis. Echte schatten zijn het.