3 augustus 2025, 17:44:55

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Monique,

Ik lees hier naast de prachtige foto´s van je lieverds ook vervelende  berichten. Wat jammer dat het zo loopt en jullie niet eens de kans kregen om het uit te leggen. Is inmiddels alles een beetje uitgepraat of blijft het nog spanning straks op de receptie?

Dieren voelen inderdaad je stemming en steunen je alleen al door er te zijn. Onvoorwaardelijke liefde is het mooiste wat er is.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

12 januari 2006, 13:44:13 #256 Last Edit: 12 januari 2006, 13:46:58 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ha Monique,

Sorry dat ik niet eerder bij je gebuurt heb! Ik lees dat je even een rotdag gehad hebt met alle gevolgen van dien... Tja, met begrafenissen is niet iedereen zichzelf en kunnen er soms harde woorden vallen, die niet altijd zo bedoeld zijn. Probeer je er niet teveel van aan te trekken en doe gewoon normaal tegen ze en probeer erboven te staan, dan valt jullie in ieder geval niets te verwijten.

Tja... schoonfamilie krijg je er gratis bij. In mijn geval heel fijn, want ze zijn als tweede ouders voor me. In jouw geval ietsje anders, helaas! Ik had het je graag beter gegund, maar ja, het kan vast ook slechter!

Wat Marilyn zegt is helemaal waar! De valkjes vrolijken je op! Bovendien zijn er belangrijkere dingen, moet je maar denken. Concentreer jij je daar maar op en probeer te genieten van de dingen die het waar zijn.

Liefs en een dikke knuffel,

Peet

Monky

Hi Valeri,
Je hebt het inderdaad super getroffen met je schoonfamilie.
Ach de mijne zijn over het algemeen niet zo heel erg. Soms komt er alleen zo'n uitbarsting zonder dat je weet waar het door komt en wij krijgen dan meestal de schuld... Ach...het is nu weer enigszins rustig. Ik zie alleen een beetje tegen dinsdag op, die receptie...Ach, daar kom ik ook wel doorheen.

Hi Kirsten,
Ach ja, je hebt zo van die dagen en mensen... :-\
We hebben niet meer met Erwin's zus gesproken. Ik kan wel aardig doen alsof er niets gebeurd is, maar Erwin... Die houdt er niet van als ze hem van iets beschuldigen als het niet waar is... Het is maar even afwachten hoe het gaat lopen. We gaan ons best doen...

Hi Petra,
Geeft niet joh. Ik weet datje het heel erg druk hebt, maar toch gezellig dat je even de tijd gevonden hebt om even te komen kijken.
Het komt wel goed met mijn schoonfamilie, maar als echte eigen familie zal ik ze nooit zien. Helaas. En ik ga zeker genieten van de dingen die het waard zijn!!! Zoals het forum en mijn beestjes. Want dat is een ding wat zeker is!!

Diertjes staan altijd voor je klaar :-*

En kunnen op een of ander manier altijd troost bieden!

Verder gaat alles zijn gangetje. Het is even wat drukker geweest deze week, vandaar dat ik wat minder in dagboekjes geschreven heb.

Ik zit natuurlijk ook vol spanning te wachten om de jongen van Dimple & Magic van Karin
Ik hoop echt dat daar een geparelde witmasker tussen zal zitten. We wachten af...

Dit weekend gaan we de boom aftuigen...ja ik weet het  :-[
We hebben er gewoon nog geen tijd en zin in gehad. Het is veel leuker om met Whooshy en Rossa bezig te zijn  ;D ;D ;D
Ik heb trouwens een pediperch gehaald om aan de buitenkant van de voliere te hangen. Zo kan Whooshy zelf bij Lulac gaan zitten als hij/zij dat wil. Mijn arm wordt op gegeven moment lam  :P
De kooien moeten weer even flink afgesopt worden. Dus er is dit weekend weer genoeg te doen  :)

Ik ga weer even aan de slag.

Groetjes,
Monky

Oh ja! We weten nu het huisnummer van ons nieuwe huis! Het wordt....105!

Ja het begint echt op te schieten. De oplevering is al met een maand vervroegd.

Ok dat was ie nu echt.

Doei!

Monky

Zooooo.... en toen was het alweer zaterdag... ;D

Ik heb vandaag precies 1 kooi verschoond.... :-[ Het hadden er eigenlijk meer moeten zijn, dus vanavond even flink de handen uit de mouwen! Mijn eigen "hok" moet ook nodig gedaan worden en.... de kerstboom moet nog steeds afgetuigd worden. Ach het houdt de mens bezig...

Ik heb vandaag de vogeltjes weer een doucheje gegeven  ;D Eigenlijk hebben alleen Lulac, Istello en Rossa ervan genoten  ;D
Even wat foto's van de douche

Lulac vangt duidelijk het meeste water  ;D Jocko is niet zo gecharmeerd van al dat water en vindt dat dus helemaaaal niet erg  ::)

Istello kan er duidelijk wel van genieten  ;D

Nog even napoetsen...

Zo...nog even bijkomen...

Ik heb verder nog wat foto's van mij andere lieverds gemaakt  :) Die moeten we natuurlijk ook niet vergeten...
Eerst de konijntjes...

Ah! Het deurtje staat open...Leuk eruit!!  ;D

Dormili...even wassen...

Nutty even wassen...

En lekker tevreden...

En nu dat Zotty de poes...hoe ziet haar dag eruit...

Lekker uitrekken...

Lekker eten...

Even tukkie doen...

Even spelen...

En naar bed...ons bed  ::)

Nog even een foto van Rossa...Ze is gek op die pellets  ;D

Ik moest vanochtend trouwens wel lachen. De Nutribirds die Karin meegegeven had was op dus ik had Whooshy die van Rossa gegeven. Whooshy vond het best lekker, maar iedere keer als ze erin beet schoot de pellet weg hahahaha Die dingen schoten de hele kamer door ;D Ze kon er blijkbaar geen grip op krijgen hahaha. Ik heb ze even door de maler gehaald en nu zijn het hapbare stukken. Whooshy vindt het heerlijk. Nog meer zelf dan het zaad  ??? ???

Nou dat was het even voor nu.
Ik ga even een happie eten en dan aan de rest van de kooien beginnen...en de kerstboom  ::)

Groetjes,
Monique

Karin

;D ;D ;D Vandaar dat ik altijd een maatje kleiner koop  ;)  Leuke foto's !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Roosje

Leuk dat je tussen de bedrijven door nog wat foto's hebt geplaatst. Ze zijn leuk :D

Ik ben vandaag ook nogal druk geweest hier en gelukkig klaar nu. Dus ik zal aan je denken als ik lui op de bank lig... :P ;)

marilyn

hoikes monique

hahahaha je bent niet de enige die het razend druk hebt gehad vandaag ik ben ook nog maar klaar met kooien uitkuisen :P nu nog even tijd voor het forum en vroeg bedje in denk ik want morgen is het weer een zware dag  ;)

wat een mooie en leuke foto's heb je weer geplaatst van je lieverds  :D vogeltjes, konijntjes, poezen hihihihihi allemaal hebben ze een plaatsje op je dagboek en zeker verdient hoor  ;) ik heb genoten van alle plaatjes  :D

groetjes marilyn

ps chica en knabbel hebben meegekeken  :P

Caroline

Hoi Monique,

Wat leuk om eens al je diertjes weer eens op de foto te zien.

En ook af en toe even genieten hè??

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Wat een leuke foto's.
Ik vond het wel goed hoe zotty haar dagje eruit ziet, juist hetzelfde met mijn kat die nu heerlijk aan het slapen is op mijn bed, lekker warm natuurlijk, dan gaat hij naar beneden om te eten en te spelen en dan heerlijk wassen en dan terug slapen! Ik heb wel de indruk dat die beessie's in de winter veel rusten!  :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Hi Karin,
Die kleine pellets at Whooshy bijna niet  :-\ Zij/Hij had het bakkie zelfs op de grond gegooid  ::) Maar het is inderdaad duidelijk dat die grote te groot zijn  ;D ;D ;D

Hi Roosje,
Het heeft even geduurd voor ik klaar was, maar ik moet zeggen dat ik het rustig aan gedaan heb  ;) Heb je nog aan me gedacht op je luie bank  ;D

Hi Marilyn,
Doe je wel rustig aan!!!

Hi Caroline,
Ja, ik vond eigenlijk dat ze hier eigenlijk ook een plekje hadden. Het gaat natuurlijk voornamelijk om de valkjes, maar af en toe een foto raportage van de andere dieren is ook wel een leuke afwisseling, toch?  ;D
En genieten doe ik eigenlijk altijd als ik weer een kooi schoon heb. Het lijkt alsof ze echt zoiets hebben van... de kooi schoon, dus ik ook schoon. En dan gaan ze lekker poetsen en eten en je ziet ze lekker genieten...ik geniet dan natuurlijk ook  :) :) :)

Hi Christine,
Leuk dat je ook eventjes langs komt wippen...
Ja de dag van een kat is vrij standaard heb ik gemerkt. Vooral als de verwarming aanstaat  ;D We hebben zo'n hangmat voor aan de verwarming. Daar is ze bijna niet uit te slaan...alleen voor eten  :-\ hahaha.

Vandaag heb ik eindelijk de boom afgetuigd  :P :P :P
We zijn nog even naar het huis wezen kijken. De buitenkant is nu zo goed als af.

We konden dit keer helaas weer niet naar binnen. Maar volgens mij  schiet het daar ook aardig op.

Ik wilde alleen nog even deze foto's laten zien...
Het is een kat eigen om in elke doos te gaan zitten...ook al passen ze er eigenlijk niet in... ::) ::)

Zou ze honger hebben  ???  ::)

Ik ga gauw weer verder.
Tot later allemaal...

Groetjes,
Monique

marilyn

hoikes monique

ik moet morgen toch maar 2 uurtjes werken dus ik heb morgen tijd genoeg om uit te rusten  :P maar alé nog eff doorbijten en dan laat ik alles voor wat het is en kom ik weer heerlijk bij jullie op het forum neuzen dagboeken en verhaaltjes lezen en hier en daar iets plaatsen  ;)

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Monique,

Wow prachtig huis zeg,. en nu ook al een huisnummer,. het wordt dan allemaal een stuk echter denk ik,. Geniet er maar heerlijk van :D

Leuk ook om je beestenboel te zien,.  :D super foto's!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes monique

hihihihihi ik ben gisteren idd nog online geweest maar ik ben in mijn eigen dagboekje bezig geweest  :P ik heb een nieuw speeltje ontdekt mijn webcam  :P kan ik kennelijk meer mee doen dan ik dacht  :D

btw monique als de pellets te groot zijn kan je ze dan miet even door een mixer draaien ofzo dan zijn de stukjes kleiner en dan eten ze dan bij mij wel .

groetjes marilyn

Christine

Mooie foto's van je nieuwe huis! Het is nog niet af en je hebt al een nummer :o dat gaat snel bij jullie seg!!

Ik ken dat van ergens, monty die kruipt ook altijd in de kleinste doosjes om alles te kunnen bekijken, meestal zit hij 's morgens op de vensterbank om zo naar de vogeltjes te kijken enzo, wat ben ik blij dat ze nog niet te veel naar mijn vogels kijken, dan weet hij wat er gebeurt hoor! Meestal zet ik hem dan als een klein kindje in de hoek! Ja en dat werkt echt dan kijkt hij er voor een tijdje niet meer naar!!  ::) ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Hi Allemaal,
Ik heb vanavond weer heerlijk genoten.
Bij het opruimen van de logeerkamer kwam ik een oud speeltuintje tegen van een tamme grasparkietje die ik ooit heb gehad.
Ik heb die weer tevoorschijn gehaald en schoongemaakt. Het is wel niet helemaal geschikt, maar tot ik die van Rick kan ophalen, werkt het prima. Ik heb ook de Pediperch aan de buitenkant van de voliere bevestigd. Nog een leuke zitplek voor Whooshy...

Hier nog even wat fototjes van Whooshy...
Whooshy is druk met de speeltuin bezig... ;D

Mijn eerste vliegfoto
ongeveer...

Kijk eens even mooi...

What? You talkin' to me? ;D ;D ;D

Wat een kuif zo, hè?

Ok, dat was het weer even voor vandaag.

Groetjes,
Monique