De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

margreet

hallo Mike,

Veel plezier morgen, lekker weer aan het werk. Zal wel weer vreemd zijn, ook voor Mariska. Doe de groetjes aan haar.

groetjes Margreet

Caroline

Citaat van: Roosje op 29 januari 2006, 15:23:53
Citaat van: Mariska op 29 januari 2006, 14:29:55

Misty op Boy zijn tennisbal ;D

Toppertje van vandaag! Maar ik heb van de andere foto's ook errug genoten :D

Helemaal mee eens!!

Wat een supermooie foto.

En Maris, een minimeeting hoort ook bij de "werk aan jezelfcurcus", gewoon je nageltjes mooi maken, kleurtje in je haar, nieuwe kleertjes aan en gezellig beppen met een heleboel meiden van het forum.  ;D

Nee hoor, ik maak maar een grapje, je moet gewoon lekker doen waar jij je eigen goed bij voelt, ik lees hier en daar wel eens wat, o.a. over de medicijnen die je slikt, en weet uit ervaring dat sommige dingen gewoon heel erg veel tijd kosten. Neem die tijd dan ook lekker voor jezelf. Maar niet in je stulpje kruipen hoor, beloofd??

Liefs Caroline  :-*

PS. Mike, heel veel plezier vandaag op je eerste werkdag na 4 1/2 maand!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Kirsten,

Met Mike gaat het inderdaad goed.
We hoeven niet meer terug te komen in het ziekenhuis en vandaag gaat hij weer beginnen met werken ;)

Boy is gelukkig weer helemaal opgeknapt en Mike hoorde ook op straat dat er iets heerst.

Dat je druk bent is helemaal niet erg hoor ;)
Ik vind het leuk als je af en toe langskomt en als je te druk bent, ben je dus te druk :D
Ga jij maar lekker rommelen in je huisje ;D
Toen wij dit huis kochten vond ik het allerleukste om een mooie kamer voor Loys te maken.
Met alles van Princess ;D
Knalroze muren :o ;D

Tot gauw weer!

Hoi Nel,

Dank je wel voor je compliment over de foto's :D
En mijn valkjes zijn ook echt heel relaxed ;)
Jura waar ik er 4 van heb heeft ook weleens gezegd dat het bij ons altijd zo soepel verloopt en dat is ook zo.
Ook als er een nieuwe bij komt, maar dat is bij jou ook zo!
Misschien toch de manier waarop je ermee omgaat ;)

Hoi Marilyn,

Leuk om te lezen welke jij het leukst vond :D
Dat ijzere ding is een keukenrolhouder en daarnaast liggen overhandschoenen dus hij zit echt helemaal verstopt als er een keukenrol op staat ;D

Hoi Caroline,

Aangezien het spookjeseffect mijn handelsmerk gaat worden kan ik helaas het geheim niet verklappen van mijn special effects ;D ;D ;D :P

Maar ik zal toch 1 tipje van de sluier oplichten :D
Je drukt op het knopje waarmee je foto's schiet ;D
De rest gaat vanzelf :P

Hoi Margreet,

Groetjes terug ;D

Hoi Caroline,

Ben blij dat jij het ook zo'n mooie foto vind :D

Je zit er met je werk-aan-jezelf-cursus en daavoor naar een minimeeting gaan niet ver naast ;)
Dat is inderdaad wat ik zou moeten doen, maar op dit moment gaat dat om meerdere redenen even niet.
Helaas ben ik wel in mijn stulpje gekropen en kom ook bijna de deur niet meer uit, maar dat komt wel weer goed.
Het heeft alleen tijd nodig en die tijd krijg ik gelukkig van mijn werk en de arboarts.
Ik kan er hier niet verder over uitwijden, want dan verklaren een hoop mensen mij voor gek en dat ben ik niet.
Volgende week maandag heb ik een afspraak om de hulp te gaan krijgen die ik nodig heb en daar kijk ik erg naar uit ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Citaat van: Mariska op 30 januari 2006, 12:10:55
Ik kan er hier niet verder over uitwijden, want dan verklaren een hoop mensen mij voor gek en dat ben ik niet.

Pardon? Niemand zal jou hier voor gek verklaren. Niet dat je nu alles moet gaan vertellen hoor, maar je moet dat niet denken. Gelukkig blijf je wel op het forum rondhangen, dat is ook wel een beetje socializen toch? Neem jij nou maar gewoon je tijd lekker als je dat nodig hebt. Als je maar wel hier op het forum blijft :D

Mariska

Nou wat zal ik vandaag eens vertellen over mijn beestenboel.

Vanmorgen moest ik naar de arboarts en had dus voor die tijd geen tijd om de valkjes los te doen.
Toen ik om 09.30 Mike wakker wilde bellen was hij er al uit en had de valkjes al los :D
Heerlijk als je dan thuis komt en ze je allemaal komen begroeten :D
Dat maakt je dag in 1 klap goed ;)
Allemaal lekkere kusjes van Cindy gehad die ook heel blij was :-*
Misty heeft het vliegen nu helemaal te pakken en kwam ook gelijk naar me toe.
Ook kwam ze me in de keuken opzoeken toen ik eten voor ze aan het maken was.
Voor het eerst :D
Salsa is vanmorgen bijna in de keuken geland vanaf de tak dus misschien zijn er al wat nieuwe veren door.
Mike zei in ieder geval dat ze vrij ver kwam.
Ozzy en Ricky hebben vanacht losgezeten omdat ze niet in hun kooi waren voor Mike naar bed ging.
Maar daar hoef ik me verder niet druk om te maken want zij gaan toch niet van de kooi af, maar slapen heel braaf.
Gisteravond zijn ze er wel vanaf gegaan toen ik beneden was.
Ricky landde op de voliere en Ozzy op de grond.
Ik vind dat hij niet zo goed vliegt maar dat komt wellicht omdat hij lang niet heeft kunnen vliegen bij Jura en Herman.
Het lijkt in ieder geval een conditie probleem, maar dat geeft ook niet.
Vanaf de grond wou ik hem omhoog helpen, maar kroop hij onder de bank ::) ;D
Ik wachtte en wachtte en hoorde hem maar trippelen daar ;D
Toen hij eronderuit kwam klom hij de voliere op en vloog zo terug naar zijn kooi.
Ricky was hem al die tijd ruk aan het roepen en dat vond ik wel erg lief :-*
Ze zocht hem op de grond en bleef roepen tot hij tevoorschijn kwam ;)
Ook klom ze nog even op de schommel die ernaast hangt.
Dat had ze lang niet gedaan.
Eenmaal op de kooi zag ik vanaf de bank iets vreemds op Ozzy zijn koppie.
Nou ik gaan kijken natuurlijk en dat was stof wat in zijn veertjes zat ::) ;D
Kennelijk moet ik toch wat beter zuigen onder die bank ::) :-[ :P ;D
Ik heel hard blazen in de hoop dat het wegging, maar dat lukte niet en Ozzy vond mij echt gek ;D :P
In het broedblok is een kuiltje gegraven, volgens mij door Ricky.
Ik weet niet of dat wat betekend, maar het viel wel op.

En verder heb ik eigenlijk geen nieuws meer ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Roosje,

Daar ben ik gewoon bang voor.
Niet dat ik slecht over jullie denk, in tegenstelling juist, maar ik schaam me best wel voor de problemen waar ik mee loop :-[. En er zullen mensen zijn die het niet begrijpen.
Ik begrijp het zelf nauwelijks :-\

En dit forum is echt op een goed moment mijn leven binnen gewandeld, want net wat je zegt, dit is ook socializen en dat heb ik wel nodig ;)
Daarom ben ik ook zo blij met jullie :-*

Liefs
Maris!!

Roosje

Ja dat begrijp ik best. Er zijn vast wel zat mensen die er de ballen van snappen. Maarja, wat wil je als je nog nooit in aanraking bent geweest met dit soort dingen :-\

Enne, wij zijn ook blij met jou hoor ;) We kunnen elke dag genieten van leuke verhalen, of wat leuks verwachten in onze eigen boekjes. En de foto's natuurlijk :D

Agnes

Hoi Mariska,

Dat je niet alles wilt vertellen is je goed recht hoor ;)
Je moet alleen vertellen wat je kwijt wilt en kan.
Je hoeft tenslotte niet je hele was buiten te hangen ;D

Misschien heb je wel een beetje gelijk dat mensen je niet zullen begrijpen, maar volgens mij hoeft dat ook niet.
Je kunt toch niet alles begrijpen of wel? ;)
Iets begrijpen is 1 ding, maar respect hebben voor jou is een ander

Jou voor gek verklaren zal ik nooit doen, en een ieder met een greintje respect voor jou zal dat wel uit z'n hoofd laten!

Zolang jij alles op jouw eigen manier doet in de tijd die jij daarvoor nodig hebt, zal het wel goed komen.
Daar moet je gewoon vertrouwen in hebben.
Het enige wat wij dan kunnen doen is jou steunen.

Weet dat ik aan jullie denk, en ik wens jullie het allerbeste voor nu en in de toekomst :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska

Hoi Roosje en Agnes,

Bedankt voor jullie lieve berichten :-*
Inderdaad kan je niet alles begrijpen dat hoeft ook niet!
Maar onbegrip maakt het voor mij nog moeilijker dan het al is ;)
Maar jullie steun doet mij erg goed!
En ik heb nog steeds goeie hoop voor de toekomst hoor en daar hou ik me aan vast ;)

Liefs
Maris!!

Mariska

Nou zeg, ben zomaar op bladzijde 2 beland :o ;D
Even ophijzen dus! ;)

Verder heb ik eigenlijk niks te melden vandaag dus doe ik dat ook maar niet ::)
Dan komt er toch alleen gezwets uit ;D

Toedeloe!

Liefs
Maris!!

Roosje

Ik heb nog op je gereageerd in mijn dagboek ;D

Ankie

Hoi Mariska

Op blz 2 jij ? Da's voor het eerst geloof ik !
Maar kan wel eens gebeuren he ?
Ik had je vliegfoto's al wel gezien ,maar weinig tijd gehad om te reageren !  :-[ . Dus doe ik dat nu even !!!!
Je hebt een goeie leerschool gehad ,want ze zijn helemaal geweldig ! Zelf 4 tegelijk op de foto ...da's mij nog niet gelukt !
Gaat ook lastig ,want ik heb maar 2 valkjes ;D.

Hoe gaat het verder ? Red je het een beetje zonder Mike nu thuis de hele dag ? Zal wel weer even wennen zijn ,maar wel lekker dat hij weer aan het werk is !
Als je je verveeld en je hebt zin om even een bakkie te doen ,dan hoor ik het wel he ?
Ga niet bij de pakken neerzitten en geniet van je valkjes en je schatten van honden !!!!

Groet van Ankie

marilyn

hoikes mariska

héééééééééééé op bladzijde 2 !!!!!!!!!!! dat mag niet hé  ;) we hijsen jou met zijn allen wel weer op hihihihihi  :D
en btw jij weinig te zeggen ? raar meestal staat er een heel lang en mooi verhaal nu ja dat komt morgen, misschien hebben de valkjes geen zin om gekke capriolen uit te halen kan ook hé  :P

groetjes marilyn

Monky

Hi Mariska,

Ik kom alleen eventjes hi zeggen...en je een dikke knuffel geven. Je hebt het blijkbaar eventjes nodig als ik dat zo lees.

Groetjes,
Monky

Caroline

Hé Maris, zet hem op hè!!  ;) Je kunt het!!  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.