De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

klusvalk

nou om even op die post terug te komen,
onze boy ja dat sulletje heeft een keer toen ik nog in arnhem woonde en boy een jaar of 1 was.
een keer de goude gids (zo'n dikke) in honderd duizend stukjes versnipperd.
echt de hele gang lag vol met allemaal kleine snippertjes ;D ;D

gr mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Caroline

Hoi Maris,

Jeetje, ik dacht ik moet nog EVEN bij Maris bij gaan lezen heb ik nu mooi eventje de tijd voor.

Maar het was niet EVEN hoor, vanaf woensdag 8 bladzijdes!!   :o Alleen gisteren heb je er al 4 volgeschreven.

Ik ben nu weer helemaal bij, heb genoten van je vrolijke verhalen en je leuke foto's, ik vind je vlieg foto's prachtig maar geniet persoonlijk meer van je doe foto's.  ;D

Verder heb ik teveel gelezen om overal op de reageren, ik ben blij dat Mike zo goed gaat, jammer dat je nog geen eitjes hebt, fijn dat Boy ook weer beter is, leuk dat  je minimeeting gezellig was, zo ook het steengrillen.

En dan wordt het nu tijd om aan jezelf te gaan denken!!

Marisje!!  ;)

Ga lekker door met foto's maken en verhalen schrijven, als ik het zo bekijk komen er een hoop mensen lezen bij je.

Liefs Carolientje  ;) :-*

PS. Weet je al of je 27 februari naar de grote minimeeting  komt in Zuid-holland??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Nu snapte ik het weer ;D
Jij bedoeld dat ik genoeg voor ons allebei schrijf ;D ;)
En nee, geen rose voor die boeven hier ;D
Ik kan inderdaad nooit een winkel ingaan zonder iets voor mijn beesten te kopen ::)
Zeker geen intratuin of zo!
Maar in de supermarkt weet ik ook wel raad op de groente en fruit afdeling ;)
De meeste zijn hier toch wel gek op gezonde dingen.
Vooral Binky is ook gek op de ongezonde dingen zoals chips en cashewnootjes en patatjes, zelf het krokante laagje om een kipnugget ::) ;D
En wat de etijes betreft, samen delen lijkt wel me wel leuk ;D
Jij 2, ik 2 ;)

Hoi Marilyn,

Wat een mooie vliegfoto heb je gemaakt van Mayka :D
Ik zei toch dat je het kon ;)
Gewoon blijven oefenen!

Citaat van: klusvalk op 28 januari 2006, 22:40:53
nou om even op die post terug te komen,
onze boy ja dat sulletje heeft een keer toen ik nog in arnhem woonde en boy een jaar of 1 was.
een keer de goude gids (zo'n dikke) in honderd duizend stukjes versnipperd.
echt de hele gang lag vol met allemaal kleine snippertjes ;D ;D

gr mike

Hoi Schat,

Als die dat hier maar uit zijn hoofd laat ;D
Dat hij zijn tanden in alle post zet is al erg genoeg ::) ;D
:-*

He Carolientje ;D,

Het gaat zeker hard, maar jij kan er ook wat van hoor ;)
Weet je hoe ik dat oplos?
Ik lees alleen de berichten van die persoon zelf als het heel veel is en ik niet genoeg tijd heb ;)
Slim he?!

Maar jij ziet dus weer liever doefoto's!
Ik eigenlijk ook wel, maar als zo'n vliegfoto heel goed lukt geef dat wel een super goed gevoel, want makkelijk is het niet :D ;)
Dus ik geniet van allebei!

Ik ga lekker door met schrijven en foto's maken ;)
Ik vind dat gewoon heel leuk en uiteindelijk maak je natuurlijk een dagboek toch hoofdzakelijk voor jezelf ;)
Dat anderen het leuk vinden en reageren is mooi meegenomen, maar als ze niet meer komen ga ik er toch lekker me door :P ;D

Van de meeting weet ik nog niet, want Marisjes tijd gaat nu beginnen en waarschijnlijk gaan er een aantal dingen veranderen waardoor ik nu nog niet kan gaan plannen.
Snappie?! ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes mariska

idd ik had nooit gedacht dat het me zou lukken om een vliegfoto te maken en aangezien jullie allemaal hadden gezegd dat ik meer geduld moest hebben  :P heb ik eff een uurtje met het toestel foto's geschoten niet te tellen hoeveel maar er is toch 1 gelukt en daar ben ik best trots op  :D.
jij had gezegt dat je 3 uur foto's hebt getrokken en dan moest ik toch op zijn minst 1 uurtje geduld hebben hé  :P hahahaha dat 1 uurtje is mij amper gelukt maar goed dat maakt niet uit

groetjes marilyn

ben weer wartaal aan het uitslaan hé  :-\ ik weet het ben niet normaal  :P

Roosje

Citaat van: Mariska op 29 januari 2006, 12:56:07

Van de meeting weet ik nog niet, want Marisjes tijd gaat nu beginnen en waarschijnlijk gaan er een aantal dingen veranderen waardoor ik nu nog niet kan gaan plannen.
Snappie?! ;)

Ooh ik hoop het wel hoor dat je komt :D

Olga en Hans

Hoi Mariska,

Ik lees in jouw dagboek een stukje van Caroline over een minimeeting in Zuid-Holland op 27 februari, ik kan het onder nieuws en beursen/meetingen niet vinden  :-\.
Kan jij me misschien er iets over vertellen  ???, lijkt me altijd leuk om weer forumleden te ontmoeten  :D.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Roosje

Ehm ja...Het is ook geen echte meeting hoor ;D De 2 carolines zouden elkaar ontmoeten en carco zou eerst naar caroline gaan maar omdat irene er ook wel bij wilde zijn gingen caroline toch maar naar carco. En aangezien er nog meer kwamen, werd het een soort minimeeting. Nou en wij moesten nog op kraamvisite en irene en carco nog bij ons, dus dat kon dan eigenlijk ook wel meteen. En zo is het een soort minimeeting geworden. Ik ben benieuwd of irene genoeg stoelen heeft ;D

Mariska

Nou ik heb maar weer eens foto's gemaakt vanmorgen ::)
Was al zolang geleden ::) ;D
Ik heb vlieg- en doefotos's dus voor iedereen wat wils :P

Misty was erg vliegerig vandaag ;D

Hier staat de handrem erop ;D

Stomme foto, maar wel 4 vliegende valkjes :o

Kaily!

Snowy!

Aaah, wat zijn ze toch lief :-*

Misty heeft de kast ook ontdekt :D

Misty het spookje ;D

Binky!

He dat is mijn dekentje hoor ;D

Misty op Boy zijn tennisbal ;D

Ozzy jaagt Misty weg >:(

:-\

Binky!

Snowy!

Ons liefdeskoppel :-*

Dopey :-*

Kijk dat bekkie ;D

Misty! Lekker bekkie he :-*

Jut en Jul kijken baasje na ;D

:-*

YOEHOE, hier zijn wij ;D

Bink!

Kiekeboe, ik ga proberen hier een ei te leggen net als Bink ::) ;D

Bink is ondeugend ::)

Wat moet je nou man, als ik zin heb om hiermee te spelen dan doe ik dat JA ::) ;D

Snowy wil zijn snavel schuren :P

Gooi je haar los, maak me gek ;D ;D ;D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Citaat van: Mariska op 29 januari 2006, 14:29:55

Misty op Boy zijn tennisbal ;D

Toppertje van vandaag! Maar ik heb van de andere foto's ook errug genoten :D

Mariska

Ben ik helemaal met je eens Roos :D ;)

Kirsten

Hoi Maris,

Zo daar ben ik weer even en ben helemaal bijgelezen ;D
Wat fijn dat het met Mike allemaal goed is,.(had ik al eerder gelezen maar niet de tijd gehad om te reageren)
Nu is het voor hem weer tijd om lekker te gaan doen waar hij zin in heeft, zonder pijn :)

Gelukkig is Boy opgeknapt, het is altijd zo sneu als dieren ziek zijn,. en natuurlijk ook altijd schrikken.

Ik kom gauw weer langs,. want die prachtige foto's wil ik zeker niet missen hoor,. Ik heb het alleen wat druk vandaar,.
Ik lees veel, maar heb momenteel niet overal de tijd om te reageren :-\,. komt gauw weer,.Morgen worden er meubels opgehaald die ik op marktplaats had gezet en dan gaan we de muur verven,. spullen opruimen en ik moet in demi d'r kamertje ook wat gaan herindelen,. geloof ik :-\ :P ::)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Mariska,

Meid, je hebt jezelf overtroffen, wat een geweldige foto's  :D :D :D.

Heerlijk zoals het met de valkjes gaat bij jou. Ze zien er stuk voor stuk lekker relaxt uit.

Groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes mariska

je foto's zijn weer superdeluxe  :D ik heb er echt van genoten maar deze is toch mijn favoriet  ;)
zo sneeky idd gelijk verstoppertje  :P

groetjes marilyn

carco

Hoi

Hoe krijg je er zo'n mooie gloed achter?Toevalstreffer?
Deze vind ik geweldig!

En Olga ik had het er vandaag met Irene nog over en die zei ik zie wel wie er allemaal komt, gewoon haar even een IM sturen, dan komt het vast allemaal goed. ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

klusvalk

nou klusvalk is weer druk in de valkhut hij heeft het binnenverblijf voor de valkjes geschilderd (babyblauw) ;D
daar had mijn moeder nog een volle bus van staan dus waarom niet.
en ben nu bezig on het plafon in de schuur te schilderen die word gewoon wit hoor  ;)
en als ik dat af heb ga ik aan de voor kant van het binnenhok beginnen mooi deurtje erin etc etc
maar vanaf morgen heb ik ook wat minder tijd omdat ik van af  morgen weer een paar uurtjes per dag ga werken.
en daar heb ik wil weer zin in naar 4,5 maand thuis

gr mike 

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!