De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Zo ik ben er weer ;D
Heerlijk gegeten en gedronken :P
De hondjes en valkjes natuurlijk ook ;)
Boy weet al helemaal hoe het werkt en die wacht geduldig naast me voeten tot ik klaar ben met eten, wan dan krijgt hij ook een pannekoekje ;D
Dat was smullen voor ze, lekker stukje biefstuk nog ::)
Binky was helemaal happy met zijn pannenkoekje en ging er boven op zitten om hem op te smullen ::) ;D
Niemand mocht eraan komen ;D
Lekker rosetje erbij en nu 1 mee naar boven dus met een kwartiertje zal deze muts wel weer aangeschoten zijn ::)
Maar ja, wat geeft het ;D

Nou ik stop er weer mee voor jullie het allemaal weer niet bij kunnnen houden.
Nog nooit zoveel klachten over gehad als de laatste dagen.

Hoi Manja,

Bij mij vlucht ook de hond hoor ;D
Maar het was wel erg grappig om te zien :D
Ik ben blij dat ik nu duidelijk kon zien dat het van speelsigheid was en niet omdatze vals naar ze is ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

hihi, wat leuk, een pannenkoekje voor Binky! Ik leer steeds meer nieuwe dingen hier, oa wat eten betreft...:D
En ik vind je verhalen geweldig, wat mij betreft mag je nog veel schrijven. Je pagina's gaan hard zo he!!!!
Ik ben de hele dag met de vogels bezig geweest en moet nu eens mijn slaapkamer op gaan ruimen. Misschien voor mij ook een roseetje daarna.
Honden zijn in de regels niet vals naar vogels, volgens mij. Ik ben nog nooit een hond tegen gekomen die vals deed tegen mijn schattige verenpakjes :D Alleen als ze gaan vliegen, komt bij sommige honden het jachtinstinct naar boven (het gefladder etc.) dus daar is het uitkijken!

Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Manja,

Dat is ook precies wanneer Cindy hier in actie komt.
Als ze gaan fladderen en bij haar in de buurt fladeren.
Dan springt ze op en lijkt het of ze naar ze hapt, maar ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen.
Het lijkt geen vals happen en ze heeft nooit beet gehad.
Wat jij zegt klinkt wel logisch.
Maar hoezo komt dan ook alweer dat instinct naar boven als ze fladderen?

En ja Bink is gek op een pannekoekje ;D
Dat krijgt hij alleen als wij steengrillen hoor en dat doen we niet zo heel vaak ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Mariska,

Ja, dat is echt van dat eten waaraan ik nooit zou denken van, oh, misschien mogen mijn vogeltjes dat wel! Maar zo zie je maar, ik leer nog steeds hier...
Wat betreft Cindy (en andere honden): je ziet toch ook vaak honden achter eenden aangaan? Of andere vogels? Dat is een jachtinstinct, maar aan de andere kant denk ik ook dat honden op zo een manier laten zien dat ze graag willen spelen. En ja, als iets wegfladdert, denken ze: leuk, die wil met mij spelen! ;D
Dus vandaar! Je moet dus altijd wel blijven opletten. Ik geloof dat Cindy gewoon wil spelen, want dat doet die hond van mijn ouders ook, maar zorg ervoor dat ze niet teveel in haar spel opgaat ;D
Of zet er een agaatje bij, die verjaagt de hond wel ;D
Bobby en Georgie lenen??? ;D ;D

Liefs
Manja

Mariska

Hoi Manja,

Kijk zulke dingen moet je natuurlijk niet teveel geven.
Bij mij krijgen ze hoofdzakelijk fruit en groente enzo.
Maar af en toe een chipie of een patatje of een stukje pannenkoek is niet zo erg hoor.
Net wat kik al vaker heb gezegd, ik heb hier nog nooit zieke vogels gehad en diarree hebben ze hier ook niet dus ik ga er dan vanuit dat het allemaal prima gaat.
Niemand is te dik, zelfs Bink niet ;D die weegt 89 gram, maar geef het niet teveel.
Ik vind het leuk om dingen eens uit te proberen ;)

Dank je wel voor je uitleg over dat fladderen ;)
Het is inderdaad oppassen omdat er zi;n groot verschil is in grootte.
Boy kan ze nog eens vaspakken, maar zo'n valkje niet.
Hoe lief het ook bedoeld is ;)

Liefs
Maris!!

Agaatjes lenen, ja hoor, wanneer zal ik ze komen halen ;D

ManjaV

Anytime, als je ze wel weer veilig thuisbrengt ;D

Skye

Ja hoor! Tijdens het steengrillen speciaal een pannenkoekje voor de hond bakken! Volgens mij lees je zoiets ook alleen maar in jou dagboekje Maris! :P ;D

Mariska

Skye, je moet wel goed blijven opletten hoor ::) ;D

1 pannenkoekje voor Boy :P,
1 pannenkoekje voor Cindy :P en
1 pannenkoekje voor de valkjes :P !!!!!

Hier in huis word geen onderscheid gemaakt ::) ;D

Alles doe ik voor mijn beestjes ;)
Als ik boodschappen doe vind ik het het leukst om dingen voor de beestjes te halen op de groenteafdeling ::) ::) ::) ;D

Liefs
Maris!!

Skye

Mariska

;D ;D ;D ;D

Ik ben nog niet aangeschoten gelukkig, dus dat gaat goed ;)
Of  :censuur ik toch een beetje slap ::)

ManjaV

Koop je ook nog groentje voor jezelf?  ::)  ::)  ::)  ::)
Of alleen voor je valkjes?  :P
Ik hou ook van shoppen voor de birdies....af en toe geef ik een beetje te veel geld uit aan ze....tja, zoals mijn vader vandaag zei: iedereen moet een hobby hebben ;D

marilyn

28 januari 2006, 20:49:30 #2606 Last Edit: 28 januari 2006, 21:54:42 by marilyn
hoikes maris

héééééééééééééé ik krijg weer geen notificatie's meer en mocht alweer een stuk bijlezen  :(

hihihihi ik kan je altijd mayka eens lenen die zal al spelende weg de hond of de poes wel op hun plaats zetten  :P

ik geef de birdie's ook af en toe groenten en fruit ook brood en pasta maar anders moet ik zeggen dat ik nog niet zoveel heb uitgeprobeerd  :-\ buiten misschien de keren dat ik iets in mijn handen had om te eten dat ze mee snoepten zoals craqottes ofzo

groetjes marilyn

carco

Citaat van: Mariska

quote author=carco link=topic=13091.msg224808#msg224808 date=1138461130]
;D ;D
Ik weet niets te typen dat Mariska wel ;D ;D
Groetjes: Caroline.

Ikke snap het niet ::) ???
Citaat

Citaat van: carco op 28 januari 2006, 16:12:10
;D ;D
Ik weet niets te typen dat doet Mariska wel ;D ;D

Was typefoutje ???
Effies veranderd. Ik denk ik reageer effe maar wist niets te zeggen na jouw geklep ;D :-* snappie nu??
En bij mij lusten ze geloof ik alleen de dingen die slecht voor ze zijn. Weet je hoe ik Harry de kooi in lok ? Met chips!
Maar geef je ze geen rosé vanavond?
En ik geloof dat ik een beetje hetzelfde heb ik kan geen dierenwinkel voorbij lopen zonder even te kijken wat voor lekkers of leuks ze hebben.
Klik op het plaatje voor onze site!

carco

Hoeveel had je er gehad willen hebben?
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

Citaat van: marilyn op 28 januari 2006, 14:41:06
hoikes mariska

idd geef je maar over en zeker als je nadenkt dat er vele mensen niet eens zo'n foto's te pakken krijgen !!!!!!!!!!!  :P
ahja je hond staat er ook mooi op hoor  ;)

groetjes marilyn

hoikes mariska

hihihihihihi ik heb heeeeeeeeeeeeeel veel geluk gehad vandaag  :P idd ik heb een vliegfoto van mayka eff een urrtje geduld gehad maar mijn geduld is beloond  :D niet op de rommel letten maar wij zijn aan het opruimen maar dat is nog niet gedaan en morgen de rest maar ik ben toch wel trots op mijn 1ste vliegfoto yiehaaaaaaaaaaa  :P

groetjes marilyn

ps nu nog heel veel oefenen met de valkjes  :P