De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Marilyn,

Maar weet je, de tijd vloog ineens om ::) ;D
Als er een mooie gelukt is wil je meer :D
Dan wil je ze er alle 9 wel zo op ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes mariska

ik heb alleen chica en (voorlopig knabbel) en mayka en het is mij nog van geen enkel gelukt om vliegfoto's te maken, maar ééns lukt het me wel (al zal het dan wel per ongeluk zijn want zoveel geduld heb ik helaas niet  :P)

groetjes marilyn

Mariska

Geduld heb je wel nodig ;)
Het is best lastig, maar met de juiste instellingen kan jij het ook hoor :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes mariska

hier deze zijn voor jou, je weet zelf wel waarom

een goede vriend daar moet je dankbaar voor zijn en dat ben ik  ;) bedankt maris omdat je er bent

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Marilyn,

Aaaah, dat vind ik echt lief van je :-*
En ik ben er graag voor je ;)

Liefs
Maris!!

Caroline

Hoi Maris,

Ik dacht nog even snel lezen bij Maris maar ik loop zover achter dat ik dat vanavond even kom doen als ik lekker onder uit lig. Het is dan net of ik met een boek naar bed ga, zoveel bladzijdes.

Groetjes tot vanavond  :-*

PS. Ik heb nog nieuws!! Klik op het donsje.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Nou ik heb weer wat foto's gemaakt vanmorgen.
De vliegfoto's gingen waardeloos, maar ik plaats er toch maar een paar ::)
Anders heb ik het echt voor niks gedaan.

Snowy!

Binky!

Snowy!

Binky!

Binky!

Binky!

Geen mooie foto, maar wel 3 vliegende valkjes ;D
Die vlek op de deur is Dopey ;D

Binky!

Misty lijkt wel een spookje ;D

Binky heeft een borrelnootje gevonden ;D

Samen op de kaarsenstandaard ;D

Nu onze Boy, gewoon omdat hij zo lief is :-*

:-* :-* :-*

Kaily en Misty!

En dan nu het mooiste voor het laatst ;D
Onze lieve Dopey :-*

;D :P

Ze weet precies wat ze pakken moet, want dit was ongewenste post ;D ;)

Liefs
Maris!!

carco

Hoi

Wil jij nooit meer in mijn dagboek kijken als jouw vliegfoto's mislukt zijn :P Die zijn toch goed!!
En die post : makkelijk toch we hebben gewoon geen briefopenener meer nodig. En Brutus krijgt het ook al door, die deed het alleen met post dat de deur nog uit moest van de week :-\
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes mariska

je foto's zijn prachtig wat je er zelf ook van denkt  ;)

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Caroline,

Die van de week waren veel mooier dus nu had ik een beetje de pest in ;D
En jou vliegfoto's zijn ook hartstikke mooi ;)
Uitgaande post hebben ze nog niet te pakken gehad gelukkig ;D

Hoi Marilyn,

Oke ze zijn prachtig, ik geef me al over ::) ;D

Liefs
Maris!!

Roosje

marilyn

hoikes mariska

idd geef je maar over en zeker als je nadenkt dat er vele mensen niet eens zo'n foto's te pakken krijgen !!!!!!!!!!!  :P
ahja je hond staat er ook mooi op hoor  ;)

groetjes marilyn

Mariska

Ik moest nog allemaal dingen vertellen, maar ik weet niet meer precies wat ::)

In ieder geval zag ik Binky en Snowy gisteren samen op een steen slapen, vlak tegen elkaar aan ;D
Dat vond ik wel erg lief!
En op hetzelfde moment sliep Dopey samen met Rumba in de ring ;D
Ook erg lief!

En vanmorgen had ik door dat Kaily een beetje g :censuur l was en ja hoor, hij klom zo op Salsa haar rug :o :o :o
Dit vond Salsa helemaal niet leuk ;D ;D ;D
Dus mijn kleine mannetje word ook al een beetje volwassen.
Snap alleen niet dat als hij altijd met Misty kroelt waarom hij dan met Salsa wil wippen ::) ;D
Dat vind ik gek ja ;D :P
Maar wel grappig ;D
Die mannen doen zo gek met hun tongetje als ze willen wippen, daar zie ik het altijd aan ;D
En Binky doet dan ook voorspel door met zijn snavel steeds op me vinger te tikken voor hij hem neemt ::) ;D :-X
Ja lachen hoor hier in huis ;D ;D ;D

Oh ja en gisteren stuurde Mike Boy naar zijn plaats en die ging niet.
Mike zat hem maar aan te kijken en snapte niet dat hij niet luisterde, want dat doet hij altijd ::)
Hij nog een paar keer zeggen, maar Boy bleef stug staan ;D
En wat blijkt, Ricky zat op Boy zijn bed :o ;D
Vind je het gek dat die hond niet ging liggen.
Gelukkig is me hond slimmer als me mannetje anders had ik nu een geplette Ricky :o ;D

Ricky is trouwens wel erg gek op mijn kiemvoerreceptje ;D
Daar ben ik blij om, want dat is lekker gezond ;)

En wat ik ook erg leuk vind is dat Salsa nu gewoon te voet over de vloer de kamer gaat verkennen ;D
Ik ben blij dat ze een beetje plezier heeft.
Ze doet dit nu regelmatig zo en vind het allemaal superinteressant ;D

Oh ja, dat wou ik ook nog zeggen ::)
Mike is steeds bang als Cindy opspringt dat ze nog eens een valkje te pakken krijgt.
Dat begrijp ik wel, maar ik had steeds het gevoel dat het ook een soort uitdagen is om te spelen.
En ik had wel gelijk.
Vanmorgen zat Misty bij haar op de bank en liep gewoon heel stoer naar Cin toe ::) ;D en toen maakte Cindy echt zo'n beweging zoals ze doen als ze andere hondjes uitdagen tot spelen.
Het zag er een beetje eng uit en ik schrok ook, maar had nu ook door dat het echt goed bedoeld is.
Nog steeds een beetje link met dat verschil in grootte, maar ik zou het erger vinden als het echt valsigheid is ;)
Dit vond ik eigenlijk wel heel lief overkomen :D

Liefs
Maris!!

Mariska

Dames, ik had me al overgegeven ;D

ZE ZIJN PRACHTIG, PRACHTIG,PRACHTIG!!!!!!!!!!!!

OKE?! ;D

Skye

Hoi Mariska, Ik moet razendsnel tikken in jou dagboek! Anders staat er ALWEER een tekstje met dat er al een andere reactie binnen is! Zo druk is het in dit dagboek! :P
Ik vind de foto's erg mooi. En het verhaal van Boy die Ricky niet wil pletten vind ik heel bijzonder! Lief en slim zo'n hond he?