De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Nou nu weer even het valkjesnieuws van een paar dagen ;D

Ik heb ze niet zoveel gezien omdat ik aan die film werkte, maar aan Mike te hoeren gaat alles goed.
Dopey zit nu een paar dagen in de andere kooi en dat gaat prima. Eigenlijk kan het best 3 stuks, want het is een vrij ruime kooi voor valkjes die veel los zijn.
Dopey zat in de voliere vaak op 1 van de stenen die daar hoog hangen dus in die andere hebben we er ook 1 opgehangen voor ons snoepje.
Maar toen ik vanmorgen beneden kwam sliep ze tussen Rumba en Salsa in :D, al de hele nacht zei Mike ;)
Maar als Dopey eruit is komt Ricky bij haar op de kooi en jaagt iedereen weg ;D Net of ze zegt "weg bij mijn kind".
En Ricky probeerd nog steeds te plukken als ze er samen uit zijn en dat is Dopey zelf schuld. Ze gaat er gewoon voor zitten ::) Maar goed, ze kan het niet meer de hele dag doen en dat scheelt een hoop.

Kaily noem ik vanaf nu man ;D.
Ik ben al een paar dagen aan het oefenen ::) ;D
Hij is iedereen aan het versieren lijkt wel.
Hij probeerd steeds contact te maken met Rumba, Ricky en Dopey. Lief joh, maar nog niet beantwoord hoor. Ja door een tik op ze kop door Dopey ;D ;)
Maar hij fluit steeds voor ze en gaat dichtbij ze zitten :-*
En ik verander niet zijn naam hoor, dat vind ik zo lastig :-\

Misty gaat steeds lievere en zachtere kusjes geven :-*
Aaah, zo lief als ze het zachtjes doet. Ze word ook mooier nu, haar kuif wordt wat groter. Echt een klein poppetje.
Zaterdag ga ik iedereen wegen en zij komt volgens mij nooit boven de 75 uit, ze is heel fijntjes!

Nou dat was het wel even voor nu ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Riny, Gonnie, Suus en Caroline,

Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties :-*
En voor de klapzoenen ;D

Een tumor is niet uitgesloten, maar de kans is klein dus we zijn hoopvol gestemd ;) Op naar donderdag, wij zijn er klaar voor!

Wij hopen ook dat we een gezonde en onbezorgde kerst kunnen vieren en heel gelukkig het nieuwe jaar in kunnen ;)

Liefs
M&M :-* :-* :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Wij gaan masaal duimen dat het allemaal goedaardig wat ze donderdag vinden.

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Citaat van: Caroline op 13 december 2005, 14:31:12
Wij gaan masaal duimen dat het allemaal goedaardig wat ze donderdag vinden.

:-*

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Ankie

Hoi Mariska en Mike

Wat lekker dat jullie al zo snel een telefoontje kregen en
dus daar niet meer op hoeven te wachten.
Ik hoop dat jullie goed nieuws voor de kerst krijgen en dat het nieuwe jaar goed kan beginnen !!!!

Groet van Ankie

Gerda

Hoi Maris en Mike,

Fijn om te horen dat de uitslag goed is. De PET-scan wordt gedaan (zoals ik een tijdje geleden al schreef) om snel groeiende cellen op te sporen. Die noemen ze hotspots (en dat zijn onder andere kankercellen). Dat deze niet gevonden zijn is geweldig!!! Dat betekent wanneer ze toch merken dat 'het abces' toch een tumor is, dat dit een lokale tumor is. En dan kunnen ze die verwijderen.
Ik denk dat dit ook de reden was waarom ze niet durfden aan te prikken. Maar voor hen was blijkbaar de PET-scan uitslag voldoende reden om het nu wel te doen.

Wat een verhaal weer.

Ik wil eigenlijk gewoon zeggen: fantastisch nieuws!!! Geniet ervan. En dan even opladen voor donderdag. En dan hopelijk voor de kerst nog goed nieuws!!!!!!

Liefs Gerda

bobbie

Hoi,

Jippie, wat een  geweldig nieuws. Zeker na het lezen van het bericht van Gerda (die er heel veel verstand van heeft) ben ik nog blijer voor jullie.

Heel veel succes komende donderdag. Ook ik duim en zal een kaarsje aansteken.

groetjes, Nel :D

O ja Mariska, je hebt het in je bovenste berichtje over Mike en hoeren ??? en dat met die pijn  :-X :P.

Riny

Citaat van: bobbie op 13 december 2005, 16:34:23

O ja Mariska, je hebt het in je bovenste berichtje over Mike en hoeren ??? en dat met die pijn :-X :P.

Hoy Nel en Mariska
Ik had het al gezien maar dacht zeg er maar niets over,die arme man heeft al zo'n pijn.
Groetjes Riny :D

Mariska

Yoehoe, daar ben ik weer ;D

Met een nieuwe film :D :D :D
Hij is maar 4,5 minuut en nog mooier denk ik :D :D :D
Nieuwe foto's, nieuwe filmpjes en nieuwe muziek ;)

http://www.youtube.com/?v=7hSOOhvekTc
Ik weet niet of hij al binnen is, maar iig onderweg.

Liefs
Maris!!

Mariska

Wat lees ik nu, hoeren in 1 zin met Mike :o ;D :-X
Foutje ::) :P

Hoi Ankie,

Dank je wel voor je lieve wensen voor ons :-*

Hoi Gerda,

Wat een goed nieuws wat jij verteld :D
Hij gaf ook wel aan dat het op 1 plek zit en niet groeit of zo.
Hij had maar 1 hotspot met glucose dus, behalve in zijn hersenen en zijn hart mag ik hopen ;D ;)
Je hebt me helemaal blij gemaakt :D
Gaat het met jou ook wel een beetje?
Wel voor jezelf opkomen hoor!!

Hoi Nel,

Gerda heeft mij ook blij gemaakt hoor :D ;)
En lief dat je een kaarsje voor ons aan zal steken en duimt :-*
En dan die hoeren ::), wat zal ik daar eens over zeggen ;D ;D
Die fout maak ik regelmatig, maar zie hem altijd op tijd ;)
Bijna altijd dan ;D ;)

Hoi Riny,

Vond je leuk he die hoeren ;D ;D ;D
En die arme man met pijn is de hort op dus die weet het nog niet ;D ;)

Liefs
Maris!!

Valerie

Heee Maris,

Goed nieuws!!!  Hopenlijk is het dus werkelijk een abces en kunnen ze er eindelijk wat aan doen. Sterkte donderdag.
Ga even niet zo veel posten, want ik heb vlees op het vuur staan en dat gaat anders zo aanbakken.  :-\

klusvalk

hoi allemaal
mijn meisie had het ook al gdaan maar ik doe het ook nog een keer ik wil iedereen bedanken voor het duimen kaarjes branden en die aan ons hebben gedacht toen we daar waren.
zoals jullie al hebben kunnen lezen is er wel wat van mijn schouder afgevallen.ze  gaan dus as donderdag met een lange dunnen naald van buiten af het abces aan prikken
nou ik zie hier niet tegen op want als zo'n camera in je k :censuur nt heb gehad en ook nog via je  :censuur
nou dan kan dit alleen maar mee vallen.
BEDANK!! TOPPERTJES.[/size][/color]

gr. liefs mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Caroline

Hoi Maris,

ik vond het weer een heel mooi filmpje, en heb er weer van genoten, wat was jullie Snowy trouwens geplukt viel me op in beide filmpjes.

En Mike,

Denk jij donderdag maar aan de foto van je handtekening als ze met een naald het abces gaan aanprikken, dan vergeet je alles even om je heen,  ;)

Heel veel sterkte donderdag.

Liefs van Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Pfhoe Mike, ik vind het knap van je. Hoewel het ook gewoon moet eigenlijk :( Nu maar hopen dat alles in orde is en dat ze eindelijk wat met je kunnen.

Mariska: Mooie muziek, mooi filmpje, MOOI!

margreet

hallo Mariska,

Wat een prachtig filmpje weer, je hebt er een leuke hobby bijgekregen. Goed nieuws van Mike, nog even misschien en dan kunnen jullie die vervelende periode achter je laten.

groetjes Margreet