De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

hippysuus

Hallo, hier zijn wij dan.... Riny en Suus....dit zelfportret hebben wij een tijdje geleden laten maken.  :D

Mariska

* MIKE HELEMAAL WILD NU*

Hij kwijlt ervan!!

Moet je kijken man!!

*Maris wil ruitenwissers lenen van Suus*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Citaat van: hippysuus op 21 november 2005, 20:59:43
Hallo, hier zijn wij dan.... Riny en Suus....dit zelfportret hebben wij een tijdje geleden laten maken. :D

Wel lekkere volle memmen, hmmmmmm :P :P :P :P :P

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Riny en Suus...
Dit kunnen jullie Mike toch niet aandoen? Hoewel? Het valt me op dat met name Mariska wild wordt...!!! Wat doen jullie die twee aan?! 112!!!

hippysuus

Ik wilde alleen maar laten zien dat we flinke achterhammen hebben... :-[

Maris wil ons gewoon op de rare man afsturen die rein wilde blijven...zodat wij hem kunnen bederven voor haar  ;D

Mariska

JA, JA, JA, DAT IS EEN GOED IDEE ;D ;D ;D

HIJ IS TOCH AL NIET REIN MEER NA DE GESNUF EN GELIK VAN BOY ;D ;D ;D :P :P :P

bobbie

Mariska

Ik ga erm,ee stoppen dames.
Het gaat hier niet zo lekker :-\
Ik ben er morgen weer ;)

Liefs
Maris!!

hippysuus

Hee Maris en Mike, sterkte hoor! Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie!!!

Kirsten

Hoi Maris (en Mike),

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen geloof ik, maar ik las wel een hoop lol hier,. Ik hoop dat het met Mike allemaal een beetje gaat,. is er verder al iets bekend van de onderzoeken?(heb je misschien wel verteld, maar ben ik niet tegengekomen in ieder geval :-\)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Dank je wel Suus,

We zijn net tocheven bij de dokterspost geweest.
Hij belde en moest komen, maar het valt allemaal mee.

Hoi Kirsten,

We hadden zeker een hoop lol ;D
En momenteel wachten we op een telefoontje van de internist hoe het verder gaat. Hij heeft geen onderzoeken meer gehad.

Nou ik stop er nu echt mee en dan ben ik er morgen weer!!

Welterusten voor straks!!

Groetjes
Maris!!

Gerda

Hoi Maris,

Goed dat je toch nog even contact hebt opgenomen met een arts. Beter het zekere voor het onzekere, toch??
Viel het echt mee?

Jeetje, ik hoop voor Mike en ook voor jou dat het einde van de ellende snel in zicht is!!!

Liefs Gerda

Roosje

Pfhoe, zit ik eerst heel hard te lachen. Dan schrik ik me rot :-\ Gelukkig is alles in orde :)

Riny

22 november 2005, 03:36:45 #988 Last Edit: 22 november 2005, 03:47:50 by Riny

Hoy Mike en Mariska
Wat lees ik nu weer gaat het minder goed met mike??
Ik hoop niet dat het door dat geiten van ons komt.
Hopelijk gaat het snel weer wat beter.
Groetjes Riny :D

Mariska

Citaat van: Gerda op 21 november 2005, 22:55:31
Hoi Maris,

Goed dat je toch nog even contact hebt opgenomen met een arts. Beter het zekere voor het onzekere, toch??
Viel het echt mee?

Jeetje, ik hoop voor Mike en ook voor jou dat het einde van de ellende snel in zicht is!!!

Liefs Gerda

We zijn toch nog even gegaan en het is waarschijnlijk een ontsteking.
Zij dacht net als jij ook niet aan de medicijnen gelukkig.
We kijken het even aan en anders gaan we morgen naar de huisarts.
Ik hoop ook dat er snel een einde aan alles komt.

Liefs
Maris!!

Citaat van: Roosje op 21 november 2005, 23:40:04
Pfhoe, zit ik eerst heel hard te lachen. Dan schrik ik me rot :-\ Gelukkig is alles in orde :)

Hoi Roos,

Hier weet je het maar nooit ;D
Zo heb je lol en zo zit je weer op de dokterspost :-\

Citaat van: Riny op 22 november 2005, 03:36:45

Hoy Mike en Mariska
Wat lees ik nu weer gaat het minder goed met mike??
Ik hoop niet dat het door dat geiten van ons komt.
Hopelijk gaat het snel weer wat beter.
Groetjes Riny :D

He nachtbraker,

Wat deed jij zo vroeg uit bed ;D ;)
Het kwam niet door dat geiten van jullie hoor ;)
Dat deed hem juist goed gisteren!!

Liefs
Maris!!