De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Mariska
Ik kon niet slapen en toen ben ik maar even naar beneden gegaan.
Ik had gehoopt daarna weer in slaap te vallen maar na het zien van dit schilderij was ik klaar wakker en helemaal van de kaart dat snap je toch wel.
Citaat van: hippysuus op 21 november 2005, 20:59:43

Hopelijk komt er toch snel een einde bij jullie aan alle onrust.
Ik wens Mike veel beterschap en jou ook.
groetjes Riny :D

Mariska

22 november 2005, 12:17:21 #991 Last Edit: 22 november 2005, 12:54:47 by Mariska
Hoi Riny,

Dat snap ik heel goed ;D
Ik was gisteren ook aardig van de kaart toen ik dat schilderij in mijn dagboek vond ;D ;)

Groetjes
Maris!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Nou daar zijn we dan weer.
Ik moet hier waar weer eens wat tikken ;D.

Eigenlijk zitten Mike en ik helemaal vol van de plannen om een voliere te gaan bouwen.
Vanmorgen heeft hij buiten even laten zien hoe hij het wil gaan doen. We hebben dan een voliere van ongeveer 2.10 X 2.60!
Is dit wel groot genoeg en weet toevallig iemand hoeveel vogels ik daar in kan doen????? Wij zijn  natuurlijk ook nog maar een leek.
Ik zit te denken om de kanarie ook naar buiten te doen en voor hem een paar vriendjes te kopen. Is hij ook blij  :D
Ik vermoed zelf dat kanaries geen problemen geven met valkjes, maar weet dit niet zeker.
Ik zit steeds te denken over soorten die erbij kunnen, maar alles schijnt problemen te geven in het broedseizoen.
Hoe dan anderen dat dan??
Dat snap ik dus niet ???
En Mike wil er toch wel heel graag ook iets anders in dan valkjes. Ik wees hem op pruimkoppen en dat vind hij prachtig. Maar ook die combinatie geeft problemen in het broedseizoen.
Dat vind ik zo jammer :-\ :-\ :-\
Maar toch is het wel heel leuk om hier je al in gte gaan verdiepen en over nadenken.
Je word er helemaal blij van :D :D :D
Ook al duurt het nog lang.
Dan hebben we iets om naar uit te kijken :D 8)

Nou verder heb ik niet zoveel te melden.
Ik ga die apekoppen benden er maar weer eens uitlaten.
Is ook al weer 2,5 uur geleden ::) :D ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Nou ik heb weer even een nieuwtje :D

Ik heb Nellie (Rocks) aangeboden om Ricky of evt Ricky en Dopey van haar over te nemen.
Mij lijkt het het beste om ze te scheiden aangezien Ricky Dopey plukt, maar Nellie wil graag nog advies van anderen op het forum en dat vind ik een goed idee.
Als iedereen ervoor pleit om ze samen te houden dan ben ik ook bereid ze allebei over te nemen.

Dus er is nog niet echt iets zeker van hoe we het gaan doen, maar wel dat er in ieder geval 1 hier komt :D ;)

Wat vinden jullie hiervan??
Graag advies!!?? :D

Groetjes
Maris!!

Rianne

Hoi Mariska,

ik heb even vals gespeelt en 11 pagina's overgeslagen :o ;D
Ik lees over je voliere, die van ons word ook ongeveer zo groot, 2 meter bij 2,50 breed. En dan loopt ie schuin af van 2,50 naar 2,10 omdat ie onder een afdak staat.
Ik zou niet weten hoeveel valkjes erin kunnen, ik begin met 4, en zie daarna wel. :)

Mariska

11 OVERGESLAGEN  :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Grappiiiieee ;D ;D ;D

Heb je ook nog advies over het verhaal van Nellie ;)

Rianne

Misschien houdt het plukken op als ze meer ruimte hebben in een voliere. Maar zolang je de reden van het plukken niet weet, is het gissen natuurlijk. Waar staat het volledige verhaal? Bij Gedrag? Ik ga even zoeken en kom dan weer terug. :)

Rianne

Ik had wat gevonden en heb dat even gelezen. Is het voor Nellie geen optie om het mannetje weg te doen dan?

Mariska

Mariska

Nou ik ben net weer even gaan oefenen met de meiden en Kaily heeft op mijn schoot trosgierst uit mijn hand gegeten :D :D :D :D.
Ze blijft angstig, maar ze deed het toch maar mooi ;).
Misty trouwens ook, maar die kwam al wat makkelijker bij me zitten. Maar toch gaan we goed vooruit :D :D :D
Morgen doen we het weer.
Ze hebben zelfs even met Snowy samen eraan geknabbelt :o
Binky bleef netjes op mijn hoofd zitten tot ze klaar waren ;D
Wat een poepie he?!

Groetjes
Maris!!

Roosje

Nou dat gaat hartstikke goed dus, top! En wat leuk dat je 1 of misschien 2 valkjes van nellie overneemt. Ben benieuwd :D

Mariska

Hoi Roosje,

Ik ben ook benieuwd.
We weten niet wat wijsheid is, scheiden of bij elkaar laten.
Ik denk scheiden omdat ze Dopey plukt :-\

Groetjes
Mariska

Riny

Hoy mariska
Wat hoor ik nu gezinsuitbreiding in aantocht?
Ik hoop dat alles naar wens gaat .
Dan zijn 2 valkjes blij en hun vrouwtjes ook.
wanneer krijg je ze??
Ik ben reuze nieuwsgierig?
Groetjes Riny ;D ;D

klusvalk

en dan zijn de mannetjes ook blij :D :D :D
ik wou altyd al een lutino
oh ik hoorde net dat ik wel leestekens moet gebruiken anders word roosje boos ;D ;) maar ik heb zo al moeite met schijven laat staan met tekens maar hier dan speciaal voor roosje
.,!:;"'?/.,/;'!><:{"}@#$%^&*())(*&^%$#@!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Valerie

Sorry, kan het niet laten na al die grappige bikiniberichtjes van gisgteren....

;D

Ik hoop ook dat het snel weer voorbij is met de buikpijn van Mike. SUcces met de volière!!