De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Mariska
Dat valt best mee.
Het beste kun je het zo doen dat als Kailey bij je zit en ze wil weg vliegen dat je een staartveer vasthoudt.
Dan is het zo gebeurd.
Als ik het doe neem ik a;ltijd de buitenste anders weet je niet meer waar de nieuwe komt.
Als je dat zo doet weet je het over 6 weken zeker.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Oke dank je wel Riny!
1 van de 2 langste is gebroken dus ik denk dat ik die dan maar neem.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Pablo en zijn 3 "zusjes" hebben we ook de staartveer getrokken met een paar weken om het geslacht te bepalen. Een paar weken laten kregen ze allemaal een nieuwe veer terug, oh ja zij zijn trouwens allevier geparelde witmaskers, allevier kregen een poppenveer terug, dus wit met vissengraat, i.p.v. grijze zoals een witmaskerman heeft.
Vier poppen dus,.........echt niet, nu zijn ze allemaal 4 maanden, ze fluiten al vanaf een week of acht als een tierelier en vertonen ook mannenmachogedrag, Mandy heeft die van haar, ook al verkocht als man zijnde en Pablo is inmiddels in de rui en krijgt allemaal veertjes zonder pareltjes terug.  :'( :'( :'(

Wat ik hiermee wil aangeven, het moet precies het juiste moment zijn, voor de 4 maanden staartveren trekken geeft niet altijd garantie, voor het geslacht, en vanaf welke leeftijd wel weet ik niet. Deze "poppen" waren in ieder geval
allemaal mannen!!  :o

Je foto's vond ik geweldig. Lekker rustig op het Forum hè, ik kan helemaal alles bij werken vandaag.  ;)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Mariska

Alles goed met Mike ?
Mooie foto's weer hoor van je valkjes en je hondjes.
Ik hoop ze snel eens in het echt te zien !

Groet van Ankie

Valerie

5 november 2005, 14:30:42 #544 Last Edit: 5 november 2005, 14:32:37 by Valerie
Hee Maris,

Wat fijn dat Mike weer thuis is! Kunnen jullie lekker met z'n tweetjes van elkaar en het weekend genieten. :)
Mooie foto's weer. Mooie valkjes, heb jij! :)

Leuk dat fluitje. Dat heeft mijn schoonvader de valkjes hier ook aangeleerd. Maar Peppie wilde enkele het eerste deel fluiten. Als m'n schoonvader het 2de deel voordeed, ging Peppie luid roepen, alsof ie geirriteerd was dat het hem niet lukte.  ;D
Maar dat is niet van L&H hoor, dat melodietjes is anders, heeft Lin in haar dagboek staan.  ;)

Mariska

Hoi Caroline,

Dank je voor je advies.
Misschien moet ik dan toch nog maar even wachten.
Mijn gevoel blijft zeggen dat het een pop is.
En zelf vond ik de foto's iets minder deze keer, maar ik zet ze er toch op. Het zijn toch mijn oogappeltjes ;)

Hoi Ankie,

Met Mike gaat het wel goed vandaag.
Hij had ook goed geslapen dus "so far so good".
We zijn vanmiddag even lopend naar mijn ouders gegaan met de honden. Lekker even eruit.
Morgen gaan we even ergens naar het bos, waar Cindy ook los kan. Die luisterd nog niet zo goed ;) Boy heeft nooit geen riem om.
En al alles weer een beetje normaal word kom je hier ook maar eens een bakkie halen.

Hoi Val,

Wij genieten zeker lekker van het weekend.
Ik merk nu pas hoe alleen ik eigenlijk was en hoe ik er nu weer van geniet dat hij er is.
Toch dachten mijn ouders ook dat het wel van L&H kon zijn.
En bij mij doen ze ook alleen het eerste deel.
Maar de rest komt nog wel.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Mariska

wat fijn dat Mike thuis is, geniet er lekker van samen.
En wat een mooie foto`s, zijn dat die ene kroelfoto vind ik zo apart heel lief.
Groetjes gonnie

Mariska

Hoi Gonnie,

Die is lief he!
Ik vind hem ook heel speciaal.
Mijn hand zit helmaal om zijn kopje en dat vind hij ook fijn.
Doet hij heel vaak.

Groetjes Mariska

Roosje

Leuke foto's heb je gemaakt, ik vind binky echt een schatje. Fijn dat je mannetje weer thuis is. Hopen dat het er met die volgende scan ook goed uitziet.

Enneh...Maak je niet druk he ;)

Mariska

Heeee, ik maak me niet druk hoor ;).
Voel me toppie!!!!

Dus jij vind Binky leuk!
Ik ook, niet verder vertellen hoor ;D

;D ;) :P

Mariska

He wat klinkt dat rot nu Binky van Caroline er niet meer is.
Het klinkt zo vrolijk en dat voelt helemaal niet goed.
Steeds als ik Binky zie staan zie ik die foto voor me van Binky van Caroline.
Ik ben er helemaal naar van.
:( :( :(

Gerda

Hoi Mariska,

Dat heb ik nou ook. Ik ben terug van Avifauna en meteen een beetje van slag. Hebben we een leuke dag gehad, zit een forumlid in de ellende. Er is gelukkig veel hulp geboden (ondanks dat er velen afwezig waren), maar het heeft helaas niet mogen baten. Dus natuurlijk even naar Caroline haar dagboek!!
En dan zie ik een paar regels lager jouw dagboek dat begint met Binky....

Ik ben blij dat het goed gaat met Mike. Het zal in het begin nog wel wat tegenvallen. Maar hopelijk knapt hij snel helemaal op!!!

Groetjes, Gerda

Roosje

Citaat van: Mariska op  5 november 2005, 20:53:58
He wat klinkt dat rot nu Binky van Caroline er niet meer is.
Het klinkt zo vrolijk en dat voelt helemaal niet goed.
Steeds als ik Binky zie staan zie ik die foto voor me van Binky van Caroline.
Ik ben er helemaal naar van.
:( :( :(

Ja stom he, what's in a name :-\

Caroline

Citaat van: Gerda op  6 november 2005, 00:56:24
Hoi Mariska,

Dat heb ik nou ook. Ik ben terug van Avifauna en meteen een beetje van slag. Hebben we een leuke dag gehad, zit een forumlid in de ellende. Er is gelukkig veel hulp geboden (ondanks dat er velen afwezig waren), maar het heeft helaas niet mogen baten. Dus natuurlijk even naar Caroline haar dagboek!!
En dan zie ik een paar regels lager jouw dagboek dat begint met Binky....

Ik ben blij dat het goed gaat met Mike. Het zal in het begin nog wel wat tegenvallen. Maar hopelijk knapt hij snel helemaal op!!!

Groetjes, Gerda

Inderdaad de eerste paar keer dat ik dat zag staan moest ik ook even slikken, mijn Binky is er niet meer.  :'( :'( Het voelt nog zo raar, even verder naar boven in je dagboek schrijf ik dat het zo lekker rustig is op het forum, nou echt niet, een hele rare dag, ik heb bijna 700 bezoekers gehad in allebei mijn dagboekjes en inclusief de PD's en de mails en de msn meer dan 125 reacties.  :o :o Echt toppie!! Maar morgen de eerste dag, echt zonder Binky, ik weet het ook niet hoor.

Maar wat een kanjers hier.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Er is zeker heel veel gereageerd.
Dat is ook logisch, iedereen trekt zich dit erg aan.
Waaronder ik,  ik stond er vanmorgen gelijk weer mee op.
Ik zal zo nog even reageren in jou dagboekje!

Liefs
Mariska

Hoi Gerda,

Ik kan me voorstellen dat je gelijk een rotgevoel had.
Ik ben dat gevoel ook vanaf dat Binky ziek werd niet meer kwijt geraakt. Ik vind het heel erg en ook beangstigend dat het zo snel kan gaan.
Met Mike gaat het gelukkig goed.
Hij heeft weinig tot geen pijn.

Liefs
Mariska