De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

http://media.putfile.com/fluitje

Dit is hem dan!!!!!

Persoonlijk ingefloten door Mike himself ;D ;D ;D

Headbangen!!!!!!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Ontzettend bedankt allemaal voor de lieve reacties, nu en al die tijd ervoor.
Jullie hebben mij echt door deze rottijd heen geholpen en dat waardeer ik heel erg.
Ik heb het al een paar keer gezegd, maar hier dan nog 1 keer;

JULLIE ZIJN TOPPERTJES!!!!!!

Heel veel liefs
Mariska  :-* :-* :-*

PS als ik iets in me kop heb, heb ik het niet in mijn kont.
Met andere woorden, dan moet het ook gebeuren ;D ;D ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

En Ankie,

Ik schrok me echt kapot.
Kon me niet voorstellen dat ik zo'n stomme fout had gemaakt, maar helaas was dat toch het geval.
Gelukkig is het goed afgelopen!!!

Groetjes Mariska

Ankie

Hoi

Ik ken het deuntje...maar weet niet meer waarvan !!!!!
Kan ik niet uitstaan...HELP!!
Mooi gefloten trouwens Mike ! Maar hij fluit nu grrag natuurlijk  ;D.

WELKOM THUIS[/size]

Mariska

Hoi Ankie,

Wij weten ook niet waar het van is.
Zodoende moest het wel ingefloten worden ;D ;D ;D
Knap gedaan he?! ;D ;)

Groetjes Mariska

Gerda

Hoi Mariska en Ankie,

Het is een tune die op een orgeltje wordt gespeeld bij het ijshocky. Bij ieder dood spelmoment wordt dit gespeeld!!!

Mischien hebben jullie dat op tv gehoord!!

Groetjes G

Ankie

Jaaaa, dat is waar !!!
Dank je wel Gerda...kan ik rustg gaan slapen straks  ;)

Mariska

4 november 2005, 23:31:51 #532 Last Edit: 4 november 2005, 23:37:18 by Mariska
hallo allemaal hier dan even een berichtje van mike de gek zelf ik wil iedereen bedanken voor de steun een hele lieve berichten. dit heeft maris maar ook mij natuurlijk heel goed gedaan zoveel medeleven  kan ik  heel erg waarderen.
verder gaat het aardig met me maar moet aankomende week nog wel een keer onder ct scan om te kijken of het echt aan het slinken is maar goed maris zal jullie wel op de hoogte houden.  ik zag det maris het ook al een keer gezegd had maar ik doe het ook nog een keer jullie zijn topperjes!!!!

Caroline

Toppie dat Mike weer lekker thuis is en geniet maar lekker van elkaar, jij achter de pc en hij op de bank.  ;D ;D ;D

En het deuntje, ken ik van Laurel & Hardy, of hoe heten die??

Of Mike ken gewoon heel slecht fluiten,  ;)

Groetjes van Caroline  :) Ook een thuisblijver.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Gerda en Ankie,

Mijn moeder fluit dat deuntje al jaren en jaren dus wij weten echt niet meer waar we het van kennen.
Maar jullie zullen wel gelijk hebben.

Hoi Caroline,

Zeker fijn dat hij weer thuis is.
En van Laurel en Hardy vind ik ook nog niet zo'n slecht idee eigenlijk. Dat zou ook best kunnen.
En Mike heeft hem helemaal goed gefloten dus daar kan het niet aan liggen ;D ;)

Groetjes Mariska

Mariska

Even weer wat foto's van de beestenboel.
Het zijn er niet zoveel, heel veel zijn mislukt, maar beter iets dan niets!!!

Misty raapt graag de restjes van de grond.
Je ziet nog wat broccoli liggen ;D

Misty op haar trappetje!
Die gebruikt ze heel veel als ze op de grond is beland.

Hier vind ik haar er zo schattig bij zitten.

Binky knabbelt iets van de stok, ze verspillen iig niets ;)

Deze spreekt voor zich.
Nieuwsgierig as ever!!!

Ik heb er al eens foto's opgezet van Cindy met Boy zijn touw, maar andersom gebeurd ook regelmatig ;D

Hij kan hem haast doorslikken, zo klein!! ;D

Cindy in gevecht met haar nieuwe popje, Duffie!

Binky wil kroelen!! Lief he?!  :-*

Nou dat waren ze dan alweer.

Ik heb verder niet zoveel te vertellen.
Behalve dat Snowy momenteel heel vervelend is.
Hij jaagt die meiden steeds van de kooi en ik weet niet zo goed wat ik eraan moet doen.
Ik geef het steeds op zijn kop, maar 5 min later doet hij het weer. Nu maar hopen dat hij die hormoontjes gauw weer onder controle heb.

Oh en ik vroeg me trouwens af of iemand aan Kaily haar staart misschien kan zien of het een pop of een man is.
Hier een foto.

Riny

Hoy Mariska
Hoe oud is Kailey??
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Riny

Hoy Mariska
Dan kun je er zo nog niets van zeggen.
Je zou wel een staartveer uit kunnen trekken en als er dan een effen grijze voor terug komt heb je een man.
Zit er dan in de nieuwe een visgraatdessin in dan heb je een pop.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Riny,

Dat wist ik dus niet!
Maar doet dat niet zeer??

Groetjes Mariska