De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Dit is een foto van een foto van de Shih-Tzu's van mijn ouders.
Het puppy helemaal aan de linkerkant is van mij maar woont door omstandigheden nu bij mijn ouders.
Van links naar rechts
-Li Wu
-Jen-Ai
-Nyonya
-Mai-Li
-Kuan-Tai

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Leuke foto Mariska, maar wat een moeilijke namen hebben ze.  :o
En jammer dat je puppie bij je ouders moet wonen, kan hij niet bij de andere 2 honden??

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Het zijn chinese namen en hebben allemaal en betekenis.
Oorspronkelijk komen ze uit Tibet.
Maar iig, ik heb Li Wu van mijn ouders gekregen toen ik net samenwoonde. Hij is bij ons geboren en die naast hem zit is zijn moeder.
Maar na een half jaar kwam ik weer thuis wonen omdat de relatie uit ging en Li Wu ging natuurlijk met mij mee.
Een aantal maande later ging ik weer samenwonen :o en diegene had een Amerikaanse Stafford die niet met andere honden kon. Dus ik moest kiezen tussen met hem samenwonen of bij mijn ouders blijven met mijn hond.
Maar mijn hond had het heel goed bij mijn ouders dus ik ging samenwonen en liet mijn hond bij hun.
Dat heeft een jaar geduurd en toen kwam ik weer thuiswonen.
Dit keer voor 2 jaar ongeveer. Ondertussen woonde Li Wu dus alweer zo'n 3 jaar bij mijn ouders en vonden wij het zielig om hem daar nog weg te halen.
Dus nu ik met Mike ging samenwonen vorig jaar februari is hij niet meer meegegaan, maar lekker bij zijn roedeltje gebleven met zijn moeder en zijn broertje.
Wat een verhaal he?! Wat moeten jullie nu wel niet van me denken :-[.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi Mariska

Da's zeker een lang verhaal, maar wat zijn ze lief........
Het is alleen mijn bedoeling om Brutus ''kort'' van vacht te houden. Maar jullie doen er ook shows mee??
En klopt het dat de echte rashondjes de naam nu met een bepaalde letter moeten beginnen?
En deze foto's waren volgens mij nog nooit geplaatst hoor!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Is het niet zo dat elk nest met een bepaalde letter van het alfabet moet beginnen, om zo bij te houden hoeveel nesten de moeder al gehad heeft?

Mariska

Hoi Caroline,

Die onderste van Mai-Li had ik al eens geplaatst.
En die met die 5 heb ik daarstraks gemaakt van een foto hier.
Maar kort is ook heel leuk hoor. Ik vind ze zelf op een leeftijd van 5 maanden altijd heel leuk. Als je het zo laat knippen heb je echt een puppymodel. Heel lief!!
En wij hebben wel shows gedaan, maar momenteel niet meer.
Li Wu van mij was een prachtige showhond geweest, maar kreeg toen een hersentumor. Sindsdien zien zijn ogen er heel slecht uit en doe ik het niet meer.
Mijn moeder ook al een tijdje niet meer.

En het schijnt bij bepaalde rassen wel zo te zijn dat je met een bepaalde letter moet beginnen, maar bij die van ons niet.
Ik weet ook niet hoe dat zit. Want ze hebben wel allemaal een stamboom en mijn moeder heeft een kennelnaam.

Groetjes Mariska

Mariska

Nou ik heb de kinderen vamorgen weer lekker gedouched.
Geen foto's deze keer, maar ze vonden het wel heerlijk.
Snowy en Kaily dan tenminste. Die vinden het geweldig en maken er een sport van om alle druppels op te vangen.
Daarna heb ik voor het eerst de fohn gepakt en ben Kaily lekker gaan fohnen. Ik zette de fohn op haar rug en onmiddelijk keerde ze om en ging er lekker voor zitten ;D
Echt zo lief!! Ze deed lekker haar oogjes dicht en genoot ervan. Daarna hartstikke moe natuurlijk en lekker een tukje
doen.

Vanmorgen met eten heb ik ze voor het eerst een stukje mandarijn gegeven. Dat viel wel goed in de smaak, ook bij de kanarie dus dat kan ik vaker doen.

En vanmorgen hebben ze voor het eerst van heeeel dichtbij kennis gemaakt met Cindy.
Cindy is altijd bang, vooral als ze vliegen want dan hapt ze.
Maar nu had ik Snowy en Binky op schoot en kwam Cindy erbij. Snowy ging gelijk op haar af en ging vlak voor har bek zitten ;D Cindy die besnuffelde haar rustig en liep niet weg.
Een hele vooruitgang dus.
En Binky kwam toen ook maar en ging aan het haar van haar voorpootje voelen. Zo lief! Maar toen deed Cindy wel een stapje terug en Binky erachter aan en nog net 1 keer voelen voor ze van de bank sprong ;D ;)

Groetjes Mariska

gonnie

Hoi mariska

Wat een mooie hondjes , schatjes,
Heel veel sterkte voor strakjes , hou je taai meid.

Groetjes gonnie

Mariska

Citaat van: gonnie op 30 oktober 2005, 15:45:33
Hoi mariska

Wat een mooie hondjes , schatjes,
Heel veel sterkte voor strakjes , hou je taai meid.

Groetjes gonnie

Hoi Gonnie,

Schatjes he, ben ook heel erg gek op ze.
Gelukkig wonen ze heel vlakbij.
En dank je wel voor je steun.
Dat waardeer ik echt!

Groetjes Mariska

Mariska

Citaat van: Caroline op 30 oktober 2005, 01:36:52
Nou Maris, maak er morgen nog even een gezellige dag van met zijn tweeen. En mocht ik hier niet meer zijn morgen, heel veel sterkte voor Mike voor alle nare onderzoeken die hem nog allemaal staan te wachten, en voor allebei natuurlijk heel veel sterkte voor de uitslag, ik leef heel erg met jullie mee en zal voor jullie duimen. En Mariska, denk er aan hè, sterk zijn hoor. Je ziet het, als je maar vertrouwen in je zelf hebt komt het best wel goed, een paar daagjes alleen. Je bent veel sterker dan je zelf denkt.

Groetjes van Caroline  :-*

Hoi Caroline,

Beetje laat, maar ik wou je toch nog even bedanken voor je oppeppertje.
Ik heb er best moeite mee om hem nu weer terug te brengen,
Zeker nu hij morgen best een belangrijk onderzoek krijgt en ik er dan niet voor hem kan zijn.
Maar ik ben donderdag en vrijdag doorgekomen en zal de komende dagen ook doorkomen!!
En we hebben er zeker een gezellige dag van gemaakt.
Vanmiddag waren de buurtjes even gezellig op visite, lekker ondergepoept door Binky, ha ha ha.
En ze hebben voor ons een chineesje meegepikt dus dat was ook heerlijk!! Dat had Mike wel verdiend.

Liefs Mariska

Mariska

Citaat van: Valerie op 29 oktober 2005, 23:26:31
Hoi Maris!

Ben er weer eventjes. Wat fijn dat je Mike voor het weekend weer thuis hebt. In het ziekenhuis liggen afwachten is ook maar niks. Kan je beter lekker in je eigen bedje slapen.
En een uurtje extra! Jippie!!!!! :)
Hoe gaat het nu met Mike? Heeft ie nu minder pijn met de pijnstillers?
Ik hoop morgen nog even te kunnen bijlezen en anders hoor ik maandag wel hoe het gaat.
Ben in het weekend heel weinig online.
Han zit nu horror te kijken op TV. Ben ik niet zo gek op. ;D
Slaap lekker straks enneh... ben je wel voorzichtig met die stok in bed? ;D

Hoi Val,

Nou ik heb niet aan de stok gezeten, ha ha ha!
En Mike heeft gelukkig minder pijn met die pijnstillers dus dat scheelt wel.
Ik had geen extra uurtje vanacht, wamt ik was vergeten de wekker terug te zetten. Ik zat dus om 08.00 beneden en had al koffie gezet en de vogels eruit toen ik erachter kwam.
Nou je bent weer even op de hoogte en spreek je snel weer!

Groetjes Mariska

Riny

Citaat van: Mariska op 30 oktober 2005, 11:43:27

Hoy Mariska
Helemaal niets,jij zult je redenen er wel voor gehad hebben en daar heeft een ander niets mee te maken.
Ben blij dat je het nu wel fijn hebt.
groetjes Riny :-*

Mariska

Citaat van: Riny op 30 oktober 2005, 18:12:48
Citaat van: Mariska op 30 oktober 2005, 11:43:27

Hoy Mariska
Helemaal niets,jij zult je redenen er wel voor gehad hebben en daar heeft een ander niets mee te maken.
Ben blij dat je het nu wel fijn hebt.
groetjes Riny :-*

Wat lief dat je dat zegt.
Ik heb daar idd redenen voor gehad en niet de beste, maar ik heb het nu heel goed gelukkig!!
Ik weet nu wat echte liefde is, dat kan ook niet iedereen zeggen.
Nou ik ga Mike nu wegbrengen en kom straks weer even bij jullie terug.

Liefs
Mariska  :-*

Petra en Cheeky

Wens Mike het beste he! Hou je haaks Maris, ik zie je zo weer!

Mariska

Nou ik ben er weer!
Ik vond het vandaag een stuk moeilijker als donderdag.
Weet niet precies waar dat aan ligt.
Misschien omdat hij morgen wel een belangrijk en misschien ook wel zwaar onderzoek krijgt.
Hij zag er zelf ook heel erg tegenop om terug te moeten dus dat maakt het ook niet makkelijk.
Maar goed, ik zal me straks wel weer wat beter voelen.
Ga nu even afleiding zoeken in jullie dagboeken :(

Groetjes Mariska