De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Nou Maris, het lijkt hier wel een grote oppascentrale  ;): jij past op mij, maar ik ook op jou hoor! Vanaf morgen sta je er ook ff alleen voor! Hoe laat moet Mike terug naar het ZH, 's avonds pas of al eerder?

Enne... ik heb dit weekend al wat meer rust gehad hoor, ondanks allerlei korte bezoekjes van familie en kennissen! Voel me niet meer zo gejaagd als woensdag!

Liefs,
Peet

Mariska

Hoi Peet,

Het is ook goed om op elkaar te passen.
Uit elkaars berichtjes kan je vaak al gauw opmerken als er wat is. Dat heb ik wel tenminste en van jou weet ik dat ook ;).

Morgen ben ik inderdaad weer even alleen, maar ik zie er nu niet meer zo tegen op gelukkig.
Ik breng hem 's avonds om 19.00 terug.

En goed dat je een beetje uitgerust bent!
Dat moet je ook doen.
Als je niet goed voor jezelf zorgt kun je dat ook niet voor anderen!! ;)
En fijn dat je niet meer gejaagd bent, dat gevoel ken ik als geen ander.

Nou doe rustig aan en ik heb Cor al een berichtje net gestuurd!

Liefs Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Ziet-ie morgen dan! Zijn lichtje is net even uitgezet...! Hij slaapt en rust nog heel veel! Dit is de eerste keer dat hij even achter de klaptop is gekropen! Maar ja... hij hoorde mij ook zo vaak lachen...!

Gerda

Hoi Mariska en Mike (en de valkjes en Boy en Cindy en sla ik dan nog iemand over??)

Geniet maar lekker van jullie weekend samen!! En jullie hebben dit weekend een uur extra!!!!!!!!
Morgen gaat het na het wegbrengen vast wel goed met je Maris!!! Het is natuurlijk flink slikken en de tranen prikken dan een beetje, maar ik weet dat je je er door heen gaat slaan.
Alles voor de goede zaak, om straks weer een helemaal opgeknapte Mike thuis te hebben!!!!

En je hebt ons nog om bij uit te huilen als dat nodig is ;)

Liefs Gerda

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 29 oktober 2005, 21:51:37
Ziet-ie morgen dan! Zijn lichtje is net even uitgezet...! Hij slaapt en rust nog heel veel! Dit is de eerste keer dat hij even achter de klaptop is gekropen! Maar ja... hij hoorde mij ook zo vaak lachen...!

Hoi Peet,

Dat geeft niet hoor,
Laat hem maar lekker uitrusten.
Het is niet niks zo'n buikoperatie.
Wel leuk dat hij ons even persoonlijk bedankte!!
Echt toppie!

Citaat van: Gerda op 29 oktober 2005, 21:56:52
Hoi Mariska en Mike (en de valkjes en Boy en Cindy en sla ik dan nog iemand over??)

Geniet maar lekker van jullie weekend samen!! En jullie hebben dit weekend een uur extra!!!!!!!!
Morgen gaat het na het wegbrengen vast wel goed met je Maris!!! Het is natuurlijk flink slikken en de tranen prikken dan een beetje, maar ik weet dat je je er door heen gaat slaan.
Alles voor de goede zaak, om straks weer een helemaal opgeknapte Mike thuis te hebben!!!!

En je hebt ons nog om bij uit te huilen als dat nodig is ;)

Liefs Gerda

Hoi Gerda,

Wat een lief berichtje weer van je.
En je was er maar 1 vergeten, de kanarie Speedy ;D  :P ;)
En inderdaad een uurtje extra vannacht.
Heerlijk, hebben we echt nodig.

En dank je wel voor die oppepper, dat doet me echt goed :-*
En als ik het echt niet trek kom ik hier uithuilen oke! ;)

Veel liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi Mariska

Wat fijn voor jullie dat Mike gezelig thuis is het weekend.
En ik had al wel iets over je hondjes gelezen, maar waar staan de foto's dan??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Valerie

Hoi Maris!

Ben er weer eventjes. Wat fijn dat je Mike voor het weekend weer thuis hebt. In het ziekenhuis liggen afwachten is ook maar niks. Kan je beter lekker in je eigen bedje slapen.
En een uurtje extra! Jippie!!!!! :)
Hoe gaat het nu met Mike? Heeft ie nu minder pijn met de pijnstillers?
Ik hoop morgen nog even te kunnen bijlezen en anders hoor ik maandag wel hoe het gaat.
Ben in het weekend heel weinig online.
Han zit nu horror te kijken op TV. Ben ik niet zo gek op.  ;D
Slaap lekker straks enneh... ben je wel voorzichtig met die stok in bed?  ;D

Gerda

Citaat van: Mariska op 25 oktober 2005, 20:06:21

Ontdek je plekje!!
Nou Cindy heeft haar plekje ontdekt.
De rugleuning van de bank ::)

Dit is dus Cindy (Hondje van oma, toch??)

Caroline

Nou Maris, maak er morgen nog even een gezellige dag van met zijn tweeen. En mocht ik hier niet meer zijn morgen, heel veel sterkte voor Mike voor alle nare onderzoeken die hem nog allemaal staan te wachten, en voor allebei natuurlijk heel veel sterkte voor de uitslag, ik leef heel erg met jullie mee en zal voor jullie duimen. En Mariska, denk er aan hè, sterk zijn hoor. Je ziet het, als je maar vertrouwen in je zelf hebt komt het best wel goed, een paar daagjes alleen. Je bent veel sterker dan je zelf denkt.

Groetjes van Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Gerda

Gerda

Boy en Cindy even geplaatst als antwoord op de vraag van Caroline (Carco)

Groetjes Gerda

Caroline

Heel lief, maar volgens mij bedoelde Caroline, de andere hondjes, 5 Tzhi shu's, ik geloof van de ouders van Mariska.

Of zit ik er nou helemaal naast Caroline & Maris??  :-\

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Nee hoor Caroline: je zit helemaal goed.
En wel lief van Gerda dat ze deze foto's geplaatst heeft, maar die was ik inderdaad al eens tegen gekomen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Citaat van: Mariska op 25 oktober 2005, 14:26:47

Hoi Caroline,

Deze foto bedoelde ik.
Die andere 4 heb ik helaas niet op mijn computer staan, maar ik probeer nog weleens een foto van een foto te maken.
Kruisings met een maltezer hebben vaak alleen een langere snuit en soms een ander soort vacht.
Maar verder lijken ze vaak heel veel.

En Gerda had het inderdaad verkeerd begrepen, maar wel heel leuk om mijn schatjes weer eens op een rijtje te zien.
Dus Gerda, toch bedankt!!

Groetjes Mariska

1 van de 5 Shih-Tzu's bij me ouders.
Ook zij zijn heel belangrijk voor mij.
Dit is Mai-Li