De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Esther,

Nou ik loop weer lekker in mijn fleecepak.
Lekker warm ,want het is best koud als je stil achter de computer zit.
En me sloofen zijn waarschijnlijk ook alweer droog ;D
Maar inderdaad had ik er zo'n 200, maar heb de leukste eruit gepikt. Er zitten er ook altijd een hoop bij die wat minder zijn.
Maar ik heb er nog 120 op me PC staan ;).

En wat Russel betreft; niet geschoten is altijd mis, voor hetzelfde geld zegt iemand dat hij er dolgelukkig mee zou zijn dus ik probeer het gewoon.
En als niemand reageerd is ook niet erg, dan zoekt zijn vrouwtje gewoon verder.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Ik heb trouwens net een proefversie van PSP gedownload, maar zoals het er nu naar uitziet zal het wel 10 jaar duren voor ik dat door heb,
Ik snap toch niet hoe iedereen dat doet hoor ???
En ik ben nogal ongeduldig ingesteld ::).
Ik kan het niet uitstaan als ik iets niet kan >:(

Maar goed, dat terzijde, hier gaat verder alles goed.
Ik krijg zo een nieuwe bureaustoel, iets goedkoper als een laptop die ik in bed kan gebruiken en het zit toch lekker :D.
Zit nu op een oud tienerbureaustoeltje en dat is niet echt geslaagd.

En met de vogeltjes gaat het ook lekker allemaal.
Ze zijn hartstikke lief, fluiten vroijk, Snowy schreeuwt soms vrolijk, iedereen eet goed en ze spelen lekker.
Ik heb er weinig over te vertellen vandaag.
Ik heb er wel nog een vraagje over, want momenteel wordt hier weinig tot geen eivoer gegeten.
Doet de tijd van het jaar dat soms.
Ik heb er geen ervaring mee aangezien ik mijn eerste vorig jaar december kreeg.
Ik hoor graag van iemand?!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

He Buuv

Het is echt fleecepakken en sloffen weer ,maar helaas ik moet er zo nog even uit...en dat doe ik liever in gewone kleding.
Ik ken het hoor ,je blijft foto's maken ,maar 200 in 2 uur dat trek ik niet hoor! Ze worden hier al af en toe gek van mij ,want zodra de vogels los zijn sta ik al klaar met het toestel....bang om wat te missen! :D ;).
Helaas kan ik er geen hondje bij hebben en al zeker geen Jack. Kelly is al een aantal keren aangevallen door een Jack en ik weet het, dat doen ze anders nooit....(dat zei het baasje van de Jack die Kel aanviel). Kel is echt een hondje waar zeker geen andere hond bijkan...ze heeft gewoon rust nodig en heeft het af en toe al zwaar genoeg met Zazou die constant om haar heen trippelt.
Ik zou verder ook niemand weten ,maar ik hou oren en ogen open en ik hoop dat ze een goed huis voor (hoe heet die) vinden !
Prachtige foto's trouwens van je valkjes en de honden !!!!

Groet van je haven buuv ;D :D.

Mariska

Hoi Ankie,

Ik moet even wat kwijt hoor ;D
Baasjes zeggen dat inderdaad altijd, maar dit is echt een watje, een sul eersteklas ;D, een dropperd is het ;)
Ik heb ook ervaring met aanvallende Jacks, ik heb er 1 naast me wonen en die heeft Boy een keer flink te pakken gehad en liet niet meer los. Echt heel erg, ik barstte nog net niet in janken uit. Ik vind het zo'n scheet, als ik niet al 2 had was hij zeker hier gekomen.

Maar ik probeer je niet die hond aan te praten hoor, maar moest even zeggen dat hij echt heel lief is ;D ;)

Groetjes Mariska

Marije

Hoi Mariska,
Ik zie nu idd op de tweede foto van Kaily dat ze wel een mooie staart heeft, maar op deze zou ik toch zweren van niet:

Dan moet d'r staartje hier helemaal dubbel zitten... :-\
Groetjes,
Marije

Mariska

Hoi Marije,

Je heb helemaal gelijk ;D
Ik zie hem ook nergens op deze foto.
Scherp opgemerkt van jou, maar nu weet ik nog niet waar ze hem dan heeft zitten ???
Heel vreemd, je ziet er zelfs niet een heel klein stukje van ???
Dank je voor je reactie want ik was echt benieuwd!

Groetjes Mariska

Mariska

Hoi,

Nou me nieuwe bureaustoel staat inmiddels.
Gelukkig maar, want het begon me echt op te breken op die andere. Hij kan zelfs in een ligstand als ik alleen aan het lezen ben en niet aan het typen. Heerlijk gewoon.
Buiten dat voelde ik me vandaag al helemaal niet lekker dus heb ik wat bedacht om me eigen op te vrolijken.
Ik ben koekjes gaan bakken voor mijn valkjes met het recept van Paul.
De helft met geraspte appel en de andere helft met geraspte komkommer en wat brocoli :D.
Die komkommer en brocoli was een proef en zeker geslaagd want me valkjes hebben hem al helemaal op in iets meer dan een uur.
Toen ze klaar lagen op het bakpapier heb ik er nog wat eivoer over gestrooid van CeDe en dat ging ook goed.
De laatste 4 min zat ik voor de oven zo lekker rook het met het eivoer ;D :P.
Vervolgens even af laten koelen en 1 in het klemmetje gedaan. Nou dat werd ruzie dus toen heb ik er nog 1 in een ander klemmetje gedaan.
En toen was het smullen geblazen. Ook door Kaily die het voor het eerst at. Ze vond het heerlijk :D
Daar kan ik nou echt van genieten als mijn valkjes genieten ;)

Groetjes Mariska

Roosje

En er dan uren naar kijken :D Ik begrijp je helemaal. Leuk die koekjes, moet ik ook nog eens doen.

Mariska

Hoi Roosje,

Precies ja en er dan uren naar kijken.
Heerlijk gewoon :D

En die koekjes kan ik je echt aanbevelen.
Het is eigenlijk zo gemaakt en de valkjes en kanarie en grijze roodstaart bij me ouders vinden het heerlijk!
En je kan er van alles doorheen doen.

Groetjes Mariska

Ankie

Hoi Mariska

Ik begrijp ook wel dat het een hele lieve Jack is hoor !!!
Maar ik kan het Kel niet aandoen om er een hondje bij te nemen. Kel is bijna 11 jaar ,hartpatient en geniet gewoon lekker van de oude dag. Vaak moet ze niks van andere honden hebben, soms ook wel hoor ,maar ik kan en wil het haar niet aandoen.
Lekker he die koekies ,heb je zelf al geproefd.
O ja ,ik heb even wat bij je langsgestuurd ,kan je even meegenieten ;D :D :o

Groet van je havenbuuv !

Caroline

It's my lucky day!!!  ;D

Wat een foto's, had nog even eerder geen tijd voor de 2 de serie foto's dus kon ik er vandaag nog eens van genieten.  :P
Vooral de douchefoto's vind ik helemaal geweldig, super.  :-*
En het Jackie van de buren vind ik ook heel lief, maar helaas ik heb al 4 hondjes  :o Krijg je denk ik ook nooit afgeleerd hoor een Jack die met losse vogeltjes of konijntjes en dergelijke is zal daar altijd achteraan gaan. Is het instinct van het beestje hè. Van oorsprong worden ze gefokt als ongedierte bestrijder op boerderijen en zo. Ik heb zelf 2 Jackies, en in de bossen ook, elk muisen/ratten/mollenhol wordt gevonden en gesloopt inclusief de inhoud  >:( Lekker hoor, die bek naderhand brrrh. Maar we krijgen het ook niet afgeleerd. Thuis zijn het engeltjes, bekijken de valkjes, grasjes, konijnen en cavia niet,.......... zolang ze maar in de kooi zitten, maar owee zijn ze los, dan draaid er een knop om en zijn het killers, .....denk ik, nog nooit geprobeerd hoor. Bij mij gaan ze ook lekker naar hun eigen kamer die we in de bijkeuken hebben gemaakt, inclusief mandjes, speeltjes en radio.

Nou succes voor het vinden van een nieuwe baasje, ga vooral door zo met foto's enne.....deze kwaliteit van de foto's was zo toppie dat we met de iets minder ook nog wel genoegen nemen hoor.  ;) Hihihi  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Nou daar komen er weer een paar.
Caroline wou de mindere ook wel zien ;D ;)

Hoe vind je deze dan?
Die hond raakt echt zijn neus nog eens kwijt ;D ;)

Misty nog een keer op het kussentje :)

De kleine meid nog een keer omdat ze het zo leuk vind als zij ook in mijn dagboekje staat!

Kaily op haar klimrek/schommel!

Snowy op de kooi!

Snowy op het klimrek.

Een badderfoto van Snowy!

Nog meer badderen!

En nog meer badderen!!

Snowy is dus gek op badderen!

Kaily heeft het ook gelijk de eerste keer al helemaal ontdekt ;D

Kaily na het badderen!
Zielig is ze he ;D ;)

En nog een keer ons vleermuisje Kaily!

1 van de 5 Shih-Tzu's bij me ouders.
Ook zij zijn heel belangrijk voor mij.
Dit is Mai-Li

Nog een leuke foto van Mike op vakantie in Turkije :-*

Nog een stomme foto van mij vlak voordat ik naar het strand ging!
Ja ik haal er nu maar van alles bij hoor.
Zoek me hele computer af ;D ;)

Me kleine neefje Elias die Mike even lekker te pakken neemt 8) ;D ;D ;D

Mooie foto van Boy op het strand!

De 2 meiden die we een dagje meenamen naar het strandje op de camping!

De meiden in Artis!
Het onderwerp valkjes is inmiddels ver te zoeken ;D ;)

Nou hier laat ik het maar even bij, maar als iemand meer wil zien ga ik gerust nog even door hoor.
Er staan nog wel een paar honderd foto's op mijn computer ;D ;D ;D

Christine

Wat een leuke fotoserie je mag er nog gerust meer op zetten hoor ze zijn prachtig!! ;D ;D :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Nou dan doe ik er morgen nog een paar ;D ;)
Vandaag niet meer, want ik voel me niet helemaal lekker :-\
Maar jullie houden ze tegoed!

Groetjes Mariska

Marije

Leuke foto's zeg!
Misty heeft op die foto d'r veertjes van d'r koppie zo, als Snowy ze ook vaak doet....zo'n lekker baardje! :-*
En idd, hele mooie foto van Boy op 't strand...heeft een heel lief koppie! :)
Beterschap!
Marije