De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Marije

Heel veel sterkte vandaag!
Ik duim voor jullie! :-*
Liefs,
Marije

Mariska

Citaat van: Agnes op 27 oktober 2005, 10:57:10
Hoi Mariska en Mike:

STERKTE VANDAAG!!

Groetjes van Agnes.

Dank je wel Agnes voor je steun!
Dat doet ons heel goed!

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 27 oktober 2005, 13:34:49
Sterkte Mike en Maris!
Enne... jullie weten mij te vinden he?!
We hebben een hoop overeenkomsten en daar moeten we gebruik van maken om elkaar te steunen!

Liefs en Dikke Knuffel!

Peet

Enne... om je een hart onder de riem te steken heb ik een foto van jou en Mike wat bewerkt in sepia.... zo heb je iets liefs om naar te kijken:

Hoi Peet,
Wat lief van je om die foto te bewerken :-*
Hij ziet er heel mooi uit en ik zal er de komende dagen heel vaak naar kijken.
Die is gemaakt tijdens onze eerste vakantie en daar hebben we hele mooie herrineringen aan.
Ech heel lief van je!

En als er wat is weten we je te vinden.
We hebben zeker heel veel gemeen en daardoor kan je elkaar ook goed steunen en vooral begrijpen!
Maar jij mag ook altijd bij ons aankloppen hoor.

Citaat van: Valerie op 27 oktober 2005, 13:48:41
Even niet zo aktief geweest...
Wat lees ik nu allemaal? :o
Maris,

Wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je ventje snel van zijn pijn af is! Dit wens je toch niemand toe!

Mooie foto, die van jullie 2. Die's zo lief! :) Jullie zijn een heel lief stel! Dat zie je zo. Ook vind ik heel lief wat Mike hier af en toe voor je neerzet.

Heel veel succes vandaag en hou de moed erin!

Val

Speciaal voor jullie:

Hoi Val,
Ja je bent even weg en mist al weer van alles.
Zo gaat het veel hier de laatste tijd.
Wij hopen ook dat ze hem nu snel van zijn pijn af kunnen helpen en hij lekker weer naar huis kan.
En wat lief wat je zei over die foto :-*
Ik vind het ook inderdaad heel lief dat hij 's avonds af en toe stiekem een stukje schrijft.
En dank je wel voor je kaartje.
Als hij terug is laat ik hem alles zien.

Nou ik heb Mike dus vanmorgen om 10.00 naar het ziekenhuis gebracht. We moesten vrij lang wachten maar om 11.00 kon hij dan naar zaal. Ik ben gebleven tot 12.00, maar ben toen toch maar naar huis gegaan. De dokter zou komen maar dat duurde zo lang en ik had nog veel te doen.
Boodschapjes voor Mike en mezelf en me beestjes.
Dus dat heb ik allemaal gedaan en toen belde Mike.
De dokter en de chirurg waren geweest en ze willen dus allemaal onderzoeken doen om uit te sluiten dat hij niet net als zijn vader darmkanker heeft. Ze gaan het dus tot op de bodem uitzoeken. En zo niet, dan is alleen het abces het probleem en gaan ze kijken hoe ze die gaan verwijderen.
vandaag geen onderzoeken meer, maar morgen waarschijnlijk wel.
Ik ga nu zo even eten en dan rij ik om 17.30 weer naar het ziekenhuis. Me moeder gaat mee en me vader komt ook gelijk door uit zijn werk.
De hondjes heb ik net nog even lekker uitgelaten en dan kan ik als ik thuiskom ook even lekker gaan zitten.
Dan wel achter de PC natuurlijk ;D ;)
Dus jullie spreken mij vanavond nog.

Veel liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Citaat van: Marije, P&S op 27 oktober 2005, 16:16:49
Heel veel sterkte vandaag!
Ik duim voor jullie! :-*
Liefs,
Marije

Hoi Marije,
Duim jij maar goed voor Mike, dat hebben we wel een heel klien beetje nodig. En dank je wel voor je steun!
Al die lieve woorden van iedereen doen me echt goed.

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi Mariska,

Jeetje, jouw wereld staat nu echt op zijn kop. Volgens mij ben jij een hele sterke vrouw. Je redt het nu best alleen, dat weet ik zeker. Wij zijn er ook voor je. Gooi er maar uit wat je wilt, wij proberen je te steunen.

Het is wel heavy allemaal. Heel veel sterkte de komende tijd en ik kom vanavond nog even lezen hier, kijken of je nog nieuws hebt en of ik je nog kan steunen.

Tot vanavond en de groeten aan Mike.

Een knuf voor al je huisvee en voor jou  :-*

groetjes, Nel :)

Mariska

Citaat van: bobbie op 27 oktober 2005, 17:05:14
Hoi Mariska,

Jeetje, jouw wereld staat nu echt op zijn kop. Volgens mij ben jij een hele sterke vrouw. Je redt het nu best alleen, dat weet ik zeker. Wij zijn er ook voor je. Gooi er maar uit wat je wilt, wij proberen je te steunen.

Het is wel heavy allemaal. Heel veel sterkte de komende tijd en ik kom vanavond nog even lezen hier, kijken of je nog nieuws hebt en of ik je nog kan steunen.

Tot vanavond en de groeten aan Mike.

Een knuf voor al je huisvee en voor jou :-*

groetjes, Nel :)

Hoi Nel,

Wat een lieve woorden allemaal van je.
Dat doet me echt goed want op dit moment voel ik me niet zo sterk. Terwijl ik diep in mijn hart wel weet dat ik heel veel kan hebben. Alleen nu even niet.
Maar tot zover gaat het goed.
Het is wel een heel fijn idee dat als ik thuis ben hier even van me af kan kletsen. Dat lucht ontzettend op.
En ik kom straks zeker nog even terug hier.

Het doet Mike ook zo goed al die berichtjes en steun van iedereen op het forum. Dat vind ik echt heel fijn.

Je hoort vanavond meer van me.
En ik zal me beestjes allemaal 2 dikke knuffels geven.
Van Mike en van jou Nel.
Dan komen ze niks te kort als ik steeds weg ben!

Liefs
Mariska

bobbie

27 oktober 2005, 20:52:48 #335 Last Edit: 27 oktober 2005, 20:54:37 by bobbie
Hoi Mariska,

Ik vond dit plaatje:

Een echte damesmuis  ;D

Zodra je in de put zit pak je die muis, opent deze site en gaat spuien!!!!

Er zijn er altijd wel op de site die je willen bijstaan, wanneer dan ook. Onthouden he, zo'n speciale muis laat je niet liggen.

Groetjes en sterkte, Nel ;)

valkchico

hallo Mariska,

ppff ike weggebracht en nu dus alleen. Zal best niet meevallen zo 's avonds alleen te zijn. Dus kruip lekker achter je pc en stort je lekker uit bij deze grote familie. ;D.
Denk inderdaad dat je bij een aantal mensen hier zeker overeenkomsten hebt en dat jullie veel steun aan elkaar kunnen (lees zullen) hebben.
Ik hoop dat je vanacht een beetje kunt slapen en dat de onderzoeken voor Mike mee zullen vallen (positief denken, maar weet dat het heel vervelende onderzoeken zijn)
Zijn de valkjes vandaag verder rusig geweest?

lees snel weer bij hoe het gaat

gr Esther

Mariska

Citaat van: bobbie op 27 oktober 2005, 20:52:48
Hoi Mariska,

Ik vond dit plaatje:

Een echte damesmuis  ;D

Zodra je in de put zit pak je die muis, opent deze site en gaat spuien!!!!

Er zijn er altijd wel op de site die je willen bijstaan, wanneer dan ook. Onthouden he, zo'n speciale muis laat je niet liggen.

Groetjes en sterkte, Nel ;)

Wow Nel, wat een geweldige muis ;D
Zo'n muis kan ik ook wel gebruiken, kan ik me ook nog optutten als ik met jullie babbel :D
Zie er momenteel uit als een spook!
Maar wat geeft het, ik heb toch al een vent die van me houd ;D ;)
Als ik weer in de put zit zal ik hem zeker pakken en even flink bij jullie spuien :P
Het is zeker een fijn idee dat de mensen op het forum je willen bijstaan. Dat doet een mens goed!

Citaat van: valkchico op 27 oktober 2005, 20:55:42
hallo Mariska,

ppff ike weggebracht en nu dus alleen. Zal best niet meevallen zo 's avonds alleen te zijn. Dus kruip lekker achter je pc en stort je lekker uit bij deze grote familie. ;D.
Denk inderdaad dat je bij een aantal mensen hier zeker overeenkomsten hebt en dat jullie veel steun aan elkaar kunnen (lees zullen) hebben.
Ik hoop dat je vanacht een beetje kunt slapen en dat de onderzoeken voor Mike mee zullen vallen (positief denken, maar weet dat het heel vervelende onderzoeken zijn)
Zijn de valkjes vandaag verder rusig geweest?

lees snel weer bij hoe het gaat

gr Esther

Hoi Esther,
's Avonds alleen zijn vind ik inedrdaad niet echt fijn, afgezien van dat grote waterbed wat ik nu voor mij alleen heb ;D ;)
Maar ik heb hier wel een fantastische waakhond gelukkig.
Degene die bij mij binnen durft te komen is een dappere vent ;)
En er zijn inderdaad een aantal mensen met wie Mike en ik veel overeenkomsten hebben en dat is heel fijn.
Het praat makkelijk en je begrijpt elkaar goed.
Je weet wat de ander doormaakt en zo kun je elkaar goed steunen.
Slapen zal wel lukken want ik ben doodop inmiddels!
En de valkjes zijn heel lief geweest.
Ik heb ze weinig gezien, maar ze zitten heel lief te slapen.
Ik heb tegen ze gezegd dat vrouwtje heel moe is ;D ;).

Nou nu nog even over Mike.
Kom net bij het ziekenhuis vandaan.
Het blijkt dat ze vanmiddag toch nog 2 onderzoeken hebben gedaan. Ze wilden eerst een onderzoek doen wat in Almere 2 weken terug al gedaan is. Binnenwaarts met een slang!
Toen hij dat zei zagen ze daar vanaf en hebben ze met spoed die gegevens opgevraagd.
Daarna hebben ze een echo gemaakt en weer een CT-scan met contrastvloeistof in zijn darmen en bloedvaten.
Daar was duidelijk te zien dat zijn darmwand behoorlijk verdikt is en dit kan inderdaad wijzen op een ontsteking.
Wat goed mogelijk is aangezien er een abces zit.
Toch willen ze evengoed nog onderzoeken doen om zeker te weten dat het geen darmkanker is.
Dat gebeurd iig maandag. Dan gaan ze met een cameraatje naar binnen om te kijken en evt biopten nemen en verwijderen. Maar wat ze dan precies doen word pas duidelijk tijdens dat onderzoek. Hangt af van wat ze zien.
Voor dat onderzoek ben ik het meest bang.
Verder was hij wel vrolijk en hij heeft een grappige oude man tegenover hem liggen. Wel gezellig dus ;D
Nu ga ik morgen weer zo tegen 5, 6 uur.
Eerst even rustig bijtanken en hier me dingetjes doen.

Nou dat was het wel weer even voor vandaag.

En dames bedankt weer voor jullie goede steun.
Fijn dat ik op jullie kan rekenen :-*

Veel liefs
Mariska

Mariska

En Nel, je heb me toch mooi maar weer even aan het lachen gebracht met je damesmuis ;D
Super!!

bobbie

bobbie

Hoi Mariska,

Graag gedaan.  ;)

Als je nog meer wilt lachen zou ik als ik jou was het dagboek van Petra lezen  ;D, ongeveer aan het eind  ;D

Veel plezier, Nel ;)

Mariska

Citaat van: bobbie op 27 oktober 2005, 22:15:03
W E L T E R U S T E N ..........

Was het maar waar Nel, ik wil graag weten wat hier gebeurd is tijdens mijn afwezigheid ;D
Even controleren of jullie je wel gedragen hebben ;D ;) :P
Ga nu dus even bij Petra buurten.

Groetjes Mariska

Mariska

Nou echt gedragen kan ik het niet noemen, maar misdragen ook niet ;D ;)
Ik heb dezelfde foto wel 5 keer gezien of zo ;D ;D ;D
En maar quote en quote en qoute, jullie krijgen er gewoon geen genoeg van ;) :P.

Kirsten

Hoi Mariska,

Zie ik overal op het Forum leuke lieve berichten van je staan, lees ik in je dagboek dat jij/jullie ook genoeg voor je kiezen krijgen. Ik hoop dat je een beetje kan slapen vanacht.
Morgen kom ik weer even lezen.

Weltrusten alvast
Groetjes
Kirsten

ps prachtige foto van jullie twee :D

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Ik hoop dat Mike een beetje kan slapen in zijn ziekenhuisbedje. Allemaal vreemde geluiden en een vreemde omgeving!!! Maar hij slaat zich er vast goed doorheen!!
Ik heb zelf bijna 20 jaar als verpleegkundige gewerkt en ook veel in de nachtdienst. Dat is heel speciaal. In de nacht is alles anders, vaak 'erger' voor je gevoel als je daar als patient ligt. Ik liep vaak op mijn rondje langs iedereen nog even met een praatje of een grapje of een kopje thee (of warme melk - hoewel ik daar zelf van gruwel!!!).
Mike heeft dat vast allemaal niet nodig en slaapt vast heerlijik.

En jij ook weltrusten voor straks. Beetje wennen, een koud leeg bed!!! Maar je hebt dan wel alle ruimte!!!!  ;)
Geintje!!! Slaap lekker straks.

Groetjes Gerda