De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ha Mariska,

Zit mij lekker op te peppen in ons dagboek en dan lees ik nu dat je zelf ook al flink in de shit zit:

"Het blijkt dat ze bij de CT-scan met contrast afgelopen vrijdag een abces bij zijn darm hebben ontdekt dat zowel tegen een zenuw als tegen een spier aandrukt. Vandaar ook het nieuwe onderzoek as maandag. Ze gaan dan met een slang naar binnen om te kijken een evt worden er biopten weggenomen en als het nodig is spuiten ze hem plat en gaan ze de hele darm bekijken.
Tevens zei de internist dat als het niet meer uit te houden is hij ook opgenomen kan worden"

Cor heeft in het verleden ook een dergelijk onderzoek gehad, en dat is zeer zeker geen pretje! Maar wel fijn dat ze nu in ieder geval de oorzaak van de pijnen hebben gevonden en er - hopelijk - iets aan kunnen doen! Dat hij daarbij opgenomen wordt, is voor hem denk ik beter! Het gaat allemaal ietsje makkelijker dan en scheelt een hoop heen en weer geklep. Daarentegen wordt het voor jou alleen maar zwaarder! Kop op meid!

Dat jij niet lekker in je velletje zit en dat er veel meer speelt, heb ik al een tijd in de gaten! Als je er even doorheen zit, mag je me altijd IM'men en zal ik op msn komen of zo! En de komende dagen zit ik toch veel thuis, dus zal ik regelmatig in je dagboek buurten! Maken we daar gewoon weer een chatbox van! Hoe dan ook, ik BEN er voor je hoor, als je dat maar weet!  ;) :-*

Ik wens jou en Mike heel veel moed en sterkte toe! Hou ons op de hoogte!

Liefs en een dikke knuffel,
Peet

Mariska

Hoi lieve Peet,

Ik heb je een IM gestuurd hoor!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Oei, ik lees het ook pas net. Ik was ook even te veel met mezelf bezig. Ik snap dat het lastig voor je is dat hij opgenomen moet worden, maar je redt het toch wel? Je hebt hier in ieder geval alle steun :). Laten we het voorlopig maar positief bekijken hoor! Ik hoop dat alles goed gaat en hij vlug van zijn pijn af is.
Sterkte!

valkchico

hallo Mariska,

wow is dat ff nieuws ppff is zeker balen voor je (en natuurlijk voor mike, maar voor hem word in het ziekenhuis goed gezorgd) dat je er straks alleen voor staat. Heb je wel wat mensen om je heen die je een beetje kunnen helpen??
Word natuurlijk ook heel vermoeiend (zoals bij Petra) om steeds op en neer te gaan naar het ziekenhuis.
Van hier wil ik je heel veel sterkte wensen en Mike een voorspoedige opname ,onderzoeken en oplossing toewensen.

Hier gaan we jou er doorheen trekken met z'n alle
ik leef met jullie mee!!

gr Esther.

Gerda

Hoi Mariska,

Wat vervelend allemaal voor jou en voor Mike. Gelukkig hebben ze wel gevonden wat de oorzaak is. Dan kan er ook iets aan gedaan worden. Dat idee geeft vaak dat de pijn iets makkelijker te dragen is. Want als je buikpijn hebt en er wordt dan nog eens gereageerd van: "voedignspatroon aanpassen" dan voel je je nog zieker.
Ik weet dankzij de afgelopen weken wat pijn in de darmen met je doet.
Arme Mike!! Ik hoop dat alles snel achter de rug is!

En jij Mariska moet ook goed op jezelf letten hoor!!! Wel heerlijk dat je hier op het forum dat allemaal kwijt kan. We zijn net een grote familie!!

Veel liefs en sterkte!!!

Groetjes, Gerda

Mariska

Hoi Allemaal,

Wat een lieve reacties allemaal.
Dat doet me echt heel goed.
Ik voel me nu ook echt heel schuldig en egoistisch dat ik over mezelf begon, maar ik zag het heel even niet meer zitten.
Gelukkig kan ik daar met Mike goed over praten en begrijpt hij alles heel goed.
En gelukkig krijg  ik hier ook allemaal lieve reacties die me weer opbeuren.

En Gerda, ik kon me ook goed in jou inleven omdat ik hier ook zag hoe het met Mike ging. Hij heeft zoveel pijn.
Hij begreep op zijn beurt jou en Cor ook weer heel goed.
En het is hier inderdaad net 1 grote familie.
Dat heb ik wel gemerkt de afgelopen tijd met Cobie en Daan, met jou, met Peet en Cor en Roosje.
Iedereen steunt elkaar! Dat vind ik echt geweldig.
Ik ben voor Mike wel heel blij dat ze de oorzaak hebben gevonden, het verder goed uitzoeken en hem gaan helpen.
Hij gaat voor alles!

En Esther,
Ik heb gelukkig mijn ouders heel vlakbij wonen(300mtr) dus daar kan ik een beroep opdoen. Ik heb ook fijne buren die een oogje in het zeil houden en zitten lekker dichtbij.
En ik kan altijd mijn schoonfamilie bellen dus dat komt wel goed. Het is alleen zo vervelend dat ik me zelf helemaal niet goed voel en er juist dan alleen voor kom te staan, maar dat is even niet anders.

En Roosje,
Jij moet ook lekker met jezelf bezig zijn op dit moment.
Dat heb je ook nodig! Niet wegstoppen, maar verwerken en een plekje geven. Wegstoppen maakt ziek!!!
En ik probeer het ook positief te bekijken en de steun op het forum doet mij ook heel goed.

Echt hele lieve woorden van jullie!
Toppertjes zijn jullie allemaal! :-*

Veel liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ivy

Hoi Mariska.
Jeetje wat een toestand met het ziekenhuis! Ik snap niet waarom de verzekeringen steeds omhoog klimmen, want veel krijg je niet terug >:(
Als je hulp nodig heb met je beessies ofzo, geef maar een gil hoor, ik woon zo goed als aan de overkant, ik wil je best helpen. En niet alleen met kop thee ;)
Ik hoop dat Mike gauw beter wordt en zorg ook goed voor jezelf meid,
nog veel sterkte met alles!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Heel veel beterschap voor Mike. En let maar op, je zult merken dat je zelf sterker bent dan je denkt. Ik zal duimen en aan jullie denken, hou je ons op de hoogte, als je dit zelf wilt natuurlijk.

Groetjes en hou je taai en als je denkt dat het niet meer gaat gewoon hulp vragen hoor, Caroline  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

ten eerste wil ik tegen mijn vrouwtje zeggen dat ik heel trots op haar ben dat ze er toch steeds voor mij is ondanks dat zij zelf ook helemaal niet lekker is. ten twee ben je niet helemaal alleen want in mijn gedachte en in mijn hart zal ik bij je blijven :-* en als laatste wil ik iedereen bedanken voor zijn steun en lieve berichten voor mij en natuurlijk voor maris  en de tros maar roepen dat zij de grootste familie van nederland is nou dan hebben ze nog nooit hier gekeken  mensen bedankt!!!!!EN KLEINTJE I LOVE YOU :-* :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Ach wat lief he van mijn mannetje!
Echt een toppertje!
Maar schat zorg jij nou maar dat je snel weer beter bent en weer lekker bij ons kunt zijn.
En ik je lekker kan vertroetelen!

Veel liefs
je kleintje :-*

Mariska

Citaat van: Ivy op 26 oktober 2005, 23:55:36
Hoi Mariska.
Jeetje wat een toestand met het ziekenhuis! Ik snap niet waarom de verzekeringen steeds omhoog klimmen, want veel krijg je niet terug >:(
Als je hulp nodig heb met je beessies ofzo, geef maar een gil hoor, ik woon zo goed als aan de overkant, ik wil je best helpen. En niet alleen met kop thee ;)
Ik hoop dat Mike gauw beter wordt en zorg ook goed voor jezelf meid,
nog veel sterkte met alles!
Ivana

Hoi Ivana,
Ik vind het heel lief van je aangeboden om mij te helpen!
Als ik je nodig heb zal ik zeker een gil geven ;)

Citaat van: Caroline op 27 oktober 2005, 00:20:39
Heel veel beterschap voor Mike. En let maar op, je zult merken dat je zelf sterker bent dan je denkt. Ik zal duimen en aan jullie denken, hou je ons op de hoogte, als je dit zelf wilt natuurlijk.

Groetjes en hou je taai en als je denkt dat het niet meer gaat gewoon hulp vragen hoor, Caroline :-*

Hoi Caroline,
Ik hou jullie zeker op de hoogte en leker tegen jullie aan kletsen als dat nodig is.
En eigenlijk is het ook wel goed dat ik weer even op mezelf aangewezen ben. Alleen voelt dat nu even niet zo!
Dank je voor je  lieve berichtje!

Nou en verder zijn wij ons nu aan het klaarmaken.
Over 3 kwartier moeten we weg en ik heb geen idee wanneer ik terug ben. in ieder geval laat ik vanavond weer wat horen.
Hij zal wel allemaal vervelende onderszoeken krijgen en dat vind ik wel naar.
Maar ja, wat moet, dat moet.

De valkjes hadden vanacht paniek in de kooi.
Ik heb er niks van gemerkt, maar Mike wel.
Hij is ze beneden gerust gaan stellen.
Kaily zat op de bodem en is dus waarschijnlijk gevallen.
De rest hing verstijft in de tralies.
Gelukkig heeft hij ze even gerustgesteld.
Ik ben om 07.30 opgestaan en heb de kooi opengezet, nou volgens mij dachten ze dat ik  gek was ;D.
Niemand kwam eruit.
Ergens bij achten kwamen Binky en Snowy toch nog even een kijkje nemen, maar de meiden niet hoor.
Nou ik ga gauw verder want wij moeten zo weg.

Tot later allemaal!

Groetjes Mariska

Agnes

Hoi Mariska en Mike:

STERKTE VANDAAG!!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Petra en Cheeky

Sterkte Mike en Maris!
Enne... jullie weten mij te vinden he?!
We hebben een hoop overeenkomsten en daar moeten we gebruik van maken om elkaar te steunen!

Liefs en Dikke Knuffel!

Peet

Enne... om je een hart onder de riem te steken heb ik een foto van jou en Mike wat bewerkt in sepia.... zo heb je iets liefs om naar te kijken:

Valerie

Even niet zo aktief geweest...
Wat lees ik nu allemaal?  :o
Maris,

Wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je ventje snel van zijn pijn af is! Dit wens je toch niemand toe!

Mooie foto, die van jullie 2. Die's zo lief! :) Jullie zijn een heel lief stel! Dat zie je zo. Ook vind ik heel lief wat Mike hier af en toe voor je neerzet.

Heel veel succes vandaag en hou de moed erin!

Val

Speciaal voor jullie: