De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

JA HEBBEN, HEBBEN, HEBBEN

Ik pas hem!!!!

En Gerda,

Ik vind nog steeds dat mijn handtekening van jou is.
Zelf had ik dat nooit gekund.
En die achergrond kleur en lettertype vind ik ook heel mooi.
Zei ook tegen Mike dat die kleur precies bij mijn sloffen past ;D
Ik speel er wel mee in Photofiltre, maar dat is om te oefenen.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Als ik ga trouwen doe ik het het liefst zoals Peter en Lique!
En vooral omdat ik dan Mike zijn achternaam krijg ;D ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Ik wil die trouwjurk alleen maar aan als die roze sloffen eronder mogen....anders niet ;D

Rianne

Citaat van: hippysuus op 19 oktober 2005, 21:45:15
Ik wil die trouwjurk alleen maar aan als die roze sloffen eronder mogen....anders niet ;D

;D

One size fits all trouwjurk Petra?

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dat is een goeie Suus!
Mag hoor, ik heb hier 2 maten, 36 en 25 ;D
Welke wil je ;D ;)
En dat is wel heel origineel, want zo is vast nog nooit een bruid getrouwd ;)

Groetjes Mariska

Petra en Cheeky

Dat wil ik zien! Wanneer kom je passen? Zet ik de webcam wel aan voor hier op het forum!  ;) ;D

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jij bent echt erg, die mannen schrikken zich rot.
En ik mag blij zijn dat je er tot 42 in kan, want ik ben voornamelijk 38 maar bij mijn buik wel 42 ;D ;)
Dat kan ik de mensen hier niet aan doen hoor ;).

Nou nu moet ik pleite, want manlief wil ook nog weleens achter de PC en dat mag natuurlijk heel soms ;D ;)

Tot morgen allemaal.
Was weer gezellig :D :D :D

Groetjes Mariska

valkchico

hallo Mariska,

pff lig ff een dag plat en loop gelijk 3 pagina's achter. Maar ben weer op de hoogte van alle spannende trouwplannen ;).
Wil er nog iemand een bruidsmeisje (reus)???? ;D.
Morgen bel ik even met Jura hoe het gaat ben benieuwd.

ga nu weer even verder blaffen op de bank.
gr Esther

Ed

Hoi Mariska,

Je heb het record geloof ik wel in 6 dagen 12 pagina's dagboek dat valt voor de werkende mensen niet bij te houden hoor ;D ;D

Groetjes
Ed

Valerie

Ik heb ook nog wel mijn trouwjurk hangen. Pas ik zeker nog in.
Zo snel gaat dat verdikken niet hoor. ;D
Als je enkel een ander jasje zoekt, kan je toch nog een originele aparte trouwjurk hebben. ;D
Citaat van: hippysuus op 19 oktober 2005, 21:45:15

Hihi, die roze sloffen zul je niet eens zien. De jurk komt tot op de grond.
En ik heb nog een prachtige hoepelrok liggen...  ;D Oh was die nog van jou, Peet?  ;D  :-X Ik herrinner me plots niks meer. Wie biedt het meest?  ;D
HAHAHAHAHAHAHA! Wat maken we d'r hier toch een zooitje van eh? En dat op de morgen...
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 19 oktober 2005, 21:50:21
Dat wil ik zien! Wanneer kom je passen? Zet ik de webcam wel aan voor hier op het forum! ;) ;D

Zal ik alvast een leuke foto neerzetten? Ik had die jurk al een keer aan. ;D
Citaat van: valkchico op 19 oktober 2005, 22:28:20
Morgen bel ik even met Jura hoe het gaat ben benieuwd.

Heeft die ook al opnieuw trouwplannen? ;D

Mariska

Hoi Ed,

Dit zou best een record kunnen zijn.
Maar ik ben ook goed in slapl*llen en dan gaat het hard hoor.
En even tussen 2 haakjes, ik werk ook fulltime hoor, zit alleen voor langere tijd in de ziektewet nu.
Dus als ik weer ga werken wordt dit echt wel minder ;)
Kunnen jullie het weer goed bij houden :D

Hoi Valerie,

Jij bent ook goed op wakker op deze vroege morgen!!
Ik moet wel weer om je lachen ;D ;D ;D
Was ook echt gezellig gisteren!!!

Groetjes Mariska

Mariska

Hoi Allemaal,

Weer even wat foto's van mij.
Kan natuurlijk niet achterblijven op de rest ;)

Dit is Cindy haar bedje gemaakt door mijn mannetje!

Stel dat het vrouwtje op reis wil gaan heb ik mijn koffer in ieder geval al klaar staan ;)

Kaily maakt kennis met Boy ;D

Kaily maakt nog beter kennis met Boy ;D

Kaily traint haar bilspieren ;D ;)

Ik wil zo graag ook stiekem een foto van vrouwtje maken en op de valkjessite zetten, maar hoe doe je nou zoiets ???

Een lekker bolletje wol!

Mijn favoriete plekje, het klimrek

Misty blijft graag up to date ;D

Dat ene draadje aan het klimrek dat baasje gemaakt heeft vinden wij het mooiste!

Ik ben lekker aan het FOEPJANKNOLLEN op vrouwtjes hand :P

Snowy wil ook wel met mij FOEPJANKNOLLEN maar daar ben ik niet van gediend. Geef mij maar zo'n lekker vrouwtje ;)

Mariska

Nog even een paar fotootjes dan ;)

Deze omdat ik hem zo lief vind, mijn kleine papvalkje.

Even wat aktiefoto's van deze kant ;)

Nog wat meer aktie :P

En een close upje van Kaily!

Mariska

Hoi Esther,

Je bent toch niet ziek hoop ik.
En laat je even wat weten als je Jura gesproken heb.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met Nuvola?

Groetjes Mariska

Ankie

Hoi Mariska

Ik lag ook trouwring  ;D ;D ;D ;). Toen ik het type had ik wel zoiets van ..het lijkt wel of er trouwring staat en zie ik had gelijk !!!!! Wat een woordje al niet teweeg kan brengen , iedereeen hietr wil gelijk trouwen. Ik heb mijn trouwjurk ook nog en ik pas hem nog steeds , na 20 jaar !!!! Het is meer een cocktail jurkje ,want ben nooit in een echte trouwjurk getrouwd. We woonde al 3 jaar samen en vond het een beetje onzin om er dan zoveel geld aan uit te geven !
Maar wat een prachtige foto's en ik ben heel benieuwd hoe ze er in het eggie uitzien ,dus kom zeker een keer kijken bij je !
Mooi hoor die actiefoto....altijd een uitdaging om ze te maken.

Kaily is ook wel een lefschopper !!!!! Zo dicht in de buurt van zo'n grote hond  :o.
Dat FOEPJANKNOLLEN zullen we nog wel vaker tegenkomen.

Ik heb nu al wel een stukje van je gezien !!! :D ;D ;).
Tot gauw en de groeten