De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Agnes

Oh jee,..........

Ik loop weer achter!!! ;D ;D :-[ :-[

Hihihihihihi

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska

Hoi Ankie,

Zo'n woordje kan zeker een hoop teweeg berengen, maar we hebben wel gelachen en daar gaat het om.
En in derdaad heb je eeen stukje van mij gezien en ik zag er die dag niet op mijn charmanst uit helaas :-[. Maar de foto is zo lief. Zo is Binky, altijd kroelen en kusjes geven dus dat moest er tussen.

En uh Agnes, hou je het nog bij ;D ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

En Ankie,

Ik wilde hier vanmorgen een foto van mij en Mike plaatsen toen we in Turkijke waren, maar dat vond hij mooi niet goed ;D
Zegt ie tegen me "ik hoef niet met mijn kop op het internet"
Flauw he?
Ik vind het altijd wel leuk als je iemands gezicht bij zijn verhaal kan plaatsen. Toch?!
Zou die verlegen zijn :-[ ;D ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Maris,
Als jij nou een foto van jezelf plaatst, dan plaats ik de foto van mezelf in een handstand ... deal?  ;D :P (want die ken jij natuurlijk nog niet als "nieuweling" op het forum)....
Weet ik tenminste hoe een hele Mariska eruit ziet... doe je het niet, dan vrees ik dat ik van 't weekend moet gaan freubelen met een fotoprogramma om de kwart Mariska tot een hele te maken (en ik beloof niet dat het resultaat charmant wordt...)
Hahaha,
Peet

Mariska

Hoi Peet,

Dat is wel heel gemeen ;D
Een foto plaatsen van mezelf of van de week veranderd worden in een monster of zo :o.
Nou dan doe ik mijn eigen foto wel, maar ik heb er maar 1 op deze computer staan en dat is wel met een bloot decollete :-[ :P Ben toch wel bang dat Cheeky er dan een poepje in doet ;D ;)
Ik zal er nog heel even over nadenken en een andere foto zoeken ;)

Groetjes Mariska

hippysuus

Nou ja...wordt je zomaar bedreigd op het forum :o :o  ;D. Er staat in ieder geval nog tegenover dat je Peet in een handstand mag zien...zou ze die jurk erbij aan hebben??

Leuke foto's heb je gemaakt, vooral het bolletje wol is lief :-*

Petra en Cheeky

Hahaha, dus ik ben geslaagd voor chanteur (of hoe heet dat voor vrouwen, chanteuse?)... joepie: een diploma!  :P
Ben heeeeel benieuwd naar je foto, Maris!

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik kom niet meer bij.

Weten jullie wat Mike net zei ;D, hij zei "ik ga even naar de Shell, ga jij maar even door met lachen" ;D ;D ;D
En hij zit nog wel beneden en ik boven ;D

En ja Peet, je bent geslaagd. Zodra ik in Photofiltre kan werken maak ik voor jou een diploma ;) :P

Ga nu even zoeken naar een andere foto en sigaretten halen en ben zo terug hoop ik.

Petra en Cheeky

Pampertjes nodig, Maris?! Je roept regelmatig in alle dagboeken en verhalenboeken dat je het niet droog houdt... volgens mij staat inmiddels jullie kamer onder water! Arme Mike!  ;) ;D

Mariska

Wij lopen hier met kaplaarzen en ons regenpak aan ;D ;D ;D

Petra en Cheeky

Citaat van: Mariska op 20 oktober 2005, 20:08:51

En ja Peet, je bent geslaagd. Zodra ik in Photofiltre kan werken maak ik voor jou een diploma ;) :P

Daar hou ik je aan!  ;) ;D

Mariska

Nou hier ben ik dan.

LEKKER BEKKIE HE!!! ;D

Petra en Cheeky

Heeeeeeeeee! En dan ben je bang dat IK je foto verbaster? WAt dacht je hiervan dan?! Oooooooooooo! Ben helemaal ontdaan! (moet ik toch een kleinere maat pampers voor je uitzoeken!)

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nu komen ze echt, mag toch van manlief!

Petra en Cheeky

Niet alleen omdat dan mijn handstandfoto komt....?! Hahaha!  ;D