De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

hippysuus

Nou uhmmmm Maris...kwil niet veel zeggen maar jij hebt ook niet veel decollete he? En wat er zit is nog harig ook! :o ;D ;D

Mariska

Dit zijn wij in Turkije.

Ik glim nogal, maar het was daar dan ook 45 graden op dat moment.

En dit ben ik met Romy op haar verjaardag.

Nou je nieuwsgierigheid bevredigd of wil je nog meer van me weten ;D ;)

En laat nu jou foto maar zien, ben heel benieuwd naar jou handstand ;D ;)

Tuurlijk, hij wil jou handstandfoto ook heel graag zien.
Hangt ie boven zijn bed ;D ;D

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Oh Suus, wat een goeie weer.

Ik dacht echt "he harig"  ;D ;D ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Na het zien van de echte foto neem ik het weer terug hoor ;D

Hoi Maris en Cor  ;D ;D ;D Aangenaam kennis te maken!

Mijn foto staat ergens in mijn dagboek..kweet niet op welke pagina maar ik heb ook nog niet zoveel pagina's.

Mariska

En ging het hier vorige week ook niet over bilspleetfoto's bij Ankie.
Ik heb er hier ook zo 1 ;D ;D ;D.
Echt een bouwvakkerskontje ;D

Mariska

Citaat van: hippysuus op 20 oktober 2005, 20:40:18

Hoi Maris en Cor ;D ;D ;D Aangenaam kennis te maken!

Mijn foto staat ergens in mijn dagboek..kweet niet op welke pagina maar ik heb ook nog niet zoveel pagina's.

Suus je bent in de war!!!

Cor en Petra
Mariska en Mike

hahahahahahahhahahahahahah

Petra en Cheeky

Wou net zeggen: wat doet Maris met MIJN Cor?

Maar belofte maakt schuld, hier is de beloofde foto dan:

hippysuus

Citaat van: Mariska op 20 oktober 2005, 20:42:42
Citaat van: hippysuus op 20 oktober 2005, 20:40:18

Hoi Maris en Cor ;D ;D ;D Aangenaam kennis te maken!

Cor en Petra
Mariska en Mike

hahahahahahahhahahahahahah

Oja... ::) :-[ :-[ schaam me dood...hihihi Hoi Mike... ;D
Suus je bent in de war!!!

Mariska

Je hoeft je niet te schamen hoor.
Ik pies gewoon weer een pamper vol ;D ;D ;D

hippysuus

Krijg hier nu zelf ook tranen in de ogen...wordt er melig van ;D ;D ;D

Petra en Cheeky

Lieve foto's van jou en Mike hoor! Hoeft-ie zich echt niet voor te schamen! Enne.... jij hebt ook een heerlijk decollete voor Cheeky hoor, kijk maar uit!  ;) ;D

Enneh.... ik lig alweer in een deuk... zomaar onvrijwillige partnerruil hier... die Suus, mag wel een datingburootje beginnen! Maar... hoe lief Mike ook mag zijn, ik blijf toch maar bij Cor hoor!  ;) ;D

Mariska

Oh Peet, ik weet niet meer wat ik moet zeggen.
Val steeds in herhaling ::), ik blijf in een deuk liggen met jullie ;D

En ik ruil mijn manneje ook niet om hoor.
Ik heb het veel te goed ;)

Mariska

Wat een coole foto Peet, ik ga hem omkeren met jou tip van Photofiltre ;D :P ;).

Petra en Cheeky

Hoeft niet hoor, omgekeerd is het geeeeen gezicht! De foto is eigenlijk groter met een collegaatje van mij ernaast die m'n benen vasthoudt... maar zij wilde niet op het forum, vandaar.... nu maar een klein stukje ikke... Hoewel.. de oude foto nog wel in mijn eigen dagboek staat!

Mariska