De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

WOW, dat is helemaal een geweldig idee.
Ga morgen gelijk van die sloffen voor hem kopen ;D
Zou die dat leuk vinden ;D ;D ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Ga je daar dan ook een foto van maken en hier plaatsen? Jouw mannetje met roze slofjes. o-oh.. ;D
Leuk dat je bij Jura op de koffie gaat. Ooooooh, ik mag zulke dagboekjes niet lezen, want dan slaat het virus toen en mijn mannetje wil geen valkjes meer bij.  :(
Maar een lief valkje is dat hoor, dat witmaskertje. Wat dacht je van spikey of Punky? Vind ik wel leuk klinken. :)

Petra en Cheeky

Citaat van: valkchico op 16 oktober 2005, 14:09:15
hey mariska,

ideetje; jij slofjes aan, meiden slofjes aan.(sorry) mannetje slofjes aan, en dan op rij met allemaal een valkje???

sorry zie het helemaal voor me en zekker die benen van je mannetje met die roze slofjes hahahah

sorry ben vervelend vandaag ;D ;D ;D ;D

Met zo'n handtekening wil ik graaaaag helpen! Hahaha! Ik zie het al helemaal voor me!

Ja, om nou van Jura, Jury te maken, dat klinkt niet! Fury klinkt trouwens wel erg pittig, maar dan is het meer voor een dametje!

Groetejs,
Peet

Mariska

Hoi Peet,

Ik zei onderweg ook tegen Mike dat Jura dan Jury moest worden, 2 zielen 1 gedachte ;D ;)

Maar onderweg hadden we een ingeving en het word Kaily
en het is echt een poppetje hoor. Ze heeft al heerlijk een half uurtje bij me gezeten en is helemaal niet bang.
Ik zie het helemaal zitten met die 4.
Ben helemaal in de wolken vandaag ;D.

Hier even een fotootje van de 2 die ze had zitten.
Hopelijk heb ik een pop en zo niet dan haal ik er toch weer 2 poppen bij om 3 koppels te vormen ;D :P

De linker is Kaily, poepie he?!
Allebei zijn het poepies, voel me nog schuldig ook dat ik die andere alleen achter laat  :(

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Valerie,

Die van mij vond het bij 1 ook al genoeg en nu heb ik er toch 4 in 10 maanden tijd ;D ;)
Zal ik ook even met jou mannetje onderhandelen, ben ik heel goed in ;D :P
Maar zoals je waarschijnlijk al gezien heb is het Kaily geworden. Het kwam in me op en ik dacht dat is het.
En als ik een foto maak van Mike met die sloffen aan zet ik hem zeker hierop. Kunnen we nog effe lachen ;D ;)

Groetjes Mariska

Gerda

Hoi Mariska,

Wanneer mag je haar meenemen??  Wat een poepie zeg!!! Ik had de foto's al op de site van Jura gezien, daarom melde ik het je even. Ik vond ze er ook schattig uit zien.
Voor de rest was alles gereserveerd, behalve deze twee.
Voor de andere witmasker komt echt nog wel iemand, die komt heus wel goed terecht. Jura laat ze alleen gaan als ze het vertrouwd!!!
Kaily is een mooie naam. Hopelijke wordt ze niet zo'n bitchje als Kaily van Sanna, maar heeft ze een wat zachter karakter.

Heerlijk he, om te kroelen met een valkje wat van jezelf wordt. Het is niet meer hetzelfde daarna, het is meteen je valkje.

Veel plezier met Kaily!!!

Groetjes Gerda

PS grappig om te bedenken dat mijn grasjes op dezelfde stok hebben gezeten daar!!!

Mariska

Hoi Gerda,

Ik heb haar al thuis ;D ;D ;D
Ze is van 20 Juli dus ze mocht gelijk weg.
En ze lijkt ot nu toe heel zacht van karakter dus dat komt vast goed.
En Sanna heeft dus ook een Kaily en ik heb de spelling van haar naam net ter plekke verzonnen. Had een paar mogelijkhden. Ook toevallig zeg :D
En ik dacht nog wel dat ik een unieke naam had ;)

En die bak is echt herkenbaar he?
IK wist ook gelijk van wie Rocky de lutino was, van Wendy/Ozzie door die bak.
En mijn andere 2 valkjes hebben ook op die stokjes gezeten!

En dat kroelen is inderdaad heerlijk. Ze ging gewoon met haar kopje tegen me wang aan zitten en bleef ook lekker zo zitten. Heerlijk!!

Groetjes Mariska

Mariska

Oh en Gerda,

Nog bedankt voor de tip he!
Zonder jou had ze nu niet hier gezeten.
Echt super van je en een dikke  :-* van Kaily.

Groetjes Mariska

Mariska

Nu kan ik me eigen Grisha kweken ;D ;)

Gerda

Graag gedaan!!! Dus het inpakken en meenemen. Ja Jura kent je natuurlijk, want normaal werkt ze toch alleen met langere reserveringen, zodat er geen impuls aankopen worden gedaan.
Heeft ze Ozzie nog zitten. Dat vind ik zo'n schatje. Hij fluit papagaaitje leef je nog en zegt: Ozzie kusje. Hij heeft zulke lieve oogjes!!

Hier vind je het verhaal van Kaily van Sanna:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,2542.390.html

Die heeft een nestje met jonkies samen met een valkje dat qua postuur en karakter weer precies op mijn Nezumi lijkt (Jaimy). Grappig he, daarom volg ik het daar weer wat meer, omdat ik dat valkje zo'n poepie vind.

Heel veel plezier en geluk met Kaily!!!!

Groetjes Gerda

Gerda

Mariska

Hoi Gerda,

Ja Ozzie zit daar ook nog.
Echt een poepie, geeft me altijd kusjes ;D
En ja, Kaily is nu de derde die ik van Jura en Herman heb dus ik ben er al diverse keren geweest en we hebben af en toe mail en belcontact.
De eerste keer heb ik een paar weken op Snowy gewacht, maar dat vind ik ook goed.
Wij hebben zelf weleens een aantal nestjes met puppen gehad en dan ben ik ook niet makkelijk met nieuwe eigenaren.
Wat dat betreft zitten Jura en ik wel op 1 lijn.

Maar ik ga nu zo slapen en dan morgen even die link van Sanna bekijken. Ben benieuwd!

Groetjes Mariska

valkchico

Hallo Mariska,

Wat een schatje Kaily en een heel mooie naam. En al gelijk thuis heb je ze in apparte kamers staan of staan ze in dezelfde kamer?
Kunnen ze elkaar horen of zien en zo ja reageren ze op elkaar.

wil alllles weten ;)

De overgebleven valk vind vast ook heel snel een huisje ,want volgens mij is het allemaal heel snel gegaan de laatste dagen ???.

Heb ik het goed gelezen dat je nog niet weet of het een pop of man is? Maakt het wel spannender ;).
Ik weet het ook niet 8).

Ik kom vandaag nog lezen hoe het gaat thuis met Kaily.

BEDANKT VOOR DE MOOI FOTO'S :-*

gr Esther

Valerie

Citaat van: Mariska op 16 oktober 2005, 23:10:24
Hoi Valerie,

Die van mij vond het bij 1 ook al genoeg en nu heb ik er toch 4 in 10 maanden tijd ;D ;)
Zal ik ook even met jou mannetje onderhandelen, ben ik heel goed in ;D :P
Maar zoals je waarschijnlijk al gezien heb is het Kaily geworden. Het kwam in me op en ik dacht dat is het.
En als ik een foto maak van Mike met die sloffen aan zet ik hem zeker hierop. Kunnen we nog effe lachen ;D ;)

Groetjes Mariska

Dat is afgesproken! Kom jij maar lekker Han ompraten hoe leuk en lief vogeltjes zijn, ook al krijsen ze wel eens de oren van je lijf. ;D
Leuk dat je eentje hebt meegenomen. Zal ik die ander gaan halen? ;D HAHAHA, ik hoor Han al... Maar als er eentje bijkomt zal het eerst een bont popje voor Peppie moeten zijn... :p

Valerie

Citaat van: Mariska op 16 oktober 2005, 23:19:56
Hoi Gerda,

Ik heb haar al thuis ;D ;D ;D
Ze is van 20 Juli dus ze mocht gelijk weg.
En ze lijkt ot nu toe heel zacht van karakter dus dat komt vast goed.
En Sanna heeft dus ook een Kaily en ik heb de spelling van haar naam net ter plekke verzonnen. Had een paar mogelijkhden. Ook toevallig zeg :D
En ik dacht nog wel dat ik een unieke naam had ;)

En die bak is echt herkenbaar he?
IK wist ook gelijk van wie Rocky de lutino was, van Wendy/Ozzie door die bak.
En mijn andere 2 valkjes hebben ook op die stokjes gezeten!

En dat kroelen is inderdaad heerlijk. Ze ging gewoon met haar kopje tegen me wang aan zitten en bleef ook lekker zo zitten. Heerlijk!!

Groetjes Mariska

Valko heeft ook nog op die stok gezeten. ;D Die komt ook van bij Jura.