De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Hopelijk komt het goed met de kanarie, Mariska. Zielig vind ik het altijd als vogels ziek zijn!

Groetjes,
Petra

Mariska

Hoi Petra,

Vind ik ook, daarom heb ik Cheeky en Chara 2 lekkere kusjes gegeven ;). Ze zijn wel niet ziek, maar ze hebben het wel verdiend na hun vervelende nachtelijke avontuur.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Hoi Mariska,

Ik zag dat Jura per direct nog twee witmaskers en een cinnamon geparelde heeft. Ze zijn net zelfstandig!!!

Maar je kunt natuurlijk ook reserveren en meeleven vanaf dat ze klein zijn.

Gaat het al wat beter met je kanarie?? Altijd sneu als dieren ziek zijn he, je bent vaak zo onmachtig!!

Bij mij zijn de grasjes ook wel een beetje onruststokers en stalkers. Maar dat hoeft niet altijd. Maar ik hoor regelmatig verhalen dat het in het broedseizoen fout liep.
Een verhaal staat me nog bij waarbij het wel goed ging en de grasjes zelfs meehielpen met voeren. Lachen, want het jong was twee keer groter dan zij waren!!!!!

Groetjes Gerda

Rianne

Pffff ik had een hoop bij te lezen, ben er even vluchtig door gebladerd. Zie je wel hoe simpel het is om een dagboek te hebben? :)

Mariska

Hoi Gerda,

Dank je voor je reactie.
Ik had Jura vanmorgen al gemaild maar nog geen antwoord dus ik ga toch maar effe bellen.
Heb weinig geduld als het hier op aan komt ;D ;)
Ik vind het zo leuk en spannend.
Leuk verhaal van die grasjes die meehielpen voeren. Zie het helemaal voor me ;D
Maar ik ben toch bang voor de problemen die het kan opleveren. Me schoonfamilie hebben er een aantal van Jura en ik vind het schitterend hoe ze allemaal kunstjes doen en door de ringen gaan. Maar dat weegt niet op tegen de problemen die ik ook kan krijgen.
Met de kanarie gaat ietsjes beter, is wel vrolijk en badderd gewoon. Maar is wel nog benauwd.
Nou leuk dat je even bent wezen buurten.
Kom binnenkort bij jou!

Hoi Rianne,

Gaat goed he met mijn dagboek, ik blijf maar l*ullen ;D
Het is inderdaad niet moeilijk.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

RAAD EENS WAT IK VANAVOND GA DOEN ;D :P ;)

Bij Jura op de koffie, nou eigenlijk voor een witmasker kijken ;D

Nu ben ik echt blij!!!!!

Kijk zo zien ze eruit. Het zijn er nog 2!

Leuk he?!

Nou moet ik weer een naam verzinnen ;D ???

Groetjes Mariska

Mariska

Moet ik weer me handtekening aanpassen en dat is niet mijn sterkste kant helaas :-\
Maar komt ook wel weer goed.

Petra en Cheeky

Bij het zien van je prachtige witmaskertje komen er direct een paar namen in mij op:
- Scrabble
- Jingles
- Jura (klinkt toch ook leuk voor een valkje!)
- Twinkle

Het is echt een supermooi beestje, Maris! Ben heel benieuwd hoe het vanavond gaat aflopen...!

Groetjes,
Peet

N.B. Wil je wel helpen hoor met je handtekening!

valkchico

hallo Mariska,

heb je snel geregeld!! ;)
Zijn ze alle twee ouid genoeg om gelijk mee te nemen of moet je daar nog even mee wachten?
Die naam zal wel geen probleem zijn ;D. de naam gaat vast op een y eindingen??????

heel veel plezier vanavond kom zeker laat even lezen om te kijken wat je hebt gedaan/gekozen.

gr ESther

Mariska

He Esther

Jij bent echt wakker ;D ;)
Hij moet op een Y eindigen ja, want dat hebben per ongeluk al mijn dieren.
En ze zijn allebei oud genoeg om gelijk mee te nemen, maar 1 is genoeg hoor :P
Maak mijn mannetje even helemaal gek ;D ;)
Misschien heb ik vanavond wel een verassing voor je!!!!

Groetjes Mariska

valkchico

hallo Mariska,

even op je foto aanbod in mijn dagboekje.

JAJAJAJA elke verse foto is mooi.
het is het jongste albinotje (Het kleintje) onze Nuvola ;D ;D ;D

alvast bedank en als het niet gaat jij wel veel suc6 ;)

gr Esther

valkchico

hallo Mariska.

een handtekening met 4 valkjes en 8 roze sloffen?????
;D ;) ;D ;) ;D ;) ;D ;) ;D ;) ;D ;) ;D ;)

gr ESther

Mariska

Hoi Peet,

Al mijn namen eindigen op een Y dus dat wil ik met deze ook.
Wel leuke ideeen had je. Zal ik Jura voorstellen aan Jura ;D
Maar dan moet ik eigenlijk ook een Herman nemen ;D
Grapje!
Lief dat je zo snel reageerd en mij wil helpen met mijn handtekening. Echt super!
Ik laat vanavond zeker van me horen :D

Groetjes Mariska

Mariska

Citaat van: valkchico op 16 oktober 2005, 14:03:33
hallo Mariska.

een handtekening met 4 valkjes en 8 roze sloffen?????
;D ;) ;D ;) ;D ;) ;D ;) ;D ;) ;D ;) ;D ;)

gr ESther

Jij bent echt een grappenmaker, kom niet meer bij nu ha ha ha ha.
Wel leuke pantoffels he!
Koop ik altijd op Schiphol, daar werk ik.
En die 2 lekkere meiden hebben ze ook, grappig he!?

Groetjes Mariska

valkchico

hey mariska,

ideetje; jij slofjes aan, meiden slofjes aan.(sorry) mannetje slofjes aan, en dan op rij met allemaal een valkje???

sorry zie het helemaal voor me en zekker die benen van je mannetje met die roze slofjes hahahah

sorry ben vervelend vandaag ;D ;D ;D ;D