De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Rianne

Nog meer onderzoeken, pffff... :(

Lieve valkjes foto's! En zoveel! :)

Mariska

Citaat van: Rianne op 24 november 2005, 21:46:30
Nog meer onderzoeken, pffff... :(

Lieve valkjes foto's! En zoveel! :)

Citaat van: Caroline op 24 november 2005, 21:36:34
Vervelend allemaal zeg, en het blijft zo spannend voor jullie, nog steeds geen uitsluitsel.

Heel veel sterkte samen.

:-* Caroline

Helaas nog geen uitsluitsel, maar we gaan niet bij de pakken neerzitten.
Ze hebben weer 2 onderzoeken bedacht en daar vestigen we nu weer onze hoop op.
Eens moet het boven tafel komen toch?!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Citaat van: Mariska op 24 november 2005, 11:51:19
Citaat van: Valerie op 24 november 2005, 11:46:13
Leuk, per postvalk. ;D
Heb mss wel fout gelegen in bed. Wie weet. Ik weiger aan erger dingen te denken, want wat dat betreft ben ik snel bang. Gewoon denken dat het vanzelf weer overgaat.
Heb al wel eens steken links gehad, maar nog nooit rechts.

Geen bonte hoor ;D ;D ;D :P

Maar je moet ook niet aan erge dingen gaan denken.
Het valt vast reuze mee en is straks weer over ;)
Als het niet weggaat moet je het natuurlijk wel even in de gaten houden ;)

Snowy mag ook hoor.  ;D
Ik heb nog steeds last. Maar het is niks ergs hoor, geen lever ofzo. ;)
Want als ik voorover buig of m'n benen optrek (schoenen/sokken uit/aan) dan voel ik het erg en ook als ik rek. Dus volgens mij heb ik iets fouts gedaan of verkeerd gelegen en is er een spiertje gekneusd of een rib. Zo voelt het eerder. Dus dat gaat wel weer vanzelf over na enkele dagen. Voel ik het maandag nog even erg, dan laat ik het wel nakijken, maar daar ga ik niet vanuit.

Hahaha, Ik dacht net bij je foto's: Da's lang geleden van die slofjes, wilde meteen naar je handtekening kijken of die er nog waren.  ;D Leuk! Wat zijn snowy en Binky toch mooi! Echt mooi dat bont erin. Maar ik kom ze heus niet halen hoor. Dat zou ik je niet aan kunnen doen.
Ik wacht wel vol gedudl op een eigen popje. ;)

Valerie

Nou, ik denk dat jullie nu het ziekenhuis wel binenstebuiten kennen.  :o Al die nare onderzoeken. Ik hoop dat ze snel wat vinden. Heb geen idee op die pet naar is, maar radioactief... brrrr  :-\ Lijkt me niet leuk.
Hopenlijk is het snel genezen!

klusvalk

he valerie,
de kans om binky of snowy weg te halen krijg je ook niet.want er lig hier een hele grote hond achter de.
en als je dan toch langs hem heen komt.
dan heb je het baasje :o nog en die word radioactief dus pas maar op.
want je ziet hem dan zelf in donker. ;D ;D

gr mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Valerie

Citaat van: klusvalk op 24 november 2005, 23:57:15
he valerie,
de kans om binky of snowy weg te halen krijg je ook niet.want er lig hier een hele grote hond achter de.
en als je dan toch langs hem heen komt.
dan heb je het baasje :o nog en die word radioactief dus pas maar op.
want je ziet hem dan zelf in donker. ;D ;D

gr mike

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Moet ik dan schrikken als je licht geeft in het donker? Een geest!!!! WAAAAAAAA!  ;D
Oh en wat die grote hond betreft, die snuf en likt toch enkel?  ;D ;D

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Goeiemorgen Maris,

Wat was jij nog laat wakker!!

Hoest met de Klusvalk?? Nog steeds last van het buikje??

Niet te veel klussen hè jongen, wacht eerst maar even tot je weet wat je mankeert, je weet niet of het kwaad kan, veel inspanning.  ;)

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Hoi Mariska,

Wat heb je weer mooie foto's geplaatst! ;D (zegt ze jaloers ;))

Jammer dat het met Mike niet zo best gaat, hopelijk komt er iets uit de scans.....
En inderdaad gewoon doorgaan tot ze wel wat vinden. Jullie zijn nou zover dat je je niet meer af moet laten schepen.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska

Hoi Caroline,

Ik was inderdaad nog laat op en keek nog even of er bericht was van Nellie, maar helaas.

Met Mike gaat het nog hetzelfde.
Wel zijn we vanmorgen vroeg alweer gebeld door de assistente van de internist. Zij heeft uitgelegd wat er de komende tijd allemaal gaat gebeuren.
Hij krijgt onderzoeken die maar zelden uitgevoerd worden en daarvoor moet hij ook naar een ander ziekenhuis.
Maar goed, we zien wel wat eruit komt.

Liefs
Maris!!

Hoi Agnes,

Ik vond mijn foto's zelf wat minder deze keer, maar ben blij dat jij ze wel mooi vind :D :D :D

Bij elk onderzoek hopen we weer op antwoorden, maar dat is tot nu toe nog niet echt gelukt.
Nu hebben we onze hoop weer gevestigd op de onderzoeken die hij 7 december krijgt.
We blijven positief!
En afschepen doen ze ons niet hoor.
De internist is een hele fijne vrouw die hem heel graag wil helpen. Ze doet erg haar best voor ons.

Groetjes
Maris!!

gonnie

Hoi mariska en mike

Wat een trubbel bij jullie nog steeds , en erg vervelend dat ze nog steeds de oorzaak  niet weten . wel fijn dat Gerda er veel vanaf weet , je hebt altijd vragen ? en nu meteen antwoord .sterkte
groetjes Gonnie

Mariska

25 november 2005, 11:25:03 #1091 Last Edit: 25 november 2005, 11:28:28 by Mariska
Nou met de valkjes gaat het allemaal lekker hier.
Met de kanarie trouwens ook.
Ik heb door de kanarie wel een blauw achterwerk opgelopen eergisteren ;D. Ik ging met hem stomen in de badkamer, maar had geen zin om te blijven staan ::). Dus ik dacht ik ga op de wasmand zitten.
Daar dacht de wasmand heel anders over :-\
Eerst zakte ik door de deksel heen ::), van de schrik kwam ik overeind en klapte de wasmand om  :o en toen zat ik dus met mijn achterwerk languit op de grond ;D. Het was nog nat ook van het gespetter van de douche, maar ondanks alles lag ik helemaal in een deuk ;D ;D ;D

Maar goed, waar waren we gebleven ;)
Ik heb vanmorgen weer even geoefend met Kaily.
Het gaat echt voorbeeldig en ik doe het maar 1 keer per dag.
Ik liep naar de kooi, normaal loopt ze dan meestal weg.
Behalve als ik ze net eten heb gegeven. Dan word ze graag gauw de kooi in geholpen ;)
Maar ze stapte gelijk op, bijna enthousiast eigenlijk.
Dus ik ging lekker met haar op de bank zitten.
Voorheen vloog ze dan gelijk weg, maar gisteren voor het eerst niet. En vanmorgen dus weer niet! Ze ging spelen met mijn haar, met de kraaltjes op de trui die ik aan had ::), ik kon haar weer kusjes geven :D, zelfs op haar vleugeltje.
Ik heb ook nog geprobeerd om te kroelen, maar dat vind ze toch een beetje eng. Dus daar gaan we nog even verder aan werken. Maar zo heeft ze weer zo'n 20 minuten bij me gezeten totdat ik eten ging maken :D :D :D.
Ben helemaal happy :D :D :D.

Gisteren heeft Mike 2 lange staartveren gevonden.
1 van Snowy en 1 van Binky. Die ga ik bewaren, ze waren helemaal gaaf. Van Misty heb ik vanmorgen 2 veren gevonden die geknipt zijn dus daar komen binnenkort nieuwe voor terug :D.

Vanmorgen zaten ze voor het eerst met zijn vieren op het touw/klimrek/schommel ::) ;D ;)
Dat vond ik ook wel heel bijzonder, want meestal stuurt Snowy iedereen weg >:(. Maar nu dus niet!!

Vroeg ik gisteren aan Mike om bij de AH wat mee te nemen voor de vogels. Een appel en doe nog maar iets zei ik.
Ligt er vanmorgen een KILO wortels in me groentela ;D ;D ;D.
Dus ik vroeg of ze er niet MEER hadden ;D ;D ;D
Jullie kunnen dus wel raden wat ik eet vandaag ;D ;)

Nou dat was het dan alweer.
Ik vind het ook wel genoeg eigenlijk :D ;)

Liefs
Maris!!

Mariska

Hoi Gonnie,

Ja het houd nog niet op hier.
Maar ja, je doet er niks aan.
Gelukkig heeft hij goeie pijnstillers.

En dat Gerda er veel van weet is ook heel fijn.
Van de week zaten we ook ergens mee en ik kreeg ik heel snel antwoord van haar op mijn IM.
Echt toppie ;)

Groetjes
Maris!!

Riny

Citaat van: Mariska op 25 november 2005, 11:25:03
Eerst zakte ik door de deksel heen ::), van de schrik kwam ik overeind en klapte de wasmand om  :o en toen zat ik dus met mijn achterwerk languit op de grond

Daar had nu klusvalk bij moeten staan met een fototoestel!!!
Groetjes Riny :D

Roosje

Wat een leuke verhalen heb je weer allemaal, is helemaal niet erg om te lezen :D