De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

ROCKS

Hello hello,

Nou, kom maar op met die al die "goeie" raad. Ik heb een stukje gezet bij gedrag, over de twee popjes. Nu nog wachten wat jullie me aanraden.  Spannend, hoor, he Mariska? Ook voor Neske, natuurlijk.

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mariska

Hoi Nellie,

Ik ben wel benieuwd wat de anderen ervan zeggen en Neske vast ook :D ;).

Wie durft er als eerst ;D ;D ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Hoi Nellie,

Sorry, ik heb even geen goede raad. Maar wanneer me iets te binnen schiet zal ik het zeker even melden. We hopen allemaal op een goede oplossing!!!!

Hoi Maris,

Wat ontzettend schattig van Kaily. Maar dat wist ik al toen ik de eerste foto van Kaily bij Jura zag  :D :D
Je gaat vast veel bij haar bereiken. Grappig valkje, aan de ene kant kijkt ze dus de kat uit de boom en aan de andere kant is het een ontdekkertje!!!

Leuk he, al die verschillende karaktertjes!!! En dan zijn er nog mensen die zeggen: 'een vogel is een vogel' :-\

Hoe is het trouwens met 'oma'?

Hoi Mike,

Ik hoop dat er snel een einde aan de ellende komt. Want met pijn is tot op zekere hoogte te leven, maar in jouw geval lijkt me dat niet nodig te zijn!! Ik hoop dat er nu zo snel mogelijk actie ondernomen wordt!!
Je houdt ons natuurlijk op de hoogte !!??!!

Groetjes Gerda

Mariska

Hoi Gerda,

Kaily is echt een lekker ding.
Precies zoals jij zegt, ze kijkt de kat uit de boom, maar wil ook graag ontdekken. En ze is nergens bang voor. Net een acrobaatje ;D
En een vogel is echt geen vogel!!
Ze zijn allemaal anders.
Kaily is onze acrobaat en talentvolle fluiter ;D
Binky is ons kroelertje :D
Misty is het sulletje van de groep waar je vreselijk om kan lachen ;D ;)
En Snowy is het luidruchtigste van iedereen.
Hij kan heel mooi fluiten, maar ook mooi schreeuwen ;D
In ieder geval gezellig toch?!

Met Oma gaat het momenteel iets beter.
Dus we hopen dat zij bij die andere 50% hoort.
Wel is ze nog wel af en toe in de war en maakt ze ruzie met andere dementen over welke rollator van wie is ;D ;D ;D
En ze is heel vrolijk, dus dat is goed nieuws.

Mike mag zelf antwoord geven :D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Nellie,

Mike word ongeduldig ;D ::)
Hij zou ze morgen zo op willen halen.
En ik natuurlijk ook ;).
Maar het is aan jou!

Groetjes
Maris!!

Riny

Hoy Nellie en Mariska
Mijn reactie staat bij gedrag.
Groetjes Riny :D

klusvalk

goede avond allemaal! hier weer even de gek zelf,

eerst wil ik iedereen nog even bedanken dat jullie zo mee leven met mij/ons vind ik echt fijn en doet me goed. :D

verder heeft de internis straks gebeld en vertellde mij.
dat ze met een aantal andere artsen heeft overleg en ze weer eens goed naar de laatste ct. scan hebben gekeken.
ze vertellde dan ook dat ze het toch zoeken in de hoek van iets zeldzaams. en willen nu ook een bijzondere scan maken waarbij ik onder andere radioactive vlooistof krijg ingespoten
deze scan voeren ze ook bijna niet uit.dat zeg ze teminste
en om dat ze hem bijna niet uitvoeren kan ik ook pas 7 dec terecht maar ik krijg nog papieren thuis gestuurd over wat deze scan precies in houd. en als deze scan niets uitwjst. dan word er nog een pat scan gemaakt dit type scan is pas nieuw vertellde ze mij en wat het inhoud weet ik ook niet precies.

mischien is dit ook wel een vraagje voor de verpleeging.
onder ons.
verder wil ze nog dat ik 24 uur lang mijn plas opvang voor onderzoek en nog maar even wat bloed laat tappen dit is om dat ik steeds zo acuut beroerd word en dat het dan werr naar een half uur driekwartier tot een uur weer weg trekt en ook omdat ik het steeds zo koud heb en dan moeten jullie weten dat ik het normaal nooit koud heb ik loop normaal altyd in een t'shirt.
nou ik heb jullie weer even bij gepraat.

en gerda,
je heb gelijk tot zekere hoogte,
en ik ben helemaal geen zeikerd maar ik heb het nu wel een beetje gehad,die zeurende en drukkende pijn kan ik nog wel hebben maar als ik die steken krijg is het ook niet meer te houden.!!
maar goed ik hou je op de hoogte,
jullie allemaal trouwens

gr. mike de klusvalk ;)

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Riny

Hoy Mike
Ik leef met je mee!!
Groetjes Riny :D

carco

Hoi

Wat een toestanden met die buik van je Mike. Konden ze nu maar eens iets aanwijsbaars vinden zodat ze gericht wat konden gaan doen.

CitaatMisty is echt de slimste niet hoor
Van binnen eet het echt veel makkelijker!

En Mariska noem je dit niet slim:dit zie je verkeerd dit is hartstikke slim:die hoeft tenminste de kooi niet terug in ;D
Maar het zijn weer hele mooie foto's allemaal, wat vinden ze toch aan die sloffen hè bij mij zijn ze er ook gek op, dan zitten ze ook gezellig op mijn benen of mijn voeten mijn sloffen te vernielen ;D
Nou ja..onthoofde valkjes???
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Gerda

Hoi M&M

Een PET-scan is het volgende:
PET betekent Positron-Emissie-Tomografie. Dit is ook een methode om het inwendige van een mens zichtbaar te maken. Hierbij wordt een speciale radioactieve stof ingespoten, die zich vervolgens in het lichaam verspreidt. De radioactieve stof zendt straling uit, die met detectoren kan worden waargenomen. De PET-machine is in staat de plaats vanwaar de straling kwam, vast te leggen. De beelden die hierdoor ontstaan lijken wel op die van röntgenfoto's, alleen is er meer informatie uit te halen. Voor het proces is het dus wel nodig om de patiënt met een radioactieve stof in te spuiten.

Vaak is het om snelgroeiende cellen aan te tonen of uit te sluiten.

Groetjes Gerda

Mariska

Hoi Gerda,

Dank je wel voor de uitgebreide uitleg ;)
Ze willen met die scan er ook achter proberen te komen wat er in het abces zit. Want het abces geeft niet de normale klachten van een abces af. Ze gaan nu dus echt de zeldzame ziektes en/of afwijkingen uitsluiten zoals een zeldzame bacterie.
Ik ben wel heel benieuwd, maar ook heel blij dat ze zo hun best doen.
Ze doen er alles aan in ieder geval!

Groetjes
M&M ;D

Toevoeging:
Ze zijn ook blij dat ze het toch niet aangeprikt hebben omdat ze niet weten wat er in zit.
Nu zit het tenminste veilig ingekapseld!

Mariska

Citaat van: carco op 24 november 2005, 20:57:12
Hoi

Wat een toestanden met die buik van je Mike. Konden ze nu maar eens iets aanwijsbaars vinden zodat ze gericht wat konden gaan doen.

CitaatMisty is echt de slimste niet hoor
Van binnen eet het echt veel makkelijker!

En Mariska noem je dit niet slim:dit zie je verkeerd dit is hartstikke slim:die hoeft tenminste de kooi niet terug in ;D
Maar het zijn weer hele mooie foto's allemaal, wat vinden ze toch aan die sloffen hè bij mij zijn ze er ook gek op, dan zitten ze ook gezellig op mijn benen of mijn voeten mijn sloffen te vernielen ;D
Nou ja..onthoofde valkjes???
Groetjes: Caroline.

Je heb helemaal gelijk ;D
Misty is ontzettend SLIM ;D ;)
Zo had ik het nog niet bekeken!

Bij mij zijn ze vooral gek op deze sloffen.
Ik moet dus steeds dezelfde kopen op Schiphol voor 15 euro :o. Maar alles voor mijn beestjes ::) ;)

Onthoofde valkjes ;D
Erg he, maar ik vond hem wel apart.
Voorheen plaatste ik zulke foto's nooit, maar ze hebben best wat.
Ik had er pas  1 van Kaily met doorzichtige vleugels 8)

Groetjes
Maris!!

bobbie

Hoi,

Gelukkig rolt de bal nog om het zo te zeggen. Ze stoppen niet met de onderzoeken, er zijn nog mogelijkheden.

Heel veel succes.

Groetjes, Nel :)

Mariska

Hoi Nel,

Ik weet zeker dat ze doorgaan tot ze echt niks meer kunnen onderzoeken.
We zijn heel goed terecht gekomen.
Maar vervelend word het wel! :-\

Groetjes
M&M

Caroline

Vervelend allemaal zeg, en het blijft zo spannend voor jullie, nog steeds geen uitsluitsel.

Heel veel sterkte samen.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.