De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: Riny op 25 november 2005, 12:54:30
Citaat van: Mariska op 25 november 2005, 11:25:03
Eerst zakte ik door de deksel heen ::), van de schrik kwam ik overeind en klapte de wasmand om :o en toen zat ik dus met mijn achterwerk languit op de grond

Daar had nu klusvalk bij moeten staan met een fototoestel!!!
Groetjes Riny :D

Ja dat vind jij wel jammer he ;D ;D ;D
Dat had jij maar wat graag aan je limbozuster laten zien ;D ;)

Groetjes
Maris!!

Citaat van: Roosje op 25 november 2005, 14:05:42
Wat een leuke verhalen heb je weer allemaal, is helemaal niet erg om te lezen :D

Hoi Roosje,

Dank je wel voor het compliment :D :D :D
Momenteel gaat het ook wel lekker met me en op de een of andere manier gebeuren er dan ook leukere dingen om je heen ;D ;D ;D

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Hahahaha, wat een stunt Mariska! Languit met je achterwerk op de grond in een stuip van het lachen.... Ik zie het gewoon gebeuren! Past ook echt bij jou!  ::) ;D (trouwens... ook bij mij hoor!) En dat door een kanarie! Je zou er trouwens wel een carnavalshit van kunnen schrijven, iets van "blauwe kont door de kanarie...?"  ;D ;D ;D

Akelig dat het nog steeds niet opschiet met Mike! Gelukkig is alles nog steeds in beweging, dat scheelt, maar waarheen?! Ben blij dat jullie nog steeds proberen om er flink de moed in te houden! Je moet ook wel, he?!

Dikke  :-* voor jullie beiden!

Peet

Mariska

Hoi Peet,

Ja wat een stunt he, ik lag echt helemaal in een deuk ;D
Als ik er alleen al aan denk lig ik weer in en deuk.
Maar de kanarie heeft wel lekker gestoomd, hij voelde er niks van ;D ;)

Wij houden nog steeds de moed erin.
We hebben weinig keus.
Bij de pakken neer gaan zitten heeft ook geen zin.
20 December weten we pas weer meer en daar heb ik me ook op ingesteld nu.

Een dikke  :-* terug

Liefs
M&M

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Nellieee, waar ben je nou?

Je houd ons nu wel heel lang in spanning :-\

Groetjes
Maris!!

Mariska

Ik heb iets heel spannends ontdekt ;D ;D ;D ;D

Stel dat Kaily split is voor gepareld en zij/hij een nestje krijgt met Misty dan krijg ik heel veel Grisha's.
En alle geparelden zijn dan poppen dus houden hun parels.
Plus dat ik dan zeker weet dat een geparelde een pop is dus geen probleem met aanhouden. :D :D :D :D :D :D

YOEPIE YEEEEEEH ;D

Ik geloof niet dat het iets word met Nellie en ik vind het wachten nu ook niet meer leuk :-\

Petra en Cheeky

ohhhhhhh, leuk!!!! Iedereen hier wil Grisha's dus ze kwijtraken moet geen probleem zijn als je jonkies zou krijgen.... hihhi, ze zeggen dat je de huid niet moet verkopen voordat de beer geschoten is, maar flink hoppa roepen helpt bij het foepjanknollen heb ik gehoord!!!

Liefs,
Peet

Mariska

Hoi Peet,

Die raak je zeker zo kwijt, maar die gaan niet weg ;D
Die gaan in mijn voliere!!!

En even voor iedereen,
Ik heb er heel gauw 2 valkjes bij :D :D :D
De 2 lutino's van Nellie.
YEEEEEH, ik ben zo blij.

Liefs
Maris!!

ROCKS

Hoi,

PFFFFFFF, dat ben ik kwijt, wat voelde ik me ....
Maar nu is de knoop door, ze komen eraan hoor.
Enne, veel foto's maken, nog meer dan je al deed.
Mike, wat haal je je op je hals? Nog meer vrouwen!!
Je kan me altijd roepen hoor, als ze je teveel worden.

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Karin

Hoi mariska,

Je weet dat popjes geen split kunnen zijn voor gepareld ? Dus als Kaily een popje is kan ze niet split zijn voor gepareld.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mariska

Hoi Karin,

CHIPS, dat wist ik niet.
Bedankt voor de tip.
En het mij uit mijn droom helpen ;D ;)
Jammer zeg :'(

Groetjes
Maris!!

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mariska

Hoi Nellie,

Ik ga heel veel foto's voor jou maken, dat beloof ik!!!!
Nog meer dan ik al deed!

Wij hebben maar 3 vrouwen hier hoor.
Het Yorkie, Misty en ik ;D ;)

Groetjes
M&M

Mariska

Hoi Karin,

Ik lees je bericht nu pas goed.
Maar zo goed als zeker is Kaily toch een man.

YEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!

ROCKS

Hoi,

Nog even, Ricky is een lutino, en de vader van Dopey een geparelde lutino.
Ik denk dat er wel snel een foto komt?

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Roosje

Wat gaaf zeg dat die dames van nellie bij jou komen :D Ik weet zeker dat ze bij jou een fijn en blijvend thuis krijgen. En dat ze lekker verwend worden! Laat je gauw wat meer horen?