De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

es

hallo allemaal,

Maandag middag komt er een maatschappelijk werkster bij ons praten samen met Fatima omdat dat bij haar thuis niet mogelijk is.
Ben benieuwd.
En savonds dan gaan we naar een gesprek voor in een kas, kan ze vollopig werken en gelijk beter worden.(hoop ik)
we moeten maar afwachten.

Met Tigo de boef gaan alles goed lekker in de rui, heeft nu allemaal fellere gele plekjes op zijn koppie, maar echt nog veren verliezen is nog niet.
Hij wordt wel wat bijterig zeker als meneertje weer zijn kooi in moet. :o :o :o
Het mooiste is als ik heb gewerkt of ben even weg dan gaat hij al schreeuwen als hij mijn auto hoort. 8) dan weet hij dat ik het ben, leuk hé?

Liefs Es  :-*

Riny

Hoy Esther
Deze tekst past prima bij jou,
als ik lees wat jij allemaal doet voor Fatima,
kan ik alleen maar zeggen,
Petje af.
Groetjes Riny :-*

Caroline

Lieve Es,

Daar sluit ik me helemaal bij aan, geweldig wat je doet!!

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

@ :-* dank je Riny, jeetje ik ben er stil van, ik denk ook wel dat dit een normale reactie is, ik vind het niet meer als normaal, dat je iemand helpt.
Nu is dit wel weer een speciaal iemand zeker omdat ze marokkaans is dus loopt het allemaal wat moeizaam
Ik vind het echt heeel lief van je, bedankt. :-*
Liefs. Esther

@ hi Caroline bedankt voor je lieve reactie  :-*

bobbie

Hoi Esther,

Ik sluit me ook aan bij de vorige sprekers ;D.
Je hebt een warm hart op de juiste plaats.

Slimme Tigo weet wat jouw autootje is. Leuk he  :D

Groetjes, nel :)

es

18 februari 2006, 19:54:22 #575 Last Edit: 19 februari 2006, 19:03:24 by Es
 :-* dankjewelNel  :-*

es

Hallo,
Hier even een laatste update van Tigo de Boef, dat is reeds zijn nieuwe naam. ;D ;D ;D
Kanonnen ik krijg hem bijna niet meer terug in zijn kooi, dus komt de kooi naar hem. ::) ::) ::)
ongelofelijk van een dondersteen is het aan het woorden.
Zie je me al rijden met de kooi door de kamer heen om hem te vangen. :o :o
Al ga ik op mijn kop staan of met lekkers loopt te zwaaien, nou forget it, lukt niet. :P
Ook niet als hij heel moe word dan juist wordt hij boos  :o op mij en gaat mij bijten.
Nou ik laat mij niet zo snel uit het veld slaan, en trek me er niets van aan.
Is dit nu zo'n fase waar ze weer uit komen, of is dit blijvend  ??? ???
groetjes van Esther

moonwitch (diana)

Hoi Esther

Zo was mijn eerste pop ook, nooit terug in de kooi gaan.
Vooral als ik haast had en ze moest terug in de kooi, now forget it, deze dame wou er niet in.
Als ze zo vervelend was bleef ze bij mij een dag in de kooi, en dat heeft uiteindelijk wel geholpen dat ze makkelijker in de kooi ging, en ook prijzen als ze vrijwillig de kooi in ging.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Kirsten

Hoi Es,

Hoe gaat het verder met jou?,.Ik vind het super dat je je zo inzet en sluit me helemaal aan bij het gedicht van Riny,.

Wat Diana zegt klopt helemaal,. je moet erg consequent te werk gaan nu en prijzen als hij het zelf doet en anders 'straffen'. Ook moet gillen geen beloning zijn dat hij uit zijn kooi mag,. leer hem dat hij eruit mag als hij stil is,.
Soms is het erg moeilijk, maar vergeet niet jij bent de baas en als je zo te werk gaat beleef je straks alleen maar meer plezier aan je donder ;) :D Hij zit duidelijk in een  valkjespubertijd nu, daarom goed optreden en dan komt het helemaal goed

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

Hoi,
Tja uit zichzelf de kooi in doet ie echt niet, hij vind vaak een plekje waar hij lekker gaat zitten dommelen.
En ik negeer het schreeuwen ookwel, en geef hem altijd iets heel lekkers als ik hem in zijn kooi terug doe.
Dus ik doe het goed.  8) 8) zover ik weet.
Soms lukt het wel dat Melvin (mijn zoon) hem op zijn hoofd heeft en dat steekt hij zijn hoofd in de kooi en zo is hij dan weer terug. ;D ;D ;D
Ik denk ook wel dat hij aan het puberen is, hij maakt ook zulke rare geluiden. :o

En hoe het met mij is: goed hoor krijg zo dadelijk de maatschappelijk werkster op bezoek en Fatima is er ook dan.
Praten, praten, praten, phoe erg zwaar.
Ben nu lekker aan het rommelen in huis, moet er wel een beetje toonbaar uitzien hier.

Groetjes van Esther

marilyn

hoikes es

idd je hebt gelijk tigo is een klein boefje aan het worden !!!!!!!!!!! foei tigo bijten naar je vrouwtje dat mag niet hé  >:( en als vrouwtje zegt in de kooi is het in de kooi en niet met haar voeten spelen hé !!!!!!!!!!!
maar ik denk idd ook dat dat met het puberen te maken heeft zoals anderen voor mij al hebben gezegd  ;) en net zoals bij kinderen moet je ook bij valkjes je grenzen stellen en daar moeten ze leren mee leven  ;)

groetjes marilyn

ps ik hoop voor jou dat tigo snel zijn rare kuren kwijt is  ;)

es

Citaat van: marilyn op 20 februari 2006, 14:12:48
hoikes es

idd je hebt gelijk tigo is een klein boefje aan het worden !!!!!!!!!!! foei tigo bijten naar je vrouwtje dat mag niet hé  >:( en als vrouwtje zegt in de kooi is het in de kooi en niet met haar voeten spelen hé !!!!!!!!!!!
maar ik denk idd ook dat dat met het puberen te maken heeft zoals anderen voor mij al hebben gezegd  ;) en net zoals bij kinderen moet je ook bij valkjes je grenzen stellen en daar moeten ze leren mee leven  ;)

groetjes marilyn

ps ik hoop voor jou dat tigo snel zijn rare kuren kwijt is  ;)

ik hoop het ook ja :P

valkchico

Hallo Es,

wat een donder maar wel voet bij stuk houden hoor.

spannend vanavond kom morgen zeker even lezen hoe het is afgelopen.
Ik vind je nog steeds een kei!

gr Esther

es

Hallo allemaal,

Even een korte up-date van gister:
Phoe phoe  ::) ::)wat een gesprekken allemaal, heel erg zwaar is het geweest.
En zijn wat tranen gelaten, en het was heel heftig, ook de reacties van haar zussen die precies wilden weten wat er gezegd was, tja dat is dus niet aan mij. :o om dat te vertellen.
Ik ga me steeds meer afvragen of ik hier wel goed aan doe. :-\ :-\ :-\
Hulp heeft ze zeker nodig, maar ze is en blijft Marokaans en daar merk je toch wel de verschillen in.
Kijk als het een nederlands meisje was geweest dan was die allang met tas enal weg gegaan maar dat is bij haar niet mogelijk.
Nu is dat niet de oplossing, ze is Marokaans maar voelt zich Nederlands.
moeilijk moeilijk moeilijk hoor allemaal.
Maarja we zijn gisteravond wezen praten voor een baantje en daar hoort ze een vrijdag of ze is aangenomen.
Over 2 weken is hier weer een gesprek met de maatschappelijk-werkster en praten we verder, dat wil Fatima zelf ook.
Gr.Esther

Caroline

Jeetje wat een toestand zeg. Ik kan me voorstellen dat je er vraagtekens bijplaatst.

Heel veel sterkte of moet je in deze situatie succes wensen??

Nou allebei dan maar.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.