De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

es

dankje Caroline kan ik wel goed gebruiken op het moment.

valkchico

Hallo esther,

WAt een gedoe blijft het je moet ook wel een beetje voorzichtig zijn denk ik???

Het is misschien heel hard gezegd maar als je denkt dat jou gezin of je eigen gevoelens in de verdrukking komen, is het misschien beter om er wat afstand van te nemen?????
Ik neem mijn petje voor je af hoor echt waar, maar ik heb hele harde lessen gehad in het leven en ben nu BIJNA zover dat ik betere keuzes maak.

Heel veel sterkte  de komende tijd

gr Esther

es

Hoi Esther,

Ik weet precies wat je bedoelt, heb zelf ook het nodige lessen gehad in het verleden, ben me heel goed bewust van de gevolgen, en daarom neem ik nu ook afstand van het hele gedoe.
Ik ga me ook niet als psygoloog gedragen, heb hun ook beloofd dat wij hier de eerste zet zouden geven, dat is nu ook gebeurd en verder moet ze hetzelf doen.
Als het goed is heeft ze a.s. vrijdag een baantje in een tomatenkas, en dat is het begin.

Van de week heeft ze me gedwongen om te liegen tegen haar zussen, en dat was voor mij de aanleiding om te zeggen tot hier en niet verder.
Ze is zich toch wel bewust van de gevolgen die hier aan vast zitten.
Kanonnen moet je mij horen praten, ::) ::) ::) lijk wel een ........ ???
Neehoor, ik weet precies wat ik doe.
Groetjes Esther :-*

valkchico

Hallo Esther,

Je bent een kanjer!!!!!!!

gr Esther

Caroline

Hoi Es,

Sterkte!!

Maar ben je wel voorzichtig meid?? In die culturen reageren ze toch anders al wij zullen doen in bepaalde situasties.

Ik wil je wel zeggen dat ik het geweldig vind wat je allemaal voor het meisje doet, maar vind het ook goed dat je wel duidelijk grenzen gaat trekken, je moet wel hoor.  :)

Liefs Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

Citaat van: valkchico op 23 februari 2006, 14:30:57
Hallo Esther,

Je bent een kanjer!!!!!!!

gr Esther

dankje ga bijna naast mijn schoenen lopen joh ;D ;D
gr.Esther  :-*

es

Citaat van: Caroline op 23 februari 2006, 23:58:05
Hoi Es,

Sterkte!!

Maar ben je wel voorzichtig meid?? In die culturen reageren ze toch anders al wij zullen doen in bepaalde situasties.

Ik wil je wel zeggen dat ik het geweldig vind wat je allemaal voor het meisje doet, maar vind het ook goed dat je wel duidelijk grenzen gaat trekken, je moet wel hoor.  :)

Liefs Caroline  :D

Hi Caroline,
ja dat is waar ze reageren heel heftig en dan weer milder, het is heel wisselvallig daarbinnen, is eigenlijk geen pijl op te trekken.
Nu zijn wij heel bekend bij deze familie en weten veel van hun levensstijl af, en dat weten hun ook, vandaar dat ze ons vertrouwen.
We zullen wel zien hoe het gaat lopen, over 1 week is hier een 2de gesprek en zal dan wel duidelijk maken dat ze het nu zelf moet gaan doen.
Moet wel zeggen dat er een beerput is opengegaan en wil me daar niet in mengen.
Dat weten ze gelukkig ook wel.

Gr.Esther

Kirsten

Hoi Es,

Hoe gaat het met je? en is dat baantje nog gelukt voor haar?
Denk alsjeblieft ook een beetje aan jezelf,. ik vind je op zekers een kanjer, maar hoop wel dat je ook jezelf niet vergeet.

Geef die Boef een dikke kus van me en zeg dat hij maar snel door die puberteit moet wandelen,.en ik langs komt als hij vervelend is ::) :P

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

Citaat van: Kirsten op 26 februari 2006, 22:48:19
Hoi Es,

Hoe gaat het met je? en is dat baantje nog gelukt voor haar?
Denk alsjeblieft ook een beetje aan jezelf,. ik vind je op zekers een kanjer, maar hoop wel dat je ook jezelf niet vergeet.

Geef die Boef een dikke kus van me en zeg dat hij maar snel door die puberteit moet wandelen,.en ik langs komt als hij vervelend is ::) :P

Groetjes
Kirsten

hahah ik heb het eventjes tegen Tigo gezegt hoor dat hij zich moet gaan gedragen want anders ....... komt Tante Kirsten langs. ;D ;D

Uhh ja het is gelukt met die baan, ze is vandaag begonnen en ook weer ontslagen.
Ze is einde van de middag bij mij geweest en het verteld.
Haar mobieltje was uit haar jas gestolen tijdens het werken, en dat was het enig waardevolle wat ze had.
Ze is helemaal uit haar dak gegaan, en toen mocht ze weg blijven.
Ze weet ook wel dat ze iets te ver is gegaan, en zal niet meer gebeuren, maar toch.
We hebben gelijk een ander bedrijf gebeld en die bellen morgen naar mij terug, omdat ze haar niet kunnen bereiken, vandaar.
Afwachten maar weer.

We gaan morgen met een paar klassen van school naar het zwembad, die hebben ze afgehuurd, en er gaan als het goed is ook nog 20 ouders mee, en daar ben ik er 1 van. :D :D zal een drukke boel worden ::) ::) maar wel leuk.

liefs Es

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Es,

Veel plezier morgen, lijkt me inderdaad een drukke boel, maar wel erg gezellig! :D

Groetjes
Kirsten

ps en inderdaad komt tante kirsten dan even langs :P

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkchico

HAllo Esther,

En heb je het overleefd vandaag (in het zwembad)?
Was vast gezellig en heeeel vermoeiend ;).

en heeft Tigo geluisterd naar je??????

gr Esther

marilyn

hoikes es

ik zag daarnet dat je online was dus eff naar jou dagboekje gerend  ::)
hoe gaat het met jou en tigo ?
is tigo zijn boevenstreken al een beetje kwijt ?
ik hoop het in elk geval voor jou  ;)

groetjes marilyn

~Natas~

Hoi Es,

Ik heb veel gemist geloof ik  ???
Maar wat een boeffie he die Tigo.
Dus die naam past inderdaag goed bij hem  ;D
Hoe gaat het verder met Tigo.

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

es

Zo even tijd om even te updaten. ;D
Het zwembad was heel erg leuk we waren er met de hele school groep 1 t/m 8, dus samen zo'n 75 kids, we hebben een hele kleine school, maar wel heel gezellig.
Ik voor de grap samen met nog iemand van die zwembandjes omgedaan, en ik had de bedoeling gewoon rond te lopen in mijn bikinie en droog te blijven, nou niet dus  :o :o :o werd ik door die persoon even in het diepe bad gegooid. :P koud dat het was.
Ben met een groep een paar keer van de glijbaan geweest, was echt lachen  :D :D :D

En met Tigo de boef tja het gaat beter moet hem echt wel in de gaten houden, en alle spiegels afdekken enzo.
Hij komt nog wel bij me kroelen moet er wel wat meer moeite voor doen, maar hij is dus lekker aan het ruien en zijn hormonen gieren in het rond.

André (mijn man) zat gisteravond zo met zijn vingers te wiebelen op de bank en Tigo daar zo mee spelen en ik zag dat zijn gedrag opeens veranderde hij ging volgens mij een poging doen om te gaan wipwappen. ::) ::) ::) hahaha ik moest wel lachen en zei het ook tegen Andre, hij aaaaahggg gatver en trok gelijk zijn hand weg. ;D ;D ;D
Nou dat was het wel zo'n beetje voor nu.
Ik zal proberen om ook eens wat foto's te maken alleen Tigo is niet echt fotogeniek. :-\ :-\ ben ik bang ;D

Liefs van Es :-*