De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Es,

ik hoop dat dat wel in 'n zwembad binnen was of anders moet je wel heel erg koud gehad hebben ;D

Nou dat Tigootje zijn karakter verandert is normaal, haha, en dat leidt soms wel tot wipwappen :D ;D

Ik ben benieuwd naar de foto's, fotogeniek of niet, ik moet er toch zien hoor ;D

valkchico

Hallo esther,

hahaha lekker op je hand. Nou ik heb verhalen gehoord over zelfbevredigende valkjes afgelopen maandag die ik je zal besparen. Is niet voor herhaling vatbaar ;D.

Is zeker een kleine school maar daar kent waarschijnlijk iedereen elkaar.

Succes met Tigo de hitsige :P

gr Esther

Caroline

75!!

Jeetje, dat is inderdaad weinig. Volgens mij hebben wij al meer kleuters. Wij hebben groep 1-2 gemengd maar we hebben er dan wel al 6 klassen mee gevuld.  :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

Citaat van: valkchico op  1 maart 2006, 21:59:11
Hallo esther,

hahaha lekker op je hand. Nou ik heb verhalen gehoord over zelfbevredigende valkjes afgelopen maandag die ik je zal besparen. Is niet voor herhaling vatbaar ;D.

Is zeker een kleine school maar daar kent waarschijnlijk iedereen elkaar.

Succes met Tigo de hitsige :P

gr Esther

Hi Esther,
Je maakt me wel nieuwsgierig hoor. ;D

Ja en op school iedereen kent elkaar, is niet altijd even handig hoor, maar toch wel gezellie.
Gr.Esther

es

Citaat van: Caroline op  2 maart 2006, 00:06:10
75!!

Jeetje, dat is inderdaad weinig. Volgens mij hebben wij al meer kleuters. Wij hebben groep 1-2 gemengd maar we hebben er dan wel al 6 klassen mee gevuld.  :D

Groetjes van Caroline  :)

Hi Caroline,
Wij hebben ook combi klassen.
1-2, 3-4, 5-6, 7-8
in groep 4 daar zit mijn dochter in zitten 11 kids, en in groep 5 zit mijn zoon zitten 9 kids.
Ze hebben zelfs een keer een klas van 3 jongens en 1 meisje gehad. ::) ::) ::) erg hé
Maar hij kan door de fusie met andere scholen nog steeds bestaan.

groetjes Es

~Natas~

Hai Es,

Hoe is het met de grote BOEF  ;D
Heeft Tigo nog meer dingen ondekt, of gesloopt.
Joepie hier heeft weer wat anders ondekt.........namelijk het kleedje van de tafel.
Zit nu vol met gaatje, hoezo valkjes ondeugend  :-\

Groetjes,

Natas

es

Hoi Natas,

Nou het is net een kleuter ik loop de hele dag achter hem aan, heb nu een kattegras plantje gekocht voor hem en die mold hij compleet. hihih hele pollen trekt hij eruit. :o :o :o grappig gezicht is dat.
en mijn spiegel is nog steeds in trek, elke keer een reepje eraf, nog even en er is geen spiegel meer over  :P
Gr.Es

~Natas~

Hey Es,

Leuk he valkjes.
Ze kunnen lekker alles slopen, mollen, en knagen.
Maar het weer opruimen...........[size=15pt]HO MAAR[/size]
En dus een goede reden om weer een nieuwe spiegel te kopen  ;D

Groetjes,

Natas

es

hahahahaah ja daar is mijn man heeeeeel blij mee dan, maarnietheus. :P
Hij vindt dat er al genoeg is aangepast voor Tigo in huis ::) ::)
Heb hier en daar een doek hangen van waar hij niet aan mag zitten.
Dus ook over de spiegel, soms vergeet ik het weg te halen en dan zie je de mensen echt kijken zo van wat zit daar achter ;D ;D
Maarja liever zo als dat alles dadelijk opgegeten is door mijn kleine monstertje :-*

valkchico

Hallo Esther,

En kan je nog wat zien in de spiegel of is ie op????????
Ik ken je probleem met hubbie hahah hier word ook geklaagd dat al die beesten het hele huis verbouwen ::) Ach hij is (bij mij althands)toch vaak naar zijn werk ;D.

Hoe gaat het met je overbuurmeisje?
lukt het een beetje om het van je af te zetten?

gr Esther

P.S. geef je extra kleuter een kroel van je naamgenootje

es

Hoi Esther,

hihihih nee ik kan nog in mijn spiegel kijken hij is gelukkig redelijk groot  ;D ;D
Tja met mijn overbuurmeisje is het goed, er komt nog wel steeds om de 2 weken een maatschappelijk-werkster bij mij om met haar te praten.
Ik ben een tijdje even niet op het forum geweest  :-X, er zijn namenlijk ontzettend veel dingen bij hun gebeurd  :-X :-X
Heb mijn handen er aan vol, jajajaj ik kijk uit wat ik doe.

Een van de zoons van hun is opgepakt en zit in de gevangenis, waarom weten we nog niet, hij zit al bijna 30 dagen al vast.
3 weken geleden hebben ze op een maandagavond een inval bij hun gedaan met wel 20 politie mannen en de officier van justitie erbij, allemaal in burger en met vesten aan en bewapend enal. :P
We zijn ons lens geschrokken. :o :o
Waar ze naar opzoek waren weten we niet en zegt de politie ook niet.
Zoon 2 is getrouwd en heeft na 4 jaar eindelijk zijn vrouw in Nederland weten te krijgen.
Nu omdat hij niet in staat is om te werken (nu), heeft wel al 5 jaar gewerkt, driegen ze haar terug te sturen omdat hij niet van een uitkering haar kan onderhouden. :-\

NOU VOOR DE REST GAAT HIER ALLES HEEL GOED  ;D

Riny

Hoy Esther
Dat is dan wat je noemt een echt probleemgezin.
Zal ik Martin Gaus eens naar je toe sturen,dan kan die misschien voorkomen dat Tigo je hele huis sloopt.
Denk je ook aan jezelf?
Groetjes Riny :D

valkchico

Hallo esther,

Wat een toestand blijft dat aan de overkant bij jou zeg.

Fijn dat je nog wat kan zien in de spiegel anders moeten we je een nieuwe doneren ;D.(gaan we wel met de pet rond)

Hhaha zal niet zeggen dat je aan jezelf moet denken ;).

geef je boef een knuffeltje van je naamgenootje

Caroline

:o :-\ :-X

Jajaja!! Maar wel echt doen dan hè??  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

Citaat van: valkchico op 24 maart 2006, 17:26:15
Hallo esther,

Wat een toestand blijft dat aan de overkant bij jou zeg.

Fijn dat je nog wat kan zien in de spiegel anders moeten we je een nieuwe doneren ;D.(gaan we wel met de pet rond)

Hhaha zal niet zeggen dat je aan jezelf moet denken ;).

geef je boef een knuffeltje van je naamgenootje

hihihihi is goed hoor van die donatie  ;) ;) hou ik je aan hoor  ;D
Tigo zijn hormonen gieren door zijn lijf,maar is af en toe nog te kroelen hoor, we houden moed.
groetjes