De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

es

Citaat van: Caroline op  2 februari 2006, 09:13:37
Hoi Es,

Jeetje, dat zal schrikken zijn geweest, het berichtje over je tante, ik wist niet dat je spontaan in een coma kunt raken, is dit dan zonder dat  je wat mankeert?? of hoe moet ik dit zien?? Je schrijft nog zo jong, hoe oud is ze?? Als ik vragen mag, natuurlijk is iedereen te jing om te sterven als je onder de 100 bent.  ;)

Sterkte ermee,  :-*
En beterschap met je verkoudheid, die dan wel niet ernstig is maar wel heel erg vervelend kan zijn.

Liefs Caroline

Ze is 61 jaar jong. Mijn vader belde net en ze is uit de coma gekomen en ligt nog wel op de ic. het gaat weer redelijk met haar, daar zijn de artsen verbaasd over, zag er niet goed voor haar uit.
Dus toch dat engeltje op haar schouder. :) gelukkig maar.
Gr.Esther

Christine

Wat leuk dat ze uit de coma is! Maar je hebt gelijk 61jaar is veel te jong! Nu ze uit coma is wordt ze misschien ook sneller beter!!

Veel sterkte!!  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes es

wat ben ik blij voor jou zeg dat je tante uit de coma is, nu enkel nog verder herstellen en we hopen het beste  ;)

groetjes marilyn

carco

Hoi

Dat is zeker een opluchting dat je tante uit coma is, nu hopen opeen spoedig herstel.
Hebben ze niets gevonden waardoor ze in coma geraakt is?
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Wow, wat een goed nieuws dat ze uit de coma is gekomen. Is er nu een redelijk kans dat ze er boven op gaat komen?? Ik duimi voor jullie mee.

Groetjes van Caroline

PS. Oh ja, je had gelijk, 61 jaar is echt nog veel te jong!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Es,

Ben erg blij dat je tante uit haar coma gekomen is,. Nu duimen voor een voorspoedig herstel, hoe gaat het nu?
En hoe gaat het met jou?
Kan je al een beetje rust vinden en een beetje bijkomen van de afgelopen hectische drukke emotioneel zware periode?

Een dikke knuffel meid
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

4 februari 2006, 10:24:40 #516 Last Edit: 4 februari 2006, 10:50:08 by Es
 :'( :'( mijn tante is vanmorgen vroeg overleden, ze is 66 jaar jong geworden  :'( :'(
ik ben er kapot van, ondanks ik boos op haar was omdat ze haar lichaam zo verwaasloost (maar dat is een lang verhaal) heeft, ben ik erg verdrietig.
En mijn oom nu alleen en mijn nichtjes met de kids, vind het heel erg.
Heb mijn nichtje net gebeld en hebben de eerste minuten niets kunnen zeggen alleen maar huilen, ze zijn er kapot van, zo onverwachts toch nog.
Ze had wel vaker in het ziekenhuis gelegen en er altijd weer uitgekomen, dus daar gingen ze deze keer ook vanuit, maar dat was niet zo. :'(
Gr.Esther :'(

marilyn

hoikes es

wat erg voor jou  :-\

veel sterkte meid in deze voor jou o zo droevige dagen

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Es,

Ik heb je een IM gestuurd,. maar ik wil je ook hier even een dikke knuffel komen brengen.
Ze was veelste jong :'(

Heel veel sterkte en denk een beetje aan jezelf,. er is de afgelopen periode een beetje teveel op je dak gekomen.

Liefs
Kirsten

es

dank je voor jullie lieve woorden, tja het een is weg en het ander komt.
Ben nu een beetje kalmer aan het woorden, alleen als er dan weer iemand belt dan schiet ik weer vol. :'( :'(
wist niet dat een mens zoveel tranen kan laten, phoe erg vermoeiend ook wel.
ben maar lekker in huis bezig, schoonmaken enzo, wassen, hond uitlaten enz.
maar zie erg tegen de begrafenis op een woensdag. :-\ :'( kan niet tegen zulk soort dingen. :'(
:-* es

Kirsten

Hoi Es,

Ja dat is ook erg moeilijk, maar ook wel goed. Je kan dan namelijk op jouw manier afscheid van haar nemen en het een plekje gaan geven.
Alle mooie herinneringen neemt niemand je ooit meer af en draag je voor altijd mee.

Dikke knuffel en ik denk aan je
Kirsten

marilyn

hoikes es

hoe gaat het nu met jou ? al wat meer bekomen van de schrik ? djeezes je hebt de laatste tijd ook al je deel te verwerken gehad hé  :-\ hou de moed erin meid ik denk aan jou

knuffs marilyn

es

hi,
Tja het gaat wel weer een beetje. :-\ tjonge is het nou nooit eens een keertje genoeg.
Je kan me dadelijk opvegen.
Heb nu van de huisarts antibiotica gekregen, ik kom maar niet van die verkoudheid af, moe word ik ervan.

Gr.Es :-*

Riny

Hallo Es
Wat een verdrietig nieuws allemaal bij jou.
Geen wonder dat je daar door van de kaart raakt,je zou voor minder.
Ik wens je veel sterkte voor komende woensdag.
Liefs Riny :'(

es

Citaat van: Riny op  4 februari 2006, 19:56:56

Hallo Es
Wat een verdrietig nieuws allemaal bij jou.
Geen wonder dat je daar door van de kaart raakt,je zou voor minder.
Ik wens je veel sterkte voor komende woensdag.
Liefs Riny :'(

dank je Riny, gaat ook wel allemaal goed komen op zijn tijd, maar ik vind het NU wel genoeg verdriet voor je komende periode.
Mijn vader heeft nog steeds last van zijn hart, en zegt het nu ook wat hij anders nooit doet, hij maakt me echt wel een beetje bang. :-\
Hij gaat nu medicijnen krijgen ervoor, hopen dat het dan iets beter gaat.

groetjes Esther