26 juni 2025, 21:45:41

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes es

ook ik moet me schamen  :-[ ik ben ook al een tijdje niet in je dagboekje geweest  :-\

in elk geval geniet maar van je sauna beurt  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes es

hoe gaat het met jou ? ik hoop dat je wat tijd hebt gehad om even bij te komen want je hebt het de laatste tijd heel erg druk hé  ;) geef een  :-* aan tigo van mij

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Esther,

Je bent toch niet zo lang in de sauna blijven hangen? Of kon je door de stoom de uitgang niet meer vinden ??? :P

Alles goed daar bij jou?

Groetjes, Nel :)

marilyn

Citaat van: bobbie op 27 januari 2006, 20:57:33
Hoi Esther,

Je bent toch niet zo lang in de sauna blijven hangen? Of kon je door de stoom de uitgang niet meer vinden ??? :P

Alles goed daar bij jou?

Groetjes, Nel :)

hoikes nel

ojeeeeeeeeeee dan kan es maar beter geen foto's van haarzelf hier op het forum zetten hoor want zolang in de sauna denk dat haar huid dan zal gelijken op een oude dame van 90 jaar ofzoiets  :P

groetjes marilyn

es

aahahahhaha nee hoor dames ik ben maar 1 dag in de sauna geweest en het was echt heeeerlijk, alleen lag en nog steeds de dagen erna ziek in mijn bed, ben echt vreselijk verkouden geworden met hoge koorst enzo. :P
begin nu weer een beetje op de been te raken.
en met Tigo tja de boef is boos omdat hij vorige week 2 daagjes er even niet uit kon omdat ik ook nog met mijn zieke kop moest gaan werken.  :o :o :o :o zo boos dat hij was mij echt bijten en niet meer terug in zijn kooi willen en niet meer willen kroelen enzo. man echt erg joh ben nu beetje bij beetje weer een beetje zijn vriendje aan het worden, en nog doet ie af en toe lelijk naar mij, maar kan hem gelukkig weer een beetje kroelen.
Ga nu lekker met een dossis paracetamol naar bed, en jullie zien me morgen hopelijk weer een beetje gezond op het forum. ;)

hhihihi inderdaad maar geen goed idee om nu foto's te plaatsen van mezelf. ;D

liefs  :-* van Esther

marilyn

hoikes es

verzorg jezelf maar goed zodat je snel van je verkoudheid af bent  ;) wat tigo betreft ja dat hij een beetje boos is dat kan wel zijn maar dat komt wel weer goed als je hem weer meer aandacht kan geven  ;)

veel beterschap

groetjes marilyn

Caroline

Hé Es,

Beterschap!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo Esther,

Ziek maar goed uit hoor,en is Tigo nou helemaal gek om zo'n lief baasje te bijten. ;D
Het heerst wel hoor al die bacilletjes her en der.

gr en sterkte esther

tweety

hoikes es

veel beterschap  :-*

groetjes debbie

Marjans

hoi heel veel beter schap ben zelf ook een beetje verkouden en tigo je moet je baasje niet zo bijten  maar lekker kroelen en kusjes geven wordt ze vast weer snel beter van. groetjes van marjans.

Kirsten

Hoi Es,

Hoe gaat het nu met je meid?,. wat balen dat Tigo gebeten heeft :'(,. gaat het nu alweer beter, of is hij zijn puberteit ingegaan. Laat je niet kennen hoor,. jij bent de baas!,. Ik hoop dat het snel beter gaat met jou en ook met Tigo

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

Hallo allemaal daar ben ik weer een beetje :P zo kanonnen wat kan je beroerd zijn van een verkoudheid, moet een vrijdag even langs de huisarts, misschien heeft hij een wondermiddel voor me. ;D ;D denk het niet.
Denk je dat je alles heb gehad, kreeg net een telefoontje van mijn vader, mijn tante ligt in (spontane) coma in het ziekenhuis, gaat heel slecht met haar. :'( :'( :'( zo jong nog maar heeft heel veel dingen wel dan niet, dus het ziet er niet goed uit.
Haar HB was nog maar 2, dus ze heeft gelijk 4 zakken bloed gehad, maar daar reageert haar lichaam niet meer op. :'( :'( :censuur kan wel janken.

En dan loop ik te zeuren omdat ik verkouden ben.  :-\ :-\ je ziet er zijn ergere dingen in de wereld.

En nu mijn grote vriend TIGO_MAN ja die boef, heb hem even aangepakt en kan nu weer lekker kroelen met hem, wel heeft hij door als hij weer in zijn kooi moet  :o :o :o poehé lastig word hij dan, maar het lukt me nog steeds. ;D ;D ;D
En fluiten dat hij doet  8) 8) echt heel leuk ook steeds hoger en hoger.

Liefs van Esther

marilyn

hoikes es

héééééééééé wat erg nu van je tante  :-\ idd er bestaan ergere dingen dan een verkoudheid maar dat kan ook knap lastig zijn hé . ik ben vandaag weer met iets in contact gekomen waar ik allergisch voor ben en mijn kop zit ook al weer vol snot snel mijn medicatie genomen maar is nog niet helemaal weg hoor, nu ja ik overleef het wel hoor  ;)

hé tigo is weer je zang en knuffelbeestje  :D hahahaha en heeeeeeel herkenbaar hoor dat ze het door hebben als ze terug naar hun kooi moeten   ::) kom ik hier ook tegen zelfs met mayka !!!!

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Es,

Jeetje, dat zal schrikken zijn geweest, het berichtje over je tante, ik wist niet dat je spontaan in een coma kunt raken, is dit dan zonder dat  je wat mankeert?? of hoe moet ik dit zien?? Je schrijft nog zo jong, hoe oud is ze?? Als ik vragen mag, natuurlijk is iedereen te jing om te sterven als je onder de 100 bent.  ;)

Sterkte ermee,  :-*

En beterschap met je verkoudheid, die dan wel niet ernstig is maar wel heel erg vervelend kan zijn.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Sterkte Es, wat een vreselijk bericht zo van je tante! Ik ben net als Kirsten erg benieuwd hoe oud ze is en hoe het komt. Uiteraard alleen als je deze info met ons wilt delen!

Wat Tigo betreft... hopelijk voor jou is het alleen omdat hij boos is dat hij er twee dagen niet uit mocht! Bij ons zit Cheeky in de pubertijd en is hij voortdurend bijterig, chagrijnig en ontzettend adhd!!! Tussendoor wil hij heel af en toe nog kroelen, maar als hij dat dan weer beseft, is het weer over! Ik hoop de oude Cheek nog wel weer terug te krijgen hoor! En ik hoop dat het bij Tigo alleen maar even was....

Liefs,
Peet