13 augustus 2025, 12:25:13

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes es

djeezes met breinaalden een dier steken  >:(  >:(  >:( er bestaan toch andere middelen om het dier niet meer te moeten horen. ik begrijp heel goed dat dat beestje zijn vertrouwen in de mensheid verloren heeft , misschien de beste keuze geweest dat ze in een voliere terecht is gekomen tussen haar soortgenootjes  ;)

groetjes marilyn

es

Nou lekker verhaal weer hé ::) ::)
Ben benieuwd hoe het weekend gaat, hou je me wel op de hoogte. ??? ja toch ;D
En foto's wil ik ook wel zien als je ze hebt ;) natuurlijk.
Eerst afwachten over hoe het verloopt allemaal.
Hoe heet hij eigenlijk of weet je nog niet veel van hem/haar ???
Ben niet nieuwsgierig ofzo wil alleen altijd alles weten.hihihihi

marilyn

hoikes es

de amazone heeft nog geen naam hij is al jong beestje handtam gemaakt en daarna direct in de winkel beland dus ik moet dan zelf nog een naam bedenken maar dat zal wel lukken hé  :D als ik volgend weekend naar de amazone ga gaan kijken neem ik gelijk mijn fotoapparaat mee dan kan ik ak foto 's laten zien eer we hem nu meenemen of niet  ;)

groetjes marilyn

~Natas~

Hoi Es,

Getver zeg wat een eng verhaal zeg.
Wat een lef zeg om zo'n klein onschuldig beestje te steken met een breinaald  >:(
Ook ik kan mij hier heel boos om maken.

Maar wat zal jij gelukkig zijn dat alles goed is gegaan, je mag trots zijn op Melvin.

Groetjes,

Natas

Caroline

Ja mensen doen soms rare dingen met dieren.  :'( :'( :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Es,

Ik kan me voorstellen dat je super trots op je lieverd bent :D
Geef hem maar een dikke knuffel van me,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

Citaat van: Kirsten op 11 december 2005, 22:54:52
Hoi Es,

Ik kan me voorstellen dat je super trots op je lieverd bent :D
Geef hem maar een dikke knuffel van me,.

Groetjes
Kirsten

Gedaan :-*

marilyn

hoikes es

hoe gaat het met jou en tigo ? sorry dat ik gisteren niet in jouw dagboek ben geweest maar dat maak ik vandaag wel goed  ;) nu heb ik niet veel tijd maar vanzodra ik van mijn werk kom dan kom ik nog wel eens bij je langs

groetjes marilyn

marilyn

hoikes es

ik ben beschaamd  :-[ ik heb mijn belofte niet gehouden om gisteren nog eens op bezoek te komen in je dagboek  :-\
maar ik ben met timmy op bezoek geweest naar het gezin waar hij zal terecht komen als hij eens zelfstandig is en daar was het echt heel leerrijk  :P ik heb de foto's gezien van de kooi die die mensen willen kopen voor timmy amai een kamervoliere voor hem alleen en de speeltjes die ze al hadden liggen !!! djeezes ik heb zelfs zoveel geen speeltjes .
timmy is ook van gans de tijd niet in zijn kooi geweest en ze waren zo lief tegen hem. het deed me echt deugd om dat allemaal aan te zien. ik moet echt niet triestig zijn als ik afscheid moet nemen van hem want hij zal het daar beter hebben dan bij mij  :D (alhoewel ik denk dat er toch wel een traantje zal bij zijn hoor mezelf kennende  :-\

groetejs marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dat gevoel ken ik als een valkje de deur uitgaat.
Maar in feite doe je het daar wel allemaal voor.
Maar fijn dat Timmy zo gewenst is en er zo naar zijn komst uitgekeken wordt.
Probeer daar aan te denken als je het moeilijk hebt.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ik kijk er eigenlijk wel al naar uit dat hij naar zijn huisje mag hij zal het zo goed hebben daar in die mooie kooi met dat vele speelgoed en ik denk ook niet dat hij veel in zijn kooi zal zitten want die mensen zijn gewoon gek op hem, zo lief dat ze tegen hem zijn  :D ze hadden ook al snoepstaven in huis, hahaha daar heeft hij al goed van gesmikkelt . ik hoop voor hen dat timmy nu snel zelfstandig eet want hij zal het daar zeker naar zijn zin hebben. en wat mij betreft ...... ik kan hem blijven volgen want hij zit bij een vriendin van mij  :D dat scheelt ook al veel

groetjes marilyn

es

Hoi Marilyn,
Sorry ben gister spontaan ziek geworden :P :-[
Ik moest gister voor controle naar een kliniek in rotterdam en toen ik om 5 uur thuis kwam kreeg ik binnen 5 minuten enorme koorts :'( men wat was ik ineens beroert dikke keel, verkouden oren dicht, en hoge koorts 39.5gr. ineens :o
Nu gaat het wel weer nog wel koortsig maar net voldoende puf om even te reageren :)
Ik weet zeker (zo te lezen) dat het prima inorde komt voor Timmy :D
En het is toch een normale reactie om een traantje te laten, ik ben altijd heel gevoelig met zoiets, kan me dan zo goed inleven hoe een ander zich voelt.

Ik ga zo naar bed moet morgen werken :-\ ben ik bang, we zullen zien hoe het gaat lopen
truste Es :-*

marilyn

hoikes es

oj djeezes ook al ziek  :-\   :-\  :-\ je bent niet de enige hoor ik zit hier ook met keelpijn en een snotneus en hoesten maar koorts heb ik nog niet. ik hoop dat je snel beter mag worden  ;) verzorg je maar goed , eens vroeg in je bedje en je dagboek komt later wel

slaap lekker meisje en rust maar goed uit deze nacht

groetjes marilyn

es

dank je meid, wil nu nog even een paar foto's erop zetten is al weer zó'n tijdje geleden  :-[ze komen eraan  :P
Dus let nog maar eventjes op.

es

Tigo kan de laatste tijd best wel stoer lopen over zijn stokjes of op de bodem van zijn kooi, echt een grappig gezicht.
en als ik nu fluit naar hem dan fluit hij soms terug, eerst floot hij nog alleen maar in zijn kooi maar vanavond begon hij ook buiten zijn kooi melodietjes te fluiten 8) mijn stoere ventje :-* ben trots op hem.
Iemand nog een melodie die ik hem kan leren ???
gr. Es :-*

MIJN NIEUWE HANGTOUW

ZO EVEN STOER DOEN HOOR DAT KAN IK DE LAATSTE TIJD HEEL GOED :o ECHT WAAR

BEN IK MOOI OF NIET ;D

HOE VINDEN JULLIE MIJN KUIFJE ???