28 juni 2025, 11:13:53

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

tweety

hoikes

hihi tigo zit nu echt wel achter slot en grendel ze de kleine boef :P :P
de ket en de hond gaat hem dan zeker niet kunnen paken want hij kan dan niet maar ontsnappen  :P :P

groetjes tweety

marilyn

hoikes es

je vergeet toch niet om een beetje verslag uit te brengen over de ark van noach hé  ;) want ik ben razend benieuwd hoe melvin het gedaan heeft  :P

groetjes marilyn

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

Citaat van: Kirsten op 10 december 2005, 23:46:32
Hoi Es,

Oh wat is die donder slim!,.
en maak je morgen foto's?, ben erg benieuwd :D

Groetjes
Kirsten

Ik mag geen foto's maken in de kerk :-\ :-\ hellaas, breng wel even een kort verslagje uit.
gr.Esther

es

Hi,
We moesten er vanmorgen al vroeg uit en dat voor de zondag. :P bah vond ik niet echt leuk ga ook vanavond vroeg naar bed.
Melvin speelde Noach en hij deed het heeeeeeeel goed, en dat met tekst uit zijn hoofd.
Het stukje duurde niet zo lang hoor, maar van de dominee kreeg hij nog een compliment dat hij het heel duidelijk overbracht en goed deed. mijn knappe vent  :-* dat doed je heel goed op zo'n moment, kreeg bijna tranen in mijn ogen  :D echt waar.
Ze hebben ook met de groep een heel mooi lied gezongen.
Nou dat was het wel na afloop zijn we naar een kerstmarkt geweest en hebben (man lief en ik) lekker aan de gluwijn  ???
ofzoiets gezeten. :P lekker hoor.
de kids hebben zich goed vermaakt in de speeltuin, dan maakt het echt niet meer uit hoe oud je bent hoor. ;D 8)
Met Tigo gaat het zoals gewoonlijk erg goed, hij fluit nu echt de mooiste melodietjes maar dat had ik al eerder verteld geloof ik :P maar ik vind het zo leuk gehoor, hij is nu volop bezig. ;D

Riny

Hoy Esther
Het lijkt wel of het halve forum aan de gluhwijn zit,het is hier zo stil vandaag.
En geef je Melvin maar een grote pluim van me.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes es

djeezes wat leuk dat melvin het zo goed heeft gedaan je zult wel trots op hem zijn zeker  :P dat was ik ook hoor als mijn dochter iets deden in die aard  ;) alé en tigo geeft melvin op zijn manier een pluim voor zijn prestatie hihihihihi nl een mooi melodietje. ik ben blij dat de voorstelling zo goed is verlopen .
en bedankt om een verslagje uit te brengen want ik was nieuwsgierig  :-[

ahja btw ik heb nog goed nieuws  :P er komt waarschijnlijk bij ons nog een amazone bij hihihihi volgende week zaterdag gaan we gaan kijken  :D

groetjes marilyn

es

:o :o vertel (amazone) ??? ???

tweety

hoikes

heef melvin een dikke proficiat van mij

groetjes tweety

es

Citaat van: tweety op 11 december 2005, 19:39:54
hoikes

heef melvin een dikke proficiat van mij

groetjes tweety

gedaan, dank je namens Melvin  :-*

marilyn

hoikes es

ik kan je helaas nog niet veel vertellen omdat ik hem zelf nog niet heb gezien (een vriend van mij wel) en hij zegt dat het zeker nog een jonge amazone is en dat hij best lief is maar dat hij een beetje te lang in de winkel staat waar iedereen hem kan aaien en daar reageert dat beestje gewoon op en nu zijn we aan het onderhandelen over de prijs maar ik denk wel dat het goed komt want de prijs is nu al lager dan ik had verwacht  :P

groetjes marilyn

es

Oké ben er nu achter dat het om een amazone papagaai gaat  ;D ;D ;D ;D
Nee joh als je wat meer weet, dan weet je me te vinden. ;) hihihihi
Spannend hoor, wij hebben vroeger een roodkopamazone gehad, maar die was door zijn vorige eigenaar zwaar mishandeld enzo :-\. dus die hebben we niet lang gehad :'(

marilyn

hoikes es

wat jammer dat dat beestje door zijn vorige eigenaar mishandelt is geweest  :-\ ik kan mij daar zo boos op maken hé het diertje heeft ook het recht op een volwaardig en gelukkig leven even goed als een mens. en dat ze zulke  :censuur van mensen eens aan doen wat ze met die diertjes doen pppppppppppppffffffffffffffff ik krijg het als ik zoiets hoor sorry hoor maar ik kan er niets aan doen nu ja jij zult zoiets nooit doen anders zou tigo zo geen mooie melodietjes voor jou fluiten  ;)

groetjes marilyn

es

Ik zou het niet over mijn hart verkrijgen om dieren pijn te doen. :P ik snap inderdaad sommige mensen niet.
Zij werd echt met breinaalden geprikt als ze begon te schreeuwen :'( :'( dat is ook nooit meer goed gekomen ook het vertrouwen in de mens had Koko niet meer :-\
echt zielig, we hebben haar weg moeten doen en is toen in een hele grote volliere terecht gekomen. :) waar ze gelukkig heeft geleefd (hoop ik dan) heb haar nooit meer gezien. :-[

marga

jeetje wat is dat gemeen dat iemand zo iets kan doen
een beest  zo  mishandelen