27 juni 2025, 21:50:05

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Es,

Begrijp me niet verkeerd hoor!!

Ik vind Tigo helemaal niet een zielig valkje omdat hij alleen zit, zeker niet als ik hoor hoe jij met hem omgaat. Alleen aan de manier waarop jij kenbaar maakte dat je er geen tweede meer bij wilde merkte ik dat dit een speciale reden had en daar was ik nieuwsgierig naar, niet omdat ik het zielig vond hoor.  :D

Groetjes van Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

Citaat van: Caroline op  9 december 2005, 00:16:01
Hoi Es,

Begrijp me niet verkeerd hoor!!

Ik vind Tigo helemaal niet een zielig valkje omdat hij alleen zit, zeker niet als ik hoor hoe jij met hem omgaat. Alleen aan de manier waarop jij kenbaar maakte dat je er geen tweede meer bij wilde merkte ik dat dit een speciale reden had en daar was ik nieuwsgierig naar, niet omdat ik het zielig vond hoor.  :D

Groetjes van Caroline  ;)

Nee joh ik begreep je ook niet verkeerd, het is gewoon soms ook moeilijk te verwoorden   :P ik praat dan beter dan dat ik iets moet opschrijven :-\
dus..
Gr.Es :-*

marilyn

hoikes es

jij praat beter dan schrijven dat kan ik me wel voorstellen maar ik schrijf beter dan praten want ik ben namelijk bijna doof  :-\ dus internet is voor mij iets als voor jullie telefoon
en wat tigo betreft hihihihi die kan nergens beter zijn dan bij jou  ;) hij krijgt de aandacht die hij verdient en met een valkje erbij zou jij je aandacht wel moeten verdelen over twee valkjes. dus dan zou tigo minder aandacht hebben dan hij nu heeft . alles heeft zijn voor en nadelen en dat er geen tweede valkje bijkomt hoeft niet persé een nadeel te zijn

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Marilyn,

Dat wist ik niet :-\,. dan is internet echt super denk ik,. Je kan zo lekker kletsen en lol hebben, net als aan de telefoon inderdaad :D

En Es, ik snap je erg goed,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

vele mensen weten niet dat ik bijna doof ben , ik ben ermee opgegroeid en ik heb er nu ook minder last van omdat ik ondertussen al redelijk goed kan liplezen maar telefoon is wel een probleem daarom is internet heeeeeeeeel super voor mij en ik kan dat echt niet meer missen

groetjes marilyn

es

Hoi Marilyn,
Dat wist ik ook niet :-\ maarja lang leve het internet :)
Ik las dat je bijna doof bent, heb je nog wel iets gehoor ???, mijn ex-zwager is slechthorend.
in ieder geval ik vind je reactie heel lief dankje. :-*
@kirsten  :-* dank je

marilyn

hoikes es

ik hoor nog een heel klein beetje met andere woorden ik hoor wel geluiden maar niet luid genoeg om te begrijpen wat de mensen zeggen, maar zoals ik al zei ik ben ermee opgegroeid en heb er leren mee leven (liplezen) en natuurlijk lang leve het internet hé  :P

groetjes marilyn

es

Hoi Meid,
Zo even bijkomen hoor heb het zo allemachies druk druk.
heb nog gewerkt vandaag en gister, ga zo lekker slapen moet morgen naar de kerk :-\
Maarja mijn zoontje gaat een stukje opvoeren samen met nog een paar waarmee hij op club zit.
Ze gaan de ARK VAN NOACH doen en Melvin (mijn zoontje) speelt Noach :D :D hij doet dat echt heel erg goed ben trots op mijn knul  :-*
Met Tigo gaat alles heel goed (zoals gewoonlijk) weinig meegemaakt.
  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Nou niets meegemaakt meneertje kan zijn kooi dus open krijgen   ??? ??? ???
Hij loopt net zo lang te pielen tot dat hij opengaat, ben er gelukkig net op tijd achter tjee ik zou maar niet thuis zijn en de kat is dan in de kamer of de hond :-[ :-[ aaaahg moet er niet aan denken.
Ik heb nu 2 slotjes erop gedaan, ;D ;D dus hij zit nu echt opgesloten ;)

marilyn

hoikes es

wat leuk dat je zoontje meedoet aan de ark van noach, dat mag je zeker niet missen hé als mama  ;)

hahahaha tigo knijpt er tussenuit, tja je weet nu ook dat je hem op tijd eens uit de kooi moet laten of hij saboteert je slot hé  :P slimme vogel. maar best dat je kat of je hond niet in de buurt waren !!! nu ja alles is goed afgelopen en hij zit veilig nu da's het bijzonderste  :D

groetjes marilyn

es

hahaha veilig achter slot en grendel. ;D ;D
Hij fluit nu echt al een beetje melodietjes echt grappig om te horen en ik dan de hele tijd zeggen "goed zo knapperd" en lekker stuk misschien gaat hij dat straks ook wel zeggen. ;D ;D
Wanneer gaan de kleintjes bij jou weg, dat was toch de bedoeling toch ofniet ???
Zal dan wel stil zijn, waar gaan ze eigenlijk heen ???

marilyn

hoikes es

bedankt voor je berichtje voor mijn dochter ze heeft ondertussen ook een dagboek geopend al heeft ze nog niet veel tijd gehad om er in te schrijven. haar dagboek noemt tweety en chica

leuk dat je tigo ook woordjes wil leren hoe meer je die woordjes herhaalt hoe sneller hij ze zal kennen :D

en mijn kleintjes gaan idd weg vanzodra ze zelfstandig eten, dan gaat knabbeltje naar een vriend van mijn man en timmy gaat naar een vriendin van mij enkel chica die blijft bij ons

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Es,

Oh wat is die donder slim!,.
en maak je morgen foto's?, ben erg benieuwd :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

:o wat een lelijke boef!!
Ik heb hier zo'n dondersteen gehad die de muizenkooi eens open had gemaakt:ineens foetsie muis weg. En we hadden toen precies klemmen staan . We zijn ons een hoedje geschrokken, maar vonden hem gelukkig redelijk snel terug.
Uh..klinkt eigenlijk voor geen meter hè? Zelf een muis als huisdier hebbben en klemmen zetten voor de wilde die er rondlopen in huis ::) :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

~Natas~

Hey Es,

Tjee zeg ik liep flink achter in je verhaal zeg.
Maar ben weer helemaal bij hoor.
Zoals ik lees dank ik dat Tigo zeker een man is......vooral omdat hij al fluit en wat begint te brabbelen.
Maar ja je weet het nooit 100% zeker dus afwachten maar tot zijn 1e rui.
Wauw zeg wat een deugniet zeg om zomaar zijn kooi open te maken.
Kan je nagaan hoe slim vlakjes zijn............en hoezo ondeugend  ;D
Hopelijk helpen die 2 slotjes  ;)
Veel succes morgen ik de kerk, ben erg benieuwd hoe je zoontje het gaat doen.

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Caroline

Hoi Es,

Wat lees ik nu, de boef maakt zijn eigen kooi open.?? Kan me voorstellen dat je er slootjes op hebt gezet, met een hind en een kat in huis.
Hoe was de voorstelling, van de Ark in Noach?? Het je nog foto's kunnen maken van Melvin.
Wat zul je trots zijn geweest.  :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.