26 juni 2025, 09:03:45

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes es

hahahaha die mannen denken altijd dat ze arme stakkers zijn amai jaloers zijn op een valkje  :P nu ja ik heb het voordeel dat gans mijn gezin achter mij staat ze houden allemaal van vogels dus lekker makkelijk voor mij

groetjes marilyn

es

ja die van mij houden ook van dieren, maar ze kunnen echt hellemaal niets met Tigo doen, die houd alleen van mij 8)
af en toe vliegt hij wel naar de schouder of hoofd van André (mijn man) maar zodra hij mij ziet of hoort nou dan is ie gelijk bij mij ;D ;D

marilyn

hoikes es

hier is het evengoed zo hoor alleen bij mij en bij de jongste dochter willen ze zitten de rest kan ze wel even bij hen houden maar helaas niet voor lang hihihihihihi

groetjes marilyn

es

~Natas~

Hoi,

TIGO is gewoon een lekker ding.
Je bent een schatje hoor, en je verhalen zijn zeer intresant.
Ga zo door hoor..................want wie weet komt er wel een 2e bij  ;D

Valkengroetjes,

Natas, Joepie en Jesse

marilyn

hoikes

bij christine komt er ook al weer een valkje bij hmmmmmmmmmm zo'n schatje ik krijg het even moeilijk hoor  :-\ ik wou dat mijn valkjes al wat ouder waren zodat ik alvast kon beginnen uitkijken naar een maatje voor chica maar ja dat zal nog wel een tijdje duren ondertussen probeer ik nog wat te genieten van die 3 kleine deugnietjes hier  ;)

groetjes marilyn

Kirsten

Citaat van: Es op  5 december 2005, 13:56:53
Citaat van: marilyn op  5 december 2005, 12:03:25
hoikes es

alé blij dat het opruimen bijna gedaan is dan kan tigo er ook eens uit  :P de arme stakker hihihihihi en anders moet hij maar fluitconcert geven in de plaats van te roepen

groetjes marilyn

hahahahhahahahah arme stakker, ja mijn man dat is een arme stakker die vind dat ik hem te weinig aandacht geef ::) ::)
Hij zegt je zoent nog meer met Tigo dan met mij. :-* :-* ;D ;D

Haha,. tja misschien is een coupe Kuif een idee voor hem? ;D
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

hahaha coupe kuif die is goed nog een kuifje( valkje ) erbij en es haar man komt groen van jaloezie holalala dat wordt lachen dan

groetjes marilyn

es

8) 8) 8) je moet me natuurlijk niet op van die goeie ideeën brengen. ;D

Christine

Citaat van: marilyn op  5 december 2005, 22:05:54
hoikes

bij christine komt er ook al weer een valkje bij hmmmmmmmmmm zo'n schatje ik krijg het even moeilijk hoor  :-\ ik wou dat mijn valkjes al wat ouder waren zodat ik alvast kon beginnen uitkijken naar een maatje voor chica maar ja dat zal nog wel een tijdje duren ondertussen probeer ik nog wat te genieten van die 3 kleine deugnietjes hier  ;)

groetjes marilyn

Haha ik lees dit hier nu pas!! Tja wat zou jij doen als ze jou zo een mooi beessie aanbieden? En zeggen dat die weg gaat bij de huidige eigenaar? Ik denk wel dat je hartje dan ook gestolen is!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

es

Citaat van: ~Natas~ op  5 december 2005, 21:56:35
Hoi,

TIGO is gewoon een lekker ding.
Je bent een schatje hoor, en je verhalen zijn zeer intresant.
Ga zo door hoor..................want wie weet komt er wel een 2e bij  ;D

Valkengroetjes,

Natas, Joepie en Jesse

Dank je Natas :)
Tigo komt bij Kirsten vandaan, heb haar gister gemeld dat ik er  geen   valkje meer bij neem.
Ik blijf samen met Tigo (en de rest van mijn dieren en man en kids dan hé) ;D
dus het blijft zeker weten alleen Tigo, maar ik heb zo'n groot plezier van hem  :-* het is een van de beste dingen die in mijn leven zijn overkomen. ;)

marilyn

hoikes es

jammer dat tigo alleen blijft maar ja hij heeft jou nog hé  ;) bij jou zal hij zich nooit vervelen

hoikes christine

ja je hebt gelijk mijn hartje zou ook snel gestolen zijn daarom dat ik een klein beetje jaloers ben op jou  :-[ maar als mijn kleintjes wat groter zijn dan kunnen knabbeltje en timmy naar hun baasjes en dan kijk ik toch uit naar een 2de valkje maakt me niet veel uit welk kleur het is als hij maar een klein beetje tam is of misschien kan ik ook ergens een nestje in nood met de hand opvoeden en er ééntje van houden wie weet

groetjes marilyn

valkchico

hallo Esther,

heb net gelezen dat je het alleen bij Tigo houd knap dat je de beslissing hebt genomen.
Bij komt er nog eentje bij en dan ben ik ook klaar (hoop ik)

Nu heb je hem wel voor jezelf hahhaah en hij jou helemaal ;)
Zover ik je kan volgen is ie heeeel happy bij jullie dus dat zit wel goed.

gr Esther

Caroline

Hoi Es,

Heb je er eigenlijk een speciale reden voor om Tigo alleen te houden of zomaar??

Was ik gewoon benieuwd naar.  :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hey esjeeeeeeeeee

als tigo alleen blijft mag ik hem dan komen bezoeken met mijn nieuwe car ??? yiehaaaaaaaaaaaaaaaa

met de vlam in de pijp schuur ik snel naar tigo toe  :P  :P  :P

groetjes chica