26 juni 2025, 09:11:55

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

es

Hi Marilyn,
Ik hou me aanbevolen hoor.
Ik heb me daar nooit echt in verdiept, heb volgens mij niet zo'n programma.
Word toch wel eens tijd om dat te gaan aanschaffen, je kan dat ook leuke kerstfoto's maken enzo.
Leuk leuk leuk  ;D

marilyn

hoikes es

nog snel een reactietje voor ik naar bedje ga
ik bewerk die foto's met paint schop pro maar het is wel even moeilijk om alles aan te leren en ik ben er zelf ook nog niet helemaal mee weg want je kunt er zo enorm veel mee doen en in principe leer je het best al spelende gewoon uitzoeken wat je met wat kunt verkrijgen maar als ik je ergens mee kan helpen kun je het altijd zeggen  ;) (veel mensen werken gemakkelijker met photofiltre en dat kan je gratis douwloaden naar het schijnt maar helaas ken ik dat programma niet)
alé slaap lekker en tot later nog eens

groetjes marilyn  :-X  :-X

Kirsten

Hoi Es,

haha oh meneertje wilde duidelijk ook een suprise ;) ::) lees ik,.
Weet je nog dat ik een klein beetje twijfelde of het wel een man was,. hahaha nou twijfel is weg hoor met zulke concerten :D

Ik vind je handtekening helemaal super!,. erg mooi

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkchico

hallo esther,

gaat lekker he in je verhalenboek, kom regelmatig even langs maar heb ook niet altijd tijd nu even wel!!

Je hebt een mooi nieuwe handtekening zag ik helemaal in de goeie sferen!!!

alle suprises op de goeie plek gekomen uiteindelijk?
veel succes met de boel weer in de oude staat te krijgen ;).
mag ik morgen doen :-\

gr Esther

Caroline

Hoi Esther,

Wat leuk dat Tigo zich zo liet horen, of misschien niet.  ???

Ik kan me  natuurlijk wel voorstellen dat hij het niet begrijpt dat hij in de kooi moet blijven omdat jullie gezellig de kaarsjes aan willen. Hij denk natuurlijk, het is pas gezellig als ik ook uit de kooi ben.  ;D

En geef hem eens ongelijk.  ;)

Groetjes van Caroline  :D

PS. Es, ik vind je nieuwe handtekening super!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Es
Als je nu met Kerstmis ook nog een cadeautje krijgt kon je een mooie vaas vragen waar je een kaars in kunt plaatsen.
Jij kunt volgend jaar alle gedichten horen en Tigo is dan ook helemaal blij ,want die mag, met brandende kaars ,uit de kooi.
groetjes Riny :D :D

es

hahahaah hij is wel voor die tijd zijn kooi uitgeweest.
Alles is weer aan kant moet nog wel even alles soppen, en boven ja  :o :o :o daar helpen mijn kids vanmiddag maar even een handje mee.

@ En Kirsten ja een man, die twijfel zal nu denk ik wel weg zijn, hij loopt als hij zo bezig is met fluiten enzo wel eens op de bodem van zijn kooi hevig heen en weer en een beetje stoer doen  ;D en dan gaat hij opeens in een hoekje zitten kletsen en fluiten, probeert nu ook een beetje een melodietje te fluiten.
(of het is een stoere pop ??? nee denk het niet hoor)

Mijn man zei toen ik zei dat Tigo bezig was om te gaan leren fluiten, jaaa dat doen alle valkparkieten :P .
Maar niet zo toch ???
Ik liep vanmorgen te zingen en dan komt hij gelijk aangevlogen en land nog steeds op mijn hoofd :-\ en begon ie een geluidje te maken, wat dat is moeilijk te beschrijven. :P

Hij zit nu mijn bakje wat ik op de aanrecht heb staan voor de buitenvogels, te ontleden en weg te peuzelen ;D
Ik kan dat nog niet buiten zetten wat het is nog iets te warm.
Groetjes Es :-*

marilyn

hoikes es

hoe gaat het ermee vandaag ?
is tigo alweer een fluitconcert aan het geven ?
ik ben net thuis van boodschappen doen anders had ik geen eten in huis voor deze middag  :P

groetjes marilyn

es

Citaat van: marilyn op  5 december 2005, 10:57:47
hoikes es

hoe gaat het ermee vandaag ?
is tigo alweer een fluitconcert aan het geven ?
ik ben net thuis van boodschappen doen anders had ik geen eten in huis voor deze middag  :P

groetjes marilyn

Nee hij loopt nu te roepen om eruit te gaan :P, maar ik moet zo mijn kids halen van school en de kat zit heel even binnen bij te komen van de kou ::) ::)
Het gaat goed ben de zooi nog aan het opruimen maar beneden is nu alles zo'n beetje aan kant.
Nu boven nog :-\ :-\
Gr. Es :-*

trienke

hoi es

Leuke verhaal heb je :D
Dat met die kaarsen ken ik haha.
Ik hoef die 2 hier er dan ook niet uit te laten want dan gaat het echt verkeerd ;D

Groetjes Trienke

es

Net nu ik zit te schrijven gaat Tigo zitten fluiten ;D ;D de boef :-*
Ik heb ook besloten om er geen 2de bij te nemen, ik ben zo ontzettend blij dat Tigo zo super tam is.
En hij gaat er zo'n beetje de hele dag uit, als ik er ben dus komt hij niets tekort ;)

trienke

hoi es

wat leuk dat tigo een fluitconcert geeft ;D
Ik wacht nog steeds op die van binkie:p

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes es

alé blij dat het opruimen bijna gedaan is dan kan tigo er ook eens uit  :P de arme stakker hihihihihi en anders moet hij maar fluitconcert geven in de plaats van te roepen

groetjes marilyn

es

Citaat van: trienke op  5 december 2005, 11:58:34
hoi es

wat leuk dat tigo een fluitconcert geeft ;D
Ik wacht nog steeds op die van binkie:p

Groetjes Trienke

Hi Trienke, gewoon volhouden en constant herhalen, doe ik nog steeds hoor, en op een gegeven moment kan het kwartje vallen :D

es

Citaat van: marilyn op  5 december 2005, 12:03:25
hoikes es

alé blij dat het opruimen bijna gedaan is dan kan tigo er ook eens uit  :P de arme stakker hihihihihi en anders moet hij maar fluitconcert geven in de plaats van te roepen

groetjes marilyn

hahahahhahahahah arme stakker, ja mijn man dat is een arme stakker die vind dat ik hem te weinig aandacht geef ::) ::)
Hij zegt je zoent nog meer met Tigo dan met mij. :-* :-* ;D ;D