donkerrode pootjes/vleugeltjes wijd/LEGNOOD? HELP

Gestart door bobbie, 8 oktober 2005, 23:00:46

« vorige - volgende »

trienke

Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ferdi

helaas helaas nog een eitjes.
ze zit wel weer wat frisser op haar stok en op een pootje.
ze fluit ook weer wat vrolijker.
en de kuif stond rechtop.
het is voor mij een raadsel ik heb haar ook druivensuiker gegeven misschien dat dat haar weer heeft opgefleurt?.
we hebben nu wel na dag drie ontdek dat punkie onze bonte valk praat en leuke melodietjes fluit. wat een hartelijke welkom was dat zeg. ;D ;D ;D ;D

bobbie

Hoi Ferdi,

Gelukkig zit ze er weer monterder bij. Wel zou ik als ik jullie was haar nog de mogelijkheid bieden warmer te gaan zitten.

Succes met alles, groetjes, Nel :)

ferdi

of er nu een eitje komt of niet ik wil jullie in ieder geval hartelijk bedanken voor de hulp die jullie ons geboden hebben zelfs in de late uurtjes.
dit waarderen we echt.
ik zal nog even proberen en foto van onze kindjes erbij te voegen zodat jullie deze ondeugden ook even kunnen zien.

ferdi

oww hoi ook al vroeg hier. hoe is het met charlie.
je moet echt eens langskomen is echt leuk ze fluiten melodietjes en brabbelen een beetje.

Bianca

whahahaha hij is goed hoor welkom als lid op de site

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

Graag gedaan, hoop dat ze snel verder opknapt :)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

imv

Hallo allemaal van het "spoedteam". hoi Ferdi,

Pff. wat een verhaal zeg!
En??????????? Hoe is het met het popje?
Is ze opgeknapt? Is er een ei?

Groetjes
Irene

ferdi/mandy

nou dr pootjes zijn weer rood. ik zie weer de sympthomen van een zwangere pop.
hoe lang kan het ongeveer duren vanaf de sympthomen tot het werpen van de eitjes??????????

Paul

Hoi Ferdi,

Soms kan dat wel 2 a 3 dagen duren dan denk je dat er een ei aankomt en een paar dagen later is het er pas.
Maar ik denk wel dat er in een paar dagen een ei gaat komen :)

Groetjes, Paul

ferdi/mandy

nou dat zou wel leuk zijn ook voor ons want de spanning is te snijden. ahahahahhaha alles goed met de valkjes aan jou kant.

Paul

Hoi Ferdi,

Hier gaan ze aardig goed ik heb nu 7 jongen bij ouders en 2 iets oudere die ik nog met de hand voer en nog 2 op komst die verwacht ik binnen een dag uit het ei :)
Het zou leuk zijn als jullie popje een ei gaat leggen en dat het nog bevrucht zou zijn ook dan kan je meteen alles meemaken dat is echt geweldig om ze te zien opgroeien.
Houd er wel rekening mee dat als ze eitjes hebben ze ineens als een pitbul uit de hoek kunnen komen  ;D

Groetjes, Paul

ferdi/mandy

ja zoiets had ik al gehoord. ja opzicht is ze nog hetzelfde als gister qua gedrag en houding dacht vanochtend wel dat het al beter was.
ik laat er nu lekker slapen met een kamertemp van 22 c
hoop dat het allemaal goed gaat voor dr.
eens moet de eerste x zijn dus we wachten maar af. als je nog ff wakker bent kunnen we ook op de chat gaan als je dat wilt