## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

valkchico

Hoi Caroline,

ga je morgen mooie Unique halen? Ik hoop het wel want het is een mooierd hoor. Ik heb regelmatig gelezen in je dagboek en heel mss wel tot morgen???

gr Esther

hippysuus

och arme Erosje, ik zou hem zo plat willen knuffelen als ik dat zie...dat vind ik zielig :'( En het is zo'n lieffie!

Groot gelijk dat je meer tijd met je gezin doorbrengt in de vakantie, zo hoort het ook hoor!

Dat met die kooi zo tegen de grote aan heb je wel handig gedaan, ik vond ook dat je die ladder er zo handig in had gedaan....eigenlijk heel simpel maar ik heb er nooit aan gedacht om het zo te doen!  ;D

Veel plezier bij Bianca morgen, spannend dat je Unique gaat ophalen!

En bedankt dat je Mupke in mijn dagboekje hebt gezet  :-*

Dikke knuffel,
Suus

Caroline



Morgen nog niet Unique halen.


Helaas, we rijden morgen niet naar R'dam.

Unique is sinds een paar dagen zelfstandig en dit gaat goed, alleen is hij een beetje lui denken we en als hij nu honger heeft, drinkt hij gewoon een hele hoop i.p.v. eten, dit is namelijk veel makkelijker en vult ook. Dit heeft als resultaat dat hij vrij waterige poepjes heeft, een plasje met daarin een sliertje. Jeps!! Inderdaad, net als bij Diégah.

Bianca en ik hebben al een tijdje mailcontact hierover en ik heb de keuze aan haar gelaten of ik hem morgen kom halen of niet, zij kan hem immers beters observeren dan ik hier op een foto. Ik heb Bianca ook vanavond aan de telefoon gehad en zij wil eigenlijk liever dat eerst de ontlasting wordt gecontroleerd door Dr. Feld, dus net als bij Diégah. Niet zo zeer omdat we er van uit gaan dat hij iets mankeert maar puur om alles uit te sluiten.  ;) Zodra we de uitslag hebben reis ik af naar Rotterdam. Mankeert hij iets wat absoluut niet besmettelijk is voor mijn scheetjes hier, dan komt hij ook gewoon en ga ik hem zelf een AB-kuurtje geven.  :D

Ik kan me wel vinden in deze beslissing en vind het wel netjes van Bianca maar had ook niet anders verwacht van haar hoor.

Dus het wachten is op dit moment eventjes op Dr. Feld. Maandag gaat de ontlasting op de post, vandaag was niet meer haalbaar en morgen dan blijft het de hele zondag ook nog liggen. Dus wordt het maandag opsturen, dinsdag bij Dr. Feld en ik verwacht donderdag de uitslag.  :)

Zodra ik meer nieuws heb horen jullie het natuurlijk meteen.



Hoi Roos, graag gedaan, veel plezier ervan.  :D



Hoi Rianne,

Eros zit samen met Fleur, Pablo en Chica. En ik ben er inderdaad niet altijd bij maar ben wel vrij veel thuis natuurlijk. Snauwen en schreeuwen van pijn hoor ik hier sowieso nooit en als ik in de kooi kijk, zo'n tig keer per dag dan zit Eros altijd alleen op een stok, ring, trappetje of Pedi-perch, nooit kan ik hem betrappen op enig contact met één van de andere, heel erg vreemd dus. Als het niet achter op zijn koppetje en op zijn wangetjes was zou ik hem zelf verdenken maar dit kan nu natuurlijk niet.



Hoi Caro(line),

lelijk hè?? Ja ik vind het ook niet mooi maar hij is er  niet minder lief door hoor.  ;)

Hopelijk groeit het nu weer mooi aan.

En genieten doe ik morgen wel hoor, helaas alleen niet tijdens het ophalen van Uniekje.  :-\  Zoals je hier boven ziet.



Hoi Ineke,

inderdaad een triest gezicht, zo geplukt.  :-\ En het zielige is dat hij ook al zo erg door de ouders was geplukt en half kaal was toen hij hier kwam.  :'(



Helaas Esther, morgen niet Unique halen. Maar wel heel snel hoor.  :D



Hou Suus,

niet plat knuffelen hoor, dat vindt Eros helemaal niet fijn.  ;D Eros houdt niet van kroelen.  :D

Slim gedaan hè, de kooi, opgehangen met 2 van die S-haken, ook wel bananen-haken genoemd. Zo is ze toch apart en ook lekker bij haar vriendjes en op de grond neemt het geen extra speelruimte in van de kids omdat ik er een tafeltje neer moet zetten.  :D

En het trappetje, er zitten allemaal plastic stokken in deze kooi, die was Diégah helemaal aan het kapotbijten, de hele bodem lag vol met rotzooi. Omdat ik bang was dat ze nu ze in deze kooi geen eten krijgt dit misschien ging eten, had ik de stokken eruit gehaald, houten stokken had ik helaas even niet dus dan maar het trappetje wat ik nog had liggen horizontaal vastgemaakt.  ;)

En graag gedaan hoor, Mupke in je dagboekje geplaatst, daar hoort ie toch ook.



Ik ga weer eventjes naar mijn wasjes.  :P

Truste voor straks.  :-*[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Jammer dat je morgen Unique niet kan halen maar inderdaad beter om even te wachten.
Vreemd van Eros het lijken inderdaad plukplekken en zelf kan hij er zeker niet bij :-\
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Wilma1

Arme EROS met een monnikenkapsel....hopelijk krijgt het de kans aan te groeien en niet dat het er telkens weer af wordt geplukt  :o

FIJNE VAKANTIE en MOOI weer!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes caroline

jeetje wat ziet eros er zielig uit nu  :-\ ik hoop dat het snel terug aangroeit  ;) het is zo'n lieverd geef hem een  :-* van me .
jammer dat je unique nog niet kunt gaan halen maar volgens mij wel een hele goede oplossing zo  ;) je bent haar nog niet kwijt hé het is alleen een beetje langer wachten dan verwacht  :-\

groetjes marilyn

caro

Hoi Caroline,

Wat jammer dat je Unique nog niet kan halen. Ik hoop dat er niets ernstigs uit de test komt. Maar dat zal wel niet. Ik hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten als ik op Luna heb moeten wachten.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Ineke

[quote author=Caroline Hoi Ineke,

inderdaad een triest gezicht, zo geplukt.  :-\ En het zielige is dat hij ook al zo erg door de ouders was geplukt en half kaal was toen hij hier kwam.  :'(
Citaat

Misschien dat ie t daarom toelaat en niet zoals de valkjes bij Rianne van zich afbijt? Hij ziet ook zo lief uit!
Jammer van Unique, maar wel n goede oplossing.

bobbie

Hallo Jasper, vriend van me,

Hoe gaat het met jou? Wat is het soms toch heet he de laatste tijd.

Eindelijk ben ik weer bij oma Nel. Ik ben er 4 weken niet geweest, dat is wel lang hoor. Maar gelukkig is ze nu terug van vakantie. Ik dacht: dit is mijn kans, gelijk naar Jasper schrijven nu het kan. Ik heb ook wat foto's voor je, met bloemen. Ben jij ook zo gek op bloemen? Ik wil er altijd aan ruiken, dat heeft oma me geleerd. Toch doe ik schijnbaar iets niet goed want soms zit er dan een snottenbel op de bloem omdat ik schijnbaar met mijn neus blaas in plaats van snuif :-\





Zal ik ze plukken of er alleen maar aan ruiken ???


Dag Jasper, nu ga ik weer spelen hoor.


8) Je vriend Renzo 8)

*Esther*


Rianne

Hoi Ineke,

mijn kleintjes lieten idd merken dat ze er niet van gediend waren, en gaven dan een gilletje. Ook zij waren op de wang en in de nek geplukt. :-\

Broer Tinco houdt ook niet van aaien en kroelen, is vast een familie trekje ;)

Riny

Hoy Caroline
Hopelijk vindt je snel iets waar ze door ophouden met plukken.
Ik heb voor de ganzen toen die Peppick spray van Beaphar gekocht.
Maar die gingen na een keer sprayen gewoon door.
Ik vindt het ook altijd een heel zielig gezicht.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Citaat van: Rianne op  9 juli 2006, 14:32:00
Hoi Ineke,

mijn kleintjes lieten idd merken dat ze er niet van gediend waren, en gaven dan een gilletje. Ook zij waren op de wang en in de nek geplukt. :-\

Broer Tinco houdt ook niet van aaien en kroelen, is vast een familie trekje ;)

Stacy laat ook niet (meer) bijten oid ze hapt nu dapper terug met een hoop kabaal  ;D ...ze was idd ook kaal in het nekje, maar is zo mooi aangegroeit....hopelijk gebeurt dan bij Eros ook senl en gaat hij misschien terug bijten ???
:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Vergeet ik het bijna!!!

Ruby heeft een flinke HALLO met "mager"  zwaaitje en Coco deed het tegelijkertijd OOK ::)  maar dan beter. ;D....was wel ff rennen  :P met mijn toestel hoor, maar goed dat deze zo snel is  ;) en Coco wilde het nog wel een x overdoen toen ik de camera bij hem hield  :D


Hallo Caroline  :D


Poeh dat kan IK vele malen beter  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Roosje

Citaat van: Wilma1 op  9 juli 2006, 22:41:29

Poeh dat kan IK vele malen beter  ;D


Whaaaahaha die is echt geweldig. Hij kijk echt zo van 'haaaaj schat ::)' Zo...eh...gay zegmaar. Super ;D