## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

hippysuus

Hahaha je hebt werkelijk een heel boekwerk geschreven zeg.... ;) ;D

Caroline



Alles goed gegaan!!



Nou zoals jullie inmiddels wel begrepen zullen hebben is alles goed gegaan.

Tijdens de heenweg zat Diégah lekker in haar vervoersbakje rond te kijken. En als ik tegen haar aan het praten was hield ze haar koppetje zo schuin om te luisteren. Verder zat ze rustig zich een beetje te poetsen en te knabbelen aan de trosgierst.
Eenmaal daar veranderde haar gedrag, ze vond duidelijk niks aan onze kamer, die toch wel erg ruim en gezellig was, met een flink raam. Ik zag dat ze niet at of iets anders deed als ik er niet was. Dus ging ik regelmatig maar eventjes met een boekje op de kamer zitten. Ik had de weegschaal meegenomen dus kon haar goed in de gaten houden. En als ik in de kamer was at ze eventjes haar buikje vol, poepte en poetste haar veertjes weer mooi.
Echter vanaf het moment dat ze weer in het vervoersbakje in de auto veranderde ze meteen in de "ouwe" Diégah, ze was gelijk weer lekker actief, begon tegen me te fluiten en te kwebbelen op haar manier en ging eten van de trosgierst. Ze heeft zich uitstekend vermaakt de hele terug reis en was helemaal door dollen toen ze meteen na thuis in de kooi bij de dames mocht. (haar eigen kooi moest ik immers eerst nog eventjes in elkaar zetten, die was mee geweest)
Op dit moment heeft ze zich zelf een klein beetje beschadigd. Een mm groot wondje aan haar vleugeltje. Ze begon namelijk te vliegen in stilstand zeg maar. Dat doen ze hier ook wel eens op de ringen en dan kan het niet kwaad maar nu deed ze het op een plaatsje waar ze overal tegen aan stoot. Dit doet ze trouwens elke keer in deze kooi, als ze helemaal uit haar dak gaat. En als ik dan mijn hand in de kooi doe stopt ze gelukkig, gisteren kon ik mijn hand niet in de kooi doen, de achterdeur stond open.  :-\ Maar ze heeft er gelukkig geen last van. Ze ging zich ook helemaal wassen in de waterbak, grappig dit had ze nog nooit gedaan en heeft gelijk lekker gegeten. Alles bij elkaar was ze een paar grammetjes afgevallen dus kan ik wel zeggen dat het goed was gegaan.

De tweede waar ik me natuurlijk een beetje zorgen over had gemaakt was natuurlijk mijn Noaatje, voor haar geef ik de valkjes 2 x per dag eten, zodat er altijd alle soorten zaadjes aan de oppervlakte liggen en ze kan pakken wat ze kan pellen met haar snaveltje, wat inmiddels nog steeds niet is geknipt, nu al 2 1/2 maand niet meer. Maar ook die ongerustheid was niet nodig geweest. Ik had ze zo ruim eten gegeven dat er overal nog voer in de bakjes lag, trosgierst hing en (inmiddels) gedroogd brood in de klemmetjes zat. Noa was vanmorgen nog hetzelfde als 2 dagen geleden, 88 gram.  :D

De zes andere valkjes zaten er allemaal fris en goed bij, waren alleen wel erg blij om ons weer thuis te zien. Wat logisch is natuurlijk. Ik heb lekker met de meeste kunnen kroelen en aangezien het late tijdstip, zijn ze daarna lekker gaan slapen. Straks mogen ze eventjes lekker vliegen, dit zullen ze wel gemist hebben. Ook Diégah is namelijk niet los geweest, de slaapkamer was heel erg groot, en ik wilde niet dat ze echt ging vliegen omdat ze niet goed at en ik wilde dat ze haar energie niet verspilde. De badkamer was zo mega groot, die was net zo groot als mijn eigen huiskamer, echt super. En het toilet had een raam wat groot, hoog was en open stond dus ook geen optie. Maar vandaag ga ik het allemaal goed maken met ze.

Alleen ....... toen ik net om 10 uur beneden kwam zat Pablo bol en slaperig.  :-\ Ik heb hem even gepakt en na gekeken maar zie niks aan hem. Ook heb ik de hele kooi nagekeken, geen diarree of andere afwijkende ontlasting, geen gebroken veren, of iets anders wat wijst dat er paniek is geweest, helemaal niks.
Ik hou hem uiteraard in de gaten maar op dit moment hoop ik dat ie gewoon een beetje moe is en aan het dutten is, ik weet het anders ook niet, het is trouwens net als de vorige keer. Toen was het net nadat de meiden, Rocky en Coco, hier waren gekomen en nu is het dus nadat Diégah is gekomen, misschien is hij dan zo moe van het versieren en verliefd zijn dat hij eventjes in een dip zit.

Blijft het dan zet ik hem apart van de andere en bel ik Dr. Fled eventjes op voor advies.  ;)

Nou dit was zo'n beetje mijn verslag. We hebben een erg leuk weekend gehad met de hele familie, en hebben aquarel verf les gehad en zijn naar een Space info centre geweest. Verder lekker gewandeld, gegeten en genoten. Ook de kids hebben de tijd van hun leventje gehad en zijn super verwend.
Nu begint hier alweer het gewone leventje, de wasmachine draait alweer en het huis is alweer gestofzuigd en gedweild.

Oh ja, foto's volgen!!

ALs ik nieuw heb over Pablo laat ik het uiteraard eventjes weten.

Doei doei!!

PS. Wendy, er was nog geen pakketje bezorgt, misschien morgen.  ;) Alvast bedankt!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Wat fijn om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad :D
Dat heb je af en te ook even nodig.

Een paar gran afgevallen in deze situatie vind ik helemaal niet zorgelijk.
Valt reuze mee en haalt ze zo weer in.
Twila had 1 dag stil gestaan doordat we de helft over gingen verhuizen.
Nu gaat het weer omhoog ;)

Gelukkig is met Noa ook alles goed gegaan :D

Ik hoop dat het meevalt met Pablo :(

Wat had je eigenlijk met de honden gedaan?
Vroeg ik me ineens af het weekend ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



Pablo is niet lekker.



Toen ik net beneden was, zat Pablo nog steeds niet helemaal fit op zijn stok. Ik heb hem even een tijdje geobserveerd en ook eventjes gewogen. Hij woog 85 gram, Pablo weegt altijd 84-85 gram en nooit een grammetje meer, heel raar ook 's avonds niet. Ook heb ik hem zien eten en zich zelf zien poetsen. Hij is wel in de rui en zijn allergrootste straartveer is aan groeien, een nieuwe uiteraard.  ;)

Ik heb eventjes een foto en een filmpje gemaakt, om jullie een idee te geven hoe hij zich voelt.

Af en toe wiebel ik een beetje maar Fleur en Chica zitten altijd aan mijn camera te trekken of gaan er voor zitten.  :P

Hopelijk kan iemand mijn ongerustheid wegnemen.




Film.


Klik op onderstaande foto,
om de film te zien.




Pablo niet zo lekker.





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Ik denk toch dat het de rui is.

Hij zit hoog, op de schommel nog wel.
Hij klimt.
Als hij echt erg ziek is doet hij dat echt niet hoor.
Hij voelt zich gewoon niet zo fit denk ik.

En ik ben echt eerlijk tegen je hoor.
Als ik dacht dat het foute boel is zou ik het ook zeggen ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes caroline

eerlijk gezegd denk ik ook dat het van de rui is want ik heb met misty ook meegemaakt dat ze wat dik zat en weinig fut had maar ik dacht dat het misschien was omdat ze een ei moest leggen  ::) nee enkele dagen zat ze nog steeds zo en ben ik naar de da geweest en die zei dat ze zo gezond was als een visje maar flink in de rui zat en haar krachten vermoedelijk daardoor een beetje kwijt was en idd een weekje later zag ik pluimen vliegen zoveel ik wilde . nu is ze eindelijk bijna door de rui die volgens mij heel erg snel gegaan is voor haar want chanel is nog niet half zover in haar rui als misty en zijn ongeveer het zelfde moment begonnen en nu zie ik dat ze weer actiever wordt dus de da had wel gelijk en misschien is dit bij pablo ook zo  ;) ik hoop dat het daardoor komt dan is het in elk geval niets ernstigs ;)

groetjes marilyn

*Esther*

Hoi Caroline,

Het klinkt heel herkenbaar wat je schrijft over pablo.
Sommige van mijn valkjes kunnen ook zo'n 'last' van de rui hebben.
Zolang hij nog niet lichter wordt en wel eet zou ik me niet te veel zorgen maken.

Succes!

gr Esther


carco

Hoi

Pablo oogt echt niet ziek hoor het zal inderdaad wel van de rui komen.
Charlie heeft er ook last van dan kijk ik ook zowat heel de dag wat ze doet en hoe ze zich gedraagt want hier willen ze ook niet meer graag vliegen als ze zo erg in de rui zijn. Maar zolang het poetsen en eten en klimmen doorgaat zit het wel snor. En een zieke valk zit niet hoog op een schommel ;)
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Hoi hoi!!



Ik dacht weet je wat, ik ga nog eventjes reageren op al die berichtjes die de afgelopen dagen allemaal in mijn dagboekje zijn geschreven. Had ik gisteren nog geen tijd voor gehad, ik had zoveel bij te lezen in de dagboekjes van anderen.  :D
Nu ben ik aan het terug lezen vanaf waar ik nog moet reageren en kom er achter dat een heel groot deel, berichtjes zijn waarin meningen worden gegeven over het wel of niet meenemen van Diégah en "fijn weekend" wensen. Nou bij deze allemaal bedankt voor de lieve wensen en uiteraard ook voor jullie meningen, ik zal daar niet meer op gaan reageren, ik heb uitgelegd waarom ze is mee geweest en heb ook al vertelt hoe het weekend is gegaan en wil dat stukje hierbij afsluiten.  ;)


Voor degene die het interesseren, de Roodborstjes zijn anderhalve week geleden uitgevlogen. Ze hebben het alle zes gered.  :D Ik zal van de week nog eventjes de foto's die mijn schoonzusje had gemaakt op de usb-pen zetten, en daarna hier plaatsen.



Gisteren keek ik vanuit de kamer van Sanne naar beneden en ik zie ineens een duif helemaal met zijn vleugels wijt door de tuin heen paraderen. Dus ik denk, hihi, die is bang van het konijn en probeert hem zo te imponeren, tot ik ineens zie waar hij voor paradeert. Op de grond net onder de volière/kooi liep een wit met blauw grasparkietje de rotzooi wat uit de volière is gevallen op te eten.  :-\ Ik dus roepend naar beneden, er zit een parkietje in de tuin!!! Onderweg een keukenkleed gepakt, ik denk dan kan ik als ik in de buurt kan komen dit over hem heen gooien en is iets makkelijker vangen. Helaas was hij al geschrokken van iets en naar de tuin van de achter buurman gevlogen op het moment dat ik in de tuin was.  :'( Daar heb ik hem nog een kwartiertje gezien, eerst in een meters hoge conifeer en later nog eventjes het vers gestrooide graszaad opetend. Toen vloog hij weer weg. En ik heb hem niet meer gezien, helaas.
Voor de zekerheid heb ik nog wel een kooitje neergezet voor hem met water en voer en uiteraard het deurtje open. I.v.m. duiven, kraaien, merels en muizen durfde ik het voer niet open en bloot neer te zetten.
Ik ben heel erg benieuwd!!

Valkjes!!

Met Pablo gaat het nog steeds hetzelfde, hij vliegt, eet en poetst zich gewoon maar als hij ergens gaat zitten zit hij bol en sipjes. Ik denk dus hetzelfde als jullie, het zal de rui wel zijn. Ik heb gisteren toch voor de zekerheid papier op de bodem gedaan maar er lagen vanmorgen allemaal keurige poepjes op. Uiteraard hou ik hem in de gaten en zal ze straks allemaal weer eens Multi-vitamines door het water heen doen, dit kregen ze eerst om de dag i.v.m. Noa maar nu die tegenwoordig alles eet, is het eigenlijk niet echt meer nodig.Ik zal ze nu de komende weken maar eventjes allemaal wel geven, kan immers geen kwaad en is een extra oppepper voor degene die in de rui zijn.

Fleur is nog niet echt in de rui, alhoewel zij wel een grote staartveer al aan het verwisselen is. Wel is haar vliegconditie weer wat slechter, ze is immers weer 120 gram.  :-\  Ons vreetzakje. Verder is Fleur wel wat humeurig tegen de dames, Rocky, Coco en Diégah. Tegen haar zussen, Chica en Noa is ze nog net zo lief als anders, dit is echt een eenheid, zo close als die zijn. Maar de andere vormen schijnbaar toch een gevaar voor haar relatie met Pablo.

Met Chica gaat alles goed. Zij zit mooi in de veren en is een erg lief en makkelijk valkje en ook tegen andere valkjes erg verdraagzaam. Met zus Fleur en Noa heeft zij een erge sterkte band maar naar de twee mannetjes kijkt zij niet om. Ben wel heel erg benieuwd hoe dit in de toekomst gaat, over een paar weken gaat haar zus Noa namelijk naar de dames kooi. Misschien dat Chica dan open gaat staan voor de mannen.  :P Maar och, ze is nog erg jong, pas 9 maanden. En wie weet zit haar prins op het witte paard er wel niet bij. Er komt nog één mannetje, waarvoor zij ook zou mogen kiezen, een zwaar bonte witmasker, misschien is dat de ware voor Chica.  ;)

Rocky is bijna klaar met de rui, nog enkele staart veren maar die kunnen ook best in de volgende rui verwisselen, Pablo heeft ook niet alle staartveren en slagpennen verwisseld in de eerst rui. (was duidelijk te zien omdat dit de lichte veren waren van een geparelde en nu zijn verruild voor donkere) Verder is Rocky, ook een erg mooie forse valk, die mooi strak in de veren zit. Rocky is een heel erg makkelijk valkje wat wel kattig doet tegen andere valkjes die in de buurt komen. Het is echt een éénling, die lekker haar eigen gangetje gaat maar toch wel graag bij de andere is. Als ze los is komt ze af en toe even lekker een kroeltje halen of gewoon bij je zitten om vervolgens weer naar de andere toe te gaan. Misschien nog niet eens zo verkeerd dat ze niks heeft met andere valkjes, aangezien ik voor haar toch een vrijgezellen bestaan voor ogen had samen met Noa en eventueel Coco.  :D

Over Noa heb k eigenlijk weinig nieuw, ze eet alles, hoeft niet meer geknipt te worden. En weegt elke dag(ik blijf haar gewoon wegen) tussen de 88 en de 93 gram. Haar lichaampje is al helemaal met nieuwe mooie witte veertjes. alleen haar slagpennen is ze  nu aan het verwisselen en ik hoop dat ze snel haar staart ook gaat verwisselen want daar heeft ze zeker, 6-7 afgebroken veren, van de 12 is dit dus best veel.  :o Toch typerend voor Albino's die zwakkere veren, ook Eros mist er al 2-3 in zijn staart.

Weinig origineel maar ook Coco is in de rui, ook zij heeft haar lijfje al weer bijna helemaal in de nieuwe veertjes en is nu haar koppetje en nekje nog aan het ruien. Ik verwacht gezien haar leeftijd, 7 maanden, dat ze ook haar staart nog zal moeten verwisselen, ikzelf heb maar 2 veren gevonden, maar ze was al in de rui toen ze bij ons kwam wonen. Ze is dolgelukkig dat ze kan vliegen, nu haar gekortwiekte slagpennen zijn verwisseld maar toen ze gisteren na een heel weekend in de kooi te hebben gezeten lekker mochten vliegen, kwam ze na 3 rondjes toch eerst even lekker bij me zitten kroelen, zo lief.  :-* :-* Ook Coco kroelt alleen maar met ons en wil ook geen andere valkjes heel erg dicht bij haar hebben. Alhoewel ...... ze is wel een beetje verliefd op Pablo, alleen die ziet haar niet staan, misschien dat hij haar wel zou mogen kroelen als hij zelf wilde.

Eros is nu ruim 4 maanden en ik zou blij zijn als ook hij in de rui is geweest, op dit moment zit hij erg slecht in de veren, je ziet zijn oortjes en zijn buikje schijnt bijna door de veertjes heen. Ik denk de combinatie albino en geplukt zijn door de ouders, Diégah heeft het namelijk veel minder en was ook heftig geplukt. Maar .... het zal best wel goed komen.  :D Verder wordt het al een echt vent, die lekker van alles(speeltje) en iedereen aan het versieren is. En Lin, nee hoor hij is niet vervelend hoor, ik kan er wel van genieten. Echt muzikaal is hij niet, ik kan nog geen deuntje of melodietje herkennen en echt sjans heeft ie ook nog niet maar hij vermaakt zich wel en dat is het belangrijkste. Deze week gaat hij mee naar de wc met Diégah en mij, kijken of ik hem niet ook iets tammer kan krijgen.

En dan als laatste mijn kleine meisje, Diégah. Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen was ze een paar grammetjes afgevallen het weekend maar die waren er gisterenavond al weer aan. Het is dan ook zo'n snoepkontje, ze lust werkelijk alles, gewone valkparkietenzaadjes eet ze nu volledig, trosgierst is alleen nog maar een lekkernij die ze net als de andere af en toe een keer krijgt, verder eet ze al brood, soepgroente, appel, witlof en gisteren peterselie en bieslook. Meer soorten hebben ze nog niet aangeboden, vandaag mag ze broccoli proberen.  :-[
Vliegen gaat erg goed, ze kan makkelijk 3-4 rondjes door het huis om vervolgens te landen op de grote kooi of één van de andere speeltjes waar de andere valkjes ook graag zitten. Als ze los is kan ik haar gewoon makkelijk pakken, opstappen gaat ook maar ze vliegt dan wel gelijk weer weg. Het tam maken gaat dus gewoon op de toilet verder, waar ik haar inmiddels heerlijk kan kroelen en kussen, daar is ze erg gek op mij en vindt het heerlijk om bij me te zitten. Eigenlijk wilde ik haar nog niet laten vliegen omdat dit het tam maken niet bevorderd maar heb besloten dat het geluk van mijn valkjes boven aan staat dus gaat ze lekker met Rocky, Noa en Coco los.  :D Dan maar iets minder tam.  ;)
Het meeste trekt ze naar Rocky als ze los is en gaat zelfs bij haar zitten bedelen (heb ik nog een klein stukje film van), uiteraard moet Rocky hier helemaal niks van weten.  ;D ;D
Op een paar pennetjes na in haar nekje, zit ze alweer helemaal in de nieuwe veertjes. Eindelijk kan ik het eindresultaat zien en ik moet zeggen ik ben er heel erg tevreden mee.  :D Het is een erg mooi valkje, die een leuke aanvulling is in "mijn collectie".  ;) Het is een super lekker ding en ik ben dan ook nog steeds verlied op het lieve koppetje.  :-*



Zoals de meeste hier wel zullen hebben gelezen is Riny op dit moment heel erg druk met de verzorging van Jan en al hun diertjes. Riny heeft me ooit vertelt, geen bericht is goed bericht!! Ik heb niks gehoord dus ga ervan uit dat met Yellow ook alles goed is. Hij/zij is afgelopen zaterdag 2 weken geworden.



Een tijd geleden heb ik hier al een stukje geschreven dat er bij Bianca een nestje bonte witmaskertjes was geboren. Ik sta bij haar op de reserveringslijst voor een zwaar bonte witmasker MAN zonder cinnamon. Het kleintje is nu 19 dagen en binnenkort zal duidelijk zijn of het een mannetje of een popje is, krijgt het pareltjes dan wordt het een popje.
Dit is een foto van een paar daagjes geleden.


Lekker ding hè??



De kids!!

Afgelopen donderdag was het wel even schrikken hier. We kregen een telefoontje van de GGD i.v.m. de Kinkhoest van Thomas.  ??? ??? Heel erg vreemd natuurlijk omdat ik maandag van de huisartsassistente te horen had gekregen dat het neusuitstrijkje had uitgewezen dat Thomas GEEN Kinkhoest had of heeft gehad. Dus ik gelijk de huisarts gebeld, min of meer trillend van woede. Wat blijkt nu, de assistente heeft de uitslag besproken met de dokter in opleiding en die wist niet dat er ook nog een parakinkhoest was. Er schijnen dus 2 soorten te zijn en degene die Thomas heeft is dus een hele zeldzame en kende zij niet.  :-\  Sanne die is begonnen met het verschrikkelijk hoesten tot stikkens toe en ik hebben het waarschijnlijk ook gehad en zijn er al van genezen, Jasper heeft hem tot nu toe niet gekregen, waarschijnlijk omdat hij de vernieuwde DKTP-enting heeft gehad, die beter beschermd. En Ed hoest op dit moment zijn longen uit zijn lijf en heeft dus vrijdag ook een neusuitstrijkje gehad. Omdat Kinkhoest heel erg gevaarlijk is voor hele ouwe mensen en babietjes onder een jaar hebben we wel iedereen die met ons in aanraking is geweest en in die categorie valt op de hoogte moeten brengen. De incubatietijd is tot 6 weken. Daar belde de GGD dus voor.



Verder iedereen bedankt voor het meekijken naar Pablo. Ik ben enigsinds gerust gesteld. Ook ik denk dat het de rui is. Net wat jullie schrijven, een valkje wat klimt, eet, zich poetst en schommelt is niet echt ziek. En dan hebben jullie hem nog niet eens zien vliegen, een F-16 is er niks bij.  ;) ;D ;D

Nou, ik heb nog een stapel foto's en filmpje. Die ga ik nu allemaal uitzoeken, verkleinen en uploaden. Ik heb een beetje vrij.  :P Sanne is op school, Thomas naar de peuterspeelzaal en Jasper ligt te slapen.  8)
Ik verwacht de foto's, als er niks tussen komt, vanavond te plaatsen.  :D

Doei doei!!  :-*[/size][/i][/b][/color]




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Wat is Pablo toch een beauty  :) Zo, dat moest ik even kwijt  ;D

Ik snap dat je je zorgen maakt. Als ik een van mijn valkjes zo zie zitten, hou ik hem ook altijd goed in de gaten. Maar beter een keer te veel gevraagd dan te laat zijn, toch?
Hij lijkt in elk geval levendig genoeg. Houdt hem goed in de gaten en verwen hem maar lekker. Ik hoop dat het inderdaad alleen de rui is.

Knuffie aan Pablo, omdat hij niet lekker is en een knuf aan jou, omdat je je zorgen maakt  :)

Groetjes,
Monky




Monky

Je had ondertussen een hele update gegeven...kom ik achter de feiten aan hobbelen... :-[ Ach het was goed bedoeld  :)

Wat vervelend met die kinkhoest  :( Ik hoop dat alles en iedereen er weer gauw bovenop komt  :-\

Wat een lief dotje is het. Ik hoop dat hij geen parels heeft dan maar hahaha. Het is zeker een lekker ding  :-* ;D

Ik denk dat ik morgen dan pas de foto's zal zien  :(
Nou ja, dan heb ik iets om naar uit te kijken  ;D

Groetjes,
Monky


caro

Hoi Caroline,

Wat een gedoe met die kinkhoest :(. Ik hoop dat jullie er allemaal snel vanaf zijn en gauw beter worden.

Beterschap voor jullie allemaal.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Roosje

Citaat van: Caroline op  6 juni 2006, 14:20:13
en ik hebben het waarschijnlijk ook gehad en zijn er al van genezen.



I used to be a schizophrenic, but we're okay now ;D

marilyn

hoikes caroline

ojeetje de kinkhoest  :-\ ik hoop dat jullie er allemaal snel vanaf zijn want constant hoesten is al niet leuk maar zo'n zware hoest put je lichaam verschrikkelijk uit hé  :-\
dus veel beterschap voor jullie allemaal

groetjes marilyn

ps ook ik hoop dat het kleintje geen pareltjes krijgt  ;)

Caroline



Films.


Klik op onderstaande foto's,
om de 5 films te zien.




Diégah doet gek!!  ;D ;D




Diégah op het speelrekje.




Coco, Rocky & Diégah op het speelrekje.




Coco, Rocky & Diégah op de driehoek.
Let op het bedelen van Diégah bij Rocky.  ;D




5 witmaskertjes op speelrekje.






Foto's.




Vijf witmaskertjes op visite bij Diégah.


Chica, Fleur & Pablo bieslook en peterselie eten


Noa aan het snoepen van Diégah's trosgierst.


Uiteraard dikke Fleur ook.  :P


Diégah: "Kijk vrouwtje, ik doe gek."  ;D ;D


Diégah.


Mijn mooie meisje.


Lief!!  :-*


Peterselie en bieslook eten.


Rocky & Diégah in gesprek.


Coco lekker kroelen bij Ed.


Nestzusjes Chica & Noa.


Lief.


:-*


Voor de fans ....


...... Harry!! (  :-\ helaas een beetje bewogen).


Het kleintje van Bianca.


Ik zie geen parels.  ::)


Wat een lekker ding.  :-*



Dit waren ze dan weer!!  :D

Heel veel kijkplezier.  ;)

Voor straks welterusten!  :-*[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.