## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

TC

He die Kaat waar ben je nou ?
Jij maar klagen dat ik niet reageer doe ik dat wel met een lang berichtje krijg ik niets terug !!!!!!!!!!!!!
Gaat het wel weer met die Pablo ?
Nou ik sta in de wacht op een tegenberichtje van jou oke
See you gtoetjes TC  :-*

bobbie

Hoi Caroline,

Zoals beloofd foto's van je 2 lievelingen  ;):





groetjes, Nel :)


Caroline



Ach!!

Wat lief, zo vertederd als Renzo kijkt naar Chila. En heel voorzichtig aaien.

Echt geweldig!! Bedankt.  :-*

Ben er erg blij mee.  :D



Voor Cis en de andere,

alles goed hier hoor, alleen druk druk druk.

Drie kindertjes die niet zo lekker zijn en een man die de hele week heeft gewerkt en 5 x sportles heeft moeten geven. Maar nu is iedereen vrij.

Vanavond kom ik hier weer reageren en foto's plaatsen.  :D[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

Hallo Caroline,

goh ik heb het nou nooit druk ;).
Doe rustig aan en geniet van een lang weekend.

gr Esther

Monky

Hi Caroline,

Je hebt me weer heerlijk verwend!!! En Nel ook!!!!
Ik kan weer goed het weekend in.
Ik zat even te overwegen een aantal foto's te quoten, maar ik vind ze allemaal geweldig, dus laat ik dat maar niet doen  :-[ :-X ;D
Coco en Rocky hebben het wel naar hun zin, dat is heeeeeeel duidelijk te zien. Echt fantastisch!

Doe rustig aan hè! Morgen is er weer een dag. En weet je? Overmorgen ook!

Groetjes,
Monky


bobbie

Citaat van: Caroline op 14 april 2006, 13:09:43


Ach!!

Wat lief, zo vertederd als Renzo kijkt naar Chila. En heel voorzichtig aaien.

Echt geweldig!! Bedankt.  :-*

Ben er erg blij mee.  :D




;D

Ik zal je even laten zien hoe hij was net voor ik Chila aan hem toonde:

::) ::) ::)







De foto dat ie op het tafeltje klom is bewogen. Dat ging zo snel. Terwijl ik indrukte klom hij erop, vandaar bewogen want ik waarschuwde hem direct dat dat niet mag. ::)

;) ;) ;)

Het beste met de kindjes en fijne Paasdagen.

Groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi Buuv
de filmpjes kon ik niet goed zien , zal wel aan mijn p.c liggen ze stonden iedere keer op pauze, het derde filmpje kon ik gelukkig wel goed zien . en weer hele mooie foto`s de kroel foto`s super.
Heb jij een aparte vogelkamer of staat alles in je huiskamer ?

Groetjes Gonnie




Mariska

He Carolientje,

Ik zeg tegen jou nu maar hetzelfde als jij tegen mij; doe jij ook een beetje rustig aan ;)
Ik sluit me helemaal bij Monique aan, morgen weer een dag.

Ik ben even lekker gaan zitten voor je filmpjes en ze waren weer hartstikke leuk :D
Fleur heeft gelijk dat ze maar met haar zussie gaat kroelen nu haar man haar in de steek laat ;)

Zilver ziet er weer hartstikke goed uit en hij brabbelt ook heel lief :-*

Eros voelt zich duidelijk al helemaal thuis en word al steeds behendiger ;)

En Pablo is net mijn Bink zo lief als dat hij in de ring zit :-*

Je foto's waren ook super!
Vooral die douchefoto dat ze met zijn drieeen langs elkaar heen keken ;D

Geef Jasper maar een dikke knuffel!
Ik hoop dat zijn tandje en kies er snel door zijn ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline



Kleine update met morgen  foto's!!  :D




Gisterenavond hadden we klassenavond van Sanne op school. Een toneelstukje en spelletjes doen voor de kindertjes en hun papa's en mama's.
Was erg leuk en ik heb er straks een paar foto's van.

Verder was Sanne vorige week 1 dag thuis na een nacht met koorts en flink slijm ophoesten, maandag op dinsdagnacht had Thomas koorts en was flink aan het ijlen en afgelopen nacht en nu weer heeft Jasper koorts en hoest zijn longetjes uit zijn lijfje, vandaag heb ik Jasper ook weer Ventolin laten puffen, hij piept namelijk aardig tijdens het ademhalen. Ook komen er eindelijk tanden en kiezen aan, vooronder zit er 1 tandje onder een dun laagje vel en aan beide kanten zowel boven als onder zag ik vandaag, komen er kiezen, 4 dus in het totaal. Op alle andere plaatsen zitten allemaal dikke bulten dus ook daar tanden en kiezen in aantocht. Volgens mij komt straks bijna alles tegelijk, en dat is dan ook regelmatig aan zijn humeurtje te merken. Hij heeft er erg veel pijn aan.
Foto van gisterenavond.


Zijn haartjes helemaal nat van het zweten door de koorts.

De afgelopen nachten waren ze alledrie wakker geweest, helaas omstebeurt.  :-\  Eén nacht sliep ik zelf eindelijk om kwart over 6, terwijl  mijn wekker om 7 uur stond, dit was eerlijk gezegd geen lolletje. Eerst Jasper een paar uur wakker vanaf half 12, toen die sliep om half 3 werd Sanne wakker en toen die om half 4 sliep was Thomas inmiddels alweer een half uur wakker tot 6 uur en Ed en ik konden elkaar niet afwisselen want Ed was zelf ook wakker, die was werken, had nachtdienst, alleen kon hij gaan slapen om half 8 en ik moest met de kids aan de gang.  :(

Maar nu hebben we lekker een paar dagen vrij, Ed hoeft pas weer dinsdag te gaan werken, Thomas heeft ook dinsdag middag weer peuterspeelzaal en Sanne is dinsdag nog vrij, studiedag.

Met de valkjes gaat het goed, Noa weegt inmiddels weer 90 gram, ik heb haar nog steed niet geknipt omdat ze nog steeds aankomt en ze dus nog steeds goed kan eten ermee. Haar onder snaveltje ziet er niet uit op dit moment zolang is hij, maar volgens mij kan ze er dan wel het beste mee eten, dus ik laat het maar even zo. Pablo is ook weer wat actiever, ik denk dat ie gewoon moe was van de hele dag zich uit te lopen sloven. Hij is in ieder geval weer de ouwe en liep vanavond Noa te versieren,  :-\ de ouwe viezerik, die had hij nog niet gehad. Fleur trekt op dit moment veel met haar zusje op en Chica gaat sinds we hier een popje erbij hebben wat fluit steeds meer de fluitjes van Rocky nadoen samen met Pablo, dus dat is wel gezellig. Eros wordt steeds meer een grote stoere vent, en zit lekker in zijn eentje zijn stembandjes uit te proberen, om te kijken welke geluidjes hij allemaal kan maken. Is wel heel erg grappig om te horen. Ik had met mijn mobieltje een paar filmpjes ervan gemaakt maar kan ze helaas zelf niet afkijken op mijn pc, ik heb geen programma die 3-GP bestanden ondersteunt.  :-\ Ik zal eens kijken of youtube ze wel kent. Rocky is lekker vrij aan het worden en zit vaak lekker samen met Coco bij me. sinds 2 dagen mag ik haar ook kroelen, maar wel alleen onder haar voorwaarden, hihi!! Bij Rocky is inmiddels 1 van de 2 langste staartveren weer aangegroeid, toen hij bij ons kwam had hij er geen, tenminste die voorbij de andere veren was gegroeid, nu dis weer 1, de andere heb ik nog niet kunnen vinden. Als Rocky en Coco bij me zitten dan komt Noa er ook gezellig bij zitten. Het gaat heel erg goed, deze 3 samen los te hebben apart van de anderen alhoewel ik er ook geen last van heb als ik ze alle 7 los heb.  :D En dan als laatste kroellie Coco, dit is de grootste kroelkip die ik hier heb, het liefste de hele dag, maar daar heb ik natuurlijk geen tijd voor, maar ook Ed of Sanne mogen het wel eventjes van me over nemen hoor.  ;) Ik heb gisteren eens eventjes onder haar vleugeltjes gekeken en zag aan beide kanten 3-4 nieuwe pennetjes van een cm of 4 zitten op de plaats waar de laatste slagpennen horen te zitten en waar bij haar dus niks zit omdat zij was gekortwiekt. Ik denk dus nog een maandje en dan zal ze niet meer hoeven te fladderen maar kan ze lekker met de andere mee vliegen. Vandaag was trouwens wel lief, ze was eventjes van mijn schoot af gefladderd en was achteraan in de huiskamer terecht gekomen, toen kwam ze mooi naar me toe gewandeld, sprong op mijn schoen en klom via mijn broekspijp mooi omhoog, zo weer op mijn schoot.  :D  :-*



Hoi Gerda,

Jij mag trots zijn hoor, dat de enige echte Grisha bij jou woont, ik vind het een machtig mooi beestje.  :D



Hoi Maris,

Ik zal zeker doorgaan, heb nog steeds "fans". Hihihihi!!  ;D
En weet je, mooie valkjes, mooie foto's daar weet jij alles van, toch??  ;)



Hoi Caro,

Dank je wel hoor voor je lieve berichtje, fijn dat je het leuk vind in mijn dagboekje, ik doe mijn best.

Straks weer foto's.  :D



Hoi Nel,

Ik had je al geIMd, maar zeg het ook nog eventjes hier, ik vind het heel leuk je weer te zien in mijn dagboekje, en dan wordt ik nog lekker verwend door foto's van mijn 2 lievelingen, Chila en Renzo.  :D Bedankt!!  :-* 
Renzo nog steeds lekker ondeugend, de boef, en Chila uitgegroeid tot een prachtig wit valkje, dank zij jou hulp en liefde.  :D



Hoi Ankie,

Helaas heeft niemand me kunnen helpen met mijn vraag over Pablo, maar gelukkig is hij alweer aan het opknappen. En of er nog ooit een echte "Grisha" komt, ik weet het niet hoor, de kans is erg klein, weten Lin en ik.  :-\



Hoi Cis,

Daar ben ik dan eindelijk weer, maar of je het vandaag nog leest, ik weet het niet, het is al laat denk ik als dit berichtje af is.  ;)

En je schreef dat Pablo waarschijnlijk zijn hart achterna gaat, nou ik weet niet wat hij achterna gaat maar hij vind gewoon alle valkjes spannend. Maar meer als ze stalken doet hij niet. Tenminste bij Eros, Rocky en Coco. Bij Fleur, Chica en vanavond voor het eerst ook bij Noa gaat hij hele "mooie" serenades geven. En daar blijft het dan ook weer bij. Dus ik denk, dat hij denkt dat hij in een commune (schrijf je dat zo??  ::) )woont. Het enige probleem wat Pablo wel heeft is dat er geen eentje echt voor hem open staat, alleen Fleur, de rest moet niks van hem hebben vooral Rocky niet.  ;)
En of mijn dagboekje straks spannend gaat worden wat betreft het liefdesleven van mijn valkjes, ik weet het niet hoor, op dit moment heb ik er 7 en is het één grote gezellige groep maar "echte liefde" ........ nee, dat kennen ze hier nog niet.  :D

Plaats jij de volgende keer eens een verhaaltje over "jouw" vogeltjes?? Dan zet ik jou leuke foto's erbij.  ;)

PS. niet zo ongeduldig als ik niet meteen antwoord hoor, ik ben een drukke huisvrouw/moeder.  ;D



Foei Roos, niet willen MSN-en maar nog wel in mijn dagboekje komen genieten van mijn foto's.  ;D



Thnx Rianne.  :D



Bedankt Marga,

gezellig hè?? Dat zijn mijn 2 grasjes.  :-*



Hoi Wendy,

Ik had je IM gelezen en ga er van het weekend eventjes voor zitten om het te beantwoorden.  ;)
Ik kan me voorstellen dat het heel erg moeilijk voor je is om Rocky en Coco zo te zien op foto en film. Dat is ook de reden dat het voor mij moeilijk is ze hier te plaatsen omdat ik weet dat jij er veel verdriet van hebt om ze te zien. Maar ook weet ik dat je geniet om ze te zien, allemaal erg dubbel. Jij hebt vast zo'n gevoel van aan de ene kant fijn dat ze het zo goed doen en het zo gezellig hebben bij ons maar aan de andere kant ook zoiets van potver zo lekker kroelen en vrij zijn mag alleen maar bij jou, waarom doen ze dat nu ook bij iemand anders. Tenminste ik kan me voorstellen dat het wel een beetje zo voelt. Een soort jaloezie, maar dan anders.  :)
Sinds een paar dagen mag ik ook Rocky lekker kroelen maar net wat jij ook al schreef, alleen als zij wil, een dametje met een eigen willetje, ze kan ook zo lekker verwaand ergens gaan zitten mooi wezen, de muts.  :-*
Coco heeft hier ook al de bijnaam "kroellie" wat een lekker ding is dat zeg, zo lief. Ze kruipt af en toe helemaal in me. En als ik de kamer in kom wordt ik ook luid toegeroepen door haar, op een speciaal fluitje wat ik naar haar deed en wat alleen zij beantwoord.  :D Verder gaat het erg goed met de dames, omdat ze heel erg in de rui zijn krijgen ze op dt moment elke dag een douche en vinden dit wel redelijk, ze gaan niet echt uit hun dak maar dat doen de andere 5 ook niet. En ze eten ook al redelijk goed wat de pot schaft,  :P na eerst toch wel eventjes zoiets te hebben gehad van , jeetje wat gooi jij nu weer allemaal in onze bakjes. Hihihihi!!
En kijk eens wat Coco gisteren deed de ondeugd.





Maar dat mocht ze niet hoor, geen suiker, dat is niet goed voor haar.  ;)

Kortom, ik kan me voorstellen dat jullie ze verschrikkelijk missen, jullie hebben ze opgevoed als een lekker stel valkjes en ik ben dan ook heel blij dat jullie ze mij hebben toevertrouwd.  :-*
Ik zal proberen zo veel mogelijk leuke foto's en films van ze te plaatsen en als ik ooit iets moet toesturen op cd-rom, zodat je de originele hebt dan hoor ik het graag hoor.

Een dikke kroel van Coco en een verwaande blik van Rocky, die had namelijk geen zien in kroelen vandaag.  ;)
Hier nog eentje speciaal voor jou.


Rocky en Coco lekker samen met Noa bezig.



Hoi Esther,

:-[ Inderdaad, een boekje over kweken met valkparkieten. Ik was aan het lezen over hoe mutaties overerven maar ik blader regelmatig in vogelboeken hoor, ik heb er een hele stapel.  ;)
En jij hebt nooit druk?? Volgens mij heb jij het veel drukker dan ik hoor, met jouw 4 zonen. Heeft Klaas een leuke verjaardag gehad vandaag??
En genieten van het weekend doe ik zeker, jij ook??  ;)



Hoi Caro,

Ik kan me voorstellen dat jij inmiddels een heel ander beeld hebt bij grasjes. Wel fijn voor Mitchell dat hij er nog een tam binnen heeft. Ik geniet verschrikkelijk van het gezellige kwetter van mijn grasjes maar tam zijn ze verder niet.



Hoi Monique,

Fijn dat je weer lekker je weekend in kan.  ;)
En inderdaad, Rocky en Coco voelen zich best al wel thuis hier, gelukkig.
En morgen weer een dag?? Dat klopt.  :D



Hoi Gonnie,

Jammer dat je de filmpjes niet kon zien, ze zijn zo leuk.
Maar gelukkig heb je wel kunnen genieten van de foto's.
En ik heb geen aparte vogelkamer hoor, alles staat hier gezellig in de huiskamer.  :D ::)



Hoi  Maris,

dank je wel.  :-* terug van Jasper.



Helaas heb ik op dit moment teveel koppijn om de foto's uit te zoeken, te verkleinen en te plaatsen. Migraine, jeps het is weer mijn week.  ;)
Morgen weer een dag. Toch??
Maar hier alvast 2 mooie foto's van Eros en een lief heel kort filmpje van Eros zijn gefluit, alhoewel je goed moet luisteren om hem door het gefluit van de grasjes heen te horen.
Ik weet niet hoe de kwaliteit van zowel film als foto's zijn want ik heb ze gemaakt met mijn mobieltje.  ;)

Klik op het kleine fotootje om het filmpje te zien.[/size][/i][/b][/color]


Eros fluit.



:o


:-*


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Wat veel berichten en antwoorden weer, krijg niet eens de tijd om alles te verwerken :o.
Als ik wat meer tijd heb (na het paasweekend), hoop ik alles nog eens grondig door te lezen :D.
Maar ik blijf je dagboek een van de leukste te vinden hier.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

carco

Hoi

Wat is ie mooi!!
Alleen bij het filmpje zie ik Eros zijn snavel wel bewegen, maar hoor alleen de grasjes maar :-\
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



;D ;D ;D ;D ;D

Klopt!!
Het lijkt er erg veel op.
Hij imiteert de grasjes min of meer.
Als je het weet, hoor je verschil.  ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

Hallo Caroline,

Wat een gedoe he met al die kiezen en tanden :(
En ook nog koorts pff jij zal wel op zijn.

Lekker een paar daagjes rustig aan doen gezellig. Hier heeft er maar 1 vrij dinsdag (is ook genoeg hahah)
Wat een raar gehoor dat fluiten van Eros ;)

:-[uhh ik heb maar 1 boekje over valkjes lang leven internet ;D

Geniet lekker van het eierweekend en sterkte met "deze week"

gr Esther

Caroline



Foto's.


Drie foto's van de klassenavond bij Sanne op school. Het thema was:

Snoepies & poepies!!



Hier zelf een snoephuisje maken.


Niet koekhappen maar snoephappen.


Maar uiteraard ook poepies rapen. Met een schepje anders krijg je vieze handen.  :P ;)


's middags op school was ze al bloem geweest, zie haar geschminkte snoetje.


Haar tong naar buiten van inspanning.  :P


En lief tegen Coco praten, en die geniet maar.  :-*


Soms is Coco ook wel ondeugend, dan pikt zij mijn schelpjes uit de schaal.


Of zij bijt ze kapot.  >:(


Niet leuk, mijn aparte schelpen ........


...... allemaal zelf gevonden door Sanne in Schotland.


Foei Coco, nu is het genoeg!!  >:(


"Oké!! Dan pak ik deze wel."


Pablo & Coco.
Zie bij Pablo nog de 3 witte staartveren die hij nog moet verruien.
Als je goed kijkt bij Coco, zie je onder haar vleugels, de nieuwe pennetjes die er voor gaan zorgen dat ze straks kan vliegen.


Rocky, Noa  en Coco.


Rocky, Coco en Noa.


Pablo mooi zitten op mijn "Ugs".


Clos-upje Noa kijk hoe wit ze al wordt.


Toen Rocky kwam, zag je geen langste staartveer, kijk nu eens.  :D


En als laatste een hele gekke.  :P
Coco nepvliegen op mijn hand.  ::) ;D



Dit waren ze weer, veel kijkplezier!!  :D[/size][/i][/b][/color]




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico