## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Caroline,

Vooral doorgaan hoor met je foto's en filmpjes :D
Het was gewoon rustig steeds.
Bij mij ook :(
Ze vinden ons vast nog wel aardig hoor ::) ;D

Je foto's waren weer erg leuk, vooral de gaapfoto's van Coco.
Die close-up van Rocky is ook super!

En jou Grisha komt er echt wel hoor ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

caro

Hoi Caroline,

Ik sluit me aan bij Mariska.

De foto's en filmpjes zijn juist heel leuk, NIET mee stoppen.:'(.
Ik ga ook een poging wagen om een filmpje te plaatsen maar het is mij nog niet gelukt.

Vooral doorgaan hoor, ik vind het altijd leuk in jouw dagboek. ;)

Groetjes

de jongste ;D ;D
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

bobbie

Gekke Caroline ;),

Natuurlijk zijn we je vogels en kindjes niet zat. We zijn toch gek op je verhalen en foto's? Dat weet je toch.

Niet vergeten hoor.

Ik heb genoten.

Doei, Nel :)

Ankie

Hoi Caroline

Helaas kan ik je niet helpen met je vraag over Pablo .
Maar hij zou best wel een beetje liefdesverdriet kunnen hebben . Hou hem in de gaten zou ik zeggen en ik hoop dat iemand anders je er wel bij kan helpen !

Jammer dat er weer geen Grisha voor je is ,maar die komt er ook nog wel !

Groetjes van Ankie

bobbie

Hoi Caroline,

Je verwend ons altijd zo met foto's. Nu krijg jij een foto van mij;

Witter dan wit, kleine Chila is groot geworden:

Als je het leuk vindt zal ik vrijdag wat foto's van Renzo bij je plaatsen. Als je het niet wilt, even goede vrienden, maar dan moet je dat wel even doorgeven.

Groetjes, Nel

TC

he die Kaat !!!!!!!!!!!

Wat is dat nu toch allemaal bij jou thuis ? lijkt wel goede tijden slechte tijden.
Maar zeg nu zelf als ze lekker de vrijheid krijgen wat helaas vele valkjes niet kennen!!!!!!!!! is het bijna onmogelijk omze in de liefde te stoppen . Zij denken niet aan de beste combinaties maar gaan hun hart achterna !!!
En ik merk bij mijn kinderen wel AFRADEN IS AANRADEN !!!
Mischien lijken ze wel op het baasje die doet ook wat ze zelf wil ha ha ha .
De vrijheid die ze bij jou hebben maakt het hun niet makkelijk zie je wel. Mischien een all you need is love dagboek beginnen speciaal voor valkjes dan gaan de echte liefdes knallen en is er ook geen afstand te ver ha ha ha
Maar je weet ook dat zelf koppelen niet altijd succesvol kan zijn.
Ja ik vind dit wel een moeilijk iets dat komt omdat de valk van nature ook een eigen persoonlijkheid heeft dat maakt ze als vogel zo bijzonder.
Ze hebben de gave om niet alleen de vogel taal te beheersen maar zelfs de mensen taal kunnen ze zich eigen maken UNIEK toch
En ik denk dat dit probleem in de toekomst wel meer terug keert met meerdere valken vrij door het huis..
Je kunt het ook niet vergelijken met een kweker die zal tegen het broed seizoen zijn koppels samenstellen en appart zetten maar ook daar geldt de gekozen koppel door de mens hoeft niet te klikken .
Ja en het moet ook niet zo zijn dat er over een tijdje in het valkenparadijs een stelletje ongelukkig zitten te wezen omdat de liefde die hun voelen niet op prijs wordt gesteld door de mens.
HUN EIGEN VOGEL LIEFDE WIJ ALS MENSEN WETEN NIET HOE DAT VOELT !!!!
WEL HOE HET BIJ DE MENSEN VOELT EN ZEG NU ZELF DAT VALT NIET MEE TOCH??????
Mischien een relatietherapeut ? ha ha ha
Maar ja die wil pablo mischien een vrouw aanpraten die hij niet wil !!!!!!!!!!!!!!!
Nou ik denk dat jouw dagboek nog spannend gaat worden wat liefdesleven van de valkjes betreft.
Een nieuwe serie is begonnen zij het op de computer het heet dan geen goede tijden slechte tijden maar zoiets als

ECHTE VALKENLIEFDE MOEILIJK TE VERMIJDEN !!!!!!!!!!!!!
of niet liefde op het eerste gezicht maar liefde op de andere kooi gericht.
Mensen die ooit hevig verliefd zijn geweest of nog zijn zullen met pablo mee leven.
Over een tijdje kunnen we vast lezen of dit probleem een staartje heeft gekregen.
Ik wens niet alleen jou maar ook pablo succes !!!!!
Gaat het dadelijk om de echte liefde of de gewenste sex !!!!
Verliefd zijn is en blijft voor vogel en mens  een heerlijk gevoel
Groetjes TC ;)  :'(

Caroline

Films.

Klik op onderstaande foto's,
om de 4 films te zien.

Pablo & Noa in de ring.
Hier zie je goed hoe Pablo de hele dag zit.

Chica (links) & Fleur (rechts) lekker kroelen.  :-*

Eros klimmen en klauteren.

Grasjes.

Foto's.

Zo staan de kooien nu. En zo'n zelfde kooi komt dus straks op de plaats van de dressoir en de spiegel te staan strak naast de andere en dan de kooi waar nu Rocky en Coco tijdelijk in zitten komt dan weer op de standaard te staan en daar weer naast met de grasjes er weer in.

Zilvie, nog steeds schurftmijtvrij.  :D

Lekker douchen, nou, echt genieten.

Wel lief die koppetjes, links. Chica, Fleur en Pablo.

Terwijl ik zat te lezen, duwde Coco haar kopje in mijn handen om te kroelen.  :-*

Stereokroel, van Sanne en mij.  :P
Let niet om mijn prachtige kledingcombinatie. Hihihi!!
Paarse joggingbroek met roodshirt kleurt niet echt samen.  :-[

Lief hè??

:-X

Overbelicht maar ZO LIEF!!

Coco lekker in het zonnetje ....

...... naar buiten kijken.

En uiteraard Rocky ook.

Op het kinderhekje voor de achtertuindeur.

Rocky, Noa en Coco voortaan samen los.

Noa & Pablo.

Eros.  :-*

Fleur slaapt en Chica (rechts) denkt er nog een over na.  ;D ;D

Zo dit waren ze eventjes voor vandaag, van de week de rest.  ;D ;D[/size][/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ik kom maar even opbiechten dat ik er nog ben en nog even van je foto's heb genoten ::)

Rianne

marga

hoi caroline
wat een leuke foto s
en die filmpje waren ook leuk om naar te kijken maar ook om te luisteren
lizzie en locky hebben er ook van genoten
die waren gezellig mee aan het doen
groetjes marga

Ozzie

Hallo lieve Caroline,

ik heb je net een IM gestuurd, dus je weet al het een en ander. :)

Moeilijk, maar ontzettend mooi de foto's en filmpjes, wat doen Rocky en Coco het goed bij je! Ik hoop dat je echt veel plezier van ze hebt. En ohjee, zowaar een aanbidder voor Rocky! dat zal ze wel vreemd vinden, ze heeft echt haar eigen willetje, dus ze zal pas reageren als ZIJ er aan toe is haha  ;D

Wie weet...en dan die lieve Coco, wat een schat is het toch... :-\ we missen ze behoorlijk, maar dat weet je wel denk ik.

Ik kom snel weer in je dagboekje kijken en genieten van de foto's en verhalen. Veel liefs en een kroeltje voor Rocky en Coco  :-*

Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

valkchico

Hallo Caroline,

geweldige foto's en filmpjes weer :-*.
En wat ziet mijn oog boekje lezen over kweken met valkparkieten?? ?? ?? ??
Ja we zien alllllleeeeesssss ;).

gr esther

TC

He die Nel !!!!!!!!!!!

Even een groot compliment voor de gestuurde foto was echt toppie hoor !!!!!!!!!! zal kaat van genieten SUPER FOTO !!!!
En dat voor jou van een onbekende ha ha ha
Het dagboek wordt wel heel mooi met de kwaliteit die steeds maar stijgt veel plezier jullie allemaal met de valkjes en de dagboeken groetjes van een vreemde eend in de bijt
TC vriendin van voor jullie caroline van het valken paradijs waar waarschijnlijk de liefde parten speelt bij het humeur

bobbie

Citaat van: TC op 13 april 2006, 14:08:04
He die Nel !!!!!!!!!!!

Even een groot compliment voor de gestuurde foto was echt toppie hoor !!!!!!!!!! zal kaat van genieten SUPER FOTO !!!!
En dat voor jou van een onbekende ha ha ha
Het dagboek wordt wel heel mooi met de kwaliteit die steeds maar stijgt veel plezier jullie allemaal met de valkjes en de dagboeken groetjes van een vreemde eend in de bijt
TC vriendin van voor jullie caroline van het valken paradijs waar waarschijnlijk de liefde parten speelt bij het humeur

??? ??? ???

;D ;D ;D

Groetjes, Nel

caro

Hoi Caroline,

Wat een schitterende foto's weer, en de filmpjes ook weer harstikke leuk.

Wat is Eros toch een schitterende vogel ;).

Mitchell is hellemaal gek op het filmpje van de grasparkietjes. Mitchell vindt het nog steeds rot dat we grasparkietjes hebben weggedaan. We hebben er gelukkig nog 1 binnen voor hem. Dat is echt zijn vogeltje, hij kan niet vliegen. Mitchell kan er alles meedoen, gelukkig dat is misschien een troost voor hem. Hij vindt grasparkietjes nog steeds leuk, ik iets minder :-\.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/