## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Caroline,

Geweldig dat de 2 roodwangetjes bij jou komen wonen, beter kunnen ze het niet treffen. Inderdaad heel verdrietig maar je draagt nu wel bij om het verdriet te verlichten want ze weet iig dat ze goed terecht komen.

En Jasper al aan 1 handje naar je toelopen? :o :o Geweldig  :D :D

Tot de volgende keer.

Nel :)

Riny

Hoy Caroline
Ben je al bezig met een nieuwe handtekening?
Groetjes Riny :D

caro

Hoi Caroline,

Wat een schatjes van kinderen zeg. Hoe oud zijn ze? Wat is de valk mooi geworden zeg, wat een verschil zeg. Het is een prachtige vogel, die hoop ik ooit ook nog te krijgen. Prachtig gewoon.

Wat een mooi gebaar om die vogels in huis te nemen. Wat zullen die mensen een verdriet hebben om gedwongen hun vogeltjes weg te doen.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

carco

Hoi

Ik had al wel bij Wendy in haar dagboek gereageerd maar nog niet bij jou.
Hartstikke goed van je dat je haar valkjes opwilt vangen. En zeker voor een witmaskerfan die bij hoog en laag volhield geen ''gewone'' oranje wangetjes te willen voorlopig.
Ik vind het moeilijk om je te feliciteren omdat er zoveel verdriet achter schuilt maar het is toch ook wel een felicitatie waard 2 van die beauty's erbij.
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Monky

Hi Caroline,
Wat een heerlijke foto's weer. Ik ben helemaal verliefd op jouw Eros... :-* Wat kan hij lief kijken!! Smelt smelt smelt...

Ik vind het super goed van je dat je de valkjes van Wendy opgevangen hebt. Iedereen heeft het al een keer gezegd en ik zeg het ook nog even. Niets is zo erg als je vogels weg te moeten doen terwijl je er niets aan kan doen. Jij hebt Wendy in elk geval een mooie oplossing geboden, waarbij zij ze in elk geval kan blijven volgen. Petje af.

Groetjes,
Monky

Gerda

Lieve Caroline,

Je schrijft het volgende: Ik ben er heel erg blij mee. Maar voel me schuldig hierover omdat er andere mensen zijn die intens verdriet om ze hebben. 

Zo moet je zeker niet denken. Hoe blijer je bent met hun komst, hoe makkelijker het voor Wendy is.
Je pakt haar valkjes niet af!!!! Je vangt ze op!!! De reden waarom is natuurlijk voor Wendy erg triest!! Maar dit is toch voor iedereen in de gegeven situatie de beste oplossing!!

Dus wees maar lekker blij dat ze komen.  ;)

Liefs, Gerda

Monky

Citaat van: Gerda op 29 maart 2006, 09:22:39
Lieve Caroline,

Je schrijft het volgende: Ik ben er heel erg blij mee. Maar voel me schuldig hierover omdat er andere mensen zijn die intens verdriet om ze hebben.

Zo moet je zeker niet denken. Hoe blijer je bent met hun komst, hoe makkelijker het voor Wendy is.
Je pakt haar valkjes niet af!!!! Je vangt ze op!!! De reden waarom is natuurlijk voor Wendy erg triest!! Maar dit is toch voor iedereen in de gegeven situatie de beste oplossing!!

Dus wees maar lekker blij dat ze komen. ;)

Liefs, Gerda


Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen! You go girl!!  :-*  :)

Groetjes,
Monky

gonnie

Hoi Buuv

Fijn voor jou dat je twee mooie nieuwe lieverds er bij krijgt , minder voor Wendy, maar het positieve is dat ze ze beiden kan blijven volgen en goed ook, want jij bent een van de weinige die zo uitgebreid verslag doet van haar valkjes , dus buuv gefeliciteerd.
Groetjes Gonnie




imv

 ;D
Voor een grotere reactie vandaag geen tijd.. we vieren Róbin haar 12de verjaardag vandaag (ze is morgen jarig)

Groetjes,
Irene

Caroline



Goeiemorgen!!



Jeetje,  :o ik had beloofd om te komen antwoorden op al jullie reacties, maar volgens mij ben ik een beetje achter geraakt, de eerste waarop ik nog moet reageren is nog van zondag.  :-[
Ik zal proberen er nog iets van te bakken, denken jullie waar slaat dit antwoord nu weer op, dan sla je het maar gewoon over, hihihi!!  ;)



Hoi Riny,

Je plaatste zondag een berichtje voor Sanne met elfjes. Ze was er heel erg blij mee, het was namelijk heel erg lang geleden dat zij weer eens "post" kreeg zoals ze het zelf noemt. En is dan ook wel eens boos dat haar mama zoveel "post" krijgt.  ;D
Ik moest beloven dat ik dit plaatje voor jou deed plaatsen, niet echt mijn keuze gezien je leeftijd maar ik ben bang dat ze me zeker nog gaat controleren.  ;) :D
Dus bij deze: Liefs van Sanne  :-* :-* :-*





Hoi Irene,

Jij bracht me een plaatje van een zonnetje.  :D
Jij weet precies wat ik nodig heb!!  ;)
Bedankt!!



Hoi Maris,

van jou staan er ook verschillende berichtjes dus ik zal proberen op allemaal een beetje te reageren.  ;)
Bedankt voor je lieve woorden over mijn maatje, Binky.
Ook bedankt voor de lieve woorden omdat ik Rocky & Coco in huis neem.
Leuk dat jij Coco al eens vast hebt gehad, ik ben wel heel erg benieuwd naar ze hoor.



Hoi Rianne,

Inderdaad de tijd gaat snel. Maar ook de indruk die een beestje bij je achter kan laten sta ik versteld van.
Wij zeiden het zondag ook nog tegen elkaar, is het pas 1 jaar geleden dat Binky bij ons kwam, het lijkt wel of hij hier jaren heeft gewoond. Nog zie je heb koppeltje duikelen en op zijn ruggetje vallen als hij probeerde mee te vliegen met de andere, wat hij immers niet kon.  ;)



Thanks Roos!!  :-*

En inderdaad jij wist het al, ik moest het natuurlijk met iemand delen, mijn leuke nieuws.  ;)

En ja mijn update ...... je kent me hè?? Als ik eenmaal over mijn gezinnetje of over mijn diertjes ga beginnen ........




Hoi Esther,

Dank je voor de complimentjes voor mijn foto's en onze Sanne. Inderdaad een heel lief meisje maar soms .....
dan mag je ze zo hebben hoor.  ;) Het probleem is een beetje dat ze zo ontzettend geliefd is overal, daardoor denk ze thuis ook dat ze alles maar kan en mag, helaas voor haar, ze heeft een strenge en consequente moeder.  >:( Maar inderdaad, zeker wat betreft Jasper heeft ze een hartje van goud. Gelukkig maar want die grote zus kan hij misschien nog vaak nodig hebben.  :)

En je hebt natuurlijk gelijk, ik moet veel eerder naar mijn bedje maar .... mijn grote dip heb ik zo rond een uur of half 8 - 8 en dan heb ik nog veel te veel te doen om al te gaan slapen, wassen ophangen of in de droger doen, strijken en uiteraard tussendoor nog eventjes forummen.   ;D Om half 11 ben ik dan over mijn slaap heen en weer super fit.  :-\ Ik kan vervolgens pas om een uur of 1 weer slapen, wat natuurlijk veel te laat is als de wekker om 7 uur staat.  ::)

En 3-d kaarten vind ik prachtig maar creatief?? Ik?? Misschien als ik ooit ...... oud ben en ietsje meer tijd heb maar op dit moment ben ik al blij als ik af en toe lekker kan knutselen met Sanne en Thomas.  :D Maar bedankt voor het aanbod.  :-*



Hoi Caroline(caro),

Dank je, ik ben zelf ook helemaal stapel op albino's, zo mooi wit (Noa bijna dan) en dan die mooie rode kraal oogjes.
Als je op zoek bent naar eentje. Lin heeft op dit moment 2 broertjes of zusjes van mijn Eros in het nest liggen.
Klik maar op het donsje dan kom je in het dagboek van Lin.




Bedankt voor de complimentjes over mijn kindertjes, je vraagt de leeftijden. Sanne wordt in mei 5 jaar, Thomas is pas 3 jaar geworden en Jasper is nu 20 maanden, maar doordat hij is geboren met het Downsyndroom, is hij een stuk kleiner als andere kindjes van zijn leeftijd en natuurlijk iets later met alles in zijn ontwikkeling. Maar gelukkig is hij wel gezond.  :D



Hoi Buuv Gonnie,                        

Inderdaad wordt het voor mij tijd voor het voorjaar. Lekker het zonnetje, buiten in mijn tuintje genieten van mijn diertjes.  :)

En mijn handtekening .....  die kan ik niet zelf maken hoor.  :-[ Daar heb ik iemand voor nodig die hem voor me aanpast.  :) En ik weet niet of dit nog mogelijk is, nu met weer 2 nieuwe kindertjes er bij.  :-\



Hoi Nel,

Dank je wel voor de mooie foto van Chila die je op Binky zijn dag hebt geplaatst in mijn dagboekje.
En je foto van Renzo wordt ik helemaal ontroerd van, dat koppetje van hem zoals hij naar Chila kijkt, grandioos!!  :-*

En dan natuurlijk de uitslag die je gisteren vertelde van Jolanda.
Gefeliciteerd!! Natuurlijk was een kindje met Down weer net zo gewenst geweest als Renzo maar ...... gaan we niet allemaal voor een "gezond" kindje?? Super nieuws!!  :D

Bedankt ook voor je lieve woorden omtrent de verhuizing van Rocky & Coco.

En Jasper gaat inderdaad steeds vrijer lopen in de box of in zijn bedje, hij probeert met 1 handje los al helemaal rond te lopen.  :D



Lieve Wendy,

Ook jij natuurlijk bedankt voor de lieve woorden over de Binky-special.
Had je gelezen dat de mensen hier al snel een vermoeden hadden door ons mailcontact??

Bedankt voor je lieve berichtje waarin je de forummers op de hoogte brengt van het nieuwe tehuis van je schatjes.  :-*
Gaat het een beetje met je nu?? Het is zo stil.

Heel veel sterkte meis ook voor Olaf.



Hoi Caroline,

Jij natuurlijk ook bedankt en ook bedankt voor het helpen zoeken naar een lutino MAN voor mijn moedertje.  :-*

Ja, ik heb dat ook, normaal ben ik helemaal wild van enthousiasme als er een nieuw valkje bij komt en nu is dat zo dubbel, aan de ene kant wil je het van de daken gillen dat die 2 lieve schatten gezellig bij ons komen wonen en zo snel al, nog maar 3 nachtjes slapen maar aan de andere kant wil ik er weer niet te enthousiast over schrijven om ook rekening te houden met de gevoelens van Wendy en Olaf, maar ...... als ik dit doe ben ik weer bang dat die denken .... nou die is ook helemaal niet blij normaal is ze veel enthousiaster als er een nieuw komt. Snappie het nog een beetje??  ;D
Ik probeer dus een midden weg te zoeken.  ;)

Ik leef heel erg mee met Wendy & Olaf, maar ben ook super blij dat deze 2 mooie oranje wangetjes bij me komen wonen. En hopelijk snel een plaatsje kunnen vinden in mijn valkjes harem.  :)

En inderdaad wilde ik voorlopig nog geen wangetjes, alhoewel, ik er wel een paar gereserveerd heb hoor. Maar ik krijg nu ook de nieuwe kooi erbij al met moederdag, dit is volgens mij al over een week of 6-7.  :D
En zeg nu eerlijk, dit is toch een hele mooie oplossing voor iedereen??



Hoi Lin,

Citaat van: Lin op 27 maart 2006, 13:29:04
Citaat van: caro op 26 maart 2006, 16:36:09
Hoi,

Wat mooi die witte valk, die hoop ik ooit ook nog in mijn bezit te krijgen.

Groetjes

Caroline(caro)


albino bedoel je?


Eigenlijk moeten we het Caroline)(caro) dan meteen goed leren volgens de mutatiecalculators bestaat immers de albino ook niet, de witte valk, de albino dus, noemen ze daar:

witmasker lutino   :D ;)



Hoi Gerda,

inderdaad gaat het weer iets beter met me, al hoewel, ik naast de nodige fruitvitamines ook nog wat zon nodig heb.
En Eros is zeker al helemaal thuis hier hoor, het is dan ook een lief kereltje.



Hoi Monique,

Jij ook bedankt, en rustig aan doen gaat hier niet met die 3 kleine apen van me maar .... genieten van mijn valkjes wel.  :D
Bedankt voor het lieve plaatje.

En ik weet wat je bedoelt met Eros, als ik met een camera aan kom gaat hij me heel lief aan zitten kijken, echt een charmeur.  :-*



Hoi Riny,



Hij is zeker gegroeid, en hij wordt ook zo lekker wijs op dit moment, ook leert hij steeds weer meer dingetjes, erg leuk!!  :D
Je hebt hem natuurlijk ook alweer zo'n tijd niet gezien, 3 maanden geleden. Hij is alweer 20 maanden.  :D



Hoi Mandy,

Als je Noa nu ziet .... haar buikje is nu half om half wit/grijs. Het gaat echt snel.
En ik hoop dat het afvallen door de rui komt, ik heb haar in ieder geval een extra handje zonnebloempitjes gegeven, die kan ze in ieder geval goed eten, ze woog vanmorgen toen ze wakker werd dus voor het eten 85 gram.  :-\ Vorige week donderdag nog 92 gram en 2 weken geleden nog 98 gram.  :(
Maar zoals je zegt, ik hou haar heel streng in de gaten al hoewel ik niet weet wat ik eraan kan doen, ik merk immers verder niks aan haar. Ik zal haar ook vanaf dit moment elke dag vitamines in het water geven i.p.v. 2 x per week. En ze eventjes een paar dagen geen groente geven als ze dan honger heeft moet ze wel zaadjes of brood eten. Ik hou je op de hoogte.



Hoi Natas,

Eros is zeker een heel mooi ventje geworden. Alhoewel, liefde maakt blind  8) ik vond hem namelijk al heel erg mooi.  ;D



Hoi Karin,

Leuk hè, mijn eerste oranje wangetjes. Hihihi!! Ik moet nog wel wennen aan het idee hoor. maar kijk wel heel erg naar ze uit.  :D Het lijken me zo'n ontzettend lieve valkjes, uit het verhaal van Wendy.



En Riny,

IK ben niet bezig met een nieuwe handtekening hoor. Daar heb ik jou A'damse lerares voor nodig, dat kan ik zelf niet.  ;)
En ik wil ook nog heel eventjes wachten tot Eros zijn koppetje helemaal in de veertjes zit anders wil ik straks veranderen.  ;)



Ja inderdaad Gerda, jij verwoord het goed zo.

Ik vang ze op voor Wendy en Olaf en pak ze niet af.



En och Gonnie, zo'n grote verslagen maak ik toch niet??  :-[ :P ;D ;D ;D



Is al lang goed hoor Irene.  :D

Een hele fijne verjaardag voor Róbin.

Gefeliciteerd en geef haar maar een knuffel van me.  :-*



Nog eventjes voor iedereen, ik leef heel erg mee met Wendy en Olaf, dit was ook mijn eerste reactie, hoe kan ik die mensen helpen, maar ........[/size][/i][/b][/color]

Ik ben ook dolgelukkig met deze 2 schatjes!!





En nu nog eventjes iets anders, ik heb weer duimen nodig.



Over een week weten we namelijk ook of dit kleine witmaskertje pareltjes heeft.  :P



Voor degene die over dit valkje willen lezen, klik op kleine Eros hier onder.






Nou dit was voorlopig eventjes het laatste wat ik hier getypt heb, jullie hebben anders straks een dagtaak om mijn dagboekje bij te houden.  ;D ;D ;D

Je mag ook gewoon alles over slaan en in een ander boekje gaan lezen hoor.  ;)[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Agnes

Hoi Caroline,

Wat goed dat  Coco en Rocky bij jullie een nieuw thuis vinden :D
Het zal vast en zeker goed gaan met de  fijne groep valkjes die je al hebt ;D ;D
En.....rode wangetjes kleuren heel goed bij witmaskertjes ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ozzie

Hallo Caroline,

wat een lieve berichtjes allemaal he? Echt top.  :-* En inderdaad, ik denk het ook: die wangetjes kleuren mooi bij al dat wit  ;)

Ik heb je een IM'tje gestuurd,

liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Roosje


marilyn

hoikes caroline

dat je wendy haar valkjes opvangt is fantastisch nieuws enerzijds voor jou en ja je mag best blij zijn dat ze bij jou komen hoor  ;) en aan de andere kant is het ook voor wendy een geruststelling dat ze bij jou een goede thuis gevonden heeft voor haar lieverdjes als coco en rocky eventueel ergens anders zouden terecht gekomen zijn dan zou wendy hen misschien niet hebben kunnen volgen en ik denk dat dat voor haar best wel belangrijk is zo moet ze ze niet helemaal missen  ;)

waaaaaaaaaaaaaaaw wat is eros verandert zeg !!!!!!!!!!!!! hemeltje lief dat wordt een echte hartenbreker denk ik   :P

groetjes marilyn

ps veel plezier met al je birdie's  ;)

Mariska

Hoi Caroline,

Was helemaal geen grote update hoor ::)
Ik heb er maar een half uur over gedaan ofzo ;D ;)
Maar ik ben wel weer helemaal bij nu.

Wat Wendy en Olaf betreft, ik snap goed hoe je je voelt.
Iedereen heeft wel gelijk dat je je niet schuldig moet voelen en ik wou dat ook tegen je zeggen, maar toen ik Ricky en Dopey meenam bij Nellie en zij begon te huilen voelde ik me ook schuldig.
Ondanks dat ik het voor haar deed.
Het is gewoon heel naar als je iets doet waar een ander zoveel verdriet van heeft :(
Maar ik weet zeker dat je hun verdriet verlicht door ze een heel goed nestje te bieden ;)
Wendy zal ook vast en zeker het gevoel hebben dat ze in ieder geval het allerbeste voor ze gedaan heeft als dat mogelijk is.

De foto's waren weer prachtig :D
Ik had je toch gezegd dat Eros er met een weekje heel anders uit zou zien.
Dat was met Snowy net zo.

En wat staan de kinderen weer heerlijk op de foto's ;D
Sanne poseert even mooi als altijd!
Thomas staat er zo lekker ondeugend op!
En Jasper is zoals gewoonlijk weer om op te vreten!
Vooral  die close up in de box :-*

Uiteraard duim ik met je mee voor de pareltjes volgende week ;)

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)