## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi
Ja het voorjaar mag van mij ook komen , hherlijk weer lekker buiten genieten.
Wat een leuke foto`s ja en die koontjes , je moet het maar zo zien ze bouwen nu weerstand op , hoe vervelend dat ook nu is , bij mij hadden ze dat ook altijd toen ze klein waren , en nu ,nu zijn ze bijna nooit meer verkouden.
en ja het is al een paar keer gzegd je albino is prachtig.
Groetjes gonnie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

ik heb weer enorm van je foto's genoten en er zitten toch wel een paar foto's bij die met de wedstrijd kunnen meedoen hoor vind ik  ;) maar het meeste heb ik genoten van de foto's van de kids  :D het zijn zo'n lieve schatten en ocharme de tandjes komen door kunnen ze best goed ziek van zijn hé geef hem maar een dikke knuffel van mij  ;)

groetjes marilyn

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Het is altijd heel gezellig om je dagboek te lezen en je foto's te bekijken.
Al reageer ik niet altijd toch kom ik zeer geregeld in je dagboek.
Je manier van schrijven is heel boeiend en leuk, zodat je wel terug moet komen ;).
Je had weer mooie foto's van je fam. en beestenboel.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

mooie foto's "geschoten"....je hebt ook mooie blonde kindjes voor de foto's.....(ook bijna wit"maskertjes"  :P  ;D )....Ik vind het erg leuk dat Chico een maatje krijgt....zal ze blij mee zijn, om op vogelniveau te kunnen babbelen.....maar een witmasker...is dat zoiets als jouw Chica??? Ben niet zo op de hoogte van sommige kleurstellingen!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Wilma,

Mijn Fleur en Chica zijn bonte cinnamon witmaskers poppen. Pablo is een geparelde cinnamon witmasker man, dus die is zijn parels verloren.

Goldie is een "gewone" witmasker, dus geen cinnamon (= licht bruin/grijs) en geen bont (= met witte kuif en het wit onregelmaitg verdeeld over het lichaam).

Hij zal straks net zo mooi worden als zijn vader, eerst nog met een grijze kop maar na de eerste grote rui met een prachtige witte kop.

Tiamo, de vader van Goldie & mijn albinootje.  :D

Ik kom snel reageren op jullie berichtjes allemaal, maar niet meer vandaag. Of misschien toch wel.  ;) Ik zie net dat het al maandag is, hihihi!!

Voor straks welterusten!![/size][/i][/b][/color]

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

moonwitch (diana)

Hoi caroline

Ik had gezien dat je nog online was,... foei moeders  ;), je moet vandaag weer fris en vrolijk voor je mannetje en kids staan ;D.
Dat kun je niet als je nog zo laat met je verslaving bezig ben ;D.
Oeps wat zeg ik nou :(, mijn wekker loop om 6 uur af en dan moet ik om 7 uur fris en vrolijk mijn verpleeghuisbewoners uit hun bedje vissen, ach arme mensjes moeten ze tegen een verslaafde zuster aan kijken die veel liever met haar valkjes bezig is  ;D ;D.
Nee hoor die bewoners zijn me ook dierbaar en ik ga zo naar bed.
weltruste. diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Caroline

;D ;D ;D Hai Diana,

Ja het is allemaal wat hè, dit valkenforum!!  ;)

Mijn wekkertje staat voor morgenochtend 7 uur, dus ik ga inderdaad ook zo slapen, mijn mannetjes is net thuis en kijkt nog even sport.  ;)

Bedankt voor je leuke berichtje, jij ook welterusten.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo Caroline,

uuhh slaap jij weleens?????

wat een mooie foto's heb je er weer tegen aan gegooid.
Ik vind dat jij een mooi stel valkjes hebt hoor dat gaat nog wat worden als daar nestjes uit gaan komen.

Ik ben op het moment wat minder online maar probeer zoveel mogenlijk bij te lezen steeds. Ik kijk uit naar de 27e waarschijnlijk hoor je dan wel waarom ik wat minder fut heb om overal te reageren ;D.

gr esther

Monky

Hi Caroline,

Ik kom alleen eventjes gedag zeggen  ;D ;D ;D

Had ik even zin in  :D

Groetjes,
Monky

Caroline

Nog veel meer foto's!!

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het gisteren erg vervelend vond op het forum in een bepaald dagboekje, ik ga hier verder geen namen noemen. Je plaatst een reactie ergens op, en krijgt daar door een stel pubers zo'n rare reacties op en wordt zelfs beschuldigd als zijnde kwetsend.  :o Ik heb het allemaal een paar keer door gelezen maar ben zeer zeker zelf niet kwetsend geweest in mijn taal gebruik. Dit wilde ik toch nog eventjes er over kwijt. Gelukkig kreeg ik 2 vriendelijke begrijpende IM van Peter. Bedankt!!

En dan nu eerst eventjes reageren op jullie vele berichtjes.  ;D En daarna is het fototijd!!

Hoi Roos,

Ik ook heb genoten van de filmpjes.  :o Maar het is niet klein en gammel hoor, het is groot en stoer!!  ;D

Hoi Agnes,

Eerlijk gezegd wilde ik wel mee doen aan de wedstrijd veertjes poetsen van de volgende maand, maar heb helaas nog niet de juiste foto, naar mijn zin om op te sturen. Maar ik hen nog een weekje de tijd.  ;)

Hoi Es,

Leuk dat je weerbij bent gelezen.  ;)

Hoi Monique,

Inderdaad jammer dat Goldie zoals hij nu heet geen pareltjes heeft, maar wensen heb ik nog genoeg hoor.  ;)

Maar achteraf gezien voor het vormen van koppels misschien wel ietsje beter, ze hadden immers broer en zus kunnen zijn, en nu kan eerste Poepsie, de albino, hier in de klan een vriendje of vriendinnetje zoeken. Anders waren ze misschien toch heel erg naar elkaar toe getrokken, ze zijn immers hun hele korte leventje al samen.

Ja, ik moet wat bedenken om troost in te vinden.  ;) Toch??

Hoi Riny, om dit kreeg ik even een klein traantje,  :-*[/size][/i][/b][/color]

:-* :-* :-* RINY VINDT MIJ TOCH HET MOOISTE VALKPARKIETJE VAN HET HELE FORUM :-* :-* :-*

Hoi Kirsten,

Je schrijft dat ze zich bij jou niet zo uitgebreid laten fotograferen, is dat alleen in de volière of ook binnen.

Ik ben trouwens je verhaal aan het lezen vanaf bladzijde 1, elke keer een stukje hoor, het is zo veel, maar wel heel erg leuk, je hebt net je broedkooien helemaal zelf in elkaar gezet. En je eerste jong is geboren.  ;) Leuk hoor.  :D
Heeft Jan een regelmatig ploegenschema?? Ed namelijk wel.
Die werkt:
2 dagen ochtend 7.00 - 15.00 uur
2 dagen middag 15.00 - 23.00 uur
2 dagen nacht 23.00 - 7.00 uur
en dan ...... 4 dagen vrij!!  :D
Dit blijft circuleren. En dan fiets hij meestal zo 3/4 uur eerder aan en is een 1/2 uur na het afwerken thuis.
Dinsdag en donderdagavond geeft hij sportlessen en woensdagochtend een spinning bikeles op de sportschool.

Gaan jullie vandaag naar de ringen kijken?? Spannend!!
Vandaag nog meer foto's van Sanne & Thomas.
En ooit hoop ik inderdaad mijn geparelde witmaskertje te hebben.  ;)
Wat raar dat de juffrouw van Demi zo deed over de 27ste. Die van Sanne doet nooit zo moeilijk, zeker niet als het bijna nooit voorkomt. Sanne heeft ook een keer een middag "vrij genomen" toen we bij Mandy, Noa gingen halen, was geen probleem.
Nog 7 daagjes slapen voor de dames (en voor ons ook trouwens), ik zal deze week nog eventjes naar de InterToys gaan voor prinsessenstickers.
Wat neem jij mee, dan zorg ik dat Sanne een beetje hetzelfde bij heeft, plak, papier, stiften, je weet wel.  :D
Leuk hoor, en foto camera natuurlijk om de 2 meiden vast te leggen.  ;)

Hoi Mandy,

Ja, helaas geen parels, net als Pablo!!
Maar inderdaad wel een heerlijke albino. Als ik maar half zoveel plezier van hem/haar krijg als van Noa dan ben ik helemaal gelukkig.  :D

Hoi Nel,

Ja, ik was net mijn berichtje nog eens na aan het kijken en volgens mij was dit wel weer een nieuw record.  ;)
Straks nog meer foto's van birdies & kids.  :D

Hoi Ankie,

Op zich is onze Jasper een heel erg vrolijk en lief kind, wat eigenlijk nooit huilt of uit zijn hum is. Nu met het tandjes krijgen, merk je dat ie toch af en toe wat nukkig kan doen. Wel begrijpelijk natuurlijk als je bedenkt dat ze volgens mij allemaal tegelijk komen, hij heeft niet hier en daar een bult maar zijn tandvlees in zelf helemaal één bult.  :P
En wat je zegt, was het maar een vast voorjaar!! Als straks eerst de krokussen maar weer boven de grond komen dan is het eerst begin er al weer.  ;)

Hoi Gonnie,

Ik hoop het dat we deze winter met al onze virusjes een hoop weerstand hebben op gebouwd, dan is het allemaal niet voor niks geweest. We hebben hier in huis nog nooit zoveel papieren zakdoeken, paracetamols, hoestdrank, neussprays en drop nodig gehad als dit jaar.  :-\

Hoi Marilyn,

Fijn dat je hebt genoten van de foto's. Dikke knuff terug van Jasper. En ik zie je graag nog eens terug in mijn dagboekje hoor.  ;) Maar die keuze laat ik aan jou.  :D

Hoi Diana,

Leuk dat je weer eens schreef in mijn dagboekje. En nog leuker natuurlijk dat je regelmatig komt lezen. Bedankt voor je complimenten.  :D

Hoi Wilma,

Inderdaad, zowel de valkjes als de kindjes, allemaal witmaskertjes, ik ben ook een naam aan het bedenken voor mijn dagboek in die trant.  :D

Hoi Esther,

Ja hoor, ik heb vannacht 5 1/2 uur geslapen.  :D 8)
En inderdaad, ben ik erg trots op mijn witmaskertjes. Maar ooit hoop ik ook nog wat "gekleurde" bij te krijgen.  :D
Ook ik kijk uit naar de 27ste, en ben benieuwd wat er voor zorgt dat jij minder fut hebt.  ;)

Hoi Monique,

Lief dat je eventjes gedag kwam zeggen, dat had ik net eventjes nodig.  ;)

Ik wil de foto's vandaag beginnen met mijn eigen ventje, Pablo!! Omdat hij een ware metamorfose heeft ondergaan, nu hij zijn pareltjes bijna volledig is verloren. Hij wordt volgende week 8 maanden.

Eerst even 2 foto's van Pablo hoe hij eruit zag toen hij bij mij kwam.

En nu is hij dus zo:

Met een mooi wit koppetje.

En hier en daar nog een verdwaalde parel.

:)

;)

Kiekeboe!!

Mooi!!

Albino zaterdag, dag 26. Alweer nieuwe pennetjes.

Zaterdag, vergelijk eens met Lin haar hand, groot is tie alweer hè??

Albino zondag, dag 27.

Gisteren. YES!! Het krijgt een kuifje!!  :D

En van de beloofde foto's van Sanne haar armpje heb ik maar badfoto's gemaakt.

Samen met haar broer.

Thomas kijk je ook eventjes.

Goed zo!!

Sanne laat jij eventjes je armpje zien.

En nu eventjes strekken, bijna recht maar nog niet helemaal.  :)

Zo, en nu ga ik weer wat doen hier.  ;D[/size][/i][/b][/color]

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

ik kom graag naar je dagboekje ook je nieuwe foto's zijn weer erg mooi  :D ook de badfoto's vind ik schitterend en je dochter haar armpje die komt wel weer recht  ;) ze is nog niet zolang uit het gips hé  ;) ook je zoontje staat heel erg mooi op de foto's om te  :-* die kids van jou

groetjes marilyn

Roosje

Citaat van: Caroline op 20 februari 2006, 11:25:36

Hoi Roos,

Ik ook heb genoten van de filmpjes.  :o Maar het is niet klein en gammel hoor, het is groot en stoer!!  ;D

Oh ja, uiteraard ::) ;)

es

Hoi Caroline,

Ik geniet altijd weer volop van je ontzettend waanzinnig mooie foto's SUPER
het is inderdaad goed te zien zeg dat bij Pablo zijn pareltjes zijn verdwenen, vind je dat erg jammer ???  ik heb er niet zoveel verstand van maar ik vind hem heeeel mooi.
Al je valkjes trouwens hoor :-* en ze laten zich ook altijd zo super op de foto zetten, Tigo van mij draait altijd zijn koppie om, zo nou mij niet gezien hoor. :P maar ik blijf proberen. ;D
En Sanne haar armpje ziet er toch wel goed uit ondanks die nog niet hellemaal recht is, komt nog wel toch?
Ze hebben een lol zo met zijn 2en in bad.
Ik kom vaak even kijken in je dagboek, schrijf niet altijd wat, maar ik ben er wel hoor. ;D ;D
Liefs van Es :-*

Ankie

Hoi Caroline

Jammer dat je gisteren zo'n vervelende ervaring had op het forum . Ik heb het gemist ,maar begrijp wel dat het voor jou erg naar moet zijn geweest ! Fijn dat Peter je even heeft gesteund ! Kan je wel gebruiken dan !

Wat heerlijk dat het met je albinootje bij Lin zo goed gaat !!!
Een echt lekker ding is het !!!

Prachtige foto's weer van Pablo (Zazou is ook zo veranderd )
en natuurlijk van de kids in het bad !
Bij mij gingen ze vroeger ook vaak samen in bad ,maar ook dat gaat voorbij !!  ;D :D

Groet van Ankie