## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Wilma1

:-* :-* :-* WAT VRESELIJK SCHATTIG!!! :-* :-* :-*

:D WILMA

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Petra en Cheeky

Ankie

Hoi Caroline

Ik denk dat we allemaal een beetje verliefd zijn !!!
Ik in ieder geval wel !!!!
Zo vreselijk schattig !!!

Groet van Ankie

valkchico

hallo Caroline,

Wat een scheetje is het toch (het heeft toch wel wat hoor zo'n kaal valkje)
Leuk he die rek en strek oefeningen. Zou Lin ze voor hebben gedaan ;D

Maar heb je al een naam of heb ik weer eens wat gemist?
Of maak je de naam pas bekent als je hem/haar ophaald?

Fijn weekend
gr Esther

Caroline

Geen parels!!  :'(

Zo daar ben ik dan weer eens met een groot berichtje zoals jullie die van mij zijn gewend. Het is nu al half 12 dus ik weet niet of ik hem helemaal in één keer afkrijg, dus sla ik hem tussendoor op in Word en zal er soms misschien even iets niet kloppen omdat ik het vermoedelijk dus later op de dag af moet maken.  :D

Ik wil eventjes beginnen over het witmaskertje bij Lin.

Zoals de meeste wel weten, zou deze als dit een "Grisha" was geworden, dus een geparelde witmasker POP, bij mij komen samen met de albino.
Helaas!! Zoals het er nu uitziet zal het een man zijn en zal hij geen parels krijgen.  :'( Het heeft wat langer geduurd voor we er achter kwamen omdat de ouders de verenpennetjes hadden geplukt en we dus niet goed konden zien of er "parels" op de veertjes stonden. Maar gelukkig krijgt hij een goed adres bij Folkert, Maja en Chiko, die ook hier op het forum een dagboekje hebben. Chiko komt bij Wilma vandaan, ook geen onbekende hier op het forum.  ;)

En deze kanjer komt dus gewoon naar mij toe of het nu een POP of een MAN is, dat maakt me niet zo veel uit, ik heb wel Noa, ook een albino POP maar omdat zij een "centenbakkenbekkie" heeft tel ik haar niet echt mee in het "maken van koppels". Zij zit hier gewoon voor de gezelligheid.  :D

Ik krijg vaak de vraag of dat ie al een naam heeft, nee dus. Maar ik noem hem altijd "Poepsie", als jullie het leuk vinden wil ik hem hier ook zo wel noemen en mag Lin hem ook wel zo noemen.
Maar .............. voordat ik de echte naam bekend maak, wil ik eerst even het geslacht weten, ik heb namelijk geen Unisexnaam, maar een naam voor een MAN en een naam voor een POP, de naam die ik niet gebruik wil ik graag gebruiken voor een ander valkje, dus nu nog niet bekend maken. Snappie??

Met de mensen hier in huis gaat alles zijn gangetje, Ed heeft het weekend 2 middagdiensten, dus is weg van kwart over 2 tot half 12 vanavond. Niet echt gezellig, en op dit moment is hij nog eventjes naar de sportschool.  :) Met Sanne haar armpje gaat het ook wel goed, hij is nog steeds blauw, stijf en ze kan hem nog niet buigen of helemaal strekken. Het viel me op dat ze alles weer met haar rechterarmpje deed behalve tekenen en schrijven, dus dit probeer in nu weer te stimuleren. En heb het er op school ook over gehad met de juf, zodat zij er ook op kan letten.  ;) Verder kijkt ze ook heel erg uit naar de 27 ste en heeft zij het steeds over Demi, prinsessenstickers en tekenen.  :D
Met de jongens gaat het ook goed, Jasper is af en toe wat mopperig omdat hij last van zijn mondje heeft, hij is bezig tanden en kiezen te krijgen (hij heeft er nog geen één  :o ) en heel zijn mondje zit vol bulten en je merkt dat hij er af en toe best wel last van heeft. Sinds deze week kan hij op "commando" mijn neus, mond en haren pakken/aanwijzen en nog verschillende andere gebaartjes en "woordjes" doet hij nu ook na. Super dus!!

Zoals ik al eerder schreef heb ik het niet helemaal in één keer kunnen typen, ik heb tussendoor even wat in het huishouden moeten doen en uiteraard ook nog even vadertje en moedertje moeten spelen in ons gezinnetje,  ;) ;D , het is nu 3 uur, ED is weg, Sanne is aan het knutselen, Thomas speelt met zijn (lego)auto's en Jasper speelt in de box, dit alles met op de achtergrond de nieuwe DVD van Sanne van de Winx (  ??? ), een uit-het-gips-cadeautje van haar tante.  ;) Mijn valkjes zijn er al 2 uur uit en vermaken zich prima. Gisteren had ik geen tijd voor ze, dus heb ik vandaag nog iets goed te maken.  :D Ze mogen er dan ook uit tot een uur of 7, dan gaan de kindjes in bad en naar bed en wil ik de valkjes ook in hun kooi hebben, ik laat ze er nooit alleen uit. De touwringen die ik voor mijn verjaardag had gekregen van Cis, mijn vriendin, zijn nog steeds favoriet, nu zitten ze er met zijn viertjes op te slapen. De driehoek vinden ze nog steeds een beetje eng, ze gaan er heeeel af en toe eventjes op zitten maar één klein geluidje of ze stuiven er al weer vanaf.

Met alle andere huisgenootje gaat het verder ook goed, ik verlang alleen heel erg naar het voorjaar (wie niet), lekker weer in de tuin kunnen zitten, genieten van de konijntjes die door de tuin rondlopen, de volièrevogeltjes die fluiten en de visjes die uit onze hand komen eten.  :D Het is nu zo somber en grauw buiten en dan nog af en toe een buitje,  :P

Ik zal nu eerst eventjes antwoorden op de vele berichtjes en daarna nog een serie foto's plaatsen van poetsende valkjes.  :D

Hoi Roos,

Inderdaad, wij weten nu ook weer wat al die "spinnen" steeds in onze dagboekjes doen.  :D

Hoi Esther,

Jee, wat een hoop botbreuken bij jou thuis, 4 in 1,5 jaar tijd, dan heb je het ook even helemaal gehad denk ik. En ik wist niet dat benen die uit het gips komen zo stonken, Sanne haar armpje rook nog steeds fris, na 5 weken.
En genieten doe ik eigenlijk altijd van mijn valkjes maar inderdaad zeker als ze zo lekker zitten te kroelen, gisteren zaten de 3 zusjes, Fleur, Chica & Noa, met zijn drieën samen te kroelen, zo liefff, maar mijn camera lag nog boven omdat ik foto's op de pc had gezet.  :-\ Zul je net zien en tegen de tijd dat ik mijn gms in de aanslag had, waren ze klaar met kroelen.  >:(

Hoi Agnes,

Wat een lekker ding hè, mijn Poepsie!!  ;)
Hij kijkt inderdaad heel erg lief uit zijn oogjes, een beetje sullig, vertederends.  ::)

Hai Caroline,

Het heeft wel iets liefs dat kale maar toch zie ik ze liever met veertjes hoor, ik vind het wel een beetje zielig als ze zo geplukt worden.  :-\

Hoi Wilma,

Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben, wat je zegt dat alleen valkenliefhebbers donsjes en jonkies mooi vinden, als ik mijn omgeving foto's laat zien van mijn nieuwe aanwinsten als ze nog jong zijn noemen zij ze stuk voor stuk monstertjes.  :o  ;) ;D

Hoi Roos, ik ben druk bezig met een up-date hoor.  ;)

Hoi Lin, natuurlijk heel erg bedankt voor het plaatsen van de filmpjes, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit een filmpje heb ge-upload  :-[ ::) Zal binnenkort eens wat filmpjes maken van mijn valkjes en ze "proberen" te plaatsen hier.

Hier nogmaals de filmpjes die Lin heeft gemaakt van Poepsie, de albino.

Relaxen.
http://www.youtube.com/watch?v=CsuHOiDk9Qc

Strekken.
http://www.youtube.com/watch?v=Qb_LEkPXkcg

Nog een keer strekken.
http://www.youtube.com/watch?v=vL9GkFqqEbo

En een beetje scharrelen.
http://www.youtube.com/watch?v=WRggVQBBG2c

Nogmaals bedankt Lin, ik vind het een super de super lekker ding en de filmpjes geweldig hoor.  ;)

Hoi Marilyn,

Bedankt!!
Hopelijk heb jij zelf ook gauw van die lieve schattige witte jonkies. Moet lukken met jou albino.  ;)

Hoi buuv Gonnie,

Inderdaad, met de bacteriën bedoelen ze de verkoudheid die nu weer is aan komen waaien hier.  :-\ De zoveelste virus.  :P

Lief is tie hè Nel??  ;)

Ja Marga, helemaal verliefd ben ik hoor op het kleine poepsie. moeten jullie nagaan als tie straks veertjes heeft hoe super dat ie dan is.

Net zo knap, lief, mooi, prachtig en slaperig als zijn/haar grote broer Tinco, van een nest van vorig jaar van hetzelfde koppel bij Lin.

PS. Rianne, ik heb even je foto's van je spetter gepikt om hier te plaatsen, bedankt!!  ;)

Hoi Irene,

Geef je hem/haar een hele dikke  :-* vrijdag, jij ziet hem eerder live dan dat ik hem zie. En geef maar een kroeltje.

Hoi Wilma,

Het broertje van de albino komt bij jouw Chiko te zitten. Bij jouw, schoonzusje of was het je zwager of allebei.  :-\ :D Maakt niet uit, in ieder geval bij een valkje wat bij jou vandaan komt.  :D

Hoi Peet,

Leuk je weer een hier te zien was weer eventjes geleden, begrijpelijk hoor.  ;)

Hoi Ankie,

Wat leuk, allemaal een beetje verliefd op de albino, alleen ik niet een beetje hoor, maar heel veel.  ;) ;D

Hihihi, Esther, zie je het voor je, Lin languit op de badkamervloer, rek en strekoefeningen doen, hihihi!!  ;D ;D
En de naam heb ik al wel, maar vertel ik als het geslacht bekent is, ik heb namelijk een jongens en een meisjesnaam en de naam die ik niet gebruik, bewaar ik voor een ander valkje, wat nog ooit komt.  ;)

Fototijd!!   Poetsfoto's!!   Lieffffffff!!  Helaas geen mooie voor de fotowedstrijd volgende maand.  :-\

Chica.

Chica.

Chica.

Chica.

Chica.

Chica.

Kiekeboeh, Chica.  :D

Chica.

Moooooi!!!  Fleur.

Fleur.

Chica (links) & Fleur.

Fleur (links) & Chica.

Fleur (links) & Chica.

Fleur (links) & Chica.

Chica (links) & Fleur.

Noa.

Noa (boven), Fleur (links) en Chica samen aan het poetsen.  :D

Albino, 16 februari, dag 24.

Verder had ik nog een paar foto's van Sanne & Thomas, in joggingpak, als Ed in het weekend middagdienst heeft en we nergens heen hoeven trekken de kids en ik lekker een joggingpak aan en doen Sanne en ik niks aan onze haar.  :P En ik had van de week voor Riny foto's gemaakt van Jasper om in haar dagboekje te plaatsen en zal die ook nog even hier plaatsen.

Samen dansen.

Samen vallen.

Samen weer vriendjes maken.

Zelf pap drinken.

Wazige oogjes van de slaap en de verkoudheid.

Pijn in zijn mondje van de tandjes en kiezen.

En rode wangen.

Maar wel lief hoor.  :D

Als laatste wil ik een foto plaatsen van het witmaskertje, dit zal de laatste keer zijn dat ik er nog een foto van plaats, het heeft immers geen pareltjes gekregen. [/size][/i][/b][/color]

:-* :-* :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ooh die filmpjes! Ik heb er echt van genoten. Zo klein en gammel nog :-*

Agnes

Hoi Caroline,

Jij doet vast mee met de fotowedstrijd "veertjes poeten" ;D
Mooie foto's!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

es

:-* :-* :-* :-* :-*
schitterend weer Caroline, en die filmpjes heel lief en schattig.
ik ben weer hellemaal bijgelezen, dankje
liefs Es :-*

Monky

Hi Caroline,

Wat een heerlijke foto's... Ik kan er altijd zo lekker van genieten... :)
Jammer dat het jong geen pareltjes heeft, maar ja, je kan niet alles tegelijk hebben  ;D Toch? Komt wel weer. Dan houje nog iets te wensen over  :P Hahaha.

Uhm, Poepsie ??? Wat is ze wit. Echt heel mooi. Het is zo puur, zo mooi. En het steekt ook zo mooi af tegen dat rood van het handdoekje en haar oogjes.

Echt weer iets leuks om naar uit te kijken.

Groetjes,
Monky

Riny

:-* :-* :-*  RINY VINDT MIJ TOCH HET MOOISTE VALKPARKIETJE VAN HET HELE FORUM :-* :-* :-* [/b]

Caroline

:D ;D  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi hoi :D

Goh waar zal ik beginnen,. hihi
Sorry het klopte inderdaad dat volgende maand geen kroel, maar poetsfotomaand is,. sorry,. maar ik vind er prachtige tussen zitten hoor,. Hier laten ze zich niet zo uitgebreid fotograveren :D
Jan heeft deze week dagdienst,. dus Jan en Ed lopen niet helemaal hetzelfde geloof ik,. :-\ Ik doe morgen ook zo'n lekkerinjejoggingpakfunmakendag :D. Laat in de middag gaan we alleen nog even naar de verjaardag van de vriend van m'n zus, Ook wel gezellig... maarehh dan maandag doen we even lekker niets,. hihi. Ojee wat zeg ik nu,. Ik moet nog takken zagen voor de voliere en de ringen voor ons trouwen zijn binnen, dus die moeten we ook nog gaan kijken,. hmm nouja ik zie het allemaal wel,. ::)

Wat een heerlijke foto's en als ik dan Thomas en Sanne zo zie,. heerlijk gewoon :-*
Jasper pijn in zijn mondje,. ah dat vond ik altijd zo sneu en dan die rode wangetjes erbij,. de lieverd. Geef hem voorzichtig een dikke kus van me.

Je albino vind ik prachtig,. en je witmaksertje komt er ook nog echt wel,. Je kan nu dan eerst even lekker genieten en dan voordat je het weet is je witmasker gep lieverd er ook :D

Trusten voor strakkies,. Demi heeft er ook veel zin in,. haar juffrouw keek me een beetje jammerlijk aan toen ik vertelde dat ze een dagje later kwam,. whaha das dan jammer, want ik heb veel zin in die dag,. meiden even lekker knutselen en plakken,. Ook Demi heeft het er elke keer over en vraagt dan welke dag het is :D Ze vraagt ook hoe het met het armpje van Sanne is,. Ze zegt elke keer trouwens Sanna,. hihi Ik blijf verbeteren, maarja,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mandy

Wat een hoop mooie leuke foto's weer! :D
Fijn dat het met de albino allemaal goed gaat.
Jammer dat de witmasker toch geen parels heeft gekregen en hij dus niet naar jou gaat. Maar gelukkig krijgt hij wel een ander goed adres. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

bobbie

Hoi Caroline,

Zo,  :o, je hebt je best weer gedaan met je giga-bericht ;).
Leuke foto's van je birdies en kids.
Arme Jasper, dat rotgebit ook, kon het maar anders.

Groetjes, Nel :)

Ankie

Hoi Caroline

Heerlijke foto's heb je weer geplaatst !!

Jammer dat het witmaskertje geen parels heeft ,maar er komt er vast nog wel een voor jou ! Daar ben ik niet zo bang voor !

Vervelend he ...die doorkomende tandjes ! Kunnen ze flink last van hebben !!!

Ik verlang trouwens ook erg naar het voorjaar !!!!

Groet van Ankie