## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Rianne

Voor zover ik weet komen er geen cinnamons uit. Wel heeft Tinco een bruine waas over hem heen maar dat hebben wel meer albino's. Over een split weet ik niks, dat zou ik pas kunnen zien als Tinco en Nayana kleintjes krijgen, want Nayana is wel cinnamon.

Caroline

Thnx!!

Dat dacht ik dus ook al, dat er geen cinnamon in zit.

Zul je straks zien, komen er straks pennetjes met pareltjes, en is het een popje, maaaaaar.......................wordt het een cinnamon geparelde witmasker, dus nog geen Grisha!!  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Het zou altijd kunnen maar dan is het wel heel vreemd dat er in de vorige nesten geen 1 cinnamon bij zat.

Caroline

Ja, dat klopt!!

Maaaaaar,.... bij Ayla & Tiamo weet je het nooit, dat zijn pas echt toverballen!!  ;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Zo, ik moest weer even bijlezen. Wat zijn die donsjes prachtig om te zien zeg :-* Die driehoek heb ik ook, wordt graag op gezeten en aan geknabbeld hier :) Ik ben benieuwd of je Grisha een echte Grisha wordt :P

Lin

Citaat van: Caroline op  1 februari 2006, 11:23:46
Thnx!!

Dat dacht ik dus ook al, dat er geen cinnamon in zit.



wij hebben daar eens een onderwerpen over gehad:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,10018.0.html

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12043.0.html

In elk jong behalve bij de lutinos is een bruine waas zichtbaar.
Ik weet het zelf ook niet waarom.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

es

Hi Caroline,
Ik heb even tijd nodig om bij te lezen, :-[ ik schaam me diep. :-[
Dan kan ik weer lekker mee kletsen, oké?
Groetjes van Esther

Caroline

1 februari 2006, 23:44:14 #1927 Last Edit: 5 februari 2006, 21:25:27 by Caroline


Verliefd!!




Albino, dag 9, en de oogjes al open!!  8)


Witmasker, dag 4.


Samen.


Ach!!



Zijn ze niet schetig?? Ik ben helemaal verliefd!!



Hoi Caroline,

Dezelfde gedachten!! Op het moment dat ik het typte dat ik wel op een stoel ging staan om betere foto's te maken, moest ik aan jouw denken en dat jij van de tafel was gevallen.  ;D
Maak jij eens een foto van je zelfde muurtje tussen de keuken en de huiskamer.  ::)
Wat vreemd, bij ons hebben de kleuters gewoon gym (in de gymzaal), 2 x in de week en 1 x in de week dansles. Dit laatste is meer een soort bewegen op muziek, voor de motoriek. Alleen hoeven de kleuters nog geen gymkleertjes aan en niet te douchen, die gymmen gewoon in hun ondergoed. Aan het begin van het schooljaar, geef je een paar gymschoentjes mee, met klittenband  ;D , en deze blijven op school, als ze te klein worden, dit controleert de juf regelmatig, krijg je de schoenen mee naar huis met een briefje, en het verzoek om een maatje groter mee te geven.

Met Fallan, de dochter van mijn vriendin gaat het redelijk. Alles ligt op dit moment stil, de artsen durven niet zo goed  hier in Europa. Ze slikt nu al meer dan een jaar, elke dag een lichte chemokuur in pilvorm en dagelijks pijnbestrijders. Hier in Europa is ze de enige met deze vorm van botkanker en er zijn wel enkele gevallen in Amerika bekend. Maar daar werken de artsen heel anders, zo van koste wat het kost alle kanker verwijderen en dan desnoods nog bestralen en meer chemo's. Hier in Europa zijn ze meer voor een besparende operatie. Kijken hoeveel armfunctie ze nog kan behouden, dus eerste de kanker terug dringen en dan kijken of ze zo'n klein mogelijk stukje kunnen verwijderen. Maaaaaar, ze weten niet hoe!!  :-\  Inmiddels is ze 16 jaar, zit in haar examenjaar en gaat ze al 3 1/2 jaar kapot van de pijn, waarvan ze nog maar 15 maanden weet wat ze mankeert omdat het hier niet voorkomt hebben de artsen het niet eerder kunnen ontdekken. En ondertussen is haar al 4 x een operatie beloofd en ook weer ingetrokken.Als ik haar zie, krijg ik een brok in mijn keel, ze is zo stoer, ik ben zo trots op haar!!  :'(



Hoi Gerda,

Thnx voor de fotolink van Kirsten.
En inderdaad Avifaunadag is Binky-dag.  :'( Dit zal denk ik nog wel een tijdje zo zijn. Voor mij wel in ieder geval.  :)



Hoi Kirsten,

Ik vind het allebei leuke foto's van je hoor, die met Demi natuurlijk wel ietsje mooier. Maar ik vind een moederfoto toch een andere uitstraling hebben.  ;)
Jammer dat je het weekend op een andere dag naar de hondenshow gaat.  :-\ Maar evenzo veel plezier.  :D



Hoi Rianne,

Ook toevallig dat jij dezelfde ringen en het speeltje heb gekocht voor straks in de volière.  :D
Heeft Tinco op zijn vleugelveren nog armoede plekjes of is hij zijn vleugels nog aan het ruien?? Wat bedoelde je??



Hoi Monique,

Telepathie!! Ik zat vanmorgen nog aan jou te denken en aan hoe het met je moeder zal zijn, lijkt me zo verschrikkelijk om mee te maken.
Leuk dat je even langs kwam, ik kom ook snel even kijken hoe het met jou nieuwe kleintje is. Gara(th) was het, niet??
Sterkte meid!!  :-*



Nog even Rianne over het cinnamon bij de jongen. Dit kan geen split zijn, Ayla kan niet split zijn voor cinnamon dan uit het zich, en als Tiamo split is voor cinnamon dan geeft hij dit alleen door aan zijn dochters en ook zijn zonen hebben de bruine gloed.  :-\ Dus wat het wel is weet ik niet.  8)



Hoi Roos,

Leuk, jij de driehoek, en Rianne had al dezelfde ringen en speeltje.   :D Alleen hier gaan ze nog niet in de driehoek zitten.  :-\
Dus je bent ook wel een beetje verliefd op "mijn" donsjes. Wel duimen hè??



Hoi Lin,

Ik heb allebei de topics gelezen. Je hebt rare valkjes maaaaaaar....... ze krijgen hele mooie jongen!! Je mag dan ook met recht trots op ze zijn.  :D



Hoi Es,

Je hoeft je niet te schamen hoor, doe jij maar lekker rustig bij lezen, zal wel een hoop zijn.  ::)
Verder alles weer goed??



Nog even een vergrote uitsnede.  :-*



Welterusten!![/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Hoi Caroline,

Tinco's vleugels zijn nog niet helemaal compleet ;D Er mist hier en daar een veertje. En gister zag ik weer een armoede veer in zijn staart. Daar snap ik niks van! :-\

gonnie

Hoi Caroline
wat gaat het hier vlug bij jou , moest enkele bladzijde terug lezen, maar wel leuk allemaal , je moet me het maar niet kwalijk nemen ik ben niet zo vaak meer achter de p.c te vinden , momenteel is mijn zoon bezig met belangrijke dingen op de p.c dus sta ik mijn plaatsje regelmatig af , geef niks maar dat is dus waarom ik niet bij was met lezen.
Wat zijn die kleintjes toch lief .
Zitten de valkjes allemaal bij jou binnen ,of heb je buiten nog een voliere ?
groetjes Gonnie




carco

Hoi Caroline

Je had al eens eerder over Fallan verteld, haar toestand is dus wel stabiel?
Het is in ieder geval een kanjer dat ze ondanks de pijn zo door kan gaan.En wat beter is? Ja moeilijk hoor een heleboel van je lichaam moeten missen valt zeker niet mee, maar als proefkonijn gebruikt te worden is ook niet alles :-\

En bij ons op school was een gymzaal, alhoewel.. toen de school er neer werd gezet zo'n 25 jaar geleden was er een gymzaal ingebouwd maar die is gelijk als klaslokaal in gebruik genomen omdat de school al te klein was :-\
Ze gaan nu naar een gymzaal van de gemeente lopen en de kleuters hebben normaal vanf de herfstvakantie tot de voorjaarsvakantie dus in de gymzaal les, maar Maurice zijn klas dus niet. Hoe dit precies zit weet ik ook niet want Simone gaat ook weer naar een andere gymzaal, dat heeft weer met de gemeente te maken die over de zalen gaat.
Ze krijgen wel genoeg beweging in de klas en buiten hoor maar voor de echte gym is dit dus alleen in de winter helaas.
Nog even de foto's van ''mijn'' muurtje.
De eerste is genomen van de kamer af de keuken in en de 2e andersom, dus de kamer in.





Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




Petra en Cheeky

Wat een lieve donsjes bij jou zeg, Caroline! Met name die van de albino met de oogjes net open! Zooooo lief! Van harte gefeliciteerd! Tja zo gaat het he, in het ene dagboek eentje geboren, in het andere overleden.... 't hoort bij het leven, maar 't blijft triest.

Hoe dan ook: geniet jij maar lekker van je kleintjes!

Groetjes,
Peet

valkchico

hallo Caroline,

wat een lieve donsjes je ziet ze echt groeien :o.

Met dat soort foto's word het wel steeds moeilijker om te wachten ;).

gr Esther

valkje-jacco

hoi Caroline,

ik denk zal ik weer eens in jouw dagboekkie gaan snuffelen...
en wat kom ik daar tegen? wouw!! mooie jonkies zeg!!

uit et niets? haha, ze zijn echt werkelijk, prachtig,

gr. Mitchell :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Lin

Citaat van: valkje-jacco op  3 februari 2006, 20:37:39
hoi Caroline,

ik denk zal ik weer eens in jouw dagboekkie gaan snuffelen...
en wat kom ik daar tegen? wouw!! mooie jonkies zeg!!

uit et niets? haha, ze zijn echt werkelijk, prachtig,

gr. Mitchell :D


die kan je zien in mijn dagboek (sephora)  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)