## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Riny

                                                           
Hallo allemaal
Even wilde ik komen lezen hoe het met de zieke kindjes was,
maar ik denk dat jullie allemaal samen gezellig bij de kerstboom zitten.
Groetjes Riny :-* :-* :-*

Caroline



Even een gekopieerd berichtje, dit heb ik net geschreven in Riny haar dagboekje, ik plaats het ook even hier voor diegene, die geïnteresseerd zijn.  ;)




Hoi Riny,

Even snel tussen het opschminken en haren opsteken op.  ;D

Jasper was gisterenavond voor het eerst koortsvrij op de avond en de nacht dus er is hier ook een grote vooruitgang. Hij piept nog als de beste, dus heb ik het kerstdiner bij Ed zijn zusje afgezegd, we zouden daar gourmetten met 3 gourmetstellen en van de 10 volwassenen roken er 6, dus voor de zieke longetjes van Jasper zeer zeker geen optie vond ik.

Thomas is ook alweer een heel eind opgeknapt, op een loopneus en traantjes die nog erg hoog zitten na.

En Sanne, gaat ook alweer een stuk beter, sinds gisteren niet meer geklaagd over haar oortjes, ook nog een snotneusje en af en toe een huilbui om  niks, maar ze heeft gisteren voor haar doen best goed gegeten, gelukkig. Ze is echt vel over been.  :-[

En ik heb alleen nog steeds keelpijn maar het zet gelukkig niet echt door.  :D

Ik heb nu alles zo geplant dat we vandaag naar de wederzijdse ouders gaan zodat we alle familie  "verplichtingen"  er op hebben zitten en morgen lekker iets met ons eigen gezinnetje kunnen gaan doen, misschien wel lekker dik ingepakt met de hondjes naar de bossen of zo.  ;)

Ik wens jou en Jan nog een gezellige kerst, komt Ralph ook nog met de Kerst??

Dikke kus!!

Onze Jasper is vanmorgen voor het eerst zelf gaan staan in de box, hier voor kon hij het alleen in zijn bedje, omdat daar de rand lager is.  ;D :-*

Hier speciaal voor jou, de eerste foto's hiervan en van zijn kortgeknipte koppie, (heb ik net nog even gedaan).







De foto's zijn vers van de pers, om 14.10 uur gemaakt.[/size][/i][/b][/color]



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

leuke foto's zijn het weer van jasper  ;) maar die eerste foto is mijn favoriet, zoals hij zo mooi lacht  :D hij is net een engeltje

héhé amai jasper staat alleen recht in zijn box  :D goed zo jongen  :-*  :-*  :-* 

wat jammer dat jullie ziek zijn dat is echt niet leuk hé , jullie hebben echt de kerstsfeer erdoor gemist vrees ik  :-\ ik hoop dat jullie toch nog een klein beetje kunnen genieten van de feestdagen  ;)

groetjes marilyn


Roosje

Citaat van: Caroline op 25 december 2005, 14:29:03



Ooooh...Wat een engeltje! :-*

En fijn dat alle kids weer wat lekkerder in hun velletje zitten. Neem jij ook maar wat extra vitamientjes, want die keelpijn kan best nog eens doorslaan!

Agnes

Hoi Caroline,

Onder de veronderstelling dat ik jullie dagboek zat te lezen, heb ik in Riny d'r dagboek voor Jasper een berichtje geplaatst! ::)
(zal ze wel niet zo erg vinden, hoop ik :-[)

Nu nog een keertje, en dan echt voor jullie :D

Goed van jou Jasper, dat je nu kan gaan staan! ;D
Blijf goed oefenen, dan loop je binnen de kortste keren de box rond ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Riny

                          
Hallo Caroline.
bedankt voor de mooie foto's.                                            
Wat een mooi kerstcadeautje van jasper dat die voor het eerst in de box is gaan staan.
De foto's zijn prachtig,je kon het wel aangevoeld hebben dat ik gisteren 2 nieuwe mappen geopend heb ,een voor Jasper en een voor Renzo.
Op de eerste foto kijkt die echt ''kijk mij eens''
En op de laatste foto zie ik veel terug van het snoetje van Thomas.
Onze Ralph is er ook met de kerst,gezellig.
Let jij ook een beetje op jezelf?
Maar wij hebben allemaal gemakkelijk kletsen .
heel veel liefs Riny :-* :-*

bobbie

Citaat van: Gerda op 25 december 2005, 00:18:51
Hoi Caroline,

Door al die kerst en nieuwjaarswensen was ik je even kwijt en vond je terug op pagina drie!!!!!!!!!!!!
Wat een leuke foto van Sanne op het strand. Al hoewel je haar gezicht niet goed kan zien, vind ik dat het wel duidelijk is dat Jasper een broertje van haar is :) De bijna witte haartjes en het mooie roze gezichtje, echt een plaatje!!!

Dat wilde ik gewoon even kwijt voor het naar bed gaan.
Weltrusten en een prettige kerst!!!

Liefs Gerda


Hoi Caroline,

Ik ben het met Gerda eens: je kan goed zien op deze foto dat Sanne een zus is van Jasper. :D

En wat heb ik nu weer genoten van de foto's van Jasper. Ik heb al gereageerd in het verhaal van Riny, maar dacht: ze zullen ook wel in het dagboek van Caroline staan, even daar snel naar toe.

Gelukkig knappen de kindjes al weer een beetje op. Renzo ook gelukkig.

Kijk je een beetje uit voor jezelf? Zieke moeders kunnen we niet gebruiken ;), nooit eigenlijk, toch ;).

Fijne dagen verder. Geniet morgen ook maar, jullie hebben het dik verdiend.

Groetjes, Nel :)

bobbie

O jeetje,  :-[ vergeet ik helemaal te reageren op Jasper zijn prestaties in de box  :-[

Super Jasper, nog een halfjaar en je maakt je moeder het leven zuur door als een dwaas overal naar toe te gaan in huis en overal aan te zitten waar je niet aan mag zitten  :D ;).

Ga zo door hoor knul, we zijn trots op je :-*

Groetjes, Nel :D

Riny

Citaat van: bobbie op 25 december 2005, 16:00:30
Citaat van: Gerda op 25 december 2005, 00:18:51
Hoi Caroline,

Door al die kerst en nieuwjaarswensen was ik je even kwijt en vond je terug op pagina drie!!!!!!!!!!!!
Wat een leuke foto van Sanne op het strand. Al hoewel je haar gezicht niet goed kan zien, vind ik dat het wel duidelijk is dat Jasper een broertje van haar is :) De bijna witte haartjes en het mooie roze gezichtje, echt een plaatje!!!


Hoi Caroline,

Ik ben het met Gerda eens: je kan goed zien op deze foto dat Sanne een zus is van Jasper. :






De kindjes van Caroline en Ed lijken allemaal op elkaar.
3 Kerstengeltjes bij elkaar.
groetjes Riny :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes

je hebt gelijk riny de 3 kindjes gelijken heel erg goed op elkaar dat valt me nu ook op  :P

groetjes marilyn

valkchico

25 december 2005, 21:30:26 #1466 Last Edit: 25 december 2005, 21:44:50 by valkchico
Hallo Caroline,

beetje laat maar hoop dat je genoeg energie hebt gehad om een fijne eerste kerstdag te hebben gehad en d ekids ook!
En wil je een heel fijne tweede kerstdag wensen met je eigen gezinnetje!

gelukkig gaat het weer beter met de kids en nu jij nog op de been blijven!

wat heb je zoals eerder hier gezegd een plaatjes van kinderen en het is duidelijk dat er een malletjes is gebruikt!!!

Knap hoor staan  in de box van  de benjamin ( wat een poepie is dat toch)


gr esther

bobbie

Citaat van: Riny op 25 december 2005, 16:15:40
Citaat van: bobbie op 25 december 2005, 16:00:30
Citaat van: Gerda op 25 december 2005, 00:18:51
Hoi Caroline,

Door al die kerst en nieuwjaarswensen was ik je even kwijt en vond je terug op pagina drie!!!!!!!!!!!!
Wat een leuke foto van Sanne op het strand. Al hoewel je haar gezicht niet goed kan zien, vind ik dat het wel duidelijk is dat Jasper een broertje van haar is :) De bijna witte haartjes en het mooie roze gezichtje, echt een plaatje!!!


Hoi Caroline,

Ik ben het met Gerda eens: je kan goed zien op deze foto dat Sanne een zus is van Jasper. :






De kindjes van Caroline en Ed lijken allemaal op elkaar.
3 Kerstengeltjes bij elkaar.
groetjes Riny :-*



Klopt. Een tijdje terug stond hier een foto van Thomas waarop ik zag dat het een broertje van Jasper was. :D Dus ze hebben allemaal wat van elkaar.

Mag je best trots op zijn, op die (b)engeltjes  ;).

Geef ze maar een kus van me. :-*

Groetjes, Nel :)

Gerda

Lieve Caroline,

Bedankt voor de opkikker in mijn verhalenboekje.
Wat een schatjes zijn het allebei he!!!!
En wat een stap vooruit weer van Jasper!! Geef hem maar een dikke zoen van me!! (De andere twee schatten ook, en neem er zelf ook eentje) :)

Liefs Gerda

carco

Hoi Caroline

Wat goed dat Jasper in de box kan staan zeg!
Gelukkig is iedereen aan de beterende hand nu.
En houd je zelf èn Ed maar bacterievrij verder.
Enne.. naar jullie woonplaats is het een uur rijden moet toch wel te doen zijn?
Voor mij makkelijker dan voor jou denk ik??
En ik ben vooral weg van die 2e foto van Jasper waar hij zo heerlijk dromerig opstaat.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!