## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline

 ;D Nou hè hè, daar is tie dan hoor het dagboek over Binky, Fleur, Pablo & Chica. Er is me al verschillende keren gevraagd om er één te beginnen, maar ik dacht altijd: Wie leest dat nou van mij?? Wat moet ik er elke dag in schrijven?? En waar haal ik de tijd vandaan??

Maar ik ga het gewoon proberen.  ;)  En als er te weinig in wordt geschreven door mij en anderen dan verhuis ik het gewoon en maak ik er een verhaal van.

Aller eerst iets over mij zelf.

Ik ben Caroline en sommige kennen mij al van het reageren in diverse dagboeken. Ik ben 39 jaar en getrouwd met Ed. Mijn grootste dagtaak is moeder zijn, wij hebben 3 kindjes, Sanne van 4 jaar en die gaat sinds kort naar school, Thomas van 2 1/2 jaar die sinds kort 2 dagdelen naar de peuterspeelzaal gaat en Jasper van 14 maanden , die geboren is met Downsyndroom, en elke vrijdagochtend samen met mij naar een speciale speelgroep gaat voor kindertjes met een ontwikkelingsachterstand.
Daarnaast hebben wij 4 honden, 2 Nova Scotia Duck Tolling Retrievers, Summer en Indy en 2 Jack Russell Terriers, Sjors en Cissy. Ook hebben wij 4 konijnen buiten in 2 hokken in een grote ren geplaatst, samen met een cavia, Boy. De konijnen heten, vader, een wit/bruin hangoor, Orphy, moeder, een wit vosje, Vosje, een hun 2 zonen, een wit/buine gewoon konijn, Sproet en een wit/bruin Lionhead, Harry. Buiten in de tuin hebben we ook nog een vijver met goudvissen en een gezelschapsvolière/kooi van HxBxD=190x145x60 cm. met allemaal mannen en  wel, een Rode Kardinaal, een Blauwvleugel nachtegaal, een Europese sijs, een Kanarie, eigen kweek, een Groenling, al 8 jaar oud, een wildkleur Turquosine en een grijze kwartel. Binnen hebben we ook nog 2 grasparkietjes, een Engelse grijsovergoten man, Zilver en een Albino gewone pop, Sneeuwwitje, beide van dit jaar.
Jullie begrijpen dat ik naast dit alles natuurlijk niet ook nog eens werk, ik ben in de gelukkige positie dat ik lekker thuis kan blijven om me volledig te kunnen richten op mijn kindjes, diertjes en natuurlijk mijn huishouden want zowel de kindjes als de diertjes kunnen er wat van samen.

En ja dan heb ik natuurlijk nog mijn valkjes, maar daar ga ik vandaag niks meer over vertellen, daarvoor is het nu te laat geworden. Daar ga ik morgen over vertellen en dan doe ik er gelijk een paar leuke foto's bij van mijn kindjes, mijn valkjes natuurlijk en mijn andere diertjes.

Groetjes en weltrusten voor straks van Caroline, Binky, Fleur, Pablo & Chica(nog 2 nachtjes slapen).  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

~Natas~

Hoi Carolien,

Nou ben ik de 1e die reageert in jou dagboek.
Leuk dat je er 1 hebt geopend.
Tjee zeg wat hebben jullie een hoop dieren zeg, maar das wel erg gezellig zo te lezen.
Ben ook erg benieuwd naar de foto's ervan, maar die tijd komt nog wel  ::)
Ik ga je zeker volgen.

Groetjes,

Natas

Caroline

Ja Natas, je bent de eerste, leuk!!  :D
En zoals beloofd morgen de foto's en het verhaal van mijn valkjes.  :o

Groetjes en bedankt voor je reaktie, Caroline.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Ik ben benieuwd. Leuk dat je een dagboek bent begonnen!

~Natas~

Hai,

Graag gedaan hoor  ;)
Wacht morgen wel af op je foto's

Groetjes,

Natasja en Joepie

Caroline

Nou even snel een foto dan als het lukt, ben er nog niet zo gedreven in hoor.



Dit zijn van links naar recht, Fleur, Binky en Pablo.



En nog één van Chica, 29 dagen oud en net uitgevlogen.

De rest volgt morgen hoor,  :D

Groetjes van Caroline.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Gezellig toch eindelijk de stoute schoenen maar aangetrokken en begonnen ;)
Ik heb je mail zoals je ziet dus nog gelezen en ben gelijk gaan neuzen:en je stond bovenaan, dus was zo gevonden ;D
Morgen horen we vast meer.
Heb je er weer een hobby bij.
Foto's zijn goed gelukt toch zo?
Groetjes: ( de andere)Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Hoi Caroline,
wat wil je in je handtekening hebben? Zo'n tekst met link wil ik wel maken, dat is niet zo heel moeilijk.
Leuk dat je ook een dagboek bent begonnen, kunnen wij ook wat lezen over jouw valkjes.  :)

Christine

hey miko hier ik zit mee te kijken op baasjes hand!
wat leuk dat je ook een dagboekje bent begonnen! ik denk wel dat tosca ook heel blij is want zo kan ze alles volgen van haar zusjes!

groetjes van kleine miko

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Heeeee Caroline!

Wat leuk dat je ook een dagboek begonnen bent! Ik heb je al vaak rond zien waren door het forum, maar dit is natuurlijk nog veeeeel leuker!

Je hebt wel weinig dieren thuis he?  :o Ik bedoel: mens, wat een dierentuin hebt je!!! ;D Ik kan me voorstellen dat je daar je tijd aardig aan kwijt bent (en de kids en het huishouden)! Gelukkig kan dat dan ook, want anders zou het wel heeeeeel erg druk worden!

Leuke foto's heb je geplaatst van je valkjes! Ik blijf je zeker volgen! ;)

Groetjes,

Petra, Cheeky & Chara

Caroline

Goeiemorgen allemaal,

Leuk dat jullie allemaal al in mijn dagboek hebben geschreven.  :D En er is ook nog door veel andere gelezen maar geen berichtje achter gelaten, geweldig zeg dit  had ik niet verwacht zoveel lezers al.  :-*

Ik ga nu natuurljik eerst mijn gezinnetje en mijn diertjes verzorgen en dan ga ik me weer storten op mijn dagboek. Vanmiddag dus het verhaal over de valkjes en natuurlijk de beloofde foto's.

Hoi Ranne, ja ik wil graag een standaard tekst bij de foto van Binky hebben staan met een link naar dit dagboekje. Wil ook in de toekomst een andere foto neerzetten van mijn kwartetje maar dan moet ik eerst een mooie foto hebben, dus dat komt nog wel.  ;) Al een vast bedankt, ik hoor nog wel van je.

Groetjes van Caroline, Binky, Fleur, Pablo & Chica(nog 1 nachtje).
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Agnes

Hoi Caroline,

Leuk dat je ook een dagboek begonnen bent!
Je hebt mooie valkjes hoor!

Fleur ziet er ekker eigenwijs uit! ;D ;D

Ik ga zeker je dagboek volgen, en als je een keer geen zin hebt, of geen tijd, is dat helemaal niet erg.
Ik schrijf zelf ook zeer onregelmatig.
Met kleine kinderen in huis heb je niet zoveel tijd voor jezelf overdag, en 's avonds wil het mannetje ook nog aandacht ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Marianne

Hoi  Caroline,

Wat een gezellige beestenbende is dat bij jullie thuis.
Erg leuk om te lezen wie er achter de naam verscholen gaat.
Ik ben benieuwd naar je verhaaltjes en zal regelmatig even een kijkje in je dagboek komen nemen..... enne elke dag schrijven is echt niet nodig hoor, zo af en toe een verhaaltje is prima.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Petra en Cheeky

Geeft wel een kick he, Caroline, als je dan zoveel reacties krijgt! Ach, de ene keer krijg je meer dan de andere keer, maar zolang je zelf plezier aan je dagboek beleeft, straalt je dagboek dat ook uit! Enne.. elke dag schrijven hoeft echt niet hoor, doe ik ook niet! Met je eigen dagboek en bij anderen reageren ben je toch snel een paar uur bezig, dus daar moet je ook maar net tijd voor kunnen vrijmaken!

Groetjes,
Petra

Caroline

2 oktober 2005, 15:12:32 #14 Last Edit: 4 januari 2006, 11:58:31 by Caroline
Hallo allemaal, allereerst bedankt allemaal voor jullie leuke, lieve en enthousiaste reacties.

Ik ga hier onder beginnen met de foto's van de kindjes, daarna de hondjes, de konijnen, de cavia en de grasparkietjes. Was nog een heel werk ze allemaal te verkleinen, ik hoop dat het allemaal een beetje is gelukt. Daar komen ze.


Dit zijn mijn 3 grootste schatten!!  :D


De oudste Sanne, 4 jaar.


De middelste Thomas, 2 1/2 jaar.


En de benjamin Jasper, 14 maanden.

Ik ga dit bericht even afsluiten even kijken of het een beetje gelukt is.

Tot zo met de rest van de foto's, gr. Caroline.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.