13 mei 2025, 00:29:18

Lilo in nood. Help, ik ben radeloos!

Gestart door imv, 14 september 2005, 13:32:38

« vorige - volgende »

Caroline

17 september 2005, 10:39:48 #105 Last Edit: 17 september 2005, 10:41:27 by Caroline
Goeiemorgen,
Ik denk snel even kijken hoe het met Irene, haar gezinnetje en natuurlijk vooral, hoe het met de kleine Lilo gaat.
Maar er heerst nog rust daar.
Het moet voor jou wel een hele geruststelling zijn geweest dat ze "alleen maar" een geirriteerd keeltje had. Het had zoveel erger kunnen zijn. Het leek ook veel ernstiger, maar dat kwam natuurlijk doordat ze zo verzwakte doordat ze niet kon eten van de pijn, de arme schat. Nu met de sondevoeding en medicatie voor haar keeltje zal ze wel snel weer beter en sterk worden, ik hoop het.
Ik heb een aantal weken geleden op het punt gestaan om te mailen naar Marlies omdat ik dit albinootje wel graag wilde hebben, jij was me net voor, nu denk ik wel eens, misschien had ik anders nu in jou schoenen gestaan, wel een dubbel gevoel, misschien dat ik me daarom ook wel zo betrokken bij haar voel en gewoon moet lezen hoe het met haar gaat.
Ik kom  straks in ieder geval nog wel een keer kijken.
Groetjes van Caroline, Binky, Fleur & Pablo(Parel is een man).
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Irene

Wat ben ik blij voor jullie. Maar ik kan me voorstellen dat je nog niet helemaal gerust bent.
Hopelijk is een over een paar weken weer helemaal opgeknapt en kan je weer met volle teugen genieten.
Goed dat je Lilo weer naar Feld hebt gebracht !
Maar ik duim nog steeds gewoon door ,net zolang totdat Lilo weer helemaal opgeknapt is!!!!

Groet van Ankie

imv

;D Hallo,
Haha, die Caroline... om 10.40 ben ik allaaaaaaaaaaaang weg!
Ik stond op het korfbalveld met het hele gezin.  ;D

Ik heb net de assistente van dokter Feld gesproken.
Ze krijgt medicijnen voor haar keel. Deze krijgt ze gelijk door de sondevoeding heen. Ze heeft niet meer gespuugd maar ze zei wel, dat het zeker een paar dagen duurt voordat de medicijnen gaan werken, en ze moet nog zeker een end opknappen. Ze zei, dat als de medicijnen eenmaal gaan werken dat ze snel grote sprongen vooruit zal maken.

Ik ben inderdaad blij dat ik haar tòch weer naar Amersfoort heb gebracht.

Maandag weet ik weer meer.
Wij voelen ons zeer zeker gesteund door jullie medeleven.
Harstikke bedankt daarvoor!

Groetjes,
Irene

Caroline

17 september 2005, 17:11:18 #108 Last Edit: 17 september 2005, 17:13:24 by Caroline
Hoi :-\ ,
Ja dat kan natuurlijk ook, is ook wel lekker na zo'n week, even lekker uitwaaien met het hele gezin op het korfbalveld, lekker sportief zijn werkt ook heel ontspannend.  ;)

:D Gelukkig heeft het meisje niet meer gespuugd, en ze zal na dit weekend alleen maar sterker worden. Inderdaad een hele goeie keuze geweest, Amersfoort, als ze straks weer helemaal is opgeknapt wat maken die km dan nog uit.  ;D

Maandag kom ik hier weer even kijken.
Geniet van jullie weekend,  8) dit keer met iets minder zorgen,
groetjes van Caroline, Binky, Fleur & Pablo(Parel is een man).   :-[ :'( :o

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mandy

Amai wat zie je met die kleine Lilo af Irene. :-\
Maar gelukkig is ze bij jou en geef je ze alle nodige zorg.
Nu in de vertrouwde handen van Feld en ik hoop en duim mee dat ze straks genezen mee terug naar huis gaat en je er lang van mag genieten. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Hoi Irene,
Ik was gewoon heel erg benieuwd!
Maar nog geen nieuws, kom straks nog wel even terug.
Ik hoop dan op goed nieuws,

groetjes van Caroline, Binky, Fleur & Pablo(Parel is een man).

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi Caroline,
Ik heb al wel gebeld, maar moest vanmiddag terugbellen zeiden ze.
Lilo zat wel te graven in haar etensbak maar het is nog niet bekend of ze werkelijk ervan eet.
Vanmiddag hoor je meer.

Groetjes,
Irene

Riny

Hoy Irene
Of ze er nu iets door binnen krijgt of niet ,maar het feit dat ze er mee bezig is vindt ik al positief.
Ik duim voor jullie mee op goed nieuws.
Groetjes Riny :D :D :D

imv

Hallo,
Ik heb net dokter Feld geproken.
Het gaat redelijk met Lilo. Ze is op dit moment alleen weer minder helder dan vanmorgen. Ze zit ook weer wat bol.
Het is nog niet zeker of de medicijnen aanslaan. Daar moet ze zelf hard voor werken.
Ze gaat met minimale stapjes vooruit, en ze zullen per dag bekijken of er verbetering in zit.

Het ziet er dus niet naar uit dat Lilo dinsdag naar huis mag. Helaas. Maar goed, als het echt nog ze moeizaam gaat, dan kan ze beter daar blijven, want anders zit ze hier dalijk wéér in de problemen.

Morgen bel ik weer en dan laar ik het jullie weten.

Groetjes,
Irene

patty_dordtse valkjes

ik hoop dat je morgen wat beter nieuws krijg en dat lilo gaat vechten om weer bij jullie te komen.
heel veel sterkte,
patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Riny

Hoy Irene                            
Je zult wel denken jij hebt makkelijk kletsen ,maar als Lilo nu naar huis komt moet het wel voorgoed zijn.
Al dat heen en weer gereis brengt maar veel extra stress voor valkje en vrouwtje met zich mee.
En die energie kunnen jullie beter voor iets anders gebruiken.
Ik blijf duimen voor jullie.
Groetjes Riny :D :D :D

Jacqie

Ik heb het hele weekend op de site gekeken of er al nieuws was...en toen ik net thuiskwam heb ik als eerste gekeken..Wat een triest verhaal...ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat Lilo sterk genoeg om te vechten..we duimen allemaal voor jullie.

imv

Hoi Riny,
Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik heb haar natuurlijk al 2 x "opgeknapt" thuis gehad, en eigenlijk had ik mijzelf na de 2e keer voorgenomen om niet meer met Lilo op pad te gaan, omdat het haar en mij teveel stress geeft. (is helemaal niet goed voor zo'n ziek beessie). Het is dat ik vrijdag geen andere uitweg zag dan met spoed naar Amersfoort... :-\

Ik hoop dat ze dit keer echt herstelt en van haar kan gaan genieten.

Groetjes,
Irene

Martin79

Hoi,

Wat erg allemaal. Ik wens jullie heel veel sterkte. En hoop dat jullie valkje het gaat redden!!

Groetjes Martin

margreet

hallo Irene,

Ook van mijn kant beterschap voor kleine Lilo, drie keer is scheepsrecht zeggen ze, daar zullen we het maar op houden. Hij is in ieder geval in goede handen, meer kun je niet doen.

groetjes Margreet