9 mei 2025, 22:34:46

Lilo in nood. Help, ik ben radeloos!

Gestart door imv, 14 september 2005, 13:32:38

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Irene, heel veel sterkte, wat een terug val weer van de kleine Lilo. Nu maar hopen dat Dr. Feld haar deze keer er wel goed doorheen krijgt, ze is in ieder geval in goede handen bij iemand die wel vertrouwen in haar heeft.
Probeer het weekend even wat rust te vinden met je gezinnetje, dit zullen jullie wel nodig hebben.
Ik kom straks nog even kijken voor het laatste nieuws, als dat er al is anders zie ik het morgen wel.

Weltrusten voor straks,
Groetjes van Caroline, Binky, Fleur & Pablo(Parel is een man).
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Irene

Goh ,het is wat zeg met die kleine Lilo.
En dan nog zo'n reactie van de assitente ,daar wordt je ook niet vrolijk van. Valt allemaal niet mee voor je !
Ik heb erg veel bewondering voor wat je allemaal doet en wens je heel veel sterkte. Ik hoop zo dat Lilo het weekend goed doorkomt. Maar jij hebt in ieder geval gedaan wat je kan doen !

Groet van Ankie

imv

:D Hallo,
Ik heb net dokter Feld zelf aan de telefoon gehad.
Hij zag Lilo helemaal niet als hopeloos geval... hij heeft het probleem gevonden! Ze heeft een zere geïrriteerde keel !
En omdat ze bij elke hap moet slikken wil ze niet eten.  De schuimende bek hoort hier ook bij.

Toevallig hadden Caroline en ik het er vanmiddag over, omdat Lilo zo benauwd was. Ze had moeite met inademen, en ik zei: "bij mensen is, als je last hebt met inademen, je keel de oorzaak, en als je last hebt met uitademen zijn het je luchtwegen". Bij vogels kennelijk dus ook.

Lilo krijgt nu weer sondevoeding, en de reden waarom ze zo sterk verzwakt is, is dan uiteraard het niet willen eten.

Feld verwacht dat ze dinsdagavond weer naar huis mag, en dat ze dan nog zeker 20 jaar leeft. Ik hoop het.
Morgen kan ik weer bellen..

Groetjes,
IRene

Christine

wat leuk dat ze zo goed nieuws hebt. dus gewoon door iets aan de keel wou ze niet meer eten? maar hadden ze dat dan nergens bij de da's gezien waar ze naartoe is geweest ze moet het toch ergens opgelopen hebben of niet?

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marianca.

Hallo Irene,

Wat een GEWELDID nieuws!Ohh wat ben ik blij voor jullie ;D
Ik wilde net de pc afsluiten en dacht nog ffkes email kijken en zie een bericht van Valkparkiet.com..en ja over Lilo...dus snel nog lezen ..en wat lees ik ;D :DPrachtig gewoon..zeg net tegen mijn man..ohhhhhhhhh Lilo wordt 20 jaar..hahaha.

Ben reuzeblij voor jou en je gezinnetje..tjonge,wat kan het leven toch mooi zijn he :-* :-*

Trusten voor dadelijk en slaap lekker meiske

liefs
marianca

Caroline

Zoals gezegd voor het slapen gaan nog even snel kijken hoe het met Lilo gaat.
;D ;D En ik moest het 2 keer lezen, zo'n goed nieuws, geweldig, en wel 20 jaar!!! :D :D Dat is wel heel veel, dat wens ik ook wel voor mijn (gezonde valkjes) zelfs.
Zo zie je maar de éne DA geeft haar op en de andere is super positief en er van overtuigd haar beter te gaan maken. Prachtig toch, nou een heel fijn weekend dan maar, dat kan niet meer stuk, denk ik.
Groetjes van Caroline, Binky, Fleur & Pablo(Parel is een man).
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi Caroline en allemaal,
We gaan inderdaad een rustig maar redelijk ontspannen weekend in.
Ondertussen speelt bij mij ook wel de vraag: hoe zal het nu weer zijn als ze straks weer thuis is....  :-\
De eerste keer was ze natuurlijk ook al bij Feld. Daarna bij Kindermans, en nu weer bij Feld.
Ik heb het idee dat het vervoeren ook behoorlijk wat stress met zich meebrengt, dus lijkt mij de kans redelijk aanwezig, dat ze straks na thuiskomst weer terugvalt.
Dit overschaduwt mijn opgeluchte en blije gevoel wel flink moet ik je eerlijk zeggen..

Ik heb nu toch wel zoiets van:  eerst zien, en dan geloven.

groetjes en welterusten voor straks,
IRene

Kirsten

Hoi Irene,

Wat een supernieuws!,. Het klinkt ook allemaal erg logisch,. ook zelfs de warme lamp,. warme lucht inademen doet nog altijd minder zeer dan koude..
Ik ben erg blij voor jullie en we gaan aftellen tot ze weer lekker door jullie vertroeteld kan worden.

Groetjes en weltrusten voor straks
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

angel310

gelukkig is ze geen hopeloos geval :D
en nu maar zorgen dat het snel dinsdag wordt dan kan lilo snel weer naar huis toe

groetjes angelique

♪ Marlies

Hoi Irene,

Ik hoop voor jou en de rest van je gezin dat nu eindelijk de ellende een keer ophoudt. Gelukkig heeft dr Feld gezien dat het probleem in haar keel zit. Misschien is die de vorige keer door de sonde voeding geiriteerd geraakt. Probeer zelf maar eens normaal te eten met een zere keel, dat valt niet mee.
Dit weekend ga je tenminste een stuk geruster in.
Met een beetje geluk is Lilo dinsdag weer een stuk opgeknapt en mag je haar gauw gaan halen.
Het is een elk geval een vechtertje, net als jij.

Groetjes en een fijn weekend,
Marlies

Gerda

Hoi Irene,

Ik ben erg blij voor je. Fijn dat Feld zoveel moeite voor Lilo doet he?? Dan ben je snel de negatieve ervaring van vanmiddag vergeten!!

Ik blijf maar duimen (ze zijn al wel een beetje gesleten nu  :D)

Groetjes Gerda

Monky

Gelukkig  ;D

Dit is goed bericht.
Een geirriteerde keel...arme stupertje. Tja dat kan ook gebeuren :)
Ik ben opgelucht dat het probleem gevonden is.
Kleine Lilo gaat een mooi lang leven tegemoet. Ik heb er alle vertrouwen in.
De zorg is nu even uit jouw handen. Geniet van je welverdiende rust.

Groetjes,
Monique

Rianne

Fijn dat je weet wat het probleem is. :) Als je bang bent dat het vervoeren een hoop stress mee brengt, zou je haar misschien in een donkere vervoerbox mee kunnen nemen.

Riny

Hallo Irene en Caroline
Nu ze weten wat er aan de hand is kunnen ze ook daadwerkelijk wat doen.
We blijven duimen.
Groetjes Riny :D :D :D