13 mei 2025, 14:59:49

Lilo in nood. Help, ik ben radeloos!

Gestart door imv, 14 september 2005, 13:32:38

« vorige - volgende »

Joyce28

Ik heb het verhaal ook gevolgd,en wilde je toch sterkte wensen,en Lilo is bij jou in goede handen.Meer kan een mens niet doen
Zielige foto hoor :'(,ik zal mega duimen

Kirsten

Hoi Irene,

Ik blijf duimen uiteraard, het is wel een vechtertje hoor, ze moet het gewoon redden.
Ik kom elke keer even kijken en hoop dat Lilo snel weer bij jullie kan genieten,. en jullie natuurlijk van haar

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

ik blijf ook duimen met jou goede zorgen en dat van Feld komt alles zeker inorde dat ze daar maar lekker opknapt en dat ze weer enorm sterk naar huis kan komen ik duim mee :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Hoi Irene,

:-\ Het is geen wereldnieuws maar zij gaat in ieder geval niet achteruit. De vorige 2 x ging haar vooruitgang snel maar ging zij ook weer snel achteruit, dit keer anders, nu gaat zij heel langzaam beter worden, en daarna gaat zij eindelijk genieten van het leven. Let maar op. :D

Ik was er gisterenavond nog even om te lezen maar het was te laat om nog te reageren, ik moest weer vroeg op. Dus ik kan straks alweer het laatste nieuws komen lezen, denk ik. ???

Nou groetjes maar weer van Caroline, Binky, Fleur & Pablo(Parel is een man).  :-* :-* :-* voor Lilo. :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hallo allemaal,
Het is allemaal weer lekker tegenstrijdig en verwarrend.
Vandaag had ik die "aardige" assistente aan de telefoon (zij, die mij na het brengen van Lilo eruit geknikkerd had  :-\ ), en zij zei, dat het hartstikke goed gaat met Lilo. En ik kon haar vanavond ophalen. Dan kan ze thuis lekker aansterken.

Nu denken jullie misschien "héé.. wat een goed bericht" , maar mijn gevoel zegt : "ja doei.. en dan is ze thuis en blijkt ze het helemaal niet hartstikke goed te doen"..
Ik heb de assistente teruggebeld en gezegd dat ik het niet begrijp, want gisteren was het nog maar de vraag of Lilo het wel zou redden, en kreeg ik te horen dat ze nog wel bol zit.
Vandaag gaat het goed, en kan ik haar a la minuut ophalen.

"ja, zegt ze.. de meeste mensen willen hun huisdier zo snel mogelijk thuis hebben, dus mag ze naar huis: .
Nu is vandaag mijn vader geheel onverwacht met spoed opgenomen in het ziekenhuis, dus sowieso kon ik vanavond al niet, maar ik ben nu echt een beetje radeloos, want ik zie het al helemaal gebeuren, dat Lilo dalijk thuiskomt en alles van voor af aan begint. En waarom? Omdat ze het 2 uurtjes goed deed. Ik begreep ook dat die assistente bepaald welk dier naar huis mag, en welk niet. Ze wist alleen niet of Lilo nog medicijnen mee naar huis krijgt.

Ik wil haar eigenlijk tot donderdag laten zitten daar om even af te wachten of ze dáár weer een terugval krijgt ipv dalijk weer bij mij..
Wat denken jullie??

Groetjes,
Irene

Ria

Hoi Irene,

Als je er zelf nog geen goed gevoel bij hebt dan zou ik haar daar nog even laten. Ze krijgt daar de beste verzorging en kan nog een paar daagjes aansterken. Ik snap hoe je je voelt. Je wilt nu zekerheid dat ze het ook goed blijft doen en niet weer een terugval krijgt.

Groetjes,
Ria

Kirsten

Hoi Irene,

jij krijgt ook alles tegelijk.. Ik hoop dat je vader snel opknapt en het niets ernstigs is.
Zeker ook nu dit gebeurd is met je vader en daarbij ook je ervaringen van vorige keer,. zou ik er inderdaad voor kiezen haar nog even bij Feld te laten. Desnoods bel je Feld zelf op z'n 06 om het uit te leggen. Ik weet zeker dat hij er begrip voor heeft.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

patty_dordtse valkjes

Hoi,

als jij je al heel erg onzeker door voel wat nou het beste zal zijn en wat die assistente zei.
zou ik gewoon voor jezelf wat je al zelf schreef gewoon afw8te is voor jezelf ff natuurlijk en vooral door de familie omstandigheden zit je met 2 dingen in je hoofd natuurlijk.

zou morgen gewoon ff bellen hoe het gaat ensow.

heel veel sterkte iedergeval met beide dingen die in je hoofd rond spelen.

sterkte,
patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

imv

Bedankt.
Het is helaas wel ernstig met mijn vader...  :-\ Hij is al ziek sinds de zomervakantie, hoor (kanker) dus mijn hoofd loop zeer zeker over!

Mijn moeder ziet het allemaal niet meer zo zitten, heeft geen rijbewijs, en ik woon een paar straten verderop. Dus...

Ik heb aan die assistente uitgelegd dat ik vanavond niet kon komen, maar dat ik ook niet wilde komen omdat het niet goed voelt (met Lilo). Dat begreep ze wel. Ik snap niet waarom ze nu voor de derde keer zeggen dat ze naar huis mag als ze nog niet eens een hele dag zelf gegeten heeft.
Maar goed, dat is mijn idee. Ik begrijp best dat ze zo snel mogelijk weer plaats willen hebben voor andere zieke dieren, maar dat kan toch niet ten kosten gaan van "bijna-beter" beessies.
Ik heb afgesproken dat ik morgen weer bel.

patty_dordtse valkjes

Hoi,

dan hadden ze maar meer plaatsen moeten nemen toch...!!!
ik wens je toch echt heel veel sterkte kwa met je familie omstandiheden.
ik heb het ook meegemaakt maar als je er maar bent voor je moeder dat zal ze goed doen...wat je natuurlijk al veel doet natuurlijk.
het is nooit leuk en vooral deze moeilijke ziekte.

weet er allesvan tot ziekenhuis tot huis van dichtbij aan toe.

iedergeval veel sterkte.
patricia
jonge valkjes te koop

imv

;) Hoi Patricia,
Wat is dat trouwens voor een papegaai op de arm van je dochter op de foto?
Groetjes,
Irene

patty_dordtse valkjes

een lieve kaketoe'tje was echt een skatje zeg en bedelen om eten haha.
hij kon al vanalles op het ruggetje liggen tot koppeltje duikelen en hij was een half jaartje oud.
ooit komt er ook nog een soort papegaai ,maar zoals ik net al zei eerst de belangrijkste dingen.
jonge valkjes te koop

imv

patty_dordtse valkjes

Hoi,

7 september alweer 2 jaartjes niet meer.
vind soms nog best moeilijk,maar de herrineringen zijn je kostbaar dus geniet van de mooie momenten natuurlijk.
krijg nu weer traantjes in me ogen als ik momenten tik pfff.
te laat ik ga al weer ach ,zijn tranen iedergeval dat diegene dus uit de hemel op mij neerkijkt en er voor me is toch...
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

En ook al waren het voor mij ook de laatste mooiste momenten geweest die blijven je het meeste bij...
jonge valkjes te koop