3 augustus 2025, 16:04:36

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

imv

Hoi Esther,
Mijn valkjes zijn ook nog jong, hoor! Goofy is dan al wel 1,5 maar Pino is een maand of 8..9 Je kunt het idd niet tegengaan.. vooral niet als je zo'n mooi nestkastje hebt hangen  ;D ;)
Wat is het recept van je kruidentuintje??

Groetjes,
Irene

valkchico

Hallo,

vandaag zat er in de kruidentuin bieslook,basilicum en peterselie.
van elk 2 lekker oerwoud ;D.

ik kruis mijn vingers gewoon wat de leeftijd betreft we zien wel.heb geen hoop want was ook niet de bedoeling maar ze hebben het zelf zo geregld ::).

gr Esther

valkchico

Hallo,

het was zo mooi buiten gisteravond.
heb wel uur buiten gelopen heerlijk.

Paco aan de peterselie.
Hij heeft net wel even zitten broeden maar Chico wilde het weer overnemen dus is Paco even zijn vleugels aan het strekken ;).

gr Esther

carco

Hoi

Ben je vandaag niet voor niets naar school geweest ;D :P
Wat een pak lag er buiten hè??
Eindelijk konden we eens met de slee naar school toe.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kirsten

Citaat van: valkchico op  1 maart 2006, 10:24:48
hallo,

Hier is het allemaal rustig verlopen ik vind het wel erg leuk dat sinds ik van Kirsten had gehoord dat de man overdag zit en de pop 's nachts. Ze het hier ook echt zo doen zodra het donker is gaat Chico zitten en zodra het echt licht is gaat Paco erop zitten ;). En ze hebben die info niet eens gehoord ;D.

Ik heb ze gebeld ;) :D

Jeetje alweer vier eitjes!,. en drie bevrucht,. dat gaat erg goed dus, Ze zijn inderdaad wel jong, maar dat hoeft niets te zeggen. De pop heeft geen legnood gehad en als de jongen er straks zijn(we gaan van het positiefste uit) dan moet je gewoon goed in de gaten houden dat er goed gevoed wordt.
Mijn jongste man hier is de beste papa van allemaal,. dus nogmaals, het kan allemaal gewoon goed gaan, je moet gewoon iets extra opletten, maar dat is geen probleem als ze binnen zitten,. met een buitevoliere is dat ook weer lastiger.

Prachtge foto's ! en de sneeuwpop,. :D Demi en ik hebben er ook één gemaakt, maar dan een kleintje,. ;) De foto moet ik nog in m'n dagboek plaatsen,. maar het is wat druk geweest de afgelopen dagen,. dus komt nog,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Esther,

Ik had het gisteren al gelezen maar nog niet gereageerd zag ik.  :-\ :-[

Ik was gisterenmiddag heel eventjes boven achter de laptop en heb eventjes snel gelezen bij de meiden met eitjes of jongen, tijd om te reageren had ik niet en nu kom ik elke keer een dagboekje tegen zonder reactie van mij.  :(

Dus bij deze:

Wouwie!!

4 eitjes!!!

Waarvan 3 bevrucht!!

Dit is superrrrrrr!!

Verder alles goed ook met jou??

Ligt er trouwens nog sneeuw bij jullie?? Hier is alles schoon.

Groetjes van Caroline en succes met de eitjes wanneer verwacht je trouwens het eerste donsje??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey,

Gefeliciteerd met je eitjes die bijna allemaal bevrucht zijn!

Citaat van: imv op  2 maart 2006, 15:35:26
Hoi Esther,
Mijn valkjes zijn ook nog jong, hoor! Goofy is dan al wel 1,5 maar Pino is een maand of 8..9 Je kunt het idd niet tegengaan.. vooral niet als je zo'n mooi nestkastje hebt hangen ;D ;)

Groetjes,
Irene

die hing er toch niet toen er nog geen eitjes waren? Of is dit een grap en snap ik hem niet?
Citaat

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkchico

hallo,

even kort ben op om 7 uur opgestaan omdat Joost wedstrijd had maar die hadden ze toch maar afgelast >:(. Pim en Klass hadden wel een atletiek wedstrijd dus was ik tot 15.30 onder de panne daarna boodschapjes voor m'n moeder gedaan.Even de was en eten (pizza's gebouwd).Nu zit ik en hoop op een kop koffie want ik wil zo lekker 4400 kijken ;).
oke dit was de dagelijkse beslommeringen.

Lin dat masker hing er al ik heb geen broedblok opgehangen.
Het is gewoon een rare plek ;D.

Ja  spannend he Caroline 3 bevruchte eitjes maakt het allemaal nog enger :-[ ;D.

gr Esther

volgende keer kom ik weer bij jullie op dagboek visite :)

es

Hi Esther,
Hé super zeg 3 eitjes  bevrucht, geweldig nieuws.
En zo te lezen gaat alles goed daar bij jullie lekker drukke boel. ;D
Ik ken het   ;D ;D
Bij ons heeft het hééééééé'l eventjes gesneeuwd en was het wil maar aan het einde van de dag alles weg  :-\
Maar het weekend ziet er goed uit en zal het misschien hier ook eens een keertje sneeuwen.
Alleen mijn jongste houd niet zo van sneeuw. :o geen idee waarom ja ze vind het te koud :P duhhh tuurlijk is het koud, daarom ook je handschoenen enzo.
liefs van Es :-*

valkchico

7 maart 2006, 19:14:55 #444 Last Edit: 7 maart 2006, 19:17:19 by valkchico
Hallo,

Heb gister wat foto's gemaakt van Chico en al zeg ik het zelf er zijn er bij die zowaar best gelukt zijn :).
En o ja niet op de afgekloven vingers letten ;D.

Het broeden gaat nog steeds goed ze wisselen elkaar netjes af na.( na het telefoontje van Kirsten ;))
Als ik het goed heb berekent dan kunnen vanaf 11 mrt spannende dingen gebeuren :D.
Gaat al aardig opschieten, maar ik weet niet welk ei eerst was en er is er natuurlijk 1 stuk gegaan dus geen idee maar als het goed is dan moet er voor 20 mrt wat gebeurt zijn.

Heb vandaag een beetje een dompertje gehad zoonlief heeft een slechte score gehad met de cito :'(. Volgende week gesprek op school en dan maar hopen dat we een redelijke school kunnen kiezen.

Dit weekend weer hectisch geweest van hort naar her geraced.
sport en verjaardagen. Ben dus eigenlijk niet echt aan het forum toe gekomen probeer nu nog even snel wat dagboeken te bezoeken.

dus tot in jullie dagboek ;)

gr Esther

imv

Hoi Esther,
Leuke foto's zeg!

Groetjes,
IRene

carco

Hoi

Lieve foto's.
Jammer van de cito, maar er zal toch wel iets te vinden zijn naar ieders zin?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kolkkie

Hoi esther,

Wat een lieve foto's heb je gemaakt zeg :).
Je hebt een lekkere kroelkip volgens mij ;) :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

valkchico

Hallo,

nog maar even dan ;D.

Chico is een echte kroelkip om het maar zo te noemen. Ze moet echt elke dag even kroelen (soms tot vervelends toe :D)
Zodra ik ga zitten komt ze altijd bij me zitten (ze heeft dus heel erg mazzel dat paco zo goed broed).
Dan is kruipt ze helemaal tussen mijn vingers door. Ze is dan ook de tamste daarna komt Nuvola maar die is raar ;D. Zij wil altijd iets in haar snavel als je kroelt (echt blond dus).
paco is niet echt tam maar laat zich heel soms per ongeluk kroelen.

Ja caroline, we komen er wel uit maar was wel kleine domper, hij heeft echt de bobem score gehaald :(..Als je nagaat dat ze twee jaar geleden het nog hadden over twee talig onderwijs. Hij heeft de "verkeerde"vriendjes. En hoe zeer ik mijn best doe ik kan hem niet aan zijn handje houden :-\.We komen er wel weer uit ;D.

ga ff chippie score (ben vandaag aan het vrustie eten :D,morgen weer twee kanaalbehandelingen JOEPIE)

gr Esther

Caroline

:o Jeetje, zit je mij in mijn dagboek een peptalk te geven, heb je zelf thuis ook vervelend nieuws gehad.  :(

Wat balen joh, de cito, sterkte met het zoeken naar de geschikte school.

Oh ja!!  :D

Je foto's waren heerlijk om naar te kijken, echt super hoor, wat een lekkere knuffelkont.

En dan over een paar daagjes foto's van donsjes.  ;) We blijven positief hoor.  :D

Liefs  :-*

Oeps nog een berichtje tussendoor!!  ;D

Jee, dus de verkeerde vriendjes, ja de angst van elke ouder en wat doe je er aan?? Niks!!  :-\

Heel veel sterkte voor morgen bij de tandarts.  :( :P :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.